abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31536011
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:23 schreef Laila81 het volgende:

[..]

Alleen soms heb ik echt van die zware dipmomenten, vreselijk!!
Ja dat heb ik ook. Maar dan moet je gewoon aan alle slechte dingen denken, waarom je ex slecht voor je was en er aan denken dat er nog vele lekkerdere en lievere vrouwen (in jou geval mannen) rondlopen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31536019
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:23 schreef Laila81 het volgende:
Alleen soms heb ik echt van die zware dipmomenten, vreselijk!!
Same here. Maar dat wordt -gelukkig- wel minder. Over het algemeen gaat het gewoon goed, maar soms heb ik van die momenten... .
pi_31536136
Ook weer een tijdje geleden dat ik hier nog gepost heb. Ik dacht dat ik toch wel voor 99% over haar heen was (we zijn nu 8 maanden uiteen), voelde me de afgelopen maanden echt prima, het laatste contact met haar is ergens geleden van in april ofzo. Tot enkele weken geleden met mijn verjaardag (meteen ook de dag waarop we 3 jaar zouden samen geweest zijn), toen kreeg ik een sms van haar, gewoon met gelukkige verjaardag enzoverder. Ik voelde me toen echt kwaad, ik wilde die sms niet, heb ook pas enkele uren later heel zakelijk geantwoord.
Sindsdien denk ik weer meer aan haar, aan hoe het vroeger, toen het nog goed ging, was. Het heeft waarschijnlijk ook wel te maken met de herfst/wintermaanden, dan heb ik altijd al minder zin om uit te gaan en wil ik gewoon iets gezellig doen, waarbij je dan automatisch meer een partner mist.
Denken aan al die keren dat het slecht ging tussen ons helpt me nog het meeste.
pi_31536146
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:24 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Helaas wel. Maar dat geeft niet, het gaat erom hoe je ermee omgaat.
Das zeker waar wat je zegt, maar op zo een moment is mijn gevoel mij de baas lijkt het wel.
pi_31536251
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:28 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook. Maar dan moet je gewoon aan alle slechte dingen denken, waarom je ex slecht voor je was en er aan denken dat er nog vele lekkerdere en lievere vrouwen (in jou geval mannen) rondlopen.
Dat probeer ik nu ook te doen, en meestal kan ik er na een paar dagen weer tegenaan.
Helaas nog geen lievere mannen tegengekomen, lijkt wel of ik ze uitzoek! Maar dat komt wel met de tijd..
pi_31536268
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:35 schreef Laila81 het volgende:
Das zeker waar wat je zegt, maar op zo een moment is mijn gevoel mij de baas lijkt het wel.
Ik begrijp het. Weet het zelf ook wel goed te vertellen maar ondertussen... .
pi_31536404
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:34 schreef mr-e het volgende:
Denken aan al die keren dat het slecht ging tussen ons helpt me nog het meeste.
True. .
pi_31536406
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:43 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ik begrijp het. Weet het zelf ook wel goed te vertellen maar ondertussen... .
Irritant he, kan je niet vertellen hoe blij ik zal zijn als ik er helemaal mee klaar ben!
Hij is het namelijk helemaal niet waard om te treuren.
pi_31536450
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:42 schreef Laila81 het volgende:
Helaas nog geen lievere mannen tegengekomen, lijkt wel of ik ze uitzoek! Maar dat komt wel met de tijd..
Ik ook niet echt. Of juist wel hoor, maar ik heb er geen goed gevoel bij. .
pi_31545845
Je slaat de spijker op z`n kop, voor een groot gedeelte met je eens. Maar ik ben er wel van overtuigt dat diegene er vanzelf wel achter komt dat je goed bent geweest voor diegene. Zou het ook heel jammer vinden als die persoon er niet achter zou komen, zo blijven ze hun hele leven in die ene cirkel zitten. Die persoon gaat de liefde en zoveel meer dat jij gegeven hebt echt wel missen. Dat hoop ik tenminte..Ik hoop dat mensen die in hun eigen wereldje blijven hangen inzien dat als je eens wat anders doet en risico`s neemt het leven een stuk leuker is. Dat hebben ze tenslotte al kunnen zien alleen durven ze er geen totale afstand van te doen.
¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨Sistah loves mental¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
pi_31545912
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:18 schreef Vivi het volgende:
VD..Ik herken het gedrag wel...en ik snap er ook niets van. Je probeert zo goed mogelijk te zijn voor iemand, zelfs als het gaat om dingen die voor die persoon zijn, en waar jij totaal geen belang bij hebt. Vervolgens loop je tegen een , van hun kant, ongelooflijke portie arrogantie aan, als of zij jou een plezier doen ipv van andersom.

Omdat dat voor jouw gevoel niet klopt probeer je het nog recht te zetten, dmv allerlei uitleg die je in eerste instantie natuurlijk al niet verschuldigd was. Maar het lijkt wel dat hoe aardiger je voor iemand probeert te zijn hoe meer je wordt afgebekt. En vervolgens lopen ze te kruipen voor anderen die hun weer afbekken.

Zal wel een vreemd soort mechanisme zijn...een verstandhouding die op die manier kromgegroeid is kan m.i. alleen doorbroken worden door jezelf eens van een totaal andere kant te laten zien.
Mijn vorige reactie was een reactie op dit bericht..sorry
¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨Sistah loves mental¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
pi_31548107
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef sistah86 het volgende:
Mijn vorige reactie was een reactie op dit bericht..sorry
Als je het maar niet weer doet! .

.
pi_31548315
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:11 schreef sistah86 het volgende:
Zou het ook heel jammer vinden als die persoon er niet achter zou komen, zo blijven ze hun hele leven in die ene cirkel zitten.
Misschien is het zo wel beter. Dan weet ze ook niet wat ze mist.
pi_31549234
altijd moeilijk om een ex los te laten..
Kan het me helemaal voorstellen, ik sta ook op het punt dat mijn relatie verbreekt ( vermoed ik ) dus ik ben me vast aan het voorbereiden.
Inter Arma Enim Silent Leges
pi_31549556
Er valt niets meer te redden? / Je wilt je relatie niet redden?
pi_31549582
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:09 schreef Viperdesign het volgende:
Er valt niets meer te redden? / Je wilt je relatie niet redden?
Soms is het hopeloos om te vechten of weet je gewoon dat het niet gaat lukken en dat het beter is dat het over is.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31550082
Ik kan ook wel redenen verzinnen maar ik vraag me dus af wat bij hem het geval is. .
pi_31552829
valt denk ik niet meer te redden.. lees mijn topic maar eens:
Het gevoel dat er iets mis is...
pi_31555817
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 08:34 schreef 3doorsdown het volgende:
valt denk ik niet meer te redden.. lees mijn topic maar eens:
Het gevoel dat er iets mis is...
Zo help je je lot wel een handje he
Het is doorgaans niet bevordelijk voor een relatie als je op publieke fora gaat aankondigen dat je er geen toekomst meer inziet .
pi_31556021
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:26 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zo help je je lot wel een handje he
Het is doorgaans niet bevordelijk voor een relatie als je op publieke fora gaat aankondigen dat je er geen toekomst meer inziet .
Moet gewoon mijn ei kwijt, daar is een forum toch ook voor?
En ik heb echt wel mijn best gedaan dacht ik zelf.
pi_31556110
Vannacht de nauwelijks geslapen de hele nacht liggen piekeren. moet ik hier nu nog iets meeof niet..
Kwam er gisteren ook nog eens bovenop dat ik van een vriend hoorde dat ze op diverse relatie sites staat. Op zoek naar een vaste relatie.... het is allemaal zo dubbel van de ene kant zoekt ze heel duidelijk toenadering... (elke keer als ik online kom tegen me aan chatten) van de andere kant geeft ze aan dat ze er voorlopig (?) even niks in ziet...
Heb gisteren een smsje gestuurd waarin ik aangef dat ik het op prijs stel dat ze me gewoon een tijd niet meer belt/ sms't en of ze me wil blokken op msn (ik kan dr wel blokken maar ja das net iets te makkelijk he). Vandaag maar eens alle foto's van mijn kamer af gaan halen denk ik.

TIS FF ZWAAR KLOTE!!!!!
ask not what i can do for you, ask what you can do for me.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:00:02 #222
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31557469
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:40 schreef axie het volgende:
Vannacht de nauwelijks geslapen de hele nacht liggen piekeren. moet ik hier nu nog iets meeof niet..
Kwam er gisteren ook nog eens bovenop dat ik van een vriend hoorde dat ze op diverse relatie sites staat. Op zoek naar een vaste relatie.... het is allemaal zo dubbel van de ene kant zoekt ze heel duidelijk toenadering... (elke keer als ik online kom tegen me aan chatten) van de andere kant geeft ze aan dat ze er voorlopig (?) even niks in ziet...
Heb gisteren een smsje gestuurd waarin ik aangef dat ik het op prijs stel dat ze me gewoon een tijd niet meer belt/ sms't en of ze me wil blokken op msn (ik kan dr wel blokken maar ja das net iets te makkelijk he). Vandaag maar eens alle foto's van mijn kamer af gaan halen denk ik.

TIS FF ZWAAR KLOTE!!!!!
Geen contact is inderdaad zwaar klote, maar wel het beste wat je nou kan doen.
Wat denkt je ex wel niet? Dat je een jojo bent?

Goed dat je de eer aan jezelf houdt. Ze komt er nog wel achter dat al die relatiesites het geluk niet op een presenteerblaadje aan komen reiken. Zou daar ook helemaal niet mee gaan zitten als ik jou was. Op mij komt het over een wanhoopsactie danwel provocatie. (maar ik zie dan ook totaal geen heil in datingsites)
Je moet jezelf gewoon afsluiten en inzien dat je meer waard bent dan dit. Laat dr maar tegen een muur aanlopen als ze je weer op wil zoeken.

Ik heb dit ook gedaan (mn verhaal is in dit topic na te zoeken) en ik voel me een stuk onafhankelijker en beter in mn vel. Mijn relatie was autodestructief en mijn verlangen om bij haar te zijn was uiteindelijk de reden waarvoor ik mezelf verloochende. Nu ik dat inzie is geen contact opnemen erg makkelijk en merk ik dat zij juist krampachtig probeert controle te houden. 'Vriendschappelijke' smsjes over waar ik ben en wat ik doe. Gewoon bijna zielig..

Zoals partyboyy al treffend verwoordde:
Mn ex kan de tering krijgen! Ik ga op zoek naar een mooiere vrouw
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_31557858
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:00 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Wij begrijpen elkaar

En nu voor iedereen die zich nog kut voelt over z'n ex:
Het is ook moeilijk om je ex los te laten en het zal zeker veel pijn doen, maar je kunt de pijn wel sneller laten stoppen. Dit moet je natuurlijk ook zelf willen en in gaan zien dat dit het beste is.
Sommige mensen doen zichzelf onnodig veel pijn aan.

Neem gewoon geen contact op en denk aan de slechte eigenschappen van haar. Het is slecht om je ex te gaan idealiseren, want het is onrealistisch en je doet jezelf zo onnodig veel pijn.
Het is moeilijk om zo te denken, maar elke keer dat je haar gaat idealiseren moet je ook aan alle slechte eigenschappen denken. En dan is er nog iets. Je moet open staan voor andere vrouwen. Je denkt waarschijnlijk dat er geen betere vrouw is dan je ex, maar dit is wel zo. Het gaat erom dat je er voor open staat en dat je de andere vrouwen de kans geeft om te laten zien dat ze beter zijn.
En als je dit dan hebt gedaan denk en geloof dan ook in het volgende:

pi_31558484
quote:

[..]

Geen contact is inderdaad zwaar klote, maar wel het beste wat je nou kan doen.
Wat denkt je ex wel niet? Dat je een jojo bent?

Goed dat je de eer aan jezelf houdt. Ze komt er nog wel achter dat al die relatiesites het geluk niet op een presenteerblaadje aan komen reiken. Zou daar ook helemaal niet mee gaan zitten als ik jou was. Op mij komt het over een wanhoopsactie danwel provocatie. (maar ik zie dan ook totaal geen heil in datingsites)
Je moet jezelf gewoon afsluiten en inzien dat je meer waard bent dan dit. Laat dr maar tegen een muur aanlopen als ze je weer op wil zoeken.

Ik heb dit ook gedaan (mn verhaal is in dit topic na te zoeken) en ik voel me een stuk onafhankelijker en beter in mn vel. Mijn relatie was autodestructief en mijn verlangen om bij haar te zijn was uiteindelijk de reden waarvoor ik mezelf verloochende. Nu ik dat inzie is geen contact opnemen erg makkelijk en merk ik dat zij juist krampachtig probeert controle te houden. 'Vriendschappelijke' smsjes over waar ik ben en wat ik doe. Gewoon bijna zielig..

pi_31562637
quote:
Mn ex kan de tering krijgen ophoepelen! Ik ga op zoek naar een mooiere lievere vrouw
.
pi_31562772
  woensdag 19 oktober 2005 @ 18:04:49 #227
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31562827
nuance is nergens goed voor in dit stadium
pi_31563730
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:04 schreef VaLkyRie het volgende:
nuance is nergens goed voor in dit stadium
Het heeft dan ook niets te maken met nuance. Ben gewoon eerlijk. .
  woensdag 19 oktober 2005 @ 18:54:43 #229
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31563791
Mijn instelling is vast oneerlijk tegenover haar, maar wel het efficienst voor mij
Maar snap je punt wel..
pi_31563818
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:54 schreef VaLkyRie het volgende:
Mijn instelling is vast oneerlijk tegenover haar, maar wel het efficienst voor mij
Maar snap je punt wel..
De tijd dat je rekening moest houden met haar is voorbij!
Nu is het tijd om rekening te houden met jezelf.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 19:04:22 #231
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31564005
quote:
Nu is het tijd om rekening te houden met jezelf.
hear hear!
pi_31564036
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:55 schreef partyyboyy het volgende:
Ik hou rekening met mijn ex omdat ik haar geen ziekte toewens? .
  woensdag 19 oktober 2005 @ 19:18:16 #233
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31564262
Het gaat om de achterliggende gedachte viper
pi_31564334
Dan had je niet over nuance moeten beginnen. .
  woensdag 19 oktober 2005 @ 19:45:54 #235
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31564626
haha juist wel, nuanceren is de dood van vastberadenheid

Hardvochtigheid lijkt voor mij op dit moment de enige sleutel te zijn naar mn eigen leven. Overige emoties helpen me niet verder...

[ Bericht 36% gewijzigd door VaLkyRie op 19-10-2005 20:23:15 ]
pi_31567687
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 19:45 schreef VaLkyRie het volgende:
haha juist wel, nuanceren is de dood van vastberadenheid

Hardvochtigheid lijkt voor mij op dit moment de enige sleutel te zijn naar mn eigen leven. Overige emoties helpen me niet verder...
dat is DE manier.. vechten tegen die andere emoties.. ik bedoel je MOET verder en nuanceren helpt je daar inderdaad niet bij
pi_31568618
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 19:45 schreef VaLkyRie het volgende:
Dat zal het verschil dan wel wezen. Ik kan afstand nemen zonder iemand -mijn ex- de grond in te boren. Hoeft ook niet. Nergens voor nodig. Dat heeft ze niet verdiend. .

En ondertussen ga ik vrolijk verder. .
pi_31569869
ik wil helemaal niet geen rekening met haar hoeven te houden
ze staat gewoon in de top 3 van de datingsite... meeste stemmen.. ik loop mezelf gewoon constant te pijnigen en moet er wel naar kijken. ik snap het gewoon niet, ze gooit zichzelf zo in de uitverkoop....
pi_31569929
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 23:49 schreef axie het volgende:
ze staat gewoon in de top 3 van de datingsite... meeste stemmen.. ik loop mezelf gewoon constant te pijnigen en moet er wel naar kijken. ik snap het gewoon niet, ze gooit zichzelf zo in de uitverkoop....
En daar maak jij je druk om, omdat...?
pi_31570224
dat haar alleen maar idealer maakt... en ze schijnbaar ook bijzonder is (ja dat kun je natuurlijk nooit zeggen op basis van zon formuliertje, snap ik) ik ben gewoon spijt aan het krijgen van de beslissingen die we genomen hebben..
ben bang dat we het gewoon heel goed hadden maar dat ik dat nu pas in begin te zien...
  donderdag 20 oktober 2005 @ 00:41:20 #241
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31571377
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 23:04 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dat zal het verschil dan wel wezen. Ik kan afstand nemen zonder iemand -mijn ex- de grond in te boren. Hoeft ook niet. Nergens voor nodig. Dat heeft ze niet verdiend. .

En ondertussen ga ik vrolijk verder. .
Ze verdient het ook niet. Het is cryptischer bedoelt.
Het gaat niet om haar als persoon, het gaat om haar aanwezigheid in je hoofd. Dat ideaalbeeld waar je zoveel voor wil doen en het gemis van een maatje.

Hoelang heb jij het nou al over je ex? En zit je in dit topic?
No offence hoor, maar volgens mij was/ben je er ook nog vrij veel mee bezig en had je jezelf misschien best wat pijn bespaard door (eerder) hard te zijn en jezelf te dwingen je af te schermen.

Bij mij lijkt het te helpen..
pi_31571648
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:01 schreef axie het volgende:
ben bang dat we het gewoon heel goed hadden maar dat ik dat nu pas in begin te zien...
Je beseft pas wat je hebt zodra je het kwijt bent. . Oid.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 00:56:51 #243
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31571700
Zo, vandaag een rotdag (zonder reden).

Morgen beter!
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_31571816
axie heeft even een lijstje gemaakt om zijn kop erbij te houden.
Vriendin axie is

Negatief:
(laat ik dit voor mezelf houden.. mocht ze dit ooit lezen)

Laat ik er even bijzeggen dat dat was nadat axie voor de zoveelste keer naar haar foto keek op inet. (dit zit me echt nog het meeste dwars van alles, dat ze zichzelf zo tekoop zet!) en axie dus best pissed was.

