Dat heb ik ook. Ik wil eerst weer op het niveau komen wat ik afgelopen november had.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:28 schreef Plonky het volgende:
Ik weet een ding 100% zeker... ik wil niemand anders... totdat ik zeker weet dat ik blij met mezelf kan zijn en weer goed op mijn benen sta. Ik heb geen idee hoe lang dit nog kan duren... maar ik geloof zeker een half jaartje of zo.
je blijven focussen op de dingen, waardoor het niet liep en je nu beter af bent. De dingen die je niet mist.. Er blijven natuurlijk een hoop dingen die je wel zal missen.. Maar is het gezelschap dat je mist, of specifiek alle unieke eigenschappen van haar.. In dat eerst geval is het een kwestie van tijd voordat je weer wat nieuws vindt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:00 schreef h_vreman het volgende:
net 2 en 1/2 week relatie van vier jaar uit, ik heb nog nooit zo lang gehad.
Samen uitgemaakt omdat we uit elkaar gegroeid zijn, het gevoel dat nu pas omhoog komt is het missen...terwijl je in je hoofd donders goed weet waarom het uit is beseft je hart/gevole het maar niet, begin me nu egt kut te voelen. Eerste 2 weken deed ik net alsof er niks aan de hand was en nu begint het nare gevoel.
Iemand (vast wel) hetzelfde meegemaaktz en wat voor hem/haar de beste manier van verwerken was/is?
Thnx
Bas
Kmis een deel oude vertrouwdheid, hetgeen je altijd samen deed, gezelschap dus meer. Kheb zat vrienden enzo, ben sociaal maar het gevoel blijft maar knagen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:04 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
je blijven focussen op de dingen, waardoor het niet liep en je nu beter af bent. De dingen die je niet mist.. Er blijven natuurlijk een hoop dingen die je wel zal missen.. Maar is het gezelschap dat je mist, of specifiek alle unieke eigenschappen van haar.. In dat eerst geval is het een kwestie van tijd voordat je weer wat nieuws vindt.
Als het dat is, is het gewoon een kwestie van je leventje oppakken en geduld hebben tot je een nieuw persoon tegenkomt die je interesse wekt.. Dat kan een kwestie van een paar weken zijn, of meerdere maanden. Je moet er nl wel voor open gaan staan, en beseffen dat die nieuwe in het begin zich nooit kan meten met die ex van je, omdat die jaren voorsprong heeft.. Maar het leren kennen van iemand nieuws is ook leuk, nieuwe leuke dingen, geen sleur meer, een schone lei, en de kans om opnieuw te beginnen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:08 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Kmis een deel oude vertrouwdheid, hetgeen je altijd samen deed, gezelschap dus meer. Kheb zat vrienden enzo, ben sociaal maar het gevoel blijft maar knagen.
BAs
Ik snap niet waarom mensen altijd nog vrienden willen zijn en dat zo hardnekkig proberen. 9 van de 10 keer heeft het echt geen zin. Er zit er dan altijd wel eentje te kloten met bepaalde gevoelens of zelfs allebei...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:51 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat gevoel wordt wel minder. Wellicht lukt het je over een paar maanden wél..
Het beste om je ex los te laten is door geen contact met haar te hebben. Dan slijt alles het snelst.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:00 schreef h_vreman het volgende:
net 2 en 1/2 week relatie van vier jaar uit, ik heb nog nooit zo lang gehad.
Samen uitgemaakt omdat we uit elkaar gegroeid zijn, het gevoel dat nu pas omhoog komt is het missen...terwijl je in je hoofd donders goed weet waarom het uit is beseft je hart/gevole het maar niet, begin me nu egt kut te voelen. Eerste 2 weken deed ik net alsof er niks aan de hand was en nu begint het nare gevoel.
Iemand (vast wel) hetzelfde meegemaaktz en wat voor hem/haar de beste manier van verwerken was/is?
Thnx
Bas
Doe ik eigenlijk niet. Gewoonweg omdat het me niet zoveel uitmaakt. Ik zoek een bepaalde uitstraling. Niet dat ik die wel kan vinden, maar toch.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:28 schreef Plonky het volgende:
Oh, en VD... ik blijf toch iedereen vergelijken met mijn ex (kwa uiterlijk), en eigenlijk was mijn ex helemaal niet zo heel mooi, lol.
Och, als het alleen vandaag is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:28 schreef Plonky het volgende:
zij en haar vriendinnen zijn nu actief bezig om iedereen op universiteit te vertellen over hoe 'slecht' ik ben.
Ja, het wordt tijd voor een baantje op zondag. Doodeweeks heb ik alleen vrijdagavond vrij.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe herkenbaar..!
Haha.. afleiding is een must!
Tja, gevoel hč?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik snap niet waarom mensen altijd nog vrienden willen zijn en dat zo hardnekkig proberen.
Oh, ik wel. Relatief veel overigens. Al is het alleen maar om aan mezelf te bewijzen dat ik inderdaad met niemand anders gelukkig zou kunnen worden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:04 schreef Plonky het volgende:
dat lukt mij nooit... echhht niet. Omdat ik gewoon geen zin heb erin.
Na 4.5 maanden heb ik nog steeds geen ander meisje gekust (t'ja, mijn ex was ook mijn eerste kus, lol).
Jezelf pijnigen, leuk. :\.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:23 schreef positiveseduction het volgende:
tuurlijk waren er signalen..maar die zie ik nu pas..vooral lekker vasthouden aan."hoe het was en dat dan wel weer komt..
so far so good...quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:28 schreef Plonky het volgende:
Ik weet een ding 100% zeker... ik wil niemand anders... totdat ik zeker weet dat ik blij met mezelf kan zijn en weer goed op mijn benen sta. Ik heb geen idee hoe lang dit nog kan duren... maar ik geloof zeker een half jaartje of zo.
Oh, en VD... ik blijf toch iedereen vergelijken met mijn ex (kwa uiterlijk), en eigenlijk was mijn ex helemaal niet zo heel mooi, lol. Maar, ik heb het gevoel dat de 'mooiere' meisjes 'out of my league' zijn. Van die gedachte moet ik nu af
what da fuck ?!quote:Oh, en ja, ik kan nog steeds geen hekel aan haar hebben, ookal heeft ze me nog 10x verder de grond in geduwd (inclusief hoe slecht ik mij al voelde - mijn 'depressie' heeft wel wat met haar te maken, maar er zijn ook veel andere factoren) - ze heeft de politie blijkbaar gebeld, en ik mag haar niet meer proberen te bereiken. Als ik dat wel doe, dan krijg ik een officiele waarschuwing, blijkbaar.
Ik ben dus als 'gevaarlijk' bestempelt. Terwijl ik van binnen weet dat ik dat echt niet ben. Maar, in plaats van om het daarbij te laten, zij en haar vriendinnen zijn nu actief bezig om iedereen op universiteit te vertellen over hoe 'slecht' ik ben.
Je bedoelt... dat je net deed alsof jij degene was die van haar afwilde, terwijl het andersom was?quote:Meuh, ik moet me er nu gewoon overheen zetten, en zelf mijn problemen zien op te lossen. Ook al is dat niet iets dat ik wilde.
Oh, en.... zij heeft het dus echt wel met mij uitgemaakt (ik heb gewoon altijd de schuld op mij genomen omdat ik mij zo ellendig de hele tijd voelde, en haar dus op die manier heb weggeduwd)
Uitstraling? Gellukig heeft mijn ex dat niet... lui, en altijd moe en sjacharijnig - en heel soms lachen... maar nooit als ik er bij ben, lol.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:22 schreef Viperdesign het volgende:
Doe ik eigenlijk niet. Gewoonweg omdat het me niet zoveel uitmaakt. Ik zoek een bepaalde uitstraling. Niet dat ik die wel kan vinden, maar toch..
Luister, ik probeer niet te flamen of je te kwetsen .quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef Plonky het volgende:
reactie voor Salvad0R weggehaald.
hier heb ik gewoon geen zin in. Ga je shit ergens anders maar loslaten.
Oke...ik vat t.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:25 schreef Plonky het volgende:
En SalvadOR, en als ik zeg tegen je dat ik soms zelf bang ben van mezelf en de ideeen die ik in mijn hoofd krijg.
Ik verneuk mijn leven niet om haar. Ik heb het verneukt omdat ik mezelf wilde helpen, en ik dacht dat zij de enige was die mij kon helpen.
Ik ben nu wel bezig met een counselling service (5 weken al), maar het is erg moeilijk.
Thanks, ik hoop het echt want dit is echt kl*te ben gelijk zwaar slag als ik hem heb gezien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:51 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat gevoel wordt wel minder. Wellicht lukt het je over een paar maanden wél..
Als ik je goed begrijp heeft die van jou nog wel interesse in jou ? Mijn ex zegt dat ze niet meer wil (al betwijfel ik dat op die momenten wel. Ach ja ze belt maarquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:36 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
eenmaal raden.. ze had een beetje gedronken, drempels worden lager.. en wie durft ze dan ineens wel weer te bellen...
Had exact hetzelfde afgelopen dinsdag, pak me telefoon, frons mijn wenkbrauwen, wat moet ik daar nou weer mee.. Toch opgenomen, nietszeggend gesprekje gehad. Normaal was het altijd de grap dat zij mij uitdaagde om op te hangen, ik het niet deed, en zij dan ophing.. Deze keer heb ik tot 3 keer opgehangen in t gesprek, kan me echt niet meer verrotten.
Ik leg de schuld dat het niet werkte nog steeds voor t grootste deel bij haar. Ik ben ondertussen verder gegaan met me leven en ander iemand leren kennen. Dat zij zelf dan blijft hangen in een status van: ik vind je wel leuk, ik wil je wel zien, als ik je zie gebeuren er sowieso dingen die niet horen, maar ik vind het niet genoeg om serieus wat met je te hebben.. Met andere woorden, je bent leuk zo lang en wanneer ik je kan gebruiken, zo werk ik helaas niet. Ze heeft haar kans gehad, en kan altijd nog op haar knieen terug komen kruipen, of ik daar dan iets mee doe betwijfel ik echter ten zeerste...
Ik niet meer zwaar, maar nog wel van slag. Maar dat heb ik al als ik haar motor zie staan of iets dergelijks.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:14 schreef Laila81 het volgende:
Thanks, ik hoop het echt want dit is echt kl*te ben gelijk zwaar slag als ik hem heb gezien.
Helaas ben ik gelijk een paar dagen zwaar van slag als ik hem gezien heb, als ik iets over hem hoor vind ik het vervelend maar dan lijkt het wel of ik eerder kan loslaten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:13 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik niet meer zwaar, maar nog wel van slag. Maar dat heb ik al als ik haar motor zie staan of iets dergelijks..
[..]quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:14 schreef axie het volgende:
probleem is dat ik in het verloop van de tijd eigenlijk steeds meer alle voordelen ben gaan zien van onze relatie. Het lijkt wel of alle vervelende herinneringen veel sneller slijten...
Als je een ander leuk vind gewoon doen en zien waar het strand.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:09 schreef axie het volgende:
ik heb mezelf een hele tijd geleden voorgenomen om als ik weer aan een relatie begin ik eerst volledig over de andere heen moet zijn, ik weet dat er gnoeg mensen zijn die zeggen rot op ga verder met een ander maar is dat dan de oplossing??
Nee, zeer zeker niet... Je blijft toch onbewust met die ander bezig....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:09 schreef axie het volgende:
ik heb mezelf een hele tijd geleden voorgenomen om als ik weer aan een relatie begin ik eerst volledig over de andere heen moet zijn, ik weet dat er gnoeg mensen zijn die zeggen rot op ga verder met een ander maar is dat dan de oplossing??
Haar niet horen/zien/spreken werkt hier het beste.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:43 schreef Laila81 het volgende:
Helaas ben ik gelijk een paar dagen zwaar van slag als ik hem gezien heb, als ik iets over hem hoor vind ik het vervelend maar dan lijkt het wel of ik eerder kan loslaten.
Heb een leuke lijst met negatieve aspecten/gebeurtemissen die ik naar boven trek zodra ik haar weer eens ga idealiseren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:49 schreef Laila81 het volgende:
Das meestal zo... je onthoud meestal de positieve dingen dan de negatieve dingen...
ik probeer het voor mijzelf om te draaien zodat ik niet blijf' 'hangen' en zodat ik weer besef waarom ik het heb uitgemaakt.
Heb daar ook bewust voor gekozen, alleen soms heb je het niet in de hand..en kom je die persoon toch tegen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:14 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Haar niet horen/zien/spreken werkt hier het beste..
Dat was ook mijn insteek maar dan zit ik hier in deel #252 nog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:09 schreef axie het volgende:
ik heb mezelf een hele tijd geleden voorgenomen om als ik weer aan een relatie begin ik eerst volledig over de andere heen moet zijn
Hihihi zo denk ik er ook over! mooie man dan he ;-)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:20 schreef partyyboyy het volgende:
Mijn ex kan de tering krijgen! Ik ga op zoek naar een andere mooie vrouw![]()
Helaas wel. Maar dat geeft niet, het gaat erom hoe je ermee omgaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:19 schreef Laila81 het volgende:
Heb daar ook bewust voor gekozen, alleen soms heb je het niet in de hand..en kom je die persoon toch tegen.
Hier zien we je dus niet meer terug?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:20 schreef partyyboyy het volgende:
Mijn ex kan de tering krijgen! Ik ga op zoek naar een andere mooie vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |