abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31208730
@ MAeghan: sta je ingeschreven bij de sshu.nl ? Dan kun je bij aktueel aanbod oid ergens op reageren en kun je daar volgende week ofzo al in, schijnt. Moet je wel de plee delen enzo maar dat doe je nu ook al lijkt me.
Tap tap tap
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:15:23 #227
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31208861
Maeghan Ik was op m'n 18e al pleite.. dan maar geen studie. Die doe ik nu 's avonds. Keuzes maken is soms moeilijk, maar het kan wel ongelovelijk opluchten.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:19:59 #228
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31208998
Maeghan, ontzettend veel sterkte.
Whatever I want.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:25:54 #229
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31209174
Mijn college viel uit, dus ik had ineens veel meer tijd en ik kwam thuis met dit

.

Ik moet trouwens even gal spuwen, wat werd ik geholpen door een ongelofelijke muts. Zo'n klantonvriendelijkheid heb ik nog nooit meegemaakt. Ze keek me heel vreemd aan toen ik iemand stond uit te leggen wat je met een buttercream behoort te doen. Want tsja, dr was geen hond te bekennen in de winkel behalve iemand achter de kassa die stond af te rekenen. En toen kwam zij dus ineens uit het niets. Ze wilde ook niet voor me wat kleinere stukjes Randy en Champagne jelly maken, dat vond ze zo raar. Maar ik heb het haar laten doen ook. Ik ga geen 9 euro betalen als het ook 6 kan zijn, het is toch om uit te proberen. Jesus zeg. Ze heeft ook nog het verkeerde stickertje erop geplakt op de doosjes, maar dat heb ik niet betaald
En toen ging ik later afrekenen, stond zij achter de kassa. Zegt ze bij mn massagebar, nadat ze die had ingepakt "of wilde je er een zakje omheen?" Ze wilde me ook eerst geen tasje meegeven , alsof al die spullen in mn envelophandtas pasten. Toen vroeg ik ook nog een krantje mee, ze keek echt of ik een of ander alien was. Ik heb me nog nooit zo niet-welkom gevoeld in een winkel.
Whatever I want.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:32:47 #230
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31209372

Zeker diezelfde muts als gisteren of was dit weer een andere? Ik heb me gisteren echt wild geirriteerd!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:35:57 #231
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31209474
Ik zie nu je foto pas Grote fles Snow Fairy! Die staat hier ook nog steeds naast de pc te pronken Hoe is de champagnejelly? Heb niet echt de kans gehad om even te ruiken gisteren..

Lekker hoor, nieuwe goodies!
pi_31209487
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:08 schreef Maeghan het volgende:
Butters zijn een jaar houdbaar las ik op het Engelse forum, van de jellies weet ik het niet.

Verder alles nog steeds kut hier. Heb inmiddels al ruim 24 uur niets gegeten en nog geen honger, en alleen maar zin om boos te zijn of me helemaal arm te kopen aan Christmas massage bars, ware het niet dat ik al diep in het rood sta.
En als ik donderdag niet weg mag, dan ga ik idd het huis uit, al moet ik er voor met m'n studie stoppen, en dan hoef ik ze ook niet meer te zien. Dit is de laatste keer dat ik voor hoer uitgemaakt ben thuis, en ik ga ook niet op m'n 21e pikken dat ik huisarrest opgelegd krijg. (Klinkt ook btje puberaal, maar tussen mijn ouders en mij klikt het al ruim tien jaar niet al te best, heb toen ik 13 was al overwogen me uit huis te laten plaatsen. Het ging alleen net even ietsjes beter de laatste twee jaar, dus ik had nog enige hoop ooit een normale band met mijn ouders te kunnen hebben. Helaas.)

Sorry voor de enorme offtopic maar ik word hier echt van. Morgen denk ik maar eens uit gaan zoeken hoe ik zsm aan een huis kom.
dat is echt zo vreselijk kut, als je vast zit thuis, en je kan nergens heen.
ik zit in dezelfde situatie, en heb maanden geleden al besloten weg te gaan, maar het lukt me dus echt niet. om te janken.
schrijf je in bij de woningbouw van de gemeente, informeer naar urgentie verklaringen.
de meeste grote steden hebben ook wel stichtingen voor studentenhuisvesting, hier in leiden in ieder geval wel [stichting werkende jongeren]
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31209488
Peri: Waar was dat dan? Aan de Leidse of de Kalver?