[ Bericht 21% gewijzigd door axie op 20-10-2005 01:27:46 (nuancering) ]
pi_31571874
en waaronm adviseert iedereen iets anders? laten we even een besluit maken in dit topic, volgen we ons hart of ons verstand. en waarom kiezen we hiervoor??
m.v.g. axie
pi_31572133
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:41 schreef VaLkyRie het volgende:
Hoelang heb jij het nou al over je ex? En zit je in dit topic?
No offence hoor, maar volgens mij was/ben je er ook nog vrij veel mee bezig en had je jezelf misschien best wat pijn bespaard door (eerder) hard te zijn en jezelf te dwingen je af te schermen.
#18. En op jouw manier zal het waarschijnlijk ook wel makkelijker gaan. Maar het geeft niet, ik accepteer de pijn en probeer er op zo'n goed mogelijke manier mee om te gaan.
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:56 schreef Plonky het volgende:
Morgen beter!
Tuurlijk! Succes!
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 01:04 schreef axie het volgende:
en waaronm adviseert iedereen iets anders? laten we even een besluit maken in dit topic, volgen we ons hart of ons verstand. en waarom kiezen we hiervoor??
Verstand. Als het gevoel immers écht goed zou zijn dan zou het verstand ook wel bijdraaien.

[ Bericht 48% gewijzigd door Viperdesign op 20-10-2005 01:22:46 ]
pi_31572611
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 01:01 schreef axie het volgende:
Zal ook even gezellig meedoen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Viperdesign op 20-10-2005 01:56:42 (Laat maar. What's the use? ...:(.) ]
pi_31575316
tsja da dacht ik ook haha
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:18:22 #249
22944 Breetai
....Relax....
pi_31575909
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 01:01 schreef axie het volgende:
Vriendin axie is

Laat ik er even bijzeggen dat dat was nadat axie voor de zoveelste keer naar haar foto keek op inet. (dit zit me echt nog het meeste dwars van alles, dat ze zichzelf zo tekoop zet!) en axie dus best pissed was.
Je mag best wel pissed wezen omdat ze dat doet. Alleen heb jij niks meer met haar te maken. Ga je d'r ook pissed om wezen als ze dit over een jaar doet?
Ga je aan haar vragen of ze zichzelf weghaald van die datingsites.

Ga gewoon verder en doe dat zonder haar. Ook zonder frustratie en haat gevoelens.
Die negatieve aspecten moet je alleen meenemen om alle hersenspinsle in je kop de bas te blijven. Ook daar heeft ze niks mee te maken. Als je wilt mag je haar gerust de tering wensen. Alleen dan denk je weer aan haar. Moeilijk he.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_31592682
Heb vandaag haar brievenbus maar weer eens opgezocht om wat post te dumpen.

Sta net stil en ik hoor een "Hoi!". Half verschrikt draai ik me om en daar staat ze dan, mooi als altijd. "Hoe is het?". Ik overweeg het nog op een negeren te gooien en direct haar gezichtsveld te verlaten maar nee. Enigzinds verstijfd blijf ik staan. Ik overhandig haar de post en we praten even over haar motortje/werk/gezondheid. Ongemakkelijk vraag ik waarom ze nu ineens zo direct tegen me praat aangezien ze me een week daarvoor nog volledig negeerde/uit de weg ging. Ze antwoorde dat ze op dat moment in een dipje zat maar dat het nu wel weer wat beter gaat. Terwijl ze akelig dicht bij me staat geef ik aan me toch niet helemaal op mijn gemak te voelen en weer verder te gaan.

Thuis aangekomen waag ik er een sms bericht achteraan om wat duidelijkheid te scheppen. Waar ze in eerste instantie omheen praat. Na wat "hoe gaat het op/met" vragen besluit ik wat concreter te worden:

"Mag ik vragen wat je nu eigenlijk wilt? Wil je toch weer proberen een vriendschap op te bouwen of wat? Gezien het gesprek/gedrag van vorige week kreeg ik het idee dat je me niet meer wilde zien/spreken."

Vijf minuten later:
"Weet ik zelf niet eens... Naja. Ik ga eten. "

In dezelfde minuut reageer ik:
"Zou je erover na willen denken? Ik ben geen bal maar een mens met gevoel. Net als jij. Eet smakelijk. ."

En radiostilte. Reageer ik verkeerd? Doe ik iets fout? Ik mag toch wel vragen wat ze nu eigenlijk wil?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')