Henk Jan tegen Claudia: "Je kunt je wel blijven opgeven, maar op een gegeven moment moet je wel reëel zijn."
Claudia: "Ik heb wel nummers van fans weggegooid. Als ik met iedere fan contact moet houden, dat zou me veel te veel tijd kosten!"
Henk Jan tegen Carien: "Bijna knap dat je zo’n nummer zo slaapverwekkend kunt brengen. Er zit echt 0 bezieling in je."
Herman: "Je hebt mensen die je als idool behandelen, en je hebt mensen die je als een mongool behandelen."
Henk-Jan tegen Jody als deze boos wegloopt: "Jody, succes met de paarden- eh, toestand."
Oarda nadat ze weer een nummer erg vals, te snel en trillerig heeft gezongen: "Ik heb toch wel de stem ervoor?"
HenkJan tegen Marielle na haar mislukte auditie: "Wil je een ander liedje doen?" Jerney: "Nee joh, doe effe normaal..."
HenkJan tegen Barbara: "Je dacht, met dit dansje verpletter ik ze wel." Barbera: "Nou, dan sta je tenminste niet stil." Edwin: "Het leek alsof je aan het schaatsen was."
Jerney tegen Adriana: "Ja lastig he, die armen? Wat moet je daarmee doen? Je leek wel een windmolen!"
HenkJan tegen Rogier: "En nu moeten wij zeker raden welk liedje je hebt gezongen?"
Eric tegen Wouter: "Mooi…..dat het afgelopen is."
Stefan tegen de jury: "Zal ik maar meteen beginnen?" Waarop Jerney antwoord: "Ach, je bent hier nu toch."
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.