abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:34:28 #151
22944 Breetai
....Relax....
pi_31486778
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:28 schreef Plonky het volgende:
Ik weet een ding 100% zeker... ik wil niemand anders... totdat ik zeker weet dat ik blij met mezelf kan zijn en weer goed op mijn benen sta. Ik heb geen idee hoe lang dit nog kan duren... maar ik geloof zeker een half jaartje of zo .
Dat heb ik ook. Ik wil eerst weer op het niveau komen wat ik afgelopen november had.

Een collega van me vertelde dat hij er 2.5 jaar over heeft gedaan om helemaal zelfstandig rond te hobbelen zonder iemand nodig te hebben. Er staat nog wat werk voor de boeg.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:43:44 #152
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31486920
Ik heb net mijn post ge-edit .

Ik had al veel langer problemen met mezelf, en ik wist niet was mij dwars zat tot ongeveer 5 weken geleden. Ik weet nog steeds niet wat mij ECHT dwars zit, maar uiteindelijk hoop ik dat de stappen die ik nu zet voor het beste zijn.

Ik ben gewoon bang dat als ik iemand anders vind, en er gelijk in stap... dan voel ik me zoo geweldig (ja, dat zal wel zo zijn )... maar, als dat weer over is, dan ben ik weer aan het begin, en dan ben ik voor geen centimeter opgeschoten.
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
  zondag 16 oktober 2005 @ 18:00:14 #153
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31492363
net 2 en 1/2 week relatie van vier jaar uit, ik heb nog nooit zo lang gehad.
Samen uitgemaakt omdat we uit elkaar gegroeid zijn, het gevoel dat nu pas omhoog komt is het missen...terwijl je in je hoofd donders goed weet waarom het uit is beseft je hart/gevole het maar niet, begin me nu egt kut te voelen. Eerste 2 weken deed ik net alsof er niks aan de hand was en nu begint het nare gevoel.
Iemand (vast wel) hetzelfde meegemaaktz en wat voor hem/haar de beste manier van verwerken was/is?

Thnx

Bas
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  zondag 16 oktober 2005 @ 19:04:13 #154
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31493495
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 18:00 schreef h_vreman het volgende:
Samen uitgemaakt omdat we uit elkaar gegroeid zijn, het gevoel dat nu pas omhoog komt is het missen...terwijl je in je hoofd donders goed weet waarom het uit is beseft je hart/gevole het maar niet, begin me nu egt kut te voelen. Eerste 2 weken deed ik net alsof er niks aan de hand was en nu begint het nare gevoel.
Iemand (vast wel) hetzelfde meegemaaktz en wat voor hem/haar de beste manier van verwerken was/is?

Thnx

Bas
je blijven focussen op de dingen, waardoor het niet liep en je nu beter af bent. De dingen die je niet mist.. Er blijven natuurlijk een hoop dingen die je wel zal missen.. Maar is het gezelschap dat je mist, of specifiek alle unieke eigenschappen van haar.. In dat eerst geval is het een kwestie van tijd voordat je weer wat nieuws vindt.
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  zondag 16 oktober 2005 @ 19:08:54 #155
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31493581
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:04 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

je blijven focussen op de dingen, waardoor het niet liep en je nu beter af bent. De dingen die je niet mist.. Er blijven natuurlijk een hoop dingen die je wel zal missen.. Maar is het gezelschap dat je mist, of specifiek alle unieke eigenschappen van haar.. In dat eerst geval is het een kwestie van tijd voordat je weer wat nieuws vindt.
Kmis een deel oude vertrouwdheid, hetgeen je altijd samen deed, gezelschap dus meer. Kheb zat vrienden enzo, ben sociaal maar het gevoel blijft maar knagen.

BAs
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  zondag 16 oktober 2005 @ 19:23:47 #156
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31493853
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:08 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Kmis een deel oude vertrouwdheid, hetgeen je altijd samen deed, gezelschap dus meer. Kheb zat vrienden enzo, ben sociaal maar het gevoel blijft maar knagen.

BAs
Als het dat is, is het gewoon een kwestie van je leventje oppakken en geduld hebben tot je een nieuw persoon tegenkomt die je interesse wekt.. Dat kan een kwestie van een paar weken zijn, of meerdere maanden. Je moet er nl wel voor open gaan staan, en beseffen dat die nieuwe in het begin zich nooit kan meten met die ex van je, omdat die jaren voorsprong heeft.. Maar het leren kennen van iemand nieuws is ook leuk, nieuwe leuke dingen, geen sleur meer, een schone lei, en de kans om opnieuw te beginnen.
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_31495563
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 02:20 schreef Viperdesign het volgende:
Same here. Vooral de weekenden. .
Hoe herkenbaar..!

Haha.. afleiding is een must!
pi_31496838
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:51 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dat gevoel wordt wel minder. Wellicht lukt het je over een paar maanden wél. .
Ik snap niet waarom mensen altijd nog vrienden willen zijn en dat zo hardnekkig proberen. 9 van de 10 keer heeft het echt geen zin. Er zit er dan altijd wel eentje te kloten met bepaalde gevoelens of zelfs allebei...

Uit het oog, uit het hart.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31496896
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 18:00 schreef h_vreman het volgende:

Thnx

Bas
Het beste om je ex los te laten is door geen contact met haar te hebben. Dan slijt alles het snelst.

Ik heb vandaag ook weer heel kort gepraat, op msn, met mijn ex. Het is nu 6 weken uit. Ik voelde me hierna best wel weer kut. Nu is dat gelukkig al wel weer over, omdat ik weet dat ik beter af ben zonder haar.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31496997
Precies, geen contact is de beste manier. Mensen maken het zichzelf vaak onnodig moeilijk door meteen aan de slag te gaan om "vrienden te blijven" of "vechten voor de relatie" terwijl het een kansloze missie is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 16 oktober 2005 @ 22:12:02 #161
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31497614
Ik mag mijn ex niet meer bereiken :d. lol. stom mens.

Ze maakt alles alleen maar erger. Jammer dan.

Zij maakt het 10x erger... 100x meer de motivatie om te laten zien dat ik het beter kan zonder haar.
(To make me sick)....
  zondag 16 oktober 2005 @ 22:49:47 #162
22944 Breetai
....Relax....
pi_31498681
Plonky, jouw nickname zegt het eigenlijk nog steeds het beste.
Plonk: gewoon afkappen die handel. Scheelt een hoop moeite.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zondag 16 oktober 2005 @ 22:54:24 #163
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31498828
yep...

4 maanden geleden zou ik hebben gezegd... tevriend houden die ex.

Maar nu... hmmmmmm. echt niet meer hoor.
(To make me sick)....
pi_31499065
Volgend weekend vergeet iedereen gewoon zijn/haar ex en scoort een mooie vrouw/man.
Dan is het hier een stuk rustiger in dit topic en kan er een slotje op!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 16 oktober 2005 @ 23:04:02 #165
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31499131
dat lukt mij nooit... echhht niet. Omdat ik gewoon geen zin heb erin .

Na 4.5 maanden heb ik nog steeds geen ander meisje gekust (t'ja, mijn ex was ook mijn eerste kus, lol). Maakt niet uit, het komt nog wel.

Jullie horen het wel!
(To make me sick)....
pi_31499747
quote:
Oh, en VD... ik blijf toch iedereen vergelijken met mijn ex (kwa uiterlijk), en eigenlijk was mijn ex helemaal niet zo heel mooi, lol.
Doe ik eigenlijk niet. Gewoonweg omdat het me niet zoveel uitmaakt. Ik zoek een bepaalde uitstraling. Niet dat ik die wel kan vinden, maar toch. .
quote:
zij en haar vriendinnen zijn nu actief bezig om iedereen op universiteit te vertellen over hoe 'slecht' ik ben.
Och, als het alleen vandaag is. .

Wat kansloos zeg. .
pi_31499774
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe herkenbaar..!

Haha.. afleiding is een must!
Ja, het wordt tijd voor een baantje op zondag. Doodeweeks heb ik alleen vrijdagavond vrij. .
  zondag 16 oktober 2005 @ 23:23:58 #168
132866 positiveseduction
...most of the time...
pi_31499818
tweede lege zondagavond voor mij....4,5 jaar was zij "het"....hadden al samen een bed gekocht....huisjes kijken...efin...de zin "ik weet het allemaal niet meer" (staat die als tip in de viva??)

tuurlijk waren er signalen..maar die zie ik nu pas..vooral lekker vasthouden aan."hoe het was en dat dan wel weer komt..
pi_31499916
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik snap niet waarom mensen altijd nog vrienden willen zijn en dat zo hardnekkig proberen.
Tja, gevoel hč?
pi_31499980
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 23:04 schreef Plonky het volgende:
dat lukt mij nooit... echhht niet. Omdat ik gewoon geen zin heb erin .

Na 4.5 maanden heb ik nog steeds geen ander meisje gekust (t'ja, mijn ex was ook mijn eerste kus, lol).
Oh, ik wel. Relatief veel overigens. Al is het alleen maar om aan mezelf te bewijzen dat ik inderdaad met niemand anders gelukkig zou kunnen worden. . Reageren hoeft niet, ik weet dat het kansloos is.
pi_31500077
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 23:23 schreef positiveseduction het volgende:
tuurlijk waren er signalen..maar die zie ik nu pas..vooral lekker vasthouden aan."hoe het was en dat dan wel weer komt..
Jezelf pijnigen, leuk. :\.
pi_31500432
quote:
Ik weet een ding 100% zeker... ik wil niemand anders... totdat ik zeker weet dat ik blij met mezelf kan zijn en weer goed op mijn benen sta. Ik heb geen idee hoe lang dit nog kan duren... maar ik geloof zeker een half jaartje of zo .

Oh, en VD... ik blijf toch iedereen vergelijken met mijn ex (kwa uiterlijk), en eigenlijk was mijn ex helemaal niet zo heel mooi, lol. Maar, ik heb het gevoel dat de 'mooiere' meisjes 'out of my league' zijn. Van die gedachte moet ik nu af
so far so good...
quote:
Oh, en ja, ik kan nog steeds geen hekel aan haar hebben, ookal heeft ze me nog 10x verder de grond in geduwd (inclusief hoe slecht ik mij al voelde - mijn 'depressie' heeft wel wat met haar te maken, maar er zijn ook veel andere factoren) - ze heeft de politie blijkbaar gebeld, en ik mag haar niet meer proberen te bereiken. Als ik dat wel doe, dan krijg ik een officiele waarschuwing, blijkbaar.
Ik ben dus als 'gevaarlijk' bestempelt. Terwijl ik van binnen weet dat ik dat echt niet ben. Maar, in plaats van om het daarbij te laten, zij en haar vriendinnen zijn nu actief bezig om iedereen op universiteit te vertellen over hoe 'slecht' ik ben.
what da fuck ?!
Iemand belt niet zomaar de politie, gast
Ben jij zo'n instabiele gozert die rationaliteit en normen & waarden uit het raam gooit uit naam van "liefde" en vervolgens van dat enge ik-wacht-je-snachts-op-gedrag gaat vertonen?
Zoja, dan zou ik daar heel snel mee kappen als ik jou was, voorje het weet komt je ex iemand als ik tegen en die hoekt je in elkaar.
quote:
Meuh, ik moet me er nu gewoon overheen zetten, en zelf mijn problemen zien op te lossen. Ook al is dat niet iets dat ik wilde.

Oh, en.... zij heeft het dus echt wel met mij uitgemaakt (ik heb gewoon altijd de schuld op mij genomen omdat ik mij zo ellendig de hele tijd voelde, en haar dus op die manier heb weggeduwd)
Je bedoelt... dat je net deed alsof jij degene was die van haar afwilde, terwijl het andersom was?
Lekker constructief bezig jongen
  zondag 16 oktober 2005 @ 23:51:14 #173
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31500654
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 23:22 schreef Viperdesign het volgende:
Doe ik eigenlijk niet. Gewoonweg omdat het me niet zoveel uitmaakt. Ik zoek een bepaalde uitstraling. Niet dat ik die wel kan vinden, maar toch. .
Uitstraling? Gellukig heeft mijn ex dat niet... lui, en altijd moe en sjacharijnig - en heel soms lachen... maar nooit als ik er bij ben, lol.
(To make me sick)....
  zondag 16 oktober 2005 @ 23:57:25 #174
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31500839
reactie voor Salvad0R weggehaald.

hier heb ik gewoon geen zin in. Ga je shit ergens anders maar loslaten.

oh, en eerlijk gezegd, ik geloof niet dat ze in contact met de politie zijn geweest, en dat ze mij proberen te weerhouden van haar te bereiken.

