abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:46:27 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31308243
ik neem aan dat de niet-amsterdammers geen at5 kunnen ontvangen. maar een vraagje voor de journalist (annex schoonmaker) heb je toevallig zwart-wit bekeken? dan zie je dat het ijdele net zich rond cohen begint te spannen. dan weet je ook hoe de weldenkende amsterdammer denkt over deze 'benoeming'. denk dat time wel met een rectificatie gaat komen. en terecht.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31311098
Ik denk dat ik maar eens een lezersbrief ga sturen aan Time. Vertellen wat deze Amsterdammer door zich heen voelde gaan toen Cohen als held werd neergezet.

Helaas kan ik alleen maar op Amsterdam Mobiel stemmen om die klootzak te pesten.
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:04:25 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31311163
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:01 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een lezersbrief ga sturen aan Time. Vertellen wat deze Amsterdammer door zich heen voelde gaan toen Cohen als held werd neergezet.

Helaas kan ik alleen maar op Amsterdam Mobiel stemmen om die klootzak te pesten.
aboutaleb was een nog betere kandidaat. en aha is helemaal tegengewerkt door de linkse kliek. te erg voor woorden dat een lafhartige vent genaamd cohen en consorten deze titel in de wacht sleept.
pi_31311611
Ja, je maag keert zich ervan om. Als ik de keuze had gekregen tussen een baviaan met een hersentumor en Cohen dan zou ik nog niet voor Cohen hebben gekozen als burgemeester dan mijn stad.
pi_31317419
Zegt vooral veel over jou HiZ - je houdt blijkbaar van polarisatie
pi_31320105
Je moet dinsdag even de herhaling van KoefNoen kijken, daar werd Cohen(als superheld) heel grappig nagedaan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 9 oktober 2005 @ 23:13:27 #157
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_31320352
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 9 oktober 2005 @ 23:26:46 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31320806
cohen is echt de lachert van de bestuurlijke politiek. hoop dat de man snel incapabel genoemd gaat worden. wat een zachte farce. buiten dat maakt ie amsterdam langzaam kapot met zijn ijdelheid. alweer een linkse erfenis van heb ik jou daar.
pi_31323058
oh well.. zelfs de USSR heeft het niet eeuwig uitgehouden.
  maandag 10 oktober 2005 @ 00:43:56 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31323203
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 00:37 schreef HiZ het volgende:
oh well.. zelfs de USSR heeft het niet eeuwig uitgehouden.
pvda doet het nu langer dan gewenst. het is een schertsvertoning en sommige journalisten zouden smullen van de manier waarop pvda amsterdam klein houdt. maar ja, pvda amsterdam doet er werkelijk alles aan om hun gezicht schoon te houden. kijk maar eens naar zwart-wit van deze week, cohen is laf, lui en ijdel. hele slechte eigenschappen als je de problemen écht wil aanpakken. hij en zijn domme achterban blijft maar pappen en nathouden.
pi_31328268
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:05 schreef JohnDope het volgende:
Je moet dinsdag even de herhaling van KoefNoen kijken, daar werd Cohen(als superheld) heel grappig nagedaan.
Inderdaad, was geweldig
pi_31328295
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 00:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

pvda doet het nu langer dan gewenst. het is een schertsvertoning en sommige journalisten zouden smullen van de manier waarop pvda amsterdam klein houdt. maar ja, pvda amsterdam doet er werkelijk alles aan om hun gezicht schoon te houden. kijk maar eens naar zwart-wit van deze week, cohen is laf, lui en ijdel. hele slechte eigenschappen als je de problemen écht wil aanpakken. hij en zijn domme achterban blijft maar pappen en nathouden.
Val je zelf niet in slaap van deze teksten?

Je zegt in dit topic nou al 20 keer hetzelfde in steeds andere bewoordingen en helaas zijn je opmerkingen vrij hol. Je onderbouwt je beschuldigingen niet maar kraamt nogal vaststaande mantra's uit. Kom nou eens met een goed onderbouwd verhaal waar het dan helemaal precies misgaat, met een echte visie. Je blijft nu zo steken in retoriek.
pi_31329050
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

SCH, de "kwaliteitsjournalist" is van een beetje tabloid gedrag niet vies.
Journalist
pi_31329144
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:52 schreef nikk het volgende:

[..]

Journalist
pi_31329262
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat schrijf je eigenlijk? De colofon in de Mikrogids?
pi_31329314
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef nikk het volgende:

[..]

Wat schrijf je eigenlijk? De colofon in de Mikrogids?
Het colofon!

Beetje research doen nikk. Kom op
pi_31329410
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Het colofon!

Beetje research doen nikk. Kom op
Je hebt jezelf al 's een keer een freelancer genoemd. Ik hou het op stukjes plaatsen op Indymedia.

Maar ik wou je nog enige krediet geven, de colofon in de Mikrogids leek me nog het maximaal mogelijke.
pi_31329486
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:08 schreef nikk het volgende:

[..]

Je hebt jezelf al 's een keer een freelancer genoemd. Ik hou het op stukjes plaatsen op Indymedia.

Maar ik wou je nog enige krediet geven, de colofon in de Mikrogids leek me nog het maximaal mogelijke.
Het colofon recidivist nog 1 x en je moet echt op inburgeringscursus

Ik doe nooit zo geheimzinnig over dat soort dingen hoor maar in de sfeer die je nu oproept, vind ik het helemaal niet gezellig om het te vertellen...
pi_31329535
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Het colofon recidivist nog 1 x en je moet echt op inburgeringscursus
Ik zeg gewoon de colofon. Zover ik weet mag dat ook. Dus lekker puh.
quote:
Ik doe nooit zo geheimzinnig over dat soort dingen hoor maar in de sfeer die je nu oproept, vind ik het helemaal niet gezellig om het te vertellen...
Je zou ook eens voor de verandering duidelijkheid kunnen scheppen.
pi_31329564
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:13 schreef nikk het volgende:
Je zou ook eens voor de verandering duidelijkheid kunnen scheppen.
Om daar dan vervolgens voortdurend over afgezeken te worden?
pi_31329633
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Om daar dan vervolgens voortdurend over afgezeken te worden?
Geen verandering met de huidige situatie toch?

Even serieus, ik zou niet de spot drijven met iemands beroep in IRL trouwens. Of je moet het zelf er naar maken natuurlijk...
pi_31329703
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef nikk het volgende:

[..]

Geen verandering met de huidige situatie toch?

Even serieus, ik zou niet de spot drijven met iemands beroep in IRL trouwens. Of je moet het zelf er naar maken natuurlijk...
Jij werkt toch in de juridische hoek?

Ik was toen ik op Fok begon gedeeltelijk freelance voor verschillende bladen en voor verschillende radioprogramma's en was ook gedeeltelijk in vaste dienst bij een omroep. Inmiddels heb ik een volledige vaste baan bij diezelfde omroep als Chef Redactie/Samensteller van de Radio 1 programma's van die omroep (stand.nl en 1opdemiddag).
pi_31329763
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik was toen ik op Fok begon gedeeltelijk freelance voor verschillende bladen en voor verschillende radioprogramma's en was ook gedeeltelijk in vaste dienst bij een omroep. Inmiddels heb ik een volledige vaste baan bij diezelfde omroep als Chef Redactie/Samensteller van de Radio 1 programma's van die omroep (stand.nl en 1opdemiddag).
okay

Stand.nl vind ik trouwens wel een aardig concept en programma. Althans, ik volgde het op de televisie. Naar de radio luisteren doe ik niet of nauwelijk.
pi_31329815
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:23 schreef nikk het volgende:

[..]

okay

Stand.nl vind ik trouwens wel een aardig concept en programma. Althans, ik volgde het op de televisie. Naar de radio luisteren doe ik niet of nauwelijk.
Het is een echt radioconcept, beetje populistisch, past wel bij me

Maar ik ben journalistiek gezien dus noodgewongen een generalist al ligt mijn specialiteit in de levensbeschouwelijke hoek, daar word/werd ik vrij vaak op ingehuurd, ben nog steeds een beetje freelance.
pi_31329970
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is een echt radioconcept, beetje populistisch, past wel bij me

Maar ik ben journalistiek gezien dus noodgewongen een generalist al ligt mijn specialiteit in de levensbeschouwelijke hoek, daar word/werd ik vrij vaak op ingehuurd, ben nog steeds een beetje freelance.
Levensbeschouwelijk in de zin van de ins en outs kennen van kerkelijk Nederland neem ik voor het gemak even aan? Anyways, ik hoop alleen wel dat je IRL een stuk objectiever bent dan op FOK.

En ik bedoel dan ook echt een stuk.
pi_31329979
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit bevestigt wel weer het beeld dat er allemaal van die linkse gasten bij de Nederlandse media werken.
pi_31330064
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:33 schreef nikk het volgende:

[..]

Levensbeschouwelijk in de zin van de ins en outs kennen van kerkelijk Nederland neem ik voor het gemak even aan?
]
Ook maar ook levensbeschouwing in een veel bredere zin, andere godsdiensten, andere ontwikkelingen op dat terrein, zoveel dingen hebben uiteindelijk met religie en levensbeschouwing te maken. Van de niuewe bijbelvertaling tot de geloofsgroep waar de nieuwe Amerikaanse dame van het Hooggerechtshof bij hoort tot de vraag hoe islamitisch Turkiije precies is enz.
quote:
Anyways, ik hoop alleen wel dat je IRL een stuk objectiever bent dan op FOK.

En ik bedoel dan ook echt een stuk.
Die twee hebben niets met elkaar te maken toch. Fok is een leuke uitlaatklep.
pi_31330089
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef more het volgende:

[..]

Dit bevestigt wel weer het beeld dat er allemaal van die linkse gasten bij de Nederlandse media werken.
Goed he Ik ben allemaal!

Jij bent ondernemer. Dat bevestigt wel weer het beeld dat ondernemers allemaal van die rechtse lui zijn.
pi_31330273
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:38 schreef SCH het volgende:

[..]

]
Ook maar ook levensbeschouwing in een veel bredere zin, andere godsdiensten, andere ontwikkelingen op dat terrein, zoveel dingen hebben uiteindelijk met religie en levensbeschouwing te maken. Van de niuewe bijbelvertaling tot de geloofsgroep waar de nieuwe Amerikaanse dame van het Hooggerechtshof bij hoort tot de vraag hoe islamitisch Turkiije precies is enz.
Okay.
quote:
Die twee hebben niets met elkaar te maken toch. Fok is een leuke uitlaatklep.
Als SCH een typetje is die je aan het spelen bent op FOK dan maakt dat inderdaad niet zoveel uit.

Maar goed. Ik heb sowieso een persoonlijke afkeer voor journalisten omdat ze over het algemeen een stelletje prutsers zijn. Je kan er alleen niet zonder.
pi_31330340
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef nikk het volgende:
Maar goed. Ik heb sowieso een persoonlijke afkeer voor journalisten omdat ze over het algemeen een stelletje prutsers zijn.
pi_31330370
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Goed he Ik ben allemaal!

Jij bent ondernemer. Dat bevestigt wel weer het beeld dat ondernemers allemaal van die rechtse lui zijn.
Ik betaal indirect jouw inkomen. Ondernemers zorgen voor banen, en samen met hun werknemers houden ze het steeds duurder wordende overheidscircus draaiend.

Die baan van jou draagt niets bij aan de economie, maar kost "ons" alleen maar geld.
pi_31330415
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:53 schreef more het volgende:

[..]

Ik betaal indirect jouw inkomen. Ondernemers zorgen voor banen, en samen met hun werknemers houden ze het steeds duurder wordende overheidscircus draaiend.

Die baan van jou draagt niets bij aan de economie, maar kost "ons" alleen maar geld.
pi_31360637
quote:
En vorig jaar George Bush
Terecht natuurlijk net als dat natuurlijk Htler de persoon van de 20e eeuw was

Verder is het natuurlijk een kapitale blunder van Time
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31369695
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:41 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Terecht natuurlijk net als dat natuurlijk Htler de persoon van de 20e eeuw was
pi_31373300
Wie is dat?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:00:32 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31373799
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Wie is dat?
Einstein.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:13:36 #187
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31374075
quote:
Wie is dat?
pi_31381670
quote:
Wie is dat?
De oude trainer van Fernando Redondo, nou goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')