quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je zou een broertje van me kunnen zijn...![]()
Niks mis mee met zwarte koffie, ik drink alleen maar zwart !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:13 schreef buzzer het volgende:
ik doe sinds kort weer melk in mijn koffie, omdat ik veel te veel zwarte koffie dronk. Ik ben vanzelf minder koffie gaan drinken hierdoor.
Makkelijk en snel, het nadeel is van het laat drinken van koffie dat je moeite kan hebben met in slaap komen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:28 schreef xNightElf het volgende:
even een bakje zetten zo =] senseo = lekker
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:32 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Makkelijk en snel, het nadeel is van het laat drinken van koffie dat je moeite kan hebben met in slaap komen!
Maar lekker is het wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook![]()
Wil je uurtje erna slapen lukt het minder goed![]()
Nee, ik ben een diehardquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:42 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Maar lekker is het wel.
Caffeinevrij een optie?
Kloptquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:51 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Haha! Alleen zal je dat met koffie niet echt laten kunnen merken!
Ja, en danquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Moet je eens doen, topic doorlezen maar in plaats van koffie lezen heroīne lezen..
Geldt ook voor stront, want zelfs stront kun je vast wel van leren te genieten, maar goed, stront is natuurlijk niet sociaal geaccepteerd.. aan de andere kant, als je koffiebonen hebt die door een civetkat zijn uitgescheten heb je natuurlijk het beste van beide werelden..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:43 schreef zatoichi het volgende:
Koffie moet je ook een beetje leren drinken, iemand die die maar een paat slokken heeft gedronken kan die smaak natuurlijk niet waarderen. Kom maar terug als je wat meer ervaring heb, dan kun je daar beter van genieten. Die regel geldt overigens niet alleen voor koffie drinken
Het is beide drugs, de een is wel sociaal geaccepteerd de andere niet, misschien zie je het dan in een ander licht.quote:
Klopt als een deurquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het is beide drugs, de een is wel sociaal geaccepteerd de andere niet, misschien zie je het dan in een ander licht.
Gezellig !quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:41 schreef Badabingea het volgende:
Van Geel drinkt ook vaak Koffie met de komende spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |