abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31329979
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij werkt toch in de juridische hoek?

Ik was toen ik op Fok begon gedeeltelijk freelance voor verschillende bladen en voor verschillende radioprogramma's en was ook gedeeltelijk in vaste dienst bij een omroep. Inmiddels heb ik een volledige vaste baan bij diezelfde omroep als Chef Redactie/Samensteller van de Radio 1 programma's van die omroep (stand.nl en 1opdemiddag).
Dit bevestigt wel weer het beeld dat er allemaal van die linkse gasten bij de Nederlandse media werken.
pi_31330064
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:33 schreef nikk het volgende:

[..]

Levensbeschouwelijk in de zin van de ins en outs kennen van kerkelijk Nederland neem ik voor het gemak even aan?
]
Ook maar ook levensbeschouwing in een veel bredere zin, andere godsdiensten, andere ontwikkelingen op dat terrein, zoveel dingen hebben uiteindelijk met religie en levensbeschouwing te maken. Van de niuewe bijbelvertaling tot de geloofsgroep waar de nieuwe Amerikaanse dame van het Hooggerechtshof bij hoort tot de vraag hoe islamitisch Turkiije precies is enz.
quote:
Anyways, ik hoop alleen wel dat je IRL een stuk objectiever bent dan op FOK.

En ik bedoel dan ook echt een stuk.
Die twee hebben niets met elkaar te maken toch. Fok is een leuke uitlaatklep.
pi_31330089
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef more het volgende:

[..]

Dit bevestigt wel weer het beeld dat er allemaal van die linkse gasten bij de Nederlandse media werken.
Goed he Ik ben allemaal!

Jij bent ondernemer. Dat bevestigt wel weer het beeld dat ondernemers allemaal van die rechtse lui zijn.
pi_31330273
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:38 schreef SCH het volgende:

[..]

]
Ook maar ook levensbeschouwing in een veel bredere zin, andere godsdiensten, andere ontwikkelingen op dat terrein, zoveel dingen hebben uiteindelijk met religie en levensbeschouwing te maken. Van de niuewe bijbelvertaling tot de geloofsgroep waar de nieuwe Amerikaanse dame van het Hooggerechtshof bij hoort tot de vraag hoe islamitisch Turkiije precies is enz.
Okay.
quote:
Die twee hebben niets met elkaar te maken toch. Fok is een leuke uitlaatklep.
Als SCH een typetje is die je aan het spelen bent op FOK dan maakt dat inderdaad niet zoveel uit.

Maar goed. Ik heb sowieso een persoonlijke afkeer voor journalisten omdat ze over het algemeen een stelletje prutsers zijn. Je kan er alleen niet zonder.
pi_31330340
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef nikk het volgende:
Maar goed. Ik heb sowieso een persoonlijke afkeer voor journalisten omdat ze over het algemeen een stelletje prutsers zijn.
pi_31330370
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Goed he Ik ben allemaal!

Jij bent ondernemer. Dat bevestigt wel weer het beeld dat ondernemers allemaal van die rechtse lui zijn.
Ik betaal indirect jouw inkomen. Ondernemers zorgen voor banen, en samen met hun werknemers houden ze het steeds duurder wordende overheidscircus draaiend.

Die baan van jou draagt niets bij aan de economie, maar kost "ons" alleen maar geld.
pi_31330415
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:53 schreef more het volgende:

[..]

Ik betaal indirect jouw inkomen. Ondernemers zorgen voor banen, en samen met hun werknemers houden ze het steeds duurder wordende overheidscircus draaiend.

Die baan van jou draagt niets bij aan de economie, maar kost "ons" alleen maar geld.
pi_31360637
quote:
En vorig jaar George Bush
Terecht natuurlijk net als dat natuurlijk Htler de persoon van de 20e eeuw was

Verder is het natuurlijk een kapitale blunder van Time
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31369695
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Terecht natuurlijk net als dat natuurlijk Htler de persoon van de 20e eeuw was
pi_31373300
Wie is dat?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:00:32 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31373799
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Wie is dat?
Einstein.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:13:36 #187
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31374075
quote:
Wie is dat?
pi_31381670
quote:
Wie is dat?
De oude trainer van Fernando Redondo, nou goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')