Thanks iedereen trouwens. Weet alleen niet waar ik moet beginnen, ben echt niet handig met dit soort dingen. Ben al blij als ik m'n belastingpapieren snap =P
Sanity is (not) statistical
pi_31209509
ik zou wel naar amsterdam willen maar morgen hou ik t wel bij haarlem.
vrijdag heb ik de hele dag vrij, maar heb geen zin alleen te gaan.
misschien dat ik mn vriendinnetje zo gek krijg mee te gaan.
pi_31209596
ik belde net even haarlem
ze zei dat de kerstproducten pas eind oktober komen
dus ik zo van, ja maar, in de leidsestraat liggen ze al.
ja, dat is ter promotie, internationale meeting, blabla
ja maar, ze worden er ook al verkocht
oh, euh, hmm.

maargoedf, misschien dat ik vrijdag dan maar naar amsterdam moet gaan ofzo..
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:42:01 #236
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_31209654
Ben vandaag ook even langs de Lush geweest. Heb me goed weten in te houden . Gekocht:
Black Pearl
Klein flesje Tramp (die gewoon blijft )
Stukje Waylander Rhassoul
Stukje Karma zeep
En een kerstbeertje die heerlijk ruikt.
Netjes toch.....
Had graag die Ruby Slippers gehaald maar zag dat het water er erg rood van werd.....en we hebben hier een licht bad wat behoorlijk snel verkleurd (te zien na Youki Hi).
Geen jellies of buttercreams gehlaald, vond de jelles er niet zo lekker uitzien en buttercreams komen als ik wat meer geld heb.
De snow-fairydouchgel zag er wel superleuk uit maar was mij toch echt te zoet. (en dat terwijl ik rockstar wel heel erg lekker vind )
pi_31209661
Ja dat lijkt me duidelijk, gewoon naar Amsterdam!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:42:09 #238
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31209662
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:32 schreef Maerycke het volgende:

Zeker diezelfde muts als gisteren of was dit weer een andere? Ik heb me gisteren echt wild geirriteerd!
Nee een hele andere. Deze kende ik echt niet. Donkerblond, lang, type fotomodel en sociologie ofzo

Maeghan, het was in de Leidse.
Whatever I want.
pi_31209671
Maeghan
Het is klote zulke situaties en dan is het beste om aan jezelf te denken!
Hopenlijk vind je snel iets!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:44:05 #240
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31209714
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:42 schreef Klare het volgende:
De snow-fairydouchgel zag er wel superleuk uit maar was mij toch echt te zoet. (en dat terwijl ik rockstar wel heel erg lekker vind )
Ik ben ook niet weg van de frambozengeur. Maar onder de douche, jeetje mineetje. Een en al Candy Fluff. Dus als je wel daar van houdt

Oh en Mirjam, je moet echt naar de Leidse gaan!!
Whatever I want.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:44:06 #241
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_31209716
Ben trouwens bij de Leidse straat geweest en vroeg nog om een proefje Big.... uitgelegd dat ik m`n haar erg is uitgevallen en dat ik nu erg voorzichtig ben met shampoo`s. Maar kreeg geen proefje mee
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:45:26 #242
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31209756
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef Klare het volgende:
Ben trouwens bij de Leidse straat geweest en vroeg nog om een proefje Big.... uitgelegd dat ik m`n haar erg is uitgevallen en dat ik nu erg voorzichtig ben met shampoo`s. Maar kreeg geen proefje mee
Oh dus het lag niet aan mij, hoopte ik wel ergens. Maar er waren dus echt biatches vandaag in de winkel. ;{
Whatever I want.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:46:01 #243
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31209766
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef Klare het volgende:
Mail me je adres even, ik heb hier een hele pot staan (graag op maerycke at gmail puntje com overigens ipv die in het profiel staat).
pi_31209905
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik ben ook niet weg van de frambozengeur. Maar onder de douche, jeetje mineetje. Een en al Candy Fluff. Dus als je wel daar van houdt

Oh en Mirjam, je moet echt naar de Leidse gaan!!
bweh, dat wordt weer een heel eind treinen en lopen enzo..
maar misschien dat ik ga vrijdag.
of zaterdag, for that matter, kijk wel even.
of zondag [ ]
ik zie wel, wil wel ontzettend graag, ben echt reuze benieuwd naar de snow fairy!!!
pi_31209925
Honey It's Christmas Hatbox Gift bevat Honey I Washed The Kids teddy bear shaped soap 130g!
pi_31209930
wat is dat voor gelul ineens, met proefjes?
wat een krenten zeg.
ik krijg ze echt altijd mee, is gewoon leuk.
pi_31209941
ohja, als iemand een spontane minimeet wil houden in amsterdam; gezellig
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:53:20 #248
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31209972
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:51 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

bweh, dat wordt weer een heel eind treinen en lopen enzo..
maar misschien dat ik ga vrijdag.
of zaterdag, for that matter, kijk wel even.
of zondag [ ]
ik zie wel, wil wel ontzettend graag, ben echt reuze benieuwd naar de snow fairy!!!
Nah vanaf Leiden is Amsterdam niet zo ver!! Hooguit tien minuten langer treinen dan Haarlem. En Haarlem is ook lang lopen, Leidsestraat kan je de tram pakken. Die smoesjes tellen dus niet
Whatever I want.
pi_31210022
hé wat jammer nou. ik heb het Lush-pakket niet gewonnen.

ik ga lushen in Den Bosch (tussenstop naar Utrecht)

recht uit Knokke-Heist geloodst !!
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_31210050
Hoe laat is iedereen er ongeveer morgen in de Leidsestraat?
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')