Goede film idd. Dikke 8quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ano natsu, ichiban shizukana umi (A Scene at the Sea) (1991)
cijfer: 8
Toch niet de Envy met Ben Stiller ?!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:12 schreef dvdfreak het volgende:
Gisteren Are we there yet 6/10 Envy7/10 en Little Ceasar geweldige gansgter film van Edwars G Robinson 8 1/2/ 10 gezien
Dat hoef je Gorro denk ik echt niet te vertellen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:44 schreef sampoo het volgende:
Films hoeven natuurlijk niet noodzakelijk moraliserend te zijn.
Casselquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
La Haine (1995)
Prachtige film over het leven in de Parijse ghetto. Nadat er de dag ervoor gigantische rellen zijn geweest tussen politie en probleemjeugd, wordt een dag het doen en laten van drie vrienden in de Parijse ghetto gevolgd. De film heeft wel iets weg van Cidade de Deus (City of God). De karakters zijn ongelovelijk geloofwaardig. Net zoals het hele leven in de ghetto realistisch is weergegeven.
cijfer: 9.5
Ja, is het echt wat? Niet dat ik er morgen naartoe kan want ik ben ziek, maar dan ga ik er 'em iig. kijken in de bios.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:50 schreef Sai het volgende:
Oliver Twist: het tegenovergestelde van bagger.
Never nooit niet. Een goede snob sluit minstens één filmgenre/gebied automatisch uit, en ik ben helaas dol op romcommetjes. Nederlandse films zijn dan eigenlijk nog het enige waar ik een aversie tegen mag hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:31 schreef California het volgende:
[..]
Maar je bent (alweer) positief verrast. Wanneer stel je je mening nou eens bij?.
Ja, da's niet zo interessant, die screenshots...de bedoeling van dit topic is dat je zegt wat je van de films vond.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:48 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://x10.putfile.com/10/28213425283.jpg]afbeelding][/url]
The truth about love
en
[[url=http://x10.putfile.com/10/28213454347.jpg]afbeelding][/url]
Coach Carter
[[url=http://x10.putfile.com/10/28213471986.jpg]afbeelding][/url]
Coach Carter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
nog steeds geen ban??quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:48 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://x10.putfile.com/10/28213425283.jpg]afbeelding][/url]
The truth about love
en
[[url=http://x10.putfile.com/10/28213454347.jpg]afbeelding][/url]
Coach Carter
[[url=http://x10.putfile.com/10/28213471986.jpg]afbeelding][/url]
Coach Carter
Ik kan er anders non-stop naar kijken. Geweldig gewoon.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:15 schreef victorinox het volgende:
The Party
Een acteur van Indiase afkomst (Peter Sellers) verneukt een kostbare scene in een film en wordt op de zwarte lijst gezet. Maar door samenloop van omstandigheden komt hij op de uitnodigingslijst van een select feestje.
Het is een trage film met hele flauwe grappen. Er zit meestal maar één grap per scene die dan vreselijk wordt uitgemolken. Daar komt ook nog bij dat er vrijwel geen dialoog in zit, wat de snelheid niet ten goede komt.
Hmm, jammer. Ik wil 'm nog graag zien en m'n verwachtingen zijn/waren behoorlijk hooggespannen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:23 schreef Lamon het volgende:
Ik had het niet verwacht, na alle lovende kritieken, maar hij viel me tegen.
Niet dat ie slecht was, maar minder bijzonder dan ik gedacht had.
Troost je , misschien ben je het straks helemaal niet met me eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Ik wil 'm nog graag zien en m'n verwachtingen zijn/waren behoorlijk hooggespannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door I_are_Rudeboy op 11-10-2005 00:47:58 ]Fingerbang... BANG! BANG!
Mike?? Gorro?? een ban lijkt me toch wel op z`n plaats. Niet reageren is wellicht ook een optie, maar zo ben ik nietquote:
Don't feed the trolls, zeggen ze op usenet altijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mike?? Gorro?? een ban lijkt me toch wel op z`n plaats. Niet reageren is wellicht ook een optie, maar zo ben ik niet![]()
Je moet jezelf niet laten opnaaien Timo. Want zometeen ben jij de persoon die een ban te pakken heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mike?? Gorro?? een ban lijkt me toch wel op z`n plaats. Niet reageren is wellicht ook een optie, maar zo ben ik niet![]()
haha, das een goedequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Don't feed the trolls, zeggen ze op usenet altijd.
das waar, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:14 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet laten opnaaien Timo. Want zometeen ben jij de persoon die een ban te pakken heeft.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:17 schreef i-spy24 het volgende:
-yada yada yada-
Westerns en musicalsquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:03 schreef Sai het volgende:
Never nooit niet. Een goede snob sluit minstens één filmgenre/gebied automatisch uit, en ik ben helaas dol op romcommetjes. Nederlandse films zijn dan eigenlijk nog het enige waar ik een aversie tegen mag hebben.
Is deze beter dan deel 1 of valt hij tegen..quote:
Amber Valetta is wel oke jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:42 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Is deze beter dan deel 1 of valt hij tegen..
Want als je naar de previews kijkt dan lijkt het heel wat...(lekker wijven ook zo te zien)
Ik vond hem erg mooi en lekker ouderwets. Kleine knulletjes doen het bij mij altijd goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:36 schreef California het volgende:
[..]
Westerns en musicals.
Oh, wat vond je dan van Oliver Twist? Ik vond er niet veel aan.
De website waarvan je dit gecopy/paste heb zit er redelijk naast...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
Deze 'House of Wax' is een remake van een remake en de zoveelste bewerking van
'Mystery of the Wax Museum' uit 1933
Je wil dus zeggen dat je martin lawrence daadwerkelijk grappig vindt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:27 schreef Miss_Babz het volgende:
Ik zit nu Blue Streak te kijken met Martin Lawrence; over een diamantroof die mislukt. De dief (Martin Lawrence) draait de bak in en als hij vrijkomt, gaat hij op zoek naar de diamant, die hij net vóór zijn arrestatie heeft kunnen verstoppen. Helaas voor hem staat er nu op de plek waar hij de diamant verstopt heeft een politiebureau... Hij gaat undercover als politieagent om zo ongestoord binnen het gebouw naar zijn buit te kunnen zoeken. Hilarische film! Ik heb 'm al meerdere malen gezien, maar hij blijft leuk!![]()
[afbeelding]
Pourquoi eigenlijk? Ik heb het moeilijk met dingen bedenken die ik er niet goed aan vond. Ja, het is al achthonderd keer gedaan, maar dat kun je niet als argument aandragen. Vind ik. Denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:36 schreef California het volgende:
[..]
Oh, wat vond je dan van Oliver Twist? Ik vond er niet veel aan.
Ik googelde ook al, want ik geloofde het niet dat hij het woord libidineus zélf zou gebruiken in een omschrijving. Gewoon 'geil' volstaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:44 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
De website waarvan je dit gecopy/paste heb zit er redelijk naast...
het enige wat het met de eerdere films temaken heeft zijn de beelden. Of is dit een 're-imagining'
Kinky is wil je even zeggen dat jij niet de goede film hebt gedownloadquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:24 schreef kinky_queen het volgende:
THE DESCENT
Kon me geen moment boeien, mede omdat de 'we het allemaal al gezien hebben' factor erg groot is en de ronduit lelijke cgi
Onbegrijpelijk dat hij van doorgewinterde journalisten zulke lovende kritieken krijgt
![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:53 schreef Tijn het volgende:Het is allemaal een stuk bizarder en heftiger dan ik had gedacht, zeker als je je bedenkt hoe oud de film eigenlijk is.
Waardoor ik Easy Rider vooral heftig vond, was omdat de personages 'echter' op me over kwamen dan wat ik tot nu toe uit die tijd heb gezien. Het zijn niet zozeer de gebeurtenissen op zich, maar vooral het feit dat ik me vanwege het lekker losse acteerwerk en soepele dialogen, meer in de personages kon inleven dan vaak het geval is bij oude films. Daardoor vond ik het ook heftiger vond wat deze mensen overkomt dan als iemand die op een grotere afstand van je staat hetzelfde zou overkomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:20 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Un Chien Andalou is ook wel heftig. 1928, als ik het goed heb.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:18 schreef Sai het volgende:
Oh, dan was ik bijna The Astronauts Wife vergeten. Het is op zich wel een interessant filmtheoretisch experiment om een thriller zonder spanning te maken, maar doe dat de volgende keer svp in besloten kring. 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |