quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:06 schreef just me het volgende:
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=47916
![]()
Dat duurt nog wel ffquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:36 schreef Dos37 het volgende:
jammer dat deze dag bijna over is.
kijk nou al uit naar 5 maart
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:38 schreef Zwansen het volgende:
Jammer dat het filmpje nep is.
Maar in het begin echt geweldig.
Wat slecht wij Nederlands zijn alleen trots bij een 1ste positiequote:
Ja Anky van Grunsven in een wereldsport zoals paarden die op muziek dansen. Iedereen droomt daarvan als ze jong zijn om in die wereldsport uit te blinken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat slecht wij Nederlands zijn alleen trots bij een 1ste positie
De mevrouw naast mij had pijn in haar buik van het lachen om dat filmpje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:54 schreef just me het volgende:
ik heb zowat in mijn broek zitten piesen van het lachen
![]()
Heeey, wat flik jij nouquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]Nou zeg.
BB is geweldig
Ik mot 6 uur op, maar ik ga nog niet naar bed
wat Bluezz zegt.. nog even BB kijken en danquote:
ik ook niet, even leuk maar daarna is de grap wel uitgemolken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Vind dat filmpje niet echt bijzonder eigenlijk...
nog geld ingezet?quote:
quote:
Mwah, kheb het ook wel gedaan met poppetjes van risk, of anders lucifersquote:
ja wij hebben met pokerchips gespeeldquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mwah, kheb het ook wel gedaan met poppetjes van risk, of anders lucifers
En dan stelden 100 punten meestal 1 euro voor. Mooi man, texas hold m NL
Voeg toe:quote:
oei dat wordt dus een lastig dagje !quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:32 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Glenn heeft nu, voor het eerst, toch wat last van z’n inentingen zoals hij ze afgelopen dinsdag gehad heeft, werd vannacht 2 keer brullend wakker en had lichte koorts.
Ben nu dan ook errug moe![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:21 schreef Lionheaad het volgende:
iemand koffie??
Dat jij daar binnenkomt, dacht echt dat er gezichtscontrole was.quote:
heerlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:34 schreef Lionheaad het volgende:
* lionheaad een kan koffie neerzet voor de koffieleuten
Consternatieburoquote:Op maandag 3 oktober 2005 08:15 schreef Againzender het volgende:
Zo maar eens richting consultatiebureau
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:06 schreef Dos37 het volgende:
allemaal even kijken naar de maanverduistering
0900-Bluezzquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Suijk het volgende:
Wat is je tel. nr. bloes? Dan kunnen wij je ook even bezig houden.
Hoe was je moeders verjaardag?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog ergens zo'n brilletje, even zoeken.
Je kunt het al een klein stukje zien. of je zoekt een CDquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog ergens zo'n brilletje, even zoeken.
Erg geslaagd, vrijdag in Thorn geweest, dit weekend feestje gehad dus ze weet dat ze 50 is geworden.quote:
nou, lekker tochquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Netjes de trein gepakt om 07.25, kom je op Roosendaal, gaat de trein niet naar Breda...
Nu dus maar weer thuis
Je komt er niet eens door joh, 8 wachtenden gemiddeldquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Suijk het volgende:
Wat is je tel. nr. bloes? Dan kunnen wij je ook even bezig houden.
Hij is bij m’n schoonouders, kun je wel een bakkie komen doen hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:52 schreef SCH het volgende:
Kom Glenn hier maar brengen DIGGER.
* SCH heeft nog een nikserig dagje
doe je nhtv of Heao?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, er was in deze 8 weken 1 les die ik eigenlijk niet mocht missen, en u raadt het al
Ga jij de was eens ophangenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:29 schreef SCH het volgende:
Ga dan ook verhuizen prutser.
Heb je verteld van duimen en hools enzo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:30 schreef DIGGER het volgende:
Hij is bij m’n schoonouders, kun je wel een bakkie komen doen hoor.
Dokter zojuist tegen m’n vrouw gezegd dat ie niet verwacht had dat ze er nu nog zou liggen, m.a.w. dat ze baby nu nog veilig binnen zit is al een klein wondertje op zich.
ik kan er hier helaas geen kont van zienquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:32 schreef appelsientje het volgende:
Grappig.. we hebben nog zo'n bril.. en je ziet duidelijk dat er een hap uit de zon is
vroeger (1999) was 'ie zeker beterquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:38 schreef Suijk het volgende:
Zo bijzonder is het ook niet, jelle.
Jazeker.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vroeger (1999) was 'ie zeker beter
Toen kon je 't echt goed zienquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Idd.. maar het is wel grappig om te zienquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Journalistiekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |