Je weet je weg goed te vinden vandaar mijn vraag. Je bent dan blijkbaar gewoon een slimme newbiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:04 schreef Floripas het volgende:
Dat is een andere user zijn, he?
Ik ben gewoon nogal brutaal. Maakt je dat gelijk een kloon?
Ik doe toch ook wel moeite om doordachte dingen te plaatsen? Ik loop toch niet alleen maar te vlammen?
(toegegeven, sommige mensen vragen er soms een beetje om)
Ik klooi maar wat aan, om met Karel Appel te spreken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je weet je weg goed te vinden vandaar mijn vraag. Je bent dan blijkbaar gewoon een slimme newbie
Bij deze twijfel ik er niet meer aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:08 schreef Floripas het volgende:
Ik klooi maar wat aan, om met Karel Appel te spreken.
Maar ik heb toch ook een foto geplaatst om het te bewijzen?
een pamflet, en wel een kritischequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:06 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja het klinkt als het al zovaak gehoorde 'de VS zijn slecht en wij zijn goed verhaal'. Nu is dit waarschijnlijk en erg versimpelde weergave van hetgene wat ze te vertellen hadden maar toch
ik ben benieuwd naar 'Keerpunt in de vaderlandse geschiedenis', is het een boek, manifest of essay?
Het is geopend door McCarthy, wat wil je?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:12 schreef Floripas het volgende:
Hm, dat Marijnissentopic gaat serieus de verkeerde kant uit.
Klinkt goedkoop en erg jaren 70quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:14 schreef Tafkahs het volgende:
een pamflet, en wel een kritische
M heeft het in gebundelde vorm gekocht voor 7 euri 50, we zullen 'm eens aan de tand voelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Klinkt goedkoop en erg jaren 70
Maar voordat het pamflet komt ga ik eerst naar bed, morgen werken
Ik bedoelde eigenlijk de posts van zoalshetis. Ik ben nog nooit zo uitgekafferd, volgens mij, zelfs in het echte leven niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is geopend door McCarthy, wat wil je?
Ik mag zoalshetis wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de posts van zoalshetis. Ik ben nog nooit zo uitgekafferd, volgens mij, zelfs in het echte leven niet.
Afgelopen jaar heb ik veel in het buitenland gezeten, en ik wilde me niet commiteren aan een discussieforum waarop ik niet regelmatig kon reageren. Voorts lees ik snel, typ ik snel, heb ik geen televisie en was ik toch al een nieuwsjunk. Ik zat ook vaak op retecool.com.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik mag zoalshetis wel.
Zeg Floripas, ik ga er blindelings vanuit dat je geen kloon bent, maar wat deed je in de tijd dat je nog geen 66 posts per dag via fok! de ether in slingerde met je tijd?
Oh ja, ook wat mij betreft hartelijk welkom in POL, ik vind je een grote aanwinst![]()
Beetje laat misschien, maar ik vind mijzelf zo kort hier dat ik me geen welkomscomité-recht vind hebben
Vorig jaar was ik grotendeels werkloos, ik heb toen veel rondgesurft om de tijd te doden. Ik heb een ander vast forum (heel klein, politiek correct, ander niveau dan hier. Als het je interesseert geef ik je een link, maar die haal ik rap weer weg, een invasie fokkers is niet welkom).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:53 schreef Floripas het volgende:
En jij?
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:30 schreef Monidique het volgende:
Zo, wakker.
Erg tof,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Was Killing Joke een beetje leuk?
Corrigeer me als ik er naast zit, maar Killing Joke is toch een al ééuwen meedraaiende underground band? Wat is het new-wave / punk, die hoek, toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Erg tof,. Heel goed van me dat ik heen ben gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |