3.5 jaar waarvan 1.5 jaar stage dus in feite heb ik eigenlijk nog 2 jaar les ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:15 schreef Kos het volgende:
Troost je, dit hou je nog vier jaar... daarna neem je een baan en krijg je hetzelfde...
Zo begon ik ook te rekenen in het eerste jaarquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:18 schreef got.rice het volgende:
[..]
3.5 jaar waarvan 1.5 jaar stage dus in feite heb ik eigenlijk nog 2 jaar les ofzo![]()
quote:
Nou ik heb toch liever een ander groepje, want we hebben in de klas namelijk een paar gemotiveerde projectgroepjes en daar werk ik liever mee maar néééé hoor meneertje ik-ben-puur-nederlands-en-ik-praat-brak-engels moet me weer bij een stel pako's neer dumpenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:27 schreef haagse_elfje het volgende:
jup, je krijgt dit gezeik nog eens 4 jaar, mja je kan ook niet alles hebben
]quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:33 schreef got.rice het volgende:
[..]. verander het dan in baggerprojectgroepje want de huidige TT klinkt niet
[..]
Nou ik heb toch liever een ander groepje, want we hebben in de klas namelijk een paar gemotiveerde projectgroepjes en daar werk ik liever mee maar néééé hoor meneertje ik-ben-puur-nederlands-en-ik-praat-brak-engels moet me weer bij een stel pako's neer dumpen
echt he!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:37 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
]
Jzs wat heb jij het slecht.
Stakker
wordt jij lekker anaal verkracht door een llama ofzo, mensen zoals jou hebben we niet nodig in de maatschappijquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:08 schreef CasB het volgende:
Ik was ook altijd zoTijd zat, we hebben nog een week
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:11 schreef got.rice het volgende:
.. Ik heb nu één van de drie groepsopdrachten helemaal alleen gemaakt en zij zouden dus de andere twee doen maar na een week hebben ze nog geen flikker gedaan
Ik ben gezakt voor mn project door dat soort mensenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:21 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Dat is dus stom he. En een week is nog meer dan lang genoeg om een project te doen., dus niet miepen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |