Ik kijk wel hoe en wat. Ik kan ook mijn ex verzoeken om thuis te slapen na zijn feestje. Van Enschede naar huis is dichterbij dan van Leeuwarden, toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna zeggen, neem 'm gewoon mee, maar dan hebben we er hier drie rondlopen in dit kleine huisje. Beetje te gek. Geen pension in de buurt waar hij een nachtje heen kan?
Deel 6 van de WFL slowchat startte op 30 december 2004... da's nog maar minder dan 10 maanden geleden. En in die minder dan 10 maanden hebben we 254 topics volgeouwehoerd!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef petre86 het volgende:
vanaf 26-02-2002 Het Centrale Homo Topic.
stelletje postopkrikkersquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Deel 6 van de WFL slowchat startte op 30 december 2004... da's nog maar minder dan 10 maanden geleden. En in die minder dan 10 maanden hebben we 254 topics volgeouwehoerd!
ik heb wel regelmatig dat ik aan het begin merk dat ik een deja-vu heb, en dan gaat het meestal nog zoals ik al droomde (en dat is meestal foutquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef -Trinity- het volgende:
Ik had vanmiddag een gesprek met een vriendin over dromen, en het lot. We hebben allebei wel eens dat we iets dromen, en dat we het later ook echt meemaken. Nu zijn het hele triviale dingen hoor, niks ergs, maar toch zet het je aan het denken. Pas nádat je zoiets hebt meegemaakt krijg je een déjà-vu gevoel en herinner je je de droom. Ik schrijf ze meestal op, of herinner ze niet eens meer bij het wakkerworden, maar ik weet heel erg zeker dat ik het van tevoren heb gedroomd als ik eenmaal een déjà-vu heb. Nu vertelde ze me dat ze een keer een 5-minutendurende droom had opgeschreven, en die precies zo had uitgevoerd, zonder herkenning, dat kwam pas erna.
En dat vind ik toch raar. Waarom merk je het niet tijdens, of vóór een handeling? Zo lijkt het alsof het al vaststaat dat iets gaat gebeuren, want je hebt het al gedroomd, en het gaat gebeuren.
Misschien dat het meer TRU is hoor, maar ik wilde het nog eventjes kwijt voordat ik ging slapen. Bij deze: weltrusten.
Niks mis met TRUquote:
Dromen over Einsteinquote:
Da's een fout in de Matrix.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb wel regelmatig dat ik aan het begin merk dat ik een deja-vu heb, en dan gaat het meestal nog zoals ik al droomde (en dat is meestal fout)
Ik wil Doffelquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:03 schreef Reya het volgende:
Bedenk wel, Syl, dat je, als je niet gaat, Doffy mist. En je wil Doffy toch niet missen?![]()
quote:
Ok ok ok, jullie nichten hebben nóg minder te doen dan wijquote:( das ongeveer 25 topics per maand, homo's : 26-02-2002 tot nu = 36+8 maand ( ruim genomen) 44 maanden, 1405 topics = 1405/44= 32 ongeveer..)
quote:maar goed.. we hebben het hier niet over percentage's we hebben het hier over harde oncecompliceerde seks.. toch? daat staat LFC toch om bekend? maar dan netter en omslachtiger omschreven![]()
Nopequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar is Alicey? Al naar bed?
Erg creatiefquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zeer, zeer, zeer beknopte uitleg: deze UFO is een keer gebruikt om uit te leggen hoe klein een bepaalde kans was: "Zo klein als dat ik morgen op weg naar school wordt geplet door een verdwaalde UFO. Zo klein."
Creatief ofnie?
Dat klinkt best kinky eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef Reya het volgende:
Als je niet komt ontvoeren we je tegelijkertijd met liv, Trinity en Fuifduif, Syl
Truste Lupa
Nou, zal ik dan speciaal voor jou een backup jongen (of meisje) regelen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:54 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil niet het vliegtuig naar Las Vegas missen doordat jij te laat komt op ons huwelijk, hoor.
Ja, dat vond ik dus ookquote:
wel de geestelijke invloeden enzo hequote:Op maandag 3 oktober 2005 23:15 schreef Doffy het volgende:
[..]Er wordt hier serieus Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing behandeld hoor
Het toeval wil dat seks echter onder Wetenschap, Filosofie én Levensbeschouwing valt, dus tsja, daar gaat het vrij vaak over
[..]
ik ben nog van na jouw tijdquote:Ok ok ok, jullie nichten hebben nóg minder te doen dan wij
Mag ik je eraan helpen herinneren dat ik ook verantwoordelijk ben voor menig gevuld [HOMO]-topic?
[..]
wel van gehoord jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:46 schreef miss_sly het volgende:
Kent iemand hier al de cabaretier KLaas van Eerden?
geen ideequote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef miss_sly het volgende:
Issie leuk?
Dat schiet niet opquote:
Je speelt graag met vuur merk ik alquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:46 schreef -Trinity- het volgende:
Bijv. de alom bekende (bij mij en liv dan) UFO die je plet !
ja, die is leukquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef miss_sly het volgende:
Issie leuk?
De kans is nog steeds groot dat ik niet gaquote:
Kijk, aan jou heb ik ietsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, die is leuk
ben ik geweest en op televisie gezien
Dunnoquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef miss_sly het volgende:
Issie leuk?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De kans is nog steeds groot dat ik niet ga![]()
quote:
en dat is vroeg ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kijk, aan jou heb ik iets
Woensdag treedt ie voor Stenders vroeg gratis op in Woerden en daar kun je je voor aanmelden
quote:
Ja maar het is zo ver weg. En de laatste keer dat ik bij een vrouw bleef slapen kreeg ik ook klappen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:02 schreef miss_sly het volgende:
![]()
![]()
Toe nou, liv! We zouden al heel lang weer eens meeten, sinds de housewarming van Alicey
Jij bent echt zoquote:
Ja, dat druk herken ik dan wel weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja maar het is zo ver weg. En de laatste keer dat ik bij een vrouw bleef slapen kreeg ik ook klappen.![]()
Heb er wel zin in hoor en meeten met je lijkt me echt weer super. Dat weekend is het echter ook druk om bepaalde redenen. Moet gewoon nog even kijken.
heel duidelijk. helaas kan ik dan niet, anders had ik daar wel even naartoe gegaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
Voor het programma Stenders Vroeg treedt hij woensdagavond op in Woerden.
Zo, dat is duidelijk he?
Volgens mij heb ik bij onze ontmoeting niet 1 keer boos gekeken, dus daar weet je helemaal niets vanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij bent echt zoals je boos kijkt
Ik weet nog niet of ik ga. So far heb ik nog geen gezelschap. Het is ook nogal last minute en voor veel mensen is dat net te lastigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heel duidelijk. helaas kan ik dan niet, anders had ik daar wel even naartoe gegaan
camera mee miss_sly
Och in Vietnam was ik ook regelmatig omsingelt door de vijandquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef miss_sly het volgende:
Het zou echt heel leuk zijn als je wel kwam, en je blijft nu niet bij 1 vrouw slapen, maar bij een hele groep mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |