Verder alles kits?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:49 schreef Tique3 het volgende:
"Kom laten we koeien gaan fokken en door hun eigen stront laten lopen zodat we die in stukken kunnen zagen, snijden en malen, er dan sliertjes van maken om er vervolgens balletjes van te maken waar we een of ander spul op smeren en dat lekker laten aanbranden"
Het lijkt zo alsof je het over de stront hebtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:49 schreef Tique3 het volgende:
"Kom laten we koeien gaan fokken en door hun eigen stront laten lopen zodat we die in stukken kunnen zagen, snijden en malen, er dan sliertjes van maken om er vervolgens balletjes van te maken waar we een of ander spul op smeren en dat lekker laten aanbranden"
"Kom laten we koeien gaan fokken en door hun eigen stront laten lopen zodat we die in stukken kunnen zagen, snijden en malen, er dan sliertjes van maken om er vervolgens balletjes van te maken waar we een of ander spul op smeren en dat lekker laten aanbranden"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:44 schreef De_Godlasteraar het volgende:
Koffie ranzig, ik heb het nooit gedronken, misschien een paar keer een paar slokjes, maar toen wist ik ook dat ik het spul nooit moest hebben![]()
"Kom laten we deze bonen gaan malen om daar in combinatie met water een zwart mengsel van te maken dat we elke dag meerdere keren gaan consumeren"![]()
Godslasteraar hoor je dat! Je mannelijkheid wordt in twijfel genomen!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:43 schreef zatoichi het volgende:
Koffie moet je ook een beetje leren drinken, iemand die die maar een paat slokken heeft gedronken kan die smaak natuurlijk niet waarderen. Kom maar terug als je wat meer ervaring heb, dan kun je daar beter van genieten. Die regel geldt overigens niet alleen voor koffie drinken
Ach, nicotine en alcohol zitten daar ook aardig dicht tegenaan natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:04 schreef Stupide het volgende:
Cafeïne is een ingeburgerde, sociaal geaccepteerde drug.
Is ook zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:05 schreef kippenek het volgende:
[..]
Ach, nicotine en alcohol zitten daar ook aardig dicht tegenaan natuurlijk.
Van koffie wordt je lelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:43 schreef zatoichi het volgende:
Koffie moet je ook een beetje leren drinken, iemand die die maar een paat slokken heeft gedronken kan die smaak natuurlijk niet waarderen. Kom maar terug als je wat meer ervaring heb, dan kun je daar beter van genieten. Die regel geldt overigens niet alleen voor koffie drinken
Anders krijg je hoofdpijn hequote:Op zondag 21 mei 2006 08:04 schreef Mr-Coffee het volgende:
Als ik s,ochtends geen koffie tot me neem, gaat ,t niet goed.
Verslaafd? Ja, dat geef ik ruiterlijk toe.
Bastogne koekje soms ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:47 schreef Badabingea het volgende:
Koffiekoekje?
In die combinatie?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:45 schreef Badabingea het volgende:
Melk en suiker, heerlijk!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nog nooit koffie gedronken en zal dat ook niet gaan doen.
How would you know?quote:Gore, bittere zooi.
Ik heb wel eens een slokje genomen om te proberen, uiteraardquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[..]
How would you know?
Ik vind koffie wel erg lekker, maar drink hooguit 2 kopjes op een dag. Vaak ook gewoon niet. Ach ja
wees blij dat je niet aan bier verslaafd bent...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef iamredleader het volgende:
Koffie is lekker, met mate in elk geval. Eentje bij het opstaan, twee op werk in de ochtend, en misschien in de middag nog eentje. Heeeeeel misschien nog 'savonds tijdens een film of als ik zit te Fok!ken, maar dan is het welletjes.
Hoezo verslaafd...
Wie zegt dat ik het niet benquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wees blij dat je niet aan bier verslaafd bent...![]()
je zou een broertje van me kunnen zijn...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet ben![]()
Nah, ik doe aan een gezond mix van al het slechte. Af en toe roken, beetje hash of wiet op z'n tijd, redelijke hoeveelheden koffie, bier, wijn en harde drank (al dan niet in die volgorde)....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |