aboutaleb was een nog betere kandidaat. en aha is helemaal tegengewerkt door de linkse kliek. te erg voor woorden dat een lafhartige vent genaamd cohen en consorten deze titel in de wacht sleept.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:01 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een lezersbrief ga sturen aan Time. Vertellen wat deze Amsterdammer door zich heen voelde gaan toen Cohen als held werd neergezet.
Helaas kan ik alleen maar op Amsterdam Mobiel stemmen om die klootzak te pesten.
pvda doet het nu langer dan gewenst. het is een schertsvertoning en sommige journalisten zouden smullen van de manier waarop pvda amsterdam klein houdt. maar ja, pvda amsterdam doet er werkelijk alles aan om hun gezicht schoon te houden. kijk maar eens naar zwart-wit van deze week, cohen is laf, lui en ijdel. hele slechte eigenschappen als je de problemen écht wil aanpakken. hij en zijn domme achterban blijft maar pappen en nathouden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:37 schreef HiZ het volgende:
oh well.. zelfs de USSR heeft het niet eeuwig uitgehouden.
Inderdaad, was geweldigquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:05 schreef JohnDope het volgende:
Je moet dinsdag even de herhaling van KoefNoen kijken, daar werd Cohen(als superheld) heel grappig nagedaan.
Val je zelf niet in slaap van deze teksten?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pvda doet het nu langer dan gewenst. het is een schertsvertoning en sommige journalisten zouden smullen van de manier waarop pvda amsterdam klein houdt. maar ja, pvda amsterdam doet er werkelijk alles aan om hun gezicht schoon te houden. kijk maar eens naar zwart-wit van deze week, cohen is laf, lui en ijdel. hele slechte eigenschappen als je de problemen écht wil aanpakken. hij en zijn domme achterban blijft maar pappen en nathouden.
Journalistquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
SCH, de "kwaliteitsjournalist" is van een beetje tabloid gedrag niet vies.
Het colofon!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef nikk het volgende:
[..]
Wat schrijf je eigenlijk? De colofon in de Mikrogids?
Je hebt jezelf al 's een keer een freelancer genoemd. Ik hou het op stukjes plaatsen op Indymedia.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Het colofon!
Beetje research doen nikk. Kom op![]()
Het colofon recidivistquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:08 schreef nikk het volgende:
[..]
Je hebt jezelf al 's een keer een freelancer genoemd. Ik hou het op stukjes plaatsen op Indymedia.
Maar ik wou je nog enige krediet geven, de colofon in de Mikrogids leek me nog het maximaal mogelijke.
Ik zeg gewoon de colofon. Zover ik weet mag dat ook. Dus lekker puh.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Het colofon recidivistnog 1 x en je moet echt op inburgeringscursus
Je zou ook eens voor de verandering duidelijkheid kunnen scheppen.quote:Ik doe nooit zo geheimzinnig over dat soort dingen hoor maar in de sfeer die je nu oproept, vind ik het helemaal niet gezellig om het te vertellen...![]()
Om daar dan vervolgens voortdurend over afgezeken te worden?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:13 schreef nikk het volgende:
Je zou ook eens voor de verandering duidelijkheid kunnen scheppen.
Geen verandering met de huidige situatie toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Om daar dan vervolgens voortdurend over afgezeken te worden?
Jij werkt toch in de juridische hoek?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef nikk het volgende:
[..]
Geen verandering met de huidige situatie toch?
Even serieus, ik zou niet de spot drijven met iemands beroep in IRL trouwens. Of je moet het zelf er naar maken natuurlijk...
okayquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij werkt toch in de juridische hoek?
Ik was toen ik op Fok begon gedeeltelijk freelance voor verschillende bladen en voor verschillende radioprogramma's en was ook gedeeltelijk in vaste dienst bij een omroep. Inmiddels heb ik een volledige vaste baan bij diezelfde omroep als Chef Redactie/Samensteller van de Radio 1 programma's van die omroep (stand.nl en 1opdemiddag).
Het is een echt radioconcept, beetje populistisch, past wel bij mequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:23 schreef nikk het volgende:
[..]
okay![]()
Stand.nl vind ik trouwens wel een aardig concept en programma. Althans, ik volgde het op de televisie. Naar de radio luisteren doe ik niet of nauwelijk.
Levensbeschouwelijk in de zin van de ins en outs kennen van kerkelijk Nederland neem ik voor het gemak even aan? Anyways, ik hoop alleen wel dat je IRL een stuk objectiever bent dan op FOK.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een echt radioconcept, beetje populistisch, past wel bij me![]()
Maar ik ben journalistiek gezien dus noodgewongen een generalist al ligt mijn specialiteit in de levensbeschouwelijke hoek, daar word/werd ik vrij vaak op ingehuurd, ben nog steeds een beetje freelance.
Dit bevestigt wel weer het beeld dat er allemaal van die linkse gasten bij de Nederlandse media werken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij werkt toch in de juridische hoek?
Ik was toen ik op Fok begon gedeeltelijk freelance voor verschillende bladen en voor verschillende radioprogramma's en was ook gedeeltelijk in vaste dienst bij een omroep. Inmiddels heb ik een volledige vaste baan bij diezelfde omroep als Chef Redactie/Samensteller van de Radio 1 programma's van die omroep (stand.nl en 1opdemiddag).
]quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:33 schreef nikk het volgende:
[..]
Levensbeschouwelijk in de zin van de ins en outs kennen van kerkelijk Nederland neem ik voor het gemak even aan?
Die twee hebben niets met elkaar te maken toch. Fok is een leuke uitlaatklep.quote:Anyways, ik hoop alleen wel dat je IRL een stuk objectiever bent dan op FOK.
En ik bedoel dan ook echt een stuk.
Goed hequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef more het volgende:
[..]
Dit bevestigt wel weer het beeld dat er allemaal van die linkse gasten bij de Nederlandse media werken.
Okay.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
]
Ook maar ook levensbeschouwing in een veel bredere zin, andere godsdiensten, andere ontwikkelingen op dat terrein, zoveel dingen hebben uiteindelijk met religie en levensbeschouwing te maken. Van de niuewe bijbelvertaling tot de geloofsgroep waar de nieuwe Amerikaanse dame van het Hooggerechtshof bij hoort tot de vraag hoe islamitisch Turkiije precies is enz.
Als SCH een typetje is die je aan het spelen bent op FOK dan maakt dat inderdaad niet zoveel uit.quote:Die twee hebben niets met elkaar te maken toch. Fok is een leuke uitlaatklep.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef nikk het volgende:
Maar goed. Ik heb sowieso een persoonlijke afkeer voor journalisten omdat ze over het algemeen een stelletje prutsers zijn.
Ik betaal indirect jouw inkomen. Ondernemers zorgen voor banen, en samen met hun werknemers houden ze het steeds duurder wordende overheidscircus draaiend.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed heIk ben allemaal!
Jij bent ondernemer. Dat bevestigt wel weer het beeld dat ondernemers allemaal van die rechtse lui zijn.![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:53 schreef more het volgende:
[..]
Ik betaal indirect jouw inkomen. Ondernemers zorgen voor banen, en samen met hun werknemers houden ze het steeds duurder wordende overheidscircus draaiend.
Die baan van jou draagt niets bij aan de economie, maar kost "ons" alleen maar geld.
Terecht natuurlijk net als dat natuurlijk Htler de persoon van de 20e eeuw wasquote:En vorig jaar George Bush
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk net als dat natuurlijk Htler de persoon van de 20e eeuw was
Einstein.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Wie is dat?
De oude trainer van Fernando Redondo, nou goed?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Wie is dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |