Want sáááámen zijnquote:
Ennio Morricconequote:Once Upon A Time In The West
Willeke.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:01 schreef Doffy het volgende:
Want sáááámen zijn
Is samen lachen
Samen huilen
Leven door dichtbij elkaar te zijn
Ik vind die film echt kut (en veel te lang), maar de muziek isquote:Ennio Morriccone
Ik heb nog eens op een fout nichtenfeestje de halve avond live mee staan brullen met Willekequote:
De atmosfeer van die film is schitterend, maar inderdaad, lang is ie wel. En de muziek is fantastisch. Maar dat is die van The good, the bad and the ugly ookquote:Ik vind die film echt kut (en veel te lang), maar de muziek is![]()
![]()
One misty morning, I'm gonna write your name in the skyquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Want sáááámen zijn
Is samen lachen
Samen huilen
Leven door dichtbij elkaar te zijn
Dat soort foute nichtenfeestjes lijkt me erg leuk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef Doffy het volgende:
Ik heb nog eens op een fout nichtenfeestje de halve avond live mee staan brullen met Willeke![]()
And after that babe, I run away, I run away at myself and cry.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef Reya het volgende:
One misty morning, I'm gonna write your name in the sky
Mits met mate en een hoop bier is het dat ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat soort foute nichtenfeestjes lijkt me erg leuk.
Heb je ooit wel eens de retro-versie van Somebody Will Know Someday met Tineke Schoemaker als zangeres gehoord, Doffy?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
And after that babe, I run away, I run away at myself and cry.....
't zal ook weer eens nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar is Alicey? Al naar bed?
quote:
En dan ben ik niet eens een van de personen die het meest oversext is in de LFCquote:
Ik vond dat eik best een schokkende opmerking voor Doffy.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:31 schreef miss_sly het volgende:
En dan ben ik niet eens een van de personen die het meest oversext is in de LFC
We hebben al eens overwogen om er HFC van te maken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:32 schreef petre86 het volgende:
jullie gaan nog sneller dan de homo-topics..
en dat noem je low frequency?
Misschien bedoelde Doffy het in alle onschuld ook wel als gewoon stofzuigen, maar ik kon het niet latenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vond dat eik best een schokkende opmerking voor Doffy.Het is meer een Lupa-opmerking.
Oversekst?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:31 schreef miss_sly het volgende:
En dan ben ik niet eens een van de personen die het meest oversext is in de LFC
Volgens mij ligt ons record op 4 topics per dagquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:32 schreef petre86 het volgende:
jullie gaan nog sneller dan de homo-topics..
en dat noem je low frequency?
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:34 schreef miss_sly het volgende:
Misschien bedoelde Doffy het in alle onschuld ook wel als gewoon stofzuigen, maar ik kon het niet laten
Ja, en dat was ik en ik zag er dan wel een duidelijke LFC-opmerking inquote:
Dat is een ongefundeerd vooroordeelquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:40 schreef miss_sly het volgende:
Ja, en dat was ik en ik zag er dan wel een duidelijke LFC-opmerking in
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ons record op 4 topics per dag
Daar kunnen jullie niet aan likkentippen he?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:45 schreef Reya het volgende:
* Reya geeft iedereen in de LFC een knuffel![]()
Nou, dan ga ik zeker mijn best doen om er ook bij te zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien kunnen we op mijn feestje ook een knuffelsessie doen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:49 schreef miss_sly het volgende:
Nou, dan ga ik zeker mijn best doen om er ook bij te zijn
vanaf 26-02-2002 Het Centrale Homo Topic.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:45 schreef Doffy het volgende:
Ja maar jullie zijn al jaren bezig. De LFC loopt nog niet eens zo heel lang en zit al op 260...
Ik wil wel, en op zich kan ik wel, maar ik zit met een praktisch probleem met de hondquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:48 schreef Reya het volgende:
* Reya geeft Doffy een klein zoentje bij de knuffel![]()
Gezelligquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef Reya het volgende:
Als je niet komt ontvoeren we je tegelijkertijd met liv, Trinity en Fuifduif, Syl
Truste Lupa
Ik wilde al bijna zeggen, neem 'm gewoon mee, maar dan hebben we er hier drie rondlopen in dit kleine huisje. Beetje te gek. Geen pension in de buurt waar hij een nachtje heen kan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil wel, en op zich kan ik wel, maar ik zit met een praktisch probleem met de hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |