Gaat heen, ze wil gewoon neuken en verstopt zich achter dit soort uitvluchten, lekker makkelijk, dan liever Linda die gewoon zegt botergeil te zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Dido is eigenlijk kwaad op zichzelf dat ze op zo'n loser heeft kunnen vallen want het is niet "haar soort man".
Oh, zonder al die camera's en de kans dat "haar milieu" meekijkt had ze zich al dagen geleden aan Roel vergrepen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:57 schreef yvonne het volgende:
Gaat heen, ze wil gewoon neuken en verstopt zich achter dit soort uitvluchten, lekker makkelijk, dan liever Linda die gewoon zegt botergeil te zijn
wat je der wel kwalijk kan nemen is dat ze dido heb wakker gemaaktquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, Linda blijft maar haar excuses herhalen.
Omdat Dido weigert te zeggen dat het allemaal wel mee viel en dat soort teksten.
O nee, het was Dido-bashmiddag hè.
Ah, nu zegt Dido nét, voor het eerst, dat zoiets "een keer kan gebeuren".
Maar Linda: nu ophouden met vier keer per minuut excuses uitspreken. 't Is mooi geweest.
die Linda zit zich nu anders ook in allerlei bochten te wringen bij hare majesteit Dido hoor, excuses te voor en te na ("vooral tegenover Big Brodda"), voornemens om niet meer te drinken, o wat gaat een mens toch rare dingen zeggen van die drank maar ik meende er niks van hoor, enz enzquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:57 schreef yvonne het volgende:
Gaat heen, ze wil gewoon neuken en verstopt zich achter dit soort uitvluchten, lekker makkelijk, dan liever Linda die gewoon zegt botergeil te zijn
Klinkt misschien nog wel viezer dan dat normale gesnater van d'r.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:
goderdomme chantal.. praat hardop of houd je bek....maarniet dit gemompel
Het zou mij leuk lijken als ze allemaal eens genomineerd zouden staan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Het lijkt me wel eens grappig als voor de verandering de kijkers mogen nomineren en dat de bewoners iemand eruit moeten sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |