Isn't that comforting, two braindead moderators..quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tsja, de meeste genieën worden bij leven miskend. Het ziet er toch naar uit dat je eerst dood moet gaan voordat ze je postuum WFL-moderator maken, knufknuf
moderator = verkapte kleuterleid(st)erquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:08 schreef OldJeller het volgende:
Jullie zorgen alleen voor wat vertier voor de mensen die niet kunnen/mogen posten in de topics, hier dus.
Het geval is dat jullie altijd leuk en aardig tegen elkaar doen, en het ook zo willen houden, ten koste van alles. De 'SC' een beetje 'levendig' houden, ook al hoeft dat helemaal niet, en is dat maar een kleine bijzaak voor een subfora.quote:
In A's & D's geval, stel %#@!# kinderen. Ga eens lekker buiten spelen ipv hier komen, net zoals men vroeger deed.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
moderator = verkapte kleuterleid(st)er
Ik ook.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:18 schreef Doffy het volgende:
Je zal er maar mee zitten, knufknufAls het je teveel wordt: ik ken nog een goeie psychiater.
/kick #wfl-lfc OldJellerquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In A's & D's geval, stel %#@!# kinderen. Ga eens lekker buiten spelen ipv hier komen, net zoals men vroeger deed.
Als ik moderator was, was een 'beter' woord: Cipier.
STOKSLAAG!! NO TALKING!! GET IN LINE!!
10 years in solitairy confinement for everyone(in sc)!!! Without a toilet..
dat is niks specifieks voor mIRC hoorquote:
het was toch WFLquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Kom jij naar WFL om gegeseld te worden, vanwege je zonden?![]()
Je begint best irritant te worden weetje?quote:*algemeen oldjeller geblaat*
Dat zal ik onthouden voor de volgende keerquote:
In de file staan is niet zo'n dramaquote:
Er zijn maar weinig situaties die ik kan bedenken waarin je dood kan gaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In de file staan is niet zo'n drama
dat verschilt per file, niet generaliseren missquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In de file staan is niet zo'n drama
Oeps, sorryquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat verschilt per file, niet generaliseren miss
regent het daar ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:48 schreef miss_sly het volgende:
En nu ben ik weer weg, met de hond naar cursus
Ook al hou ik hem niet en mijn ex misschien wel, moet ik het toch maar doen vanavond
Een UFO die je plet? o_Oquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig situaties die ik kan bedenken waarin je dood kan gaan.
Bijv. de alom bekende (bij mij en liv dan) UFO die je plet !
Zeer, zeer, zeer beknopte uitleg: deze UFO is een keer gebruikt om uit te leggen hoe klein een bepaalde kans was: "Zo klein als dat ik morgen op weg naar school wordt geplet door een verdwaalde UFO. Zo klein."quote:
Wie ben jij?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je begint best irritant te worden weetje?![]()
jij altijd!quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zeer, zeer, zeer beknopte uitleg: deze UFO is een keer gebruikt om uit te leggen hoe klein een bepaalde kans was: "Zo klein als dat ik morgen op weg naar school wordt geplet door een verdwaalde UFO. Zo klein."
Creatief ofnie?
dat heeft iets meer uitleg nodigquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:43 schreef -Trinity- het volgende:
Te grote overhemden zijn ok!
heb jij geen afwasmachinequote:Op maandag 3 oktober 2005 20:56 schreef Doffy het volgende:
we hoeven nu zelfs niet meer een bord af te wassen
Hoezoquote:
dan lijkt het me wat minder leuk om met de hond te trainenquote:
die hond leert snelquote:Thuis weer trouwens
Nee, het was droog, maar ik was net pas thuis en had er even helemaal geen zin in!quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan lijkt het me wat minder leuk om met de hond te trainen
Kleine beetjes, niet te veel tegelijk!quote:die hond leert snel
die heeft schaap ook, maar die kan niet eens afwassen, alleen stofzuigenquote:
De mijne kan óók zuigenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:19 schreef miss_sly het volgende:
die heeft schaap ook, maar die kan niet eens afwassen, alleen stofzuigen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:40 schreef Doffy het volgende:
Nee, ik ben zwaar verliefd op Alicey, Lupa en miss_sly
Ja, ik voel me ook erg alleen hierquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:44 schreef Reya het volgende:
Een goedenavond na nog een DVD te hebben gekeken![]()
Het is rustig hier![]()
Als ik maar af en toe je wortel mag vasthouden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:45 schreef Doffy het volgende:
Wil je me wel met die andere 2 delen dan?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |