http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2005450117,00.htmlquote:
STRAY dogs are being skewered on hooks and dragged behind boats as live shark bait, The Sun can shockingly reveal.
The cruel practice takes place on French-controlled Reunion Island in the Indian Ocean, where Prince William spent two holidays.
A six-month-old labrador pup was recently found ALIVE with a huge double hook through its snout - like the dog above - and another through a leg.
The pup was found in a coastal creek and is thought to have somehow freed itself from a fishing line.
But other dogs and kittens have been chomped up and swallowed by sharks.
The RSPCA plans to petition the French government, demanding an end to the hideous torture.
Als ik mijn oorbel in doe dan bloedt het ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:55 schreef thefunny het volgende:
Waar is het bloed?
Ja maar dan is het gewoon *chop* en het beest is dood. Nu gaat het nog barbaarser.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:13 schreef Sessy het volgende:
The Sun is geen echte goede bron, maar anderzijds geloof ik dit makkelijk. In Rusland gebruiken ze straathonden ook wel eens om bontmutsen en zo van te maken.![]()
Niemand geeft wat om straatdieren
Ik geef ook niets om straathonden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:13 schreef Sessy het volgende:
The Sun is geen echte goede bron, maar anderzijds geloof ik dit makkelijk. In Rusland gebruiken ze straathonden ook wel eens om bontmutsen en zo van te maken.![]()
Niemand geeft wat om straatdieren
1. De bron is The Sun.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:20 schreef SpugendeLama het volgende:
[..]
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2005450117,00.html
Wat is dat nou voor een kut volk?![]()
Precies.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:18 schreef sp3c het volgende:
mjah hoeveel zieliger is dit als met levende vissen op haaien oid vissen?
ik kan me dr niet druk om maken, zolang je met levend aas mag vissen krijg je dit soort ongein
Een bewezen effectieve en humane methode van straatdierenpopulatiebeheersing is dat je alle teefjes steriliseert en dan weer uitzet. Ze nemen dan namelijk wel de plaats in in het (beperkte) ecosysteem van de stad, waardoor er geen voedsel blijft liggen dat straatdieren van buitenaf aanlokt, maar ze planten zich niet voort.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik geef ook niets om straathonden.
Ze zijn vieze ziektenverspreiders en als er weer eens eentje langsloopt en tegen mijn wagen pist gaar de brandslang op volle kracht opdat dat ondier zichzelf druipend en zeiknat met de vuile staart tussen de benen wegrent.
Heyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |