kutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah vanaf Leiden is Amsterdam niet zo ver!! Hooguit tien minuten langer treinen dan Haarlem. En Haarlem is ook lang lopen, Leidsestraat kan je de tram pakken. Die smoesjes tellen dus niet![]()
Als je het flesje opent is het een en al frambozenvla. Maar onder de douche is het of je doucht met Candy Fluff. Echt van die wijnbal snoepjes geurquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kut
waar ruikt de snow fairy naar?
is het echt vloeibare rockstar?
Oei, dan had ik het toch maar moeten halenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet weg van de frambozengeur. Maar onder de douche, jeetje mineetje. Een en al Candy Fluff. Dus als je wel daar van houdt
16.00 / 17.00quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Hoe laat is iedereen er ongeveer morgen in de Leidsestraat?![]()
Sterkte!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voel me zelf ook behoorlijk shit, ben helemaal kapot. Die rottherapie slaat nog niet aan, m'n haar valt nog steeds met bosjes uit, ik zie eruit als een krentenbol en ik heb het energieniveau van een stoeptegel![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
@
Nee dus?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:45 schreef MissBliss het volgende:
Je wil hem zeker niet nog eens posten?
Shirley, ik heb je toegevoegd, maar jij mij nog (steeds) niet? Wil je nog dat ik een flesje van die douchedinges voor je meeneem?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:47 schreef Shirley het volgende:
Heb je msn, voeg me dan toe als je m'n emailadres nog hebt, dat gaan makkelijker dan via de mail.
Geloof dat de verslaving een beetje begint toe slaan.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
@ Klare: Wat een heerlijk lijstje heb jij zeg!
Ow wat is die foto leuk!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:03 schreef Anitra het volgende:
Rick zette de tas neer en Djulian dook er in en gng de hele kamer door met zijn hoofd in de Lushtas
-even de foto erbij geplaatst-
die is inderdaad spontaan verdwenenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:59 schreef PeRi het volgende:
H7 had toch net hier gepost dat ze het wilde? Waar is die post.
Dat heb ik idd dus ook. Rick kwam met die grote fles thuis en ik helemaal blij, tot ik mijn neus in die fles stakquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:19 schreef PeRi het volgende:
Ik hou ook absoluut niet van frambozenvla
Maar ik dacht gister; je gaat me niet vertellen dat ze een douchegel maken die naar framboos ruikt, dat kan niet. Dus kocht ik een kleintje, en hij ruikt echt naar Candy Fluff als je doucht en naderhand ook. Alleen het flesje stinkt dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |