Ik kan die stem gewoon niet aanhoren.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind Dido echt met de minuut smeriger worden.
Die ligt in bed met roel, lekker slapenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:08 schreef Kimske het volgende:
Linda is op geen enkele stream meer te vinden..
jaja en ze hebben Tanja ook in hun armen gesloten.......quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:08 schreef -Delta- het volgende:
Chantal ziet een dochter in Ingrid
"Als ik me in jou vergist heb, dan is m'n instinct een drol waard, dan hoef ik niet eens meer te winnen"
Ingrid "Ik mis m'n vriendinnen en ik heb er maar 1 hier en dat ben jij"
Wat een liefde weer over en weer![]()
Mooiquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is mij ook opgevallen, maar ben er nog niet uit of het daar aan ligt, alhoewel dat mijn eerste idee was.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef ruby het volgende:
Vergis ik me nou of heeft Ingrid nou eerder ook over Menno lopen lullen ivm wie de homo is of ben ik aan het hallucineren?
Kwestie van schuiven met het geluids knopjequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef kavu het volgende:
even een berichtje voor Chantal: SHUT THE FUCK UP !!!!!!!!!!
Tis een stabiele en redelijk gezapige groep dus je kan nog eens versteld staan hoe snel de boel weer "vastroest"quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef CartWOman het volgende:
Geblust, geblust... gaat morgen nog wat worden.
Hmmm. Zal ie leuk vinden als ie dat later terug ziet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Maar heeft het later kennelijk recht getrokken.
Ach ze is erg beïnvloedbaar door haar onzekerheid.
en die andere 2 durven niet wegquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef ruby het volgende:
Damn, Lieske zit alleen maar over Groningen te lullen.
niet meer nadat hij knockout is gegaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Is er nog niemand die Roel en Linda intussen ineengestrengeld heeft zien liggen ???
Ik begin nu ineens een wat breekbaardere Chan te zien, het heeft wel wat.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Mooi
Kunnen we nu Chantal gaan verzuipen dan?
Jezus, wat is dat mens erg
ja, ze had nogal spijt dat ze zich zo gek heeft laten makenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:
![]()
Maar heeft het later kennelijk recht getrokken.
Ach ze is erg beïnvloedbaar door haar onzekerheid.
Alleen Tanja dus.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Is er nog niemand die Roel en Linda intussen ineengestrengeld heeft zien liggen ???
Haha, dat dacht ik nou ook al.quote:
nee, de regie is wel erg KUT op dit moment.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Joost en Rob ook volgens mij...quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:12 schreef ruby het volgende:
Jezus, die Chantal is echt Baantjer man.
Dit is gespeelde emotie volgens mij. Het is geslepen inkletsen in het groepje waarvan zij denkt dat ze ver komen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik begin nu ineens een wat breekbaardere Chan te zien, het heeft wel wat.![]()
Zo groot voordoen en af en toe een traantje pinken en nu dit gesprek.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Lieske..............Ja, ja hmmm hmmm, ok..... Oke, HOU JE BEK. JE BENT NIET BOEIEND!!!!!
LOLquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
ROEL STAAT OP,. STREAM 3
Goed idee. Doe ik ook evenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:10 schreef BorTheWolf het volgende:
smileys
Misschien ziet het liefdeskoppeltje wel een draagmoeder in Tanja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:09 schreef Wup het volgende:
[..]
jaja en ze hebben Tanja ook in hun armen gesloten.......
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:13 schreef ruby het volgende:
Ik vrees dat ik moet gaan slapen. Over zes uurtjes weer op.
Welterusten allemaal.
Dit keer welquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Lieske..............Ja, ja hmmm hmmm, ok..... Oke, HOU JE BEK. JE BENT NIET BOEIEND!!!!!
je mist de link met Chantal hier ......quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:15 schreef -Delta- het volgende:
Misschien ziet het liefdeskoppeltje wel een draagmoeder in Tanja.![]()
Als Tanja over een jaar weer zwanger is geraakt van een of andere vageling, dan ziet Ingrid daar met Menno wel heil in![]()
JAquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:16 schreef TagForce het volgende:
Kutregie!!!!
De schijnheilen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:13 schreef style het volgende:
Dido en Nathalie zitten ook zo geinteresseerd te luisteren naar Lieske![]()
Shitquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:16 schreef Wup het volgende:
[..]
je mist de link met Chantal hier ......
Geweldig he hoe hij weg liep van de WC en zei dat hij naar de WC gingquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:16 schreef Cracka-ass het volgende:
HAHA, roel in de WC. "Ik moet naar de WC."
Misschien had Linda m er uitgeschoptquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:17 schreef Coraatje het volgende:
maar wat deed roel nou op de grond naast het bed dan ,was hij er uitgedonderd?
Op geen enkele vrees ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:17 schreef Shirley het volgende:
Verdomme, welke stream is Roel!
Hij moest plassen en flikkerde uit bed (rolde) toen hij wilde opstaan, ging naar het lege bed ernaast en wilde gaan plassen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:17 schreef Coraatje het volgende:
maar wat deed roel nou op de grond naast het bed dan ,was hij er uitgedonderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |