Underworld op volume 11quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben helemaal niet nieuwsgierig naar dat muziekje. Zal je ook wel de zenuwen van krijgen dan
Next! Sack! Bij de baas komen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Underworld op volume 11
Lege kamer omdat collega's op vakantie of ontslagen zijn
Ik verwacht inderdaad dat ik morgen bij de baas moet komen en dat ik dan moet opzoutenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Owquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee hoor, ik heb het wel al gehaald
't Staat er een beetje onduidelijk, ik moet alleen nog ff m'n afstudeeropdracht netjes afronden en dingen hier overdragen, maar de baas is vandaag spoorloos, dus dat zal dus morgen gaan gebeuren
En thanx allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netwerken betekent investeren...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pffff, feest? Dat kost geld, en ik ben nu weer werkloos
Kon je maar professioneel muziek-trivianten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:09 schreef Jimmy het volgende:
Gefeliciteerd, Sack.
Zou er een mooi geldbedrag te winnen zijn in de quiz van Newbiedrukkeavataradoe?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:50 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Kon je maar professioneel muziek-trivianten.
En heb jij al eens moeten organiseren?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef Jimmy het volgende:
Bij de muziekquiz waar ik wel eens aan mee doe win je een fles drank en het recht om de volgende quiz te organiseren.
Je zou juist denken dat die organisatie de straf voor de verliezers zou zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef Jimmy het volgende:
Bij de muziekquiz waar ik wel eens aan mee doe win je een fles drank en het recht om de volgende quiz te organiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |