*Eens.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Koffie zuigt.
Inderdaadquote:
winterglow van pickwickquote:Op zondag 25 februari 2007 20:07 schreef Kuukske het volgende:
Koffie![]()
Koffie bij Starbucks met een giga chocolate chip cookie![]()
Maar thee drink ik net zo lief
Die lentevariant is ook goed te drinkenquote:
klopt maar het is nog geen lentequote:Op zondag 25 februari 2007 20:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die lentevariant is ook goed te drinken
Niet mee eens, tuurlijk en nou en of kun je je pils wel zonder alcohol drinken.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef frenkck het volgende:
TS, jij drinkt toch ook geen bier om even lekker dronken te worden, maar omdat het lekker is?
Ik heb de cafeine in koffie echt niet nodig, maar pils ga je ook niet zonder alcohol drinken.
Jammer genoeg is malt bier niet te zuipen (vind ik dan). Net als cola light, smaakt totaal niet naar de echte variant.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Niet mee eens, tuurlijk en nou en of kun je je pils wel zonder alcohol drinken.![]()
Word zelfs aardig goed verkocht hoor en dan heb ik het over de ´´Malt´´ varianten.
Kijk maar naar die blikjes Bavaria Malt.![]()
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:33 schreef frenkck het volgende:
[..]
Jammer genoeg is malt bier niet te zuipen (vind ik dan). Net als cola light, smaakt totaal niet naar de echte variant.
UItermate geschikte post voor het Koffieautomaat topicquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:24 schreef Sander170 het volgende:
Dit is toch wel mijn favoriet:
[afbeelding]
Koffieautomaat Cafitesse 2000.![]()
Jij zei vertel hier je favoriet, dus ter verduidelijking liet ik hem zien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:27 schreef erkel het volgende:
[..]
UItermate geschikte post voor het Koffieautomaat topic, maar goed wat maakt het ook uit
![]()
Duidend op de link die eronder stondquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij zei vertel hier je favoriet, dus ter verduidelijking liet ik hem zien.
Is hier op de juiste plaats gepost hoor, en foto,s zijn ten alle tijden welkom hier.
Als het maar met koffie te maken heeft !
Ik wou het net zeggen, maar die is ook mijn favoriet hoor en die andere grote.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Duidend op de link die eronder stondMaar ja...Koffie
![]()
Mijn automaat:
[afbeelding]
Dat moet zeker gebeuren ! een deel 2. Mooie OP moet er dan komen met koffiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:33 schreef Sander170 het volgende:
Trouwens ik hoop dat er hierna nog wel een vervolg topic door iemand word aangemaakt.![]()
Dat zou ik en veel andere zeer waarderen, het is maar een tip !
En dan kunnen er misschien wat meer foto,s gepost worden ofzo.![]()
Ik als Koffie fan verwacht zeker dat er iets leuks van terecht zal komen straks / morgen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat moet zeker gebeuren ! een deel 2. Mooie OP moet er dan komen met koffiekoffieautomaten en linkjes, maar dat loopt wel los denk ik
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |