Ik kan die stem gewoon niet aanhoren.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind Dido echt met de minuut smeriger worden.
Die ligt in bed met roel, lekker slapenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:08 schreef Kimske het volgende:
Linda is op geen enkele stream meer te vinden..
jaja en ze hebben Tanja ook in hun armen gesloten.......quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
Chantal ziet een dochter in Ingrid
"Als ik me in jou vergist heb, dan is m'n instinct een drol waard, dan hoef ik niet eens meer te winnen"
Ingrid "Ik mis m'n vriendinnen en ik heb er maar 1 hier en dat ben jij"
Wat een liefde weer over en weer![]()
Mooiquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is mij ook opgevallen, maar ben er nog niet uit of het daar aan ligt, alhoewel dat mijn eerste idee was.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef ruby het volgende:
Vergis ik me nou of heeft Ingrid nou eerder ook over Menno lopen lullen ivm wie de homo is of ben ik aan het hallucineren?
Kwestie van schuiven met het geluids knopjequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef kavu het volgende:
even een berichtje voor Chantal: SHUT THE FUCK UP !!!!!!!!!!
Tis een stabiele en redelijk gezapige groep dus je kan nog eens versteld staan hoe snel de boel weer "vastroest"quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef CartWOman het volgende:
Geblust, geblust... gaat morgen nog wat worden.
Hmmm. Zal ie leuk vinden als ie dat later terug ziet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Maar heeft het later kennelijk recht getrokken.
Ach ze is erg beïnvloedbaar door haar onzekerheid.
en die andere 2 durven niet wegquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef ruby het volgende:
Damn, Lieske zit alleen maar over Groningen te lullen.
niet meer nadat hij knockout is gegaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Is er nog niemand die Roel en Linda intussen ineengestrengeld heeft zien liggen ???
Ik begin nu ineens een wat breekbaardere Chan te zien, het heeft wel wat.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Mooi
Kunnen we nu Chantal gaan verzuipen dan?
Jezus, wat is dat mens erg
ja, ze had nogal spijt dat ze zich zo gek heeft laten makenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:
![]()
Maar heeft het later kennelijk recht getrokken.
Ach ze is erg beïnvloedbaar door haar onzekerheid.
Alleen Tanja dus.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Is er nog niemand die Roel en Linda intussen ineengestrengeld heeft zien liggen ???
Haha, dat dacht ik nou ook al.quote:
nee, de regie is wel erg KUT op dit moment.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Joost en Rob ook volgens mij...quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:12 schreef ruby het volgende:
Jezus, die Chantal is echt Baantjer man.
Dit is gespeelde emotie volgens mij. Het is geslepen inkletsen in het groepje waarvan zij denkt dat ze ver komen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik begin nu ineens een wat breekbaardere Chan te zien, het heeft wel wat.![]()
Zo groot voordoen en af en toe een traantje pinken en nu dit gesprek.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Lieske..............Ja, ja hmmm hmmm, ok..... Oke, HOU JE BEK. JE BENT NIET BOEIEND!!!!!
LOLquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
ROEL STAAT OP,. STREAM 3
Goed idee. Doe ik ook evenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:10 schreef BorTheWolf het volgende:
smileys
Misschien ziet het liefdeskoppeltje wel een draagmoeder in Tanja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef Wup het volgende:
[..]
jaja en ze hebben Tanja ook in hun armen gesloten.......
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:13 schreef ruby het volgende:
Ik vrees dat ik moet gaan slapen. Over zes uurtjes weer op.
Welterusten allemaal.
Dit keer welquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Lieske..............Ja, ja hmmm hmmm, ok..... Oke, HOU JE BEK. JE BENT NIET BOEIEND!!!!!
je mist de link met Chantal hier ......quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:15 schreef -Delta- het volgende:
Misschien ziet het liefdeskoppeltje wel een draagmoeder in Tanja.![]()
Als Tanja over een jaar weer zwanger is geraakt van een of andere vageling, dan ziet Ingrid daar met Menno wel heil in![]()
JAquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:16 schreef TagForce het volgende:
Kutregie!!!!
De schijnheilen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:13 schreef style het volgende:
Dido en Nathalie zitten ook zo geinteresseerd te luisteren naar Lieske![]()
Shitquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:16 schreef Wup het volgende:
[..]
je mist de link met Chantal hier ......
Geweldig he hoe hij weg liep van de WC en zei dat hij naar de WC gingquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:16 schreef Cracka-ass het volgende:
HAHA, roel in de WC. "Ik moet naar de WC."
Misschien had Linda m er uitgeschoptquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:17 schreef Coraatje het volgende:
maar wat deed roel nou op de grond naast het bed dan ,was hij er uitgedonderd?
Op geen enkele vrees ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:17 schreef Shirley het volgende:
Verdomme, welke stream is Roel!
Hij moest plassen en flikkerde uit bed (rolde) toen hij wilde opstaan, ging naar het lege bed ernaast en wilde gaan plassen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:17 schreef Coraatje het volgende:
maar wat deed roel nou op de grond naast het bed dan ,was hij er uitgedonderd?
weet jij precies hoeveel ie gedronken heeft danquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:15 schreef pinkplatinum het volgende:
Damn wat is hij snel dronken.. echt een watje
Mss omdat ie weleens drugs heeft gebruikt dat hij er anders op reageertquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:17 schreef riri het volgende:
ik zeg de hele tijd al dat Roel heel vreemd reageert op drank,die is gewoon totaal buiten westen.....
Neuuhhhquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Waar is iedereen die net nog in de kamer zat? Hebben ze roel zien liggen ineengestrengeld met Linda??
kutkanker regie wordt er echt nu gek van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:16 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA IK KOM NIET MEER BIJ
KUT REGIE
Het lijkt me leuker om Linda en Roel er donderdag in de live uitzending achter te zien komenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef mijn23 het volgende:
misschien komt dido er wel nooit achter dat linga en roel weer gezoend hebben
Anderhalf ongeveerquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
weet jij precies hoeveel ie gedronken heeft dan
Opletuh Scanquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Waar is iedereen die net nog in de kamer zat? Hebben ze roel zien liggen ineengestrengeld met Linda??
Zeg nou niet dat je alles gemist hebt??!!??quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Ligt aan jouquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Nu ik de naam Ralph hoor, ik heb hem niet meer gezien na het golfkar-ritje met Ruud en z'n zus.
Lag het nou aan mij, dat het leek alsof hij eik heel erg blij was, dat hij uit BB was en naar huis kon?
Gelukkig, kan ik met een gerust hart weer verder met de 1001 andere mysteries van de gossip en roddelsquote:
Gezoend?? Reken erop dat die wel heel wat meer gedaan hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef mijn23 het volgende:
misschien komt dido er wel nooit achter dat linga en roel weer gezoend hebben
nee, hoor, Ralph was echt blij eruit te zijnquote:
Tíkkie genant wel dit, voor Roel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel denkt dat zijn bed een urinoir is. Tanja redt hem van over zijn bed pissen. En draagt hem, zwanger en wel naar het toilet....
[afbeelding]
[afbeelding]
nou, nee, hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezoend?? Reken erop dat die wel heel wat meer gedaan hebben
En dat hebben die kameramanne voor zich alleen gehouden nahquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof ik niets van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken erop dat die wel heel wat meer gedaan hebben
Volgens mij niet hoor. Roel leek echt in slaap te vallen. En aan de wause manier waarop hij naar de WC ging, kwam hij net uit een soort van coma.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben wel eerst 5 minuten liggen vrijen en zijn hand ging over haar hele lichaam heenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Geloof ik niets van.
Roel viel "dood' neer.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:22 schreef bemeall het volgende:
Linda: "Wat gebeurde er nou? Ik lag te slapen man!"
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voordat hij in slaap viel heeft zijn hand wel heel wat afgetast.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Roel leek echt in slaap te vallen. En aan de wause manier waarop hij naar de WC ging, kwam hij net uit een soort van coma.
Is dat bij jou al vrijën?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben wel eerst 5 minuten liggen vrijen en zijn hand ging over haar hele lichaam heen
erg zacht maar die mongool van de regie weet niet dat het geluid harder kan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:22 schreef Shirley het volgende:
Waar is het geluid???
LOL... sorry, maar dan heb je echt niet goed gekeken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:21 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, nee, hoor
niet eens haar borsten beroerd, die sukkel
Das geen seksquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voordat hij in slaap viel heeft zijn hand wel heel wat afgetast.
ws op de automatische piloot. Maar hij was echt "klaar".quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
zijn hand ging over haar hele lichaam heen
Ik weet niet, maar de laatste rolo uit haar mond vissen noem ik geen vrijen hoor...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben wel eerst 5 minuten liggen vrijen en zijn hand ging over haar hele lichaam heen
Heb ik ook hierquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:24 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb het geluid nu op zijn hardst staan, maar ben zo bang dat het dadelijk ineens normaal wordt en dan keihard uit de speakers knalt.
Oke Scan, zijn er handen ook onder Linda's kleding gegaan dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... sorry, maar dan heb je echt niet goed gekeken.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:24 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar de laatste rolo uit haar mond vissen noem ik geen vrijen hoor...
Alsof ie soep slurpte zo klonk het.
In mijn tijd was vrijen gewoon nog zoenen ja. Ik weet dat ze tegenwoordig van 'neuken' vrijen hebben gemaakt omdat het woord niet zo grof is..quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is dat bij jou al vrijën?
Beetje wrijven en zoenen en elkaar opgeilen?
Hey zeg, er zijn meer mensen die dingen zien en dingen voelen die er [sub\niet[/sub] zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke Scan, zijn er handen ook onder Linda's kleding gegaan dan?
Je bent de enige die hier meer heeft gezien?
wat een slaapje niet allemaal kan doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Linda is weer nuchter, jammer.
Ohhhhhhhhh zeg dat dan, verklaart allesquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In mijn tijd was vrijen gewoon nog zoenen ja.
Het was anders wel een gevalletje plassex interruptus hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is dat bij jou al vrijën?
Beetje wrijven en zoenen en elkaar opgeilen?
erg vervelend ja, zouden die mensen betaald krijgen, of alleen maar stage lopen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:25 schreef Gert het volgende:
En ze vergeten weer eens de volumschuif open te zetten.
Hehehe, Coitus Urinus Interruptus...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was anders wel een gevalletje plassex interruptus hoor
Zijn rechterhand was niet in beeld omdat hij daar zelf voor lag. Zijn linkerhand is niet onder kleding verdwenen voor zover ik kon zien. Maar was wel stevig aan het kneden ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke Scan, zijn er handen ook onder Linda's kleding gegaan dan?
Je bent de enige die hier meer heeft gezien?
was roel niet eens toe in staatquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ?Raakte je opgewonden> Net als bij Lieske?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn rechterhand was niet in beeld omdat hij daar zelf voor lag. Zijn linkerhand is niet onder kleding verdwenen voor zover ik kon zien. Maar was wel stevig aan het kneden ja.
Ach welnee, geen gekneed, geen gelik, geen gezuig, geen broek open, geen handjes onder de kleding, ik noem dat zoenen, met wat laf gefrunnik hier en daar, nergens de handen over blote lichaamsdelen .quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... sorry, maar dan heb je echt niet goed gekeken.
Ja maar kneden doet Linda wel vaker hoor, dat is niks nieuwsquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn rechterhand was niet in beeld omdat hij daar zelf voor lag. Zijn linkerhand is niet onder kleding verdwenen voor zover ik kon zien. Maar was wel stevig aan het kneden ja.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:25 schreef avonne het volgende:
Tanja "Dus droeg ik hem naar de WC, knalt hij met de kop tegen de deur. Toen wou hij in de babykamer gaan zeiken"
Ja idd, zoals de TT al aangeeftquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Het wordt weer echt een suffe bende.
Tjah, das vaker bij mannen die al 20 jaar zijn getrouwd en hun vrouw alleen maar tegenkomen tijdens het etenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:27 schreef milagro het volgende:
Er is echt niets gebeurdjouw fantasie slaat op hol gewoon
![]()
Kun je wel zeggen ja. Heb niet vaak zoveel smakkende geluiden gehoord .quote:
man das coolquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:28 schreef Loedertje het volgende:
en hun vrouw alleen maar tegenkomen tijdens het eten
Zegt wel weer genoeg over je sexlevenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja. Heb niet vaak zoveel smakkende geluiden gehoord .
Okee, ik vind het bestquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach welnee, geen gekneed, geen gelik, geen gezuig, geen broek open, geen handjes onder de kleding, ik noem dat zoenen, met wat laf gefrunnik hier en daar, nergens de handen over blote lichaamsdelen .
Er is echt niets gebeurdjouw fantasie slaat op hol gewoon
![]()
Fijne opmerking weer. Je flinkt het toch weer iedere dag. Prettig mensquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zegt wel weer genoeg over je sexleven
nou, in mijn tijd niet, hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh zeg dat dan, verklaart alles![]()
![]()
Denk wel dat het de roel en linda afzeikavond zal gaan worden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze krijgen het niet gemakkelijk met de mooiste stream-momenten...... Roel die over zijn bed wil zeiken.... Linda met haar kutfeestje.... en de travestieten.......
Het was vanavond weer zeer eneverend......
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zegt wel weer genoeg over je sexleven
ze hebben hun zenders om, Scan, dan klinkt alles heftigerquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
haha....wat ben jij weinig gewendquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar goed dat ze aardig schreeuwdquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
Linda is zelfs met het slechte geluid prima te volgen![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:30 schreef Coos het volgende:
K*t alleen het geluid bij de drie sneetjes in het bubbelbad doet het nu goed.
Maar daar zit ik niet op te wachten regie!!!![]()
Ik wil roddel en achterklap!!![]()
Nee maar jij Milagro, bent nog een jonge vrouw, in de bloei van je levenquote:
Mooi , dat je dat hebt!!!!!!!quote:
Je hoort wel die zeehondengeluiden van Linda en het snerpende gesnater van Chantals' lach, maar verstaanbaar is het niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:30 schreef Coos het volgende:
K*t alleen het geluid bij de drie sneetjes in het bubbelbad doet het nu goed.
Maar daar zit ik niet op te wachten regie!!!![]()
Ik wil roddel en achterklap!!![]()
Tjah, zelfs dát is mogelijk..quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:32 schreef TagForce het volgende:
Ligt Roel nu ergens op de WC dood te gaan aan alcoholvergiftiging?
Dit was voor mij echt het mooiste stukje BB tot nu toequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Mooi , dat je dat hebt!!!!!!!![]()
![]()
Ongelofelijk dat hij zo lam is, joh, wat had ie op dan?
Jij gelukkig wel....quote:
ik snap het ook niet, ik dacht echt dat hij net deed alsof als excuus om Linda te pakken.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:32 schreef milagro het volgende:
![]()
Haha, ik blijf hem leuk vindenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoort wel die zeehondengeluiden van Linda
Geen idee hoeveel van wat. Maar heb 'm met zowel champagne, wijn als bier gezien. Dus kan me wel voorstellen dat ie 'm behoorlijk heeft hangenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:32 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
Paar biertjes?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:32 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
Dank je wel!!quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:33 schreef BorTheWolf het volgende:
(bedankt Talpa 24 uur BB mis niks van de gebeurtennisen in het huis)
Scan, denk aan je hart, adem in, adem uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij gelukkig wel....
Even lezen zou ook handig zijn, of is dat te moeilijk???
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee maar jij Milagro, bent nog een jonge vrouw, in de bloei van je leven![]()
Vond het stukje van ralph dido en de plantjes iets leuker.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:33 schreef Day het volgende:
[..]
Dit was voor mij echt het mooiste stukje BB tot nu toe
Die week pindakaas en uien hebben ook niet echt goed gedaan. Dat zal ook best inhakken op de hoeveelheid drank die je kan verwerkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
Dat Roel zo slecht tegen alcohol kan, echt absurd gewoonZoveel had hij toch niet op dacht ik?
Is wel eens lastig hier met al die mensen die leuke opmerkingen denken te moeten plaatsen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scan, denk aan je hart, adem in, adem uit![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vond het stukje van ralph dido en de plantjes iets leuker.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:33 schreef Day het volgende:
[..]
Dit was voor mij echt het mooiste stukje BB tot nu toe
Ja duh, anders ben je Dido's vriendje niet, doen wat Dido zegtquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:35 schreef pu55y_camper het volgende:
DIdo verteld dat al haar vriendjes haar zo vereren
en dan nog is alles doormekaar drinken....quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:36 schreef cevece het volgende:
[..]
Die week pindakaas en uien hebben ook niet echt goed gedaan. Dat zal ook best inhakken op de hoeveelheid drank die je kan verwerken![]()
Hij is zo mager als wat dus wel logischquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:36 schreef cevece het volgende:
[..]
Die week pindakaas en uien hebben ook niet echt goed gedaan. Dat zal ook best inhakken op de hoeveelheid drank die je kan verwerken![]()
grrr... ik hoor nog steeds niksquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:36 schreef mijn23 het volgende:
linda over dido: als je niet op je vent let ga ik er mee vandoor
Wat vaker schijt aan hebben, het zijn maar virtuele mensen die wat roepen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Is wel eens lastig hier met al die mensen die leuke opmerkingen denken te moeten plaatsen.
Maar ik doe mijn best
Miss-ik-ben-allergisch-voor-pindakaas (maar eet er wel stiekem van als m;n jam op is) bedoel je..quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Maar het is wel een mooie 2e.
Alhoewel ik Lieske's eerste huilbui ook wel erg mooi en puur vond![]()
Dankzij de klote regie heb ik dit niet gezien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Roel flikkerde uit bed en keek dwaas om zich heen. Tanja werd wakker van de neer ploffende Roel en zag Roel zn broek open doen om te gaan plassen boven een andermans bed. Tanja stormde haar bed uit en greep net op tijd in. Tanja dirigeerde Roel naar buiten en Roel knalde met zn kop tegen de deur aan. De streams gingen naar de gang en daar strompelde roel de halve gang door van muur naar muur. In zijn wandeling op zoek naar de WC flikkerde die het halve dressoir om en wat daar op stond. Tanja riep om hulp naar de woonkamer en daar kwamen Menno en Linda aanrennen (met emmer). Tanja opende de deur van de WC en menno dirigeerde Roel naar het toilet. Roel rukte zich los en liep de gang weer in waarop de toegesnelde hulp riep wat ie ging doen. Roel : Ik ga naar de WC. Menno die is hier. Roel trok zn broek uit en toen gingen de streams weer naar de woonkamer. (bedankt Talpa 24 uur BB mis niks van de gebeurtennisen in het huis)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
Truste aan iedereen en het was een knaller vanavond!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:37 schreef Day het volgende:
Ik probeerde even naar Lieske te luisteren, maar ik kan het niet!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:36 schreef mijn23 het volgende:
linda over dido: als je niet op je vent let ga ik er mee vandoor
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geloof het nu allemaal wel, de regie houd stream 3 geblokt (lees: vaste camera, slecht geluid) dus ik ga er maar eens rustig aan vandoor, morgen is het weer maandag en dan moeten we er weer hard tegenaan
Truste aan iedereen en het was een knaller vanavond!
Echt ik vind het een leuke meid, maar ik trek die Groningen-verhalen gewoon niet meer!quote:
Tja... ik ben 40, maar dat heb ik helaas nog altijd niet geleerd. Van de 'schijt-aan-alles' mentaliteit hebben ze niet al te veel aan mij meegegeven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat vaker schijt aan hebben, het zijn maar virtuele mensen die wat roepen.
ik denk dat het nog wel een vervolg heb hoor ,linda slaat de volgende x eerder toe als roel minder lam is ,want dat ze zin heb is duidelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop wel dat ik mag concluderen dat deze vrij/zoen/kus sessie tussen Roel en Linda de heftigste (tot nu toe) in het huis was.
Neeeeeeee, die nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Miss-ik-ben-allergisch-voor-pindakaas (maar eet er wel stiekem van als m;n jam op is) bedoel je..
Heel puur.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk dat het nog wel een vervolg heb hoor ,linda slaat de volgende x eerder toe als roel minder lam is ,want dat ze zin heeft is duidelijk
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Echt ik vind het een leuke meid, maar ik trek die Groningen-verhalen gewoon niet meer!![]()
Dan luister je lekker naar Nathalie en Dido.... Die praten zo gezelligquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:37 schreef Day het volgende:
Ik probeerde even naar Lieske te luisteren, maar ik kan het niet!
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop wel dat ik mag concluderen dat deze vrij/zoen/kus sessie tussen Roel en Linda de heftigste (tot nu toe) in het huis was.
Hoi!quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:39 schreef BorTheWolf het volgende:
Thanx Knurft-Zork3 voor mn nieuwe avater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |