3.5 jaar waarvan 1.5 jaar stage dus in feite heb ik eigenlijk nog 2 jaar les ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:15 schreef Kos het volgende:
Troost je, dit hou je nog vier jaar... daarna neem je een baan en krijg je hetzelfde...
Zo begon ik ook te rekenen in het eerste jaarquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:18 schreef got.rice het volgende:
[..]
3.5 jaar waarvan 1.5 jaar stage dus in feite heb ik eigenlijk nog 2 jaar les ofzo![]()
quote:
Nou ik heb toch liever een ander groepje, want we hebben in de klas namelijk een paar gemotiveerde projectgroepjes en daar werk ik liever mee maar néééé hoor meneertje ik-ben-puur-nederlands-en-ik-praat-brak-engels moet me weer bij een stel pako's neer dumpenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:27 schreef haagse_elfje het volgende:
jup, je krijgt dit gezeik nog eens 4 jaar, mja je kan ook niet alles hebben
]quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:33 schreef got.rice het volgende:
[..]. verander het dan in baggerprojectgroepje want de huidige TT klinkt niet
[..]
Nou ik heb toch liever een ander groepje, want we hebben in de klas namelijk een paar gemotiveerde projectgroepjes en daar werk ik liever mee maar néééé hoor meneertje ik-ben-puur-nederlands-en-ik-praat-brak-engels moet me weer bij een stel pako's neer dumpen
echt he!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:37 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
]
Jzs wat heb jij het slecht.
Stakker
wordt jij lekker anaal verkracht door een llama ofzo, mensen zoals jou hebben we niet nodig in de maatschappijquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:08 schreef CasB het volgende:
Ik was ook altijd zoTijd zat, we hebben nog een week
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:11 schreef got.rice het volgende:
.. Ik heb nu één van de drie groepsopdrachten helemaal alleen gemaakt en zij zouden dus de andere twee doen maar na een week hebben ze nog geen flikker gedaan
Ik ben gezakt voor mn project door dat soort mensenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:21 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Dat is dus stom he. En een week is nog meer dan lang genoeg om een project te doen., dus niet miepen
![]()
Ja, Schooltijd is idd de meest relaxte tijd van je leven en ik loop hier ook niet te zeiken dat het kut is maar ik loop juist te zeiken om de mensen die geen fuck doen op school.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:55 schreef SneakyNeaky het volgende:
[..]
Ik ben gezakt voor mn project door dat soort mensen.
Dus ik heb het maar over gedaan. Je schooltijd is de meest relaxte tijd van je leven
Dus TS niet piepen.
Doe ik ook, succes verzekerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:54 schreef buzzer het volgende:
Gewoon zelf je projekt maken en dan alleen je eigen naam eronder zetten
Dát zal ze leren !
Bij mij zitten er puntjes en komma's op het toetsenbord enzo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:11 schreef got.rice het volgende:
Bah, wat haat ik mn groupje. Nu ben ik pas met me opleiding begonnen en ik vind het best leuk behalve dat we veel opdrachten krijgen maar dat maakt voor mij niet zoveel uit maar we krijgen vooral groepsopdrachten waar ik een tyfushekel aan heb omdat m'n projectgroep echt ongelovelijk laks zijn met alles, ze hebben geen zin, ze willen naar huis, "er is genoeg tijd" (we hebben nog een week
) of ze vergeten hun shit.. Ik heb nu één van de drie groepsopdrachten helemaal alleen gemaakt en zij zouden dus de andere twee doen maar na een week hebben ze nog geen flikker gedaan
morgen ga ik gelijk naar mijn mentor en gaan staan lopen zeiken want ik word er echt doodziek van, kankernichten pleur doooooodddd!!!!1111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:54 schreef Ratt het volgende:
niet zeiken, vorig jaar zat ik met 2 antillianen en 2 marrokanen in een groepje, en die begonnen tegen mij over dat ik discrimineerde enz als ik zei "dit stuk tekst is echt bagger!" (was een stuk tekst met ongeveer 2 woorden goed gespeld en zonder enige echte inhoud)
het opleiding duurt 3.5 jaar waarvan 1.5 jaar stage dus ik zit er niet zo lang hopelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:31 schreef Sender_ het volgende:
Mwahh volgens mij is echt iedere opleiding zo, ik heb er ook last van.
En geloof me dit zal je 4 jaar lang zo mee maken
IBSquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:24 schreef Burner2000 het volgende:
Dit klinkt als een ROC opleiding. Een ICT opleiding?
Daar proberen zulk soort mensen hun eigen incompetentie altijd op af te schuiven. Overigens hebben docenten hier ook last van, want een studiebegeleidster van me heeft weleens openlijk voor de hele groep aangekondigd dat ze dat woord nooit meer wilde horen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:54 schreef Ratt het volgende:
niet zeiken, vorig jaar zat ik met 2 antillianen en 2 marrokanen in een groepje, en die begonnen tegen mij over dat ik discrimineerde enz als ik zei "dit stuk tekst is echt bagger!" (was een stuk tekst met ongeveer 2 woorden goed gespeld en zonder enige echte inhoud)
Prikkelbaar Darm Syndroom (ook IBS Irritable Bowel Syndrome genoemd)quote:
Naja, wat verwacht je op het MBO? Er zullen ongetwijfel serieuze mensen tussen zitten, maar mij dunkt dat er ook veel schorem zit die daar maar wat doet 'omdat het moet'.quote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:23 schreef Gewoonik het volgende:
Ow doe je MBO dat verandert de zaak had je maar wat beter je best moeten doen op de middelbare school jongen/meid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |