"[BB SC #387] Neuk de Roels" moest 385 zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:38 schreef bemeall het volgende:
[..]
Topicnummer klopt toch wel, daarstraks klopte het ergens niet maar dat was gecorrigeerd
Het gaat ineens niet zo hard meer en het nummer klopt, ik had me eerder al vergist.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef Falco het volgende:
Beetje vroeg topic he en het moet nummer 389 zijn!
die kant van nederland kan niet zo goed tegen alcohol.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef BorTheWolf het volgende:
Is dit nou typisch rotterdams ? Veel woorden geen daden ?
T is maar hoe je serieus bekijktquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Dagonet het volgende:
"roel heeft nu een serieus gesprek op de slaapkamer... met linda"
ik verheug me nu al op een gehele Roel afzeik uitzending.......quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
Precieeeeeeeeeees.
Maar het is wel leuk
Wat een slappe zak is dat
Same story,quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja: Pure lust.
En wat was dat dan toen je met die Antiliaantje Shurendy naar bed ging, was dat soms wel pure liefde of ook ordinaire pure lust?
Wie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef FuTilE het volgende:
Damn, wat is dat toch voor een infantiele doos met haar "ik ben Calimero", dat roept ze nu al 2 uur lang...
Slappe Zak? Zakje bedoel jequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Precieeeeeeeeeees.
Maar het is wel leuk
Wat een slappe zak is dat
Didoquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:40 schreef brummie34 het volgende:
Ik denk dat linda nu zo wanhopig is geworden en zo nat, dat ze maar het kunstbeen van rob pakt
slapenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Roel is in een serieus gesprek met Linda zegt Lies tegen Did![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:40 schreef b0ng het volgende:
[..]
die kant van nederland kan niet zo goed tegen alcohol.
Kom op zeg, ik vind hem een held.quote:
Doet ze anders nooooooiiiitquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef style het volgende:
En Chantal gaat zichzelf weer eens nergens mee bemoeien![]()
Dat was geplanned, net als die zogenaamde cyclus die ze zo goed kendequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja: Pure lust.
En wat was dat dan toen je met die Antiliaantje Shurendy naar bed ging, was dat soms wel pure liefde of ook ordinaire pure lust?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |