SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netwerken betekent investeren...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pffff, feest? Dat kost geld, en ik ben nu weer werkloos
Kon je maar professioneel muziek-trivianten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:09 schreef Jimmy het volgende:
Gefeliciteerd, Sack.
Zou er een mooi geldbedrag te winnen zijn in de quiz van Newbiedrukkeavataradoe?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:50 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Kon je maar professioneel muziek-trivianten.
En heb jij al eens moeten organiseren?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef Jimmy het volgende:
Bij de muziekquiz waar ik wel eens aan mee doe win je een fles drank en het recht om de volgende quiz te organiseren.
Je zou juist denken dat die organisatie de straf voor de verliezers zou zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef Jimmy het volgende:
Bij de muziekquiz waar ik wel eens aan mee doe win je een fles drank en het recht om de volgende quiz te organiseren.
Precies.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:25 schreef Litpho het volgende:
Darryl Hall en John Oates
nooit, nooit en dan ook nooit dingen voluit tikken
1e prijs: Een fles sjampie en een cd-bon twv 15 euri ppquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zou er een mooi geldbedrag te winnen zijn in de quiz van Newbiedrukkeavataradoe?![]()
Dat was weer van korte duur...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Martin Degville
Sigue sigue sputnik
Generation X
Billy Idol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |