EEEWWW!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:29 schreef extreme het volgende:
fruitvliegjes die in iedere automaat aanwezig is, lekker, koffie met vers vlees.![]()
Handmatige espresso machine met een bonenmaler ernaast. Er is geen enkele machine die tegen een handmatige kan, simpelweg omdat je precies je eigen koffie kan maken, en bovendien het maken van je espresso onderdeel is van je koffiebeleving.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:40 schreef Underdoggy het volgende:
D.E. automaten zijn troep, hier een fijne automaat die zelf de bonen maalt (Jura).
Veeg me op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:29 schreef extreme het volgende:
iedere (iedere) koffie automaat springt van tijd tot tijd op een random programma ter vermaak van de collega's van degene die koffie haalt,
dat kan varieren van ontploffende cocolademelk, wel koffie geven maar geen bekertje, zodat het over je schoenen zeikt, alle mogelijke combinaties van koffie en soep in een bekertje tot de speciale voorraad fruitvliegjes die in iedere automaat aanwezig is, lekker, koffie met vers vlees.![]()
klinkt als de ING bankquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:02 schreef HPoi het volgende:
Wij hebben Max Havelaar koffie.![]()
(maar ik zuip het noodgedwongen) (Autobar automaat)
Je moet ook een beetje opletten voordat je op de play-knop van dat ding drukt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:37 schreef Antal het volgende:
Gaat ie slootwater maken omdat ie weer eens is doorgeschoten !!![]()
als je dat denkt ben je nog nooit in Afrika geweest..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
In Afrika hebben ze geen apparaten en laat staan water.
In Afrika hebben ze wel water, maar op sommige plekken alleen verhoudingsgewijs een overschot aan zand.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
In Afrika hebben ze geen apparaten en laat staan water.
Autobarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:02 schreef HPoi het volgende:
Wij hebben Max Havelaar koffie.![]()
(maar ik zuip het noodgedwongen) (Autobar automaat)
Koffie of die ingevroren vloeibare koffie, DE automaten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Autobarwèèke koffie, bleegh
DE automaatkwaliteit, ik zeg je !
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Koffie of die ingevroren vloeibare koffie, DE automaten?
Daar zit wel degelijk verschil in.
Op mijn werk hebben we die vloeibare koffie. Best te pruimen![]()
Die niet vloeibare koffie, is dat te vergelijken met koffiekoeken, of hoe moet ik dat zien?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef Biogarde het volgende:
Op mijn werk hebben we die vloeibare koffie. Best te pruimen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |