abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 mei 2006 @ 00:06:54 #176
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_38108197
koffie !!

Goed idee.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_38108332
KoFFiE

EcHt LeKKaH

KoFFiE !!!
pi_38109174
Als ik 's morgens geen koffie op heb, dan krijg ik 's middags gegarandeerd hoofdpijn.
't Is niet zo dat ik PER SE koffie moet drinken, maar wanneer ik het eens een keer vergeet, dan realiseer ik me dat wanneer de hoofdpijn rond een uur of 3 komt opzetten. Precies tijd voor een koffiepauze dus, een klein halfuurtje daarna is het dan meestal weer over.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_38109442
Koffiekoekje?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38110192
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 00:47 schreef Badabingea het volgende:
Koffiekoekje?
Bastogne koekje soms ?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 01:42:24 #181
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38110407
Ik wordt net zo makkelijk wakker zonder als met caffeïne, reden waarom ik geen caffeïne gebruikt om het zelfde effect te berijken ben ik niet afhankelijk van een social geaccepteerde drug wat eigenlijk niets op levert, drank daar in tegen kom je in een andere state of concious, daar heb je dan weer wel wat aan al is het nog een slechtere drugs.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 07:13:03 #182
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_38111254
ik doe sinds kort weer melk in mijn koffie, omdat ik veel te veel zwarte koffie dronk. Ik ben vanzelf minder koffie gaan drinken hierdoor.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_38118995
Melk en suiker, heerlijk!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38119340
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:45 schreef Badabingea het volgende:
Melk en suiker, heerlijk!
In die combinatie?

Gadverdamme
pi_38119380
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:55 schreef Marruk het volgende:

[..]

In die combinatie?

Gadverdamme
uitleg gevraagd?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38119492
Ik vind het ook vervelend dat mensen verwachten dat je het in huis hebt. Zelf drink ik geen koffie, wel thee. Daar heb ik voldoende van in huis, net als fris enzo. En toch met een zuur gezicht zitten als ik zeg dat ik geen koffie heb. Als ik bij hun kom zeur ik toch ook niet om warme chocolademelk, terwijl ze dat zelf nooit drinken...
Trust me, I know what I'm doing.
pi_38119754
Respect voor mensen die geen koffie drinken maar het wel in huis hebben voor gasten! Dat vind ik altijd zo sympathiek. Nee ik kan wel zonder koffie als iemand het niet heeft, maar na het eten is het toch zo verdomde lekker!

Maar zeiken omdat iemand die geen koffie drinkt geen koffie heeft vind ik ook een beetje ver gaan...
pi_38121467
Ik snap het ook niet. Koffie drinken s'ochtends zorgt bij de meeste voor een afschuwelijk stank uit hun mond. Daarbij lust ik koffie wel maar vind ik het niet lekker om zo elke dag te drinken, los van het feit dat het slecht voor je gebit is. Nee mij niet gezien.

Echte koffiejunks snap ik ook niet. Koffie vergroot de dorst trouwens... thee lest deze.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:01:22 #189
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38121500
jezus wat een nutteloze topic kick IMHO
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:58:28 #190
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_38123669
Koffie

Ik begin nadat ik naar het station gefietst ben aan de eerst bak bij de Kiosk (één grote koffie graag, met mek en suiker..) om onderweg naar stage met een krantje erbij een beetje wakker te worden.

Aangekomen op m'n stage, computer aanzetten en koffie halen want dat inloggen duurt wel even.. dan mail chekken en nog een koffietje halen..

Dan meestal om een uur of 11 nog een koffie halen, na de lunch een koffie, om een uur of 3 nog eentje.. en dan gaan er 'tussendoor' ook nog wel wat in

Dus JA, ik ben verslaafd, en JA, je gaat er van uit je bek stinken, maar NEE, niet erger dan als ik net uit m'n bed kom Maargoed, als ik thuis ben drink ik geen koffie, behalve als ik de hele dag thuis ben vind ik het wel lekker om even een bakkie te drinken.. Om een of andere reden heb ik dan niet die hoeveelheden nodig die ik op stage drink, maar dat kan aan die 3 uur reistijd liggen op een dag...
Life's like music, get the rhythm..
  dinsdag 23 mei 2006 @ 15:55:41 #191
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_38125887
Ik begrijp het ook niet. Mijn hele familie is koffieverslaafd (vooral mn ouders) en ik houd er gewoon écht niet van om de hele dag te drinken. Hooguit een beker als ik de hele dag in de bieb zit te knallen, maar na het eten koffie??? Jakkes.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_38132777
Gore troep! Laatste keer dat ik koffie heb gehad was...... ik weet het niet eens meer
Ik lach om junks!!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:37:31 #193
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_38133905
Ik heb nog nooit koffie gedronken en zal dat ook niet gaan doen. Gore, bittere zooi. En ik laat me ook vooral niks aanpraten.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_38134403
Ik drink zelf alleen (sporadisch) oploskoffie (wienermelange), dat kun je niet echt koffie noemen, maar this wel lekker

De vader van een klasgenootje van mij moet elke dag aan een bepaald aantal koppen koffie komen, anders krijgt ie hoofdpijn.

Toch echt een vorm van verslaving.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_38134449
Koffie is lekker, met mate in elk geval. Eentje bij het opstaan, twee op werk in de ochtend, en misschien in de middag nog eentje. Heeeeeel misschien nog 'savonds tijdens een film of als ik zit te Fok!ken, maar dan is het welletjes.

Hoezo verslaafd...
pi_38134538
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nog nooit koffie gedronken en zal dat ook niet gaan doen.
quote:
Gore, bittere zooi.
How would you know?

Ik vind koffie wel erg lekker, maar drink hooguit 2 kopjes op een dag. Vaak ook gewoon niet. Ach ja
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:55:48 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_38134706
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:51 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

[..]

How would you know?

Ik vind koffie wel erg lekker, maar drink hooguit 2 kopjes op een dag. Vaak ook gewoon niet. Ach ja
Ik heb wel eens een slokje genomen om te proberen, uiteraard
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:57:25 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38134779
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef iamredleader het volgende:
Koffie is lekker, met mate in elk geval. Eentje bij het opstaan, twee op werk in de ochtend, en misschien in de middag nog eentje. Heeeeeel misschien nog 'savonds tijdens een film of als ik zit te Fok!ken, maar dan is het welletjes.

Hoezo verslaafd...
wees blij dat je niet aan bier verslaafd bent...

alhoewel keith richards, net als ik, koffie ziet als het 'grote kwaad'.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38134832
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wees blij dat je niet aan bier verslaafd bent...
Wie zegt dat ik het niet ben

Nah, ik doe aan een gezond mix van al het slechte. Af en toe roken, beetje hash of wiet op z'n tijd, redelijke hoeveelheden koffie, bier, wijn en harde drank (al dan niet in die volgorde )....
  dinsdag 23 mei 2006 @ 20:00:41 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38134909
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:58 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het niet ben

Nah, ik doe aan een gezond mix van al het slechte. Af en toe roken, beetje hash of wiet op z'n tijd, redelijke hoeveelheden koffie, bier, wijn en harde drank (al dan niet in die volgorde )....
je zou een broertje van me kunnen zijn...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')