Ja dat heb ik ook. Maar dan moet je gewoon aan alle slechte dingen denken, waarom je ex slecht voor je was en er aan denken dat er nog vele lekkerdere en lievere vrouwen (in jou geval mannen) rondlopen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:23 schreef Laila81 het volgende:
[..]
Alleen soms heb ik echt van die zware dipmomenten, vreselijk!!
Same here. Maar dat wordt -gelukkig- wel minder. Over het algemeen gaat het gewoon goed, maar soms heb ik van die momenten...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:23 schreef Laila81 het volgende:
Alleen soms heb ik echt van die zware dipmomenten, vreselijk!!
Das zeker waar wat je zegt, maar op zo een moment is mijn gevoel mij de baas lijkt het wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:24 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar dat geeft niet, het gaat erom hoe je ermee omgaat.
Dat probeer ik nu ook te doen, en meestal kan ik er na een paar dagen weer tegenaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:28 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Maar dan moet je gewoon aan alle slechte dingen denken, waarom je ex slecht voor je was en er aan denken dat er nog vele lekkerdere en lievere vrouwen (in jou geval mannen) rondlopen.
Ik begrijp het. Weet het zelf ook wel goed te vertellen maar ondertussen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:35 schreef Laila81 het volgende:
Das zeker waar wat je zegt, maar op zo een moment is mijn gevoel mij de baas lijkt het wel.
True.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:34 schreef mr-e het volgende:
Denken aan al die keren dat het slecht ging tussen ons helpt me nog het meeste.
Irritant he, kan je niet vertellen hoe blij ik zal zijn als ik er helemaal mee klaar ben!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:43 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Weet het zelf ook wel goed te vertellen maar ondertussen....
Ik ook niet echt. Of juist wel hoor, maar ik heb er geen goed gevoel bij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:42 schreef Laila81 het volgende:
Helaas nog geen lievere mannen tegengekomen, lijkt wel of ik ze uitzoek! Maar dat komt wel met de tijd..
Mijn vorige reactie was een reactie op dit bericht..sorryquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:18 schreef Vivi het volgende:
VD..Ik herken het gedrag wel...en ik snap er ook niets van. Je probeert zo goed mogelijk te zijn voor iemand, zelfs als het gaat om dingen die voor die persoon zijn, en waar jij totaal geen belang bij hebt. Vervolgens loop je tegen een , van hun kant, ongelooflijke portie arrogantie aan, als of zij jou een plezier doen ipv van andersom.
Omdat dat voor jouw gevoel niet klopt probeer je het nog recht te zetten, dmv allerlei uitleg die je in eerste instantie natuurlijk al niet verschuldigd was. Maar het lijkt wel dat hoe aardiger je voor iemand probeert te zijn hoe meer je wordt afgebekt. En vervolgens lopen ze te kruipen voor anderen die hun weer afbekken.
Zal wel een vreemd soort mechanisme zijn...een verstandhouding die op die manier kromgegroeid is kan m.i. alleen doorbroken worden door jezelf eens van een totaal andere kant te laten zien.
Als je het maar niet weer doet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef sistah86 het volgende:
Mijn vorige reactie was een reactie op dit bericht..sorry
Misschien is het zo wel beter. Dan weet ze ook niet wat ze mist.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:11 schreef sistah86 het volgende:
Zou het ook heel jammer vinden als die persoon er niet achter zou komen, zo blijven ze hun hele leven in die ene cirkel zitten.
Soms is het hopeloos om te vechten of weet je gewoon dat het niet gaat lukken en dat het beter is dat het over is.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:09 schreef Viperdesign het volgende:
Er valt niets meer te redden? / Je wilt je relatie niet redden?
Zo help je je lot wel een handje hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:34 schreef 3doorsdown het volgende:
valt denk ik niet meer te redden.. lees mijn topic maar eens:
Het gevoel dat er iets mis is...
Moet gewoon mijn ei kwijt, daar is een forum toch ook voor?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo help je je lot wel een handje he
Het is doorgaans niet bevordelijk voor een relatie als je op publieke fora gaat aankondigen dat je er geen toekomst meer inziet.
Geen contact is inderdaad zwaar klote, maar wel het beste wat je nou kan doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:40 schreef axie het volgende:
Vannacht de nauwelijks geslapen de hele nacht liggen piekeren. moet ik hier nu nog iets meeof niet..
Kwam er gisteren ook nog eens bovenop dat ik van een vriend hoorde dat ze op diverse relatie sites staat. Op zoek naar een vaste relatie.... het is allemaal zo dubbel van de ene kant zoekt ze heel duidelijk toenadering... (elke keer als ik online kom tegen me aan chatten) van de andere kant geeft ze aan dat ze er voorlopig (?) even niks in ziet...
Heb gisteren een smsje gestuurd waarin ik aangef dat ik het op prijs stel dat ze me gewoon een tijd niet meer belt/ sms't en of ze me wil blokken op msn (ik kan dr wel blokken maar ja das net iets te makkelijk he). Vandaag maar eens alle foto's van mijn kamer af gaan halen denk ik.
TIS FF ZWAAR KLOTE!!!!!
Wij begrijpen elkaarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:00 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Zoals partyboyy al treffend verwoordde:
Mn ex kan de tering krijgen! Ik ga op zoek naar een mooiere vrouw![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:00 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Geen contact is inderdaad zwaar klote, maar wel het beste wat je nou kan doen.
Wat denkt je ex wel niet? Dat je een jojo bent?
Goed dat je de eer aan jezelf houdt. Ze komt er nog wel achter dat al die relatiesites het geluk niet op een presenteerblaadje aan komen reiken. Zou daar ook helemaal niet mee gaan zitten als ik jou was. Op mij komt het over een wanhoopsactie danwel provocatie. (maar ik zie dan ook totaal geen heil in datingsites)
Je moet jezelf gewoon afsluiten en inzien dat je meer waard bent dan dit. Laat dr maar tegen een muur aanlopen als ze je weer op wil zoeken.
Ik heb dit ook gedaan (mn verhaal is in dit topic na te zoeken) en ik voel me een stuk onafhankelijker en beter in mn vel. Mijn relatie was autodestructief en mijn verlangen om bij haar te zijn was uiteindelijk de reden waarvoor ik mezelf verloochende. Nu ik dat inzie is geen contact opnemen erg makkelijk en merk ik dat zij juist krampachtig probeert controle te houden. 'Vriendschappelijke' smsjes over waar ik ben en wat ik doe. Gewoon bijna zielig..
Zoals partyboyy al treffend verwoordde:
Mn ex kan de tering krijgen! Ik ga op zoek naar een mooiere vrouw![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:00 schreef VaLkyRie het volgende:
Mn ex kan de tering krijgen ophoepelen! Ik ga op zoek naar een mooiere lievere vrouw![]()
Het heeft dan ook niets te maken met nuance. Ben gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:04 schreef VaLkyRie het volgende:
nuance is nergens goed voor in dit stadium
De tijd dat je rekening moest houden met haar is voorbij!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:54 schreef VaLkyRie het volgende:
Mijn instelling is vast oneerlijk tegenover haar, maar wel het efficienst voor mij
Maar snap je punt wel..
hear hear!quote:De tijd dat je rekening moest houden met haar is voorbij!
Nu is het tijd om rekening te houden met jezelf.
Ik hou rekening met mijn ex omdat ik haar geen ziekte toewens?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:55 schreef partyyboyy het volgende:
De tijd dat je rekening moest houden met haar is voorbij!
dat is DE manier.. vechten tegen die andere emoties.. ik bedoel je MOET verder en nuanceren helpt je daar inderdaad niet bijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:45 schreef VaLkyRie het volgende:
haha juist wel, nuanceren is de dood van vastberadenheid
Hardvochtigheid lijkt voor mij op dit moment de enige sleutel te zijn naar mn eigen leven. Overige emoties helpen me niet verder...
Dat zal het verschil dan wel wezen. Ik kan afstand nemen zonder iemand -mijn ex- de grond in te boren. Hoeft ook niet. Nergens voor nodig. Dat heeft ze niet verdiend.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:45 schreef VaLkyRie het volgende:
Hardvochtigheid lijkt voor mij op dit moment de enige sleutel te zijn naar mn eigen leven. Overige emoties helpen me niet verder...
En daar maak jij je druk om, omdat...?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:49 schreef axie het volgende:
ze staat gewoon in de top 3 van de datingsite... meeste stemmen.. ik loop mezelf gewoon constant te pijnigen en moet er wel naar kijken. ik snap het gewoon niet, ze gooit zichzelf zo in de uitverkoop....
Ze verdient het ook niet. Het is cryptischer bedoelt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:04 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat zal het verschil dan wel wezen. Ik kan afstand nemen zonder iemand -mijn ex- de grond in te boren. Hoeft ook niet. Nergens voor nodig. Dat heeft ze niet verdiend..
En ondertussen ga ik vrolijk verder..
Je beseft pas wat je hebt zodra je het kwijt bent.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:01 schreef axie het volgende:
ben bang dat we het gewoon heel goed hadden maar dat ik dat nu pas in begin te zien...
#18. En op jouw manier zal het waarschijnlijk ook wel makkelijker gaan. Maar het geeft niet, ik accepteer de pijn en probeer er op zo'n goed mogelijke manier mee om te gaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:41 schreef VaLkyRie het volgende:
Hoelang heb jij het nou al over je ex? En zit je in dit topic?
No offence hoor, maar volgens mij was/ben je er ook nog vrij veel mee bezig en had je jezelf misschien best wat pijn bespaard door (eerder) hard te zijn en jezelf te dwingen je af te schermen.
Tuurlijk! Succes!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:56 schreef Plonky het volgende:
Morgen beter!
Verstand. Als het gevoel immers écht goed zou zijn dan zou het verstand ook wel bijdraaien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:04 schreef axie het volgende:
en waaronm adviseert iedereen iets anders? laten we even een besluit maken in dit topic, volgen we ons hart of ons verstand. en waarom kiezen we hiervoor??
Zal ook even gezellig meedoen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:01 schreef axie het volgende:
axie heeft even een lijstje gemaakt om zijn kop erbij te houden.
Je mag best wel pissed wezen omdat ze dat doet. Alleen heb jij niks meer met haar te maken. Ga je d'r ook pissed om wezen als ze dit over een jaar doet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:01 schreef axie het volgende:
axie heeft even een lijstje gemaakt om zijn kop erbij te houden.
Vriendin axie is
Laat ik er even bijzeggen dat dat was nadat axie voor de zoveelste keer naar haar foto keek op inet. (dit zit me echt nog het meeste dwars van alles, dat ze zichzelf zo tekoop zet!) en axie dus best pissed was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |