abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 oktober 2005 @ 00:58:09 #126
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_31398967
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:52 schreef denka het volgende:
Gister kwam ik mijn ex tegen op het busstation..Ik zag haar van een afstandje mijn kant op komen want zij moet de halte achter mij hebben. We zagen elkaar, ik zwaaide en ze zwaaide terug maar ze was aan het bellen.
Ze stond een halte achter mij en ik dacht zal ik nu wel of niet een praatje maken en dat deed ik. Ik vroeg haar hoe het met haar was en als ze geen zin in een gesprek had dat ze het maar moest zeggen en dan zou ik wel weer weggaan. Het was goed, we hebben ff gekletst wat best fijn was (dat ervaarde ik) en toen kwam mijn bus...

De hele terug reis aan haar gedacht en zelfs een klein traanje weggepikt...Mooie herinneringen...mijn eerste grote liefde..Vergeten zal ik haar nooit, een speciaal plekje zal ze altijd in mijn hart hebben...

People come and peolple go...but never leave....daar hoort zij zeker bij....

Dennis..
Mijn eerste echte liefde is alweer 7 jaar geleden en ik kan haar ook niet vergeten Maar vooral bij de eerste hoort dat erbij Als ik d'r nu tegenkom heb ik er geen moeite meer mee (zou wat zijn ) en maken we altijd een gezellig (en meestal kort) praatje . Dat hoort gewoon bij eerste echte liefdes denk ik, je vergeet ze nooit.

Ik ben over mijn laatste ex inmiddels wel heen en ga er nu vooral nog gezellig mee om , niet zo dat ik d'r perse terug wil (al zou ik dat nog steeds niet erg vinden ) , gewoon gezellig en vrienden zijn .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_31399187
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:55 schreef JoeyT het volgende:
Als iemand dat de hele tijd tegen je zegt dan moet je de eer aan jezelf houden.
Door..?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:49:37 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31412988
Door op te stappen..d'oh?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_31413176
Niet direct. Te makkelijk. Laf.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:17:04 #130
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_31415104
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:00 schreef Viperdesign het volgende:
Niet direct. Te makkelijk. Laf.
Waarom zou je in godsnaam in iemands leven willen blijven die je als vuil behandeld (ookal is het een tijdelijke inzinking van haar kant)
Wat wil je ermee bereiken? Op het moment heb je alleen maar meer pijn
Je ex wil geen vrienden ze blijven, ze wil je in dr leven houden als een soort van slaafje, een regelmannetje om je te bellen als het nodig is, onder het mom van, altijd handig die VD!

*ik heb toevallig dinsdag mijn ex gesproken via irc, me hartje en ik schrokken wel even maar ben niet ingestort ondanks dat ik een stukje extra info van hem kreeg waar ik niet echt behoefte aan had om te horen *

[ Bericht 15% gewijzigd door purplerose op 13-10-2005 18:22:22 ]
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_31415545
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:17 schreef purplerose het volgende:
Waarom zou je in godsnