Ach welnee, geen gekneed, geen gelik, geen gezuig, geen broek open, geen handjes onder de kleding, ik noem dat zoenen, met wat laf gefrunnik hier en daar, nergens de handen over blote lichaamsdelen .quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... sorry, maar dan heb je echt niet goed gekeken.
Ja maar kneden doet Linda wel vaker hoor, dat is niks nieuwsquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn rechterhand was niet in beeld omdat hij daar zelf voor lag. Zijn linkerhand is niet onder kleding verdwenen voor zover ik kon zien. Maar was wel stevig aan het kneden ja.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:25 schreef avonne het volgende:
Tanja "Dus droeg ik hem naar de WC, knalt hij met de kop tegen de deur. Toen wou hij in de babykamer gaan zeiken"
Ja idd, zoals de TT al aangeeftquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Het wordt weer echt een suffe bende.
Tjah, das vaker bij mannen die al 20 jaar zijn getrouwd en hun vrouw alleen maar tegenkomen tijdens het etenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:27 schreef milagro het volgende:
Er is echt niets gebeurdjouw fantasie slaat op hol gewoon
![]()
Kun je wel zeggen ja. Heb niet vaak zoveel smakkende geluiden gehoord .quote:
man das coolquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:28 schreef Loedertje het volgende:
en hun vrouw alleen maar tegenkomen tijdens het eten
Zegt wel weer genoeg over je sexlevenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja. Heb niet vaak zoveel smakkende geluiden gehoord .
Okee, ik vind het bestquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach welnee, geen gekneed, geen gelik, geen gezuig, geen broek open, geen handjes onder de kleding, ik noem dat zoenen, met wat laf gefrunnik hier en daar, nergens de handen over blote lichaamsdelen .
Er is echt niets gebeurdjouw fantasie slaat op hol gewoon
![]()
Fijne opmerking weer. Je flinkt het toch weer iedere dag. Prettig mensquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zegt wel weer genoeg over je sexleven
nou, in mijn tijd niet, hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh zeg dat dan, verklaart alles![]()
![]()
Denk wel dat het de roel en linda afzeikavond zal gaan worden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze krijgen het niet gemakkelijk met de mooiste stream-momenten...... Roel die over zijn bed wil zeiken.... Linda met haar kutfeestje.... en de travestieten.......
Het was vanavond weer zeer eneverend......
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zegt wel weer genoeg over je sexleven
ze hebben hun zenders om, Scan, dan klinkt alles heftigerquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
haha....wat ben jij weinig gewendquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar goed dat ze aardig schreeuwdquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
Linda is zelfs met het slechte geluid prima te volgen![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:30 schreef Coos het volgende:
K*t alleen het geluid bij de drie sneetjes in het bubbelbad doet het nu goed.
Maar daar zit ik niet op te wachten regie!!!![]()
Ik wil roddel en achterklap!!![]()
Nee maar jij Milagro, bent nog een jonge vrouw, in de bloei van je levenquote:
Mooi , dat je dat hebt!!!!!!!quote:
Je hoort wel die zeehondengeluiden van Linda en het snerpende gesnater van Chantals' lach, maar verstaanbaar is het niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:30 schreef Coos het volgende:
K*t alleen het geluid bij de drie sneetjes in het bubbelbad doet het nu goed.
Maar daar zit ik niet op te wachten regie!!!![]()
Ik wil roddel en achterklap!!![]()
Tjah, zelfs dát is mogelijk..quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:32 schreef TagForce het volgende:
Ligt Roel nu ergens op de WC dood te gaan aan alcoholvergiftiging?
Dit was voor mij echt het mooiste stukje BB tot nu toequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Mooi , dat je dat hebt!!!!!!!![]()
![]()
Ongelofelijk dat hij zo lam is, joh, wat had ie op dan?
Jij gelukkig wel....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |