abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31146462
Ik gebruik ze niet, maar ik vroeg me af of die Telsell-achtige "energieproducten" werkelijk werken.

Site met die shit

Bijvoorbeeld "FITSHAPE CR VOEDINGSSUPPL TROPI MEGA MASS":

quote:
Bij de keuze van de juiste weight gainers is het belangrijk om te weten wat uw energiebehoefte is en in welke mate uw dagelijkse voeding hierin tegemoet komt of tekortschiet en wat uw doel hierbij is. Fitshape Super Turbo Mega Massa 16000 is samengesteld volgens de allernieuwste wetenschappelijke bevindingen en bevat zeer relevante voedingsstoffen. Fitshape Super Turbo Mega Massa 16000 bestaat uit een combinatie van zeer hoogwaardige eiwitten (ei-eiwit, ultra filtrated wei-eiwit, calcium case?at) en diverse enkelvoudige en complexe koolhydraten, vitamines en calcium. Fitshape Super Turbo Mega massa 16000 is aangevuld met stoffen die reeds voldoende hebben bewezen van belang te zijn voor een snelle toename van spiermassa, zoals chromium, picolinaat, OKG, creatine en ginseng. Super Turbo Mega Massa is verkrijgbaar in drie smaken: aardbei, vanille, tropical en banaan. Aanbevolen hoeveelheid: 1 portie bestaat uit: 3 eetlepels (= 45 gram) gemengd met 300 ml halfvolle melk. Gebruik een mixer of een blender. Aantal porties per dag: afhankelijk van de gewenste energie-inname.
Werkt het serieus? Waarom zijn de verpakkingen dan zo achterlijk? Niemand geloofd toch zo'n telsell-achtige verpakking? En als het veel energie geeft, wordt je er dan moddervet van als je ze gebruikt, maar niet sport?
pi_31146501
Wel origineel gevonden trouwens "SUPER TURBO MEGA MASSA 16000 NIEUWE FORMULE", net of Hulk Hogan het tegen je uitschreewt van kracht. Volgens mij zijn er serieus banen om dat soort slogans te verzinnen.
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:36:16 #3
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_31146652
Weightgainers zijn alles behalve tellsell produkten.

Je kan dit overigens lekker laten staan totdat je je autonome eetpatroon hebt aangepast aan de 5 x in de week in de sportschool die je dan doorbrengt.
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_31146695
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:36 schreef Thomasumo het volgende:
Weightgainers zijn alles behalve tellsell produkten.

Je kan dit overigens lekker laten staan totdat je je autonome eetpatroon hebt aangepast aan de 5 x in de week in de sportschool die je dan doorbrengt.
Waarom presenteren ze die producten dan als "Neem dit product niet serieus"? Dat verkoopt toch niet??
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:40:32 #5
5673 heijx
Qui que boue
pi_31146761
Dat "Veel, veel meer" schrikt mij toch altijd weer voldoende af.

O ja...

wei-eiwit
ei-eiwit...

[Cartman mode]
BEEFCAKE!!!!
[/Cartman mode]
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_31146832
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:40 schreef heijx het volgende:
Dat "Veel, veel meer" schrikt mij toch altijd weer voldoende af.

O ja...

wei-eiwit
ei-eiwit...

[Cartman mode]
BEEFCAKE!!!!
[/Cartman mode]
Dat bedoel ik dus, die telsell-achtige manier van het verkopen van een product werkt juist toch averechts. Waarom doen ze dat? Waarom willen ze niet serieus genomen worden?
pi_31146885
Vroeger gebruikten ze daar zelfs een dove Joe Weider voor om dat ubermassachtige aminopoeder te slijten.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31146903
Weightgain 2000.

BEEFCAKE!!

[disclamer]
May cause irreversible damage to kidneys and liver.
[/disclamer]
pi_31146935
quote:
[Cartman mode]
BEEFCAKE!!!!
[/Cartman mode]
pi_31147499
Het werkt zoals een voedingssupplement zou moeten werken. Niet meer, niet minder.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31147661
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:08 schreef sizzler het volgende:
Het werkt zoals een voedingssupplement zou moeten werken. Niet meer, niet minder.
Wat moet ik daarbij voorstellen dan? 10% meer spieren ofzo .
pi_31147756
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat moet ik daarbij voorstellen dan? 10% meer spieren ofzo .
Hetzelfde effect als dat je 20 eieren, drie borden pasta, twee biefstukken en een zalm op een dag erbij eet.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31148493
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:19 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hetzelfde effect als dat je 20 eieren, drie borden pasta, twee biefstukken en een zalm op een dag erbij eet.
Dus je wordt moddervet als je het neemt, maar niet sport? Waarom sturen we die shit niet naar Afrika?
pi_31148601
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Dus je wordt moddervet als je het neemt, maar niet sport? Waarom sturen we die shit niet naar Afrika?
Omdat ze voor die shit honderden euro's durven te vragen, waar je dan een nutteloos potje poeder voor krijgt. Als neger in Afrika zou deze shit alleen al uit principe niet gebruiken.
pi_31148857
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:57 schreef boyv het volgende:

[..]

Omdat ze voor die shit honderden euro's durven te vragen, waar je dan een nutteloos potje poeder voor krijgt. Als neger in Afrika zou deze shit alleen al uit principe niet gebruiken.
Waarom is het nutteloos dan, een paar eetlepels is al een biefstuk (die aardig duur zijn) zegt sizzler.
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:13:31 #16
128610 Donkey_
Are We There Yet?
pi_31148990
En ze gaan er hartstikke dood aan. Als je 20 jaar lang amper wat eet en dan opeens een potje voedingssupplementen leeg vreet. slaat je lichaam een beetje op hol
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:13:36 #17
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_31148995
Absoluut niet nutteloos. Het is duur spul omdat je inderdaad de zelfde nuttige dingen uit bovengenoemde produkten krijgt. Maar dfan zonder alle rommel. Het zijn geconcentreerde eiwitten, koohydraten en herstelversnellers. Het is dus stukken duurder per gram/hongerstillend effect dan simpel melkpoeder. Het is ook niet voor niets een supplement. Het is niet geschikt een volledig dieet op te baseren.
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_31149074
quote:
O ja...

wei-eiwit
ei-eiwit
volgens mij heb jij niet zoveel verstand van supplementen......is niets grappigs aan
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:13:42 #19
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31152400
Weightgain 4000

[ Bericht 5% gewijzigd door Finder_elf_towns op 03-10-2005 19:19:27 ]
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:16:50 #20
5673 heijx
Qui que boue
pi_31166775
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:16 schreef NotoriousJw het volgende:

[..]

volgens mij heb jij niet zoveel verstand van supplementen......is niets grappigs aan
Eiwitten zijn verzamelnamen. Eiwitten bestaan uit aminozuren. Als ze nu gewoon de aminozuren noemen houden ze misschien nog iets aan geloofwaardigheid.
ei-eiwit is gewoon hol gebral en als het niet om te huilen was, was het wel om te gieren.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')