[ Bericht 31% gewijzigd door Plonky op 17-10-2005 00:15:31 ]
(To make me sick)....
pi_31501243
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef Plonky het volgende:
reactie voor Salvad0R weggehaald.

hier heb ik gewoon geen zin in. Ga je shit ergens anders maar loslaten.
Luister, ik probeer niet te flamen of je te kwetsen .
Als je in aanraking komt met justitie om een dame... dan zorg je toch dat die vrouw zo snel mogelijk uit je leven verdwenen is ! Je doet net of zij wil dat jij een hekel aan haar krijgt, maar ik denk gewoon dat ze bang van je is, gast !
Back off en zoek je heil ergens anders, anders verneukt zij indirect jouw leven, terwijl jij de touwtjes in handen hoort te hebben ....
Owja, het advies wat ik je kan geven....wees gewoon onafhankelijk .
  maandag 17 oktober 2005 @ 00:17:15 #176
132866 positiveseduction
...most of the time...
pi_31501272
ik doelde meer op het "niet willen zien van signalen" tijdens de relatie...maar nu het uit is..zie ik pas in hoe blind ik was..ach en mezelf pijn doen? nee hoor...weet dat het weer goed komt met me...
als alles een plekje heeft...voorlopig is alles k*t

ik volg dit topic al sinds 2 weken gelden, maar ben vandaag lid geworden...
  maandag 17 oktober 2005 @ 00:25:14 #177
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31501422
En SalvadOR, en als ik zeg tegen je dat ik soms zelf bang ben van mezelf en de ideeen die ik in mijn hoofd krijg.

Ik verneuk mijn leven niet om haar. Ik heb het verneukt omdat ik mezelf wilde helpen, en ik dacht dat zij de enige was die mij kon helpen.

Ik ben nu wel bezig met een counselling service (5 weken al), maar het is erg moeilijk.
(To make me sick)....
pi_31501593
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 00:25 schreef Plonky het volgende:
En SalvadOR, en als ik zeg tegen je dat ik soms zelf bang ben van mezelf en de ideeen die ik in mijn hoofd krijg.

Ik verneuk mijn leven niet om haar. Ik heb het verneukt omdat ik mezelf wilde helpen, en ik dacht dat zij de enige was die mij kon helpen.

Ik ben nu wel bezig met een counselling service (5 weken al), maar het is erg moeilijk.
Oke...ik vat t.
Dat de politie er zich mee dreigt te bemoeien is wel een teken dat je beter af bent zonder haar...of het nou waar is of niet.
Succes ermee, keep your head up !
  maandag 17 oktober 2005 @ 00:39:51 #179
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31501729
Dat probeer ik zeker te doen. Maar het valt niet mee. Vooral als mensen het gewoon niet snappen. Ik heb de hele situatie aan mijn counsellor, iemand op mijn universiteit, en een paar van mijn vrienden uitgelegd - en die zijn ook nog niet weg gerend.

Verder, omdat ik weet van mezelf dat ik niet zo slecht ben, heb ik ook nog aan een co-ordinator op universiteit verteld dat ik haar werk behoorlijk heb be-involoed en dat ik denk dat ze het moeilijk kan/zal hebben met leren. Hij heeft gezegd contact met haar op te zullen nemen. (ik krijg hier geen feedback van, omdat niets mag worden doorverteld, dus alleen zij heeft een bonus aan).
(To make me sick)....
pi_31519007
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:51 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dat gevoel wordt wel minder. Wellicht lukt het je over een paar maanden wél. .
Thanks, ik hoop het echt want dit is echt kl*te ben gelijk zwaar slag als ik hem heb gezien.
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:10:59 #181
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_31520653
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:36 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

eenmaal raden.. ze had een beetje gedronken, drempels worden lager.. en wie durft ze dan ineens wel weer te bellen...

Had exact hetzelfde afgelopen dinsdag, pak me telefoon, frons mijn wenkbrauwen, wat moet ik daar nou weer mee.. Toch opgenomen, nietszeggend gesprekje gehad. Normaal was het altijd de grap dat zij mij uitdaagde om op te hangen, ik het niet deed, en zij dan ophing.. Deze keer heb ik tot 3 keer opgehangen in t gesprek, kan me echt niet meer verrotten.

Ik leg de schuld dat het niet werkte nog steeds voor t grootste deel bij haar. Ik ben ondertussen verder gegaan met me leven en ander iemand leren kennen. Dat zij zelf dan blijft hangen in een status van: ik vind je wel leuk, ik wil je wel zien, als ik je zie gebeuren er sowieso dingen die niet horen, maar ik vind het niet genoeg om serieus wat met je te hebben.. Met andere woorden, je bent leuk zo lang en wanneer ik je kan gebruiken, zo werk ik helaas niet. Ze heeft haar kans gehad, en kan altijd nog op haar knieen terug komen kruipen, of ik daar dan iets mee doe betwijfel ik echter ten zeerste...
Als ik je goed begrijp heeft die van jou nog wel interesse in jou ? Mijn ex zegt dat ze niet meer wil (al betwijfel ik dat op die momenten wel. Ach ja ze belt maar Vindt het wel gezellig en ik ben ook gewoon verder aan het gaan
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_31522349
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:14 schreef Laila81 het volgende:
Thanks, ik hoop het echt want dit is echt kl*te ben gelijk zwaar slag als ik hem heb gezien.
Ik niet meer zwaar, maar nog wel van slag. Maar dat heb ik al als ik haar motor zie staan of iets dergelijks. .
pi_31532716
pff nou een hoop lotgenoten hier merk ik..
Ik dacht dat ik over mijn ex heen was. zal eerst in het kort even vertellen wat er allemaal gebeurt is.
3,5 jaar geleden is het allemaal begonnen. ik had al eerder wat vriendinnen gehad en ik was haar eerste echte vriend. een super tijd gehad tot 1,5 jaar terug. er begonnen wat irritaties te spelen en het ging allemaal steeds moeizamer uiteindelijk besloten dat het beter was om uit elkaar te gaan.

Een half jaar uit elkaar geweest maar de chemie en het gemis was toch te sterk. dus na een half jaar de stap weer gezet. helemaal geweldig natuurlijk. wer samen en alles leek een stuk beter te lopen. Tot na een maand of 6 de oude irritaties weer boven kwamen. Het discussieren en "ruzien"over kleine dingen begon zovel energie te vreten dat ik besloten heb er een punt achter te zetten.

voornamelijk eigenlijk omdat ik het idee heb dat er altijd iets tussen ons in blijft staan zolang ik haar erste vriend blijf. heb ook het idee dat ze van de ene klant een soort van onrust in zich had om op zoek te gaan naar het onbekende en andere mannen etc etc. maar van de andere kant ontzetten genoot van hetgeen wij samen hadden.

afgelopen week ben ik jarig geweest en tot die tijd hebben we eigenelijk ninimaal conatct gehad (half jaartje). tot ik van haar een telefoontje kreeg waarin ze zei dat een gewoon cadeautje eigenlijk ook maar saai was en dat ze iets speciaals voor me had. Het betekende alleen wel dat ik van zo tot maandag niet thuis was. en nee er waren verder geen verwachtingen en gewoon een weekendje smaen schik maken.

Ik met mijn stomme kop zag er idd niks kwaads in. Waarom niet. dus zondag in de auto gestapt en samen een nachtje weggeweest. Het was super ontzettend gelachen, relaxt, mooie wandelingen gemaakt, paardgereden op het strand en tsja ..... andere dingen gedaan.

Toen ik gisteren dus weer thuis kwam was ik weer terug op punt X. Voel me echt super kut en mis haar ook ontzettend nu. Net een beetje erger maakt het nog dat ik van een vriend hoorde dat ze een profiel heeft op Relatie planet. Ik snap allemaal best dat ze verder gaat maar wat was dit dan? gewoon een weekendje ja wat eigenlijk? geborgenheid op bestelling?

wordt hier ff zwaar gestoord van...
ask not what i can do for you, ask what you can do for me.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:50:08 #184
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_31533458
pff axie, wat een rot verhaal dude...
Tja.. ik snap best dat je in de war bent enzo..

misschien is het een tip om al je gevoelens en frustraties en alles wat je haar altijd al had willen zeggen op papier te zetten... En die brief niet versturen maar weg gooien. Dan is het in iedergeval even uit je systeem en misschien steek je er wat van op
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_31534186
probleem is dat ik in het verloop van de tijd eigenlijk steeds meer alle voordelen ben gaan zien van onze relatie. Het lijkt wel of alle vervelende herinneringen veel sneller slijten...
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:32:44 #186
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_31534638
Tja, als het al 2 keer is uitgegaan omdat er irritaties waren kan het ook zijn dat jullie communicatie niet echt optimaal was...
Probeer eens te praten over de "irritaties" uit het verleden, m/s dat je dan tot de juiste conclusie komt! (wat dat dan is dat weet ik natuurllijk niet, maar je moet wel je gevoel volgen...)
Ecosia
pi_31534878
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 00:13 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ik niet meer zwaar, maar nog wel van slag. Maar dat heb ik al als ik haar motor zie staan of iets dergelijks. .
Helaas ben ik gelijk een paar dagen zwaar van slag als ik hem gezien heb, als ik iets over hem hoor vind ik het vervelend maar dan lijkt het wel of ik eerder kan loslaten.
pi_31534926

[ Bericht 100% gewijzigd door Laila81 op 18-10-2005 14:50:44 ]
pi_31535063
[
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:14 schreef axie het volgende:
probleem is dat ik in het verloop van de tijd eigenlijk steeds meer alle voordelen ben gaan zien van onze relatie. Het lijkt wel of alle vervelende herinneringen veel sneller slijten...
[..]

Das meestal zo... je onthoud meestal de positieve dingen dan de negatieve dingen...
ik probeer het voor mijzelf om te draaien zodat ik niet blijf' 'hangen' en zodat ik weer besef waarom ik het heb uitgemaakt.

[/quote]
pi_31535609
ik heb mezelf een hele tijd geleden voorgenomen om als ik weer aan een relatie begin ik eerst volledig over de andere heen moet zijn, ik weet dat er gnoeg mensen zijn die zeggen rot op ga verder met een ander maar is dat dan de oplossing??
pi_31535650
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:09 schreef axie het volgende:
ik heb mezelf een hele tijd geleden voorgenomen om als ik weer aan een relatie begin ik eerst volledig over de andere heen moet zijn, ik weet dat er gnoeg mensen zijn die zeggen rot op ga verder met een ander maar is dat dan de oplossing??
Als je een ander leuk vind gewoon doen en zien waar het strand.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:13:59 #192
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_31535707
quote:
Nee, zeer zeker niet... Je blijft toch onbewust met die ander bezig....
Ecosia
pi_31535720
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:43 schreef Laila81 het volgende:
Helaas ben ik gelijk een paar dagen zwaar van slag als ik hem gezien heb, als ik iets over hem hoor vind ik het vervelend maar dan lijkt het wel of ik eerder kan loslaten.
Haar niet horen/zien/spreken werkt hier het beste. .
pi_31535769
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:49 schreef Laila81 het volgende:
Das meestal zo... je onthoud meestal de positieve dingen dan de negatieve dingen...
ik probeer het voor mijzelf om te draaien zodat ik niet blijf' 'hangen' en zodat ik weer besef waarom ik het heb uitgemaakt.
Heb een leuke lijst met negatieve aspecten/gebeurtemissen die ik naar boven trek zodra ik haar weer eens ga idealiseren. .
pi_31535849
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:14 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Haar niet horen/zien/spreken werkt hier het beste. .
Heb daar ook bewust voor gekozen, alleen soms heb je het niet in de hand..en kom je die persoon toch tegen.
pi_31535859
Mijn ex kan de tering krijgen! Ik ga op zoek naar een andere mooie vrouw
pi_31535888
quote:
ik heb mezelf een hele tijd geleden voorgenomen om als ik weer aan een relatie begin ik eerst volledig over de andere heen moet zijn
Dat was ook mijn insteek maar dan zit ik hier in deel #252 nog. .
pi_31535921
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:20 schreef partyyboyy het volgende:
Hihihi zo denk ik er ook over! mooie man dan he ;-)
Alleen soms heb ik echt van die zware dipmomenten, vreselijk!!
pi_31535933
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:19 schreef Laila81 het volgende:
Heb daar ook bewust voor gekozen, alleen soms heb je het niet in de hand..en kom je die persoon toch tegen.
Helaas wel. Maar dat geeft niet, het gaat erom hoe je ermee omgaat.
pi_31535963
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:20 schreef partyyboyy het volgende:
Hier zien we je dus niet meer terug? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')