quote:De rolverdeling qua presentatie is dit jaar iets anders verdeeld dan in de voorgaande jaren.
"We gaan niet doen dat ik bijvoorbeeld alleen maar op de bank met de mensen zit en dan succes wens, waarna Martijn ze opvangt of zo", aldus Janzen in RTL Boulevard. "Dat kan hij ook net zo goed doen en dan ik weer op het podium staan en aankondigen. Ik vind het heel erg leuk hoe ontwapenend mensen zijn. Ze durven al zo snel dingen van hun zelf te vertellen en durven al zo eerlijk te zijn. Dat vind ik heel erg leuk. Ik zou denken als je voorgaande jaren hebt gezien, dan ben je toch altijd misschien bang dat je voor gek wordt gezet of zo."
Krabbé: "Ik denk dat de rolverdeling veel te eenzijdig was bij Tooske en Reinout. Reinout was gewoon de man op het podium en Tooske natuurlijk achter de schermen. Ik ben ook bij de voorrondes betrokken. Ik vind dat je moet proberen heel veel met die kandidaten op te bouwen." Martijn denkt een goed duo te vormen met Chantal: "We kennen elkaar pas net en je kan dat niet afdwingen. Je moet ook niet geforceerd proberen om meteen maar het nieuwe tv-paar te zijn. Dat gebeurt of niet, maar ik ga er vanuit dat het gebeurt. Ik voel dat het al langzaam aan het groeien is."
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef PeRi het volgende:
Ik wil Reinout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |