Bastogne koekje soms ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:47 schreef Badabingea het volgende:
Koffiekoekje?
In die combinatie?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:45 schreef Badabingea het volgende:
Melk en suiker, heerlijk!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nog nooit koffie gedronken en zal dat ook niet gaan doen.
How would you know?quote:Gore, bittere zooi.
Ik heb wel eens een slokje genomen om te proberen, uiteraardquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[..]
How would you know?
Ik vind koffie wel erg lekker, maar drink hooguit 2 kopjes op een dag. Vaak ook gewoon niet. Ach ja
wees blij dat je niet aan bier verslaafd bent...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef iamredleader het volgende:
Koffie is lekker, met mate in elk geval. Eentje bij het opstaan, twee op werk in de ochtend, en misschien in de middag nog eentje. Heeeeeel misschien nog 'savonds tijdens een film of als ik zit te Fok!ken, maar dan is het welletjes.
Hoezo verslaafd...
Wie zegt dat ik het niet benquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wees blij dat je niet aan bier verslaafd bent...![]()
je zou een broertje van me kunnen zijn...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet ben![]()
Nah, ik doe aan een gezond mix van al het slechte. Af en toe roken, beetje hash of wiet op z'n tijd, redelijke hoeveelheden koffie, bier, wijn en harde drank (al dan niet in die volgorde)....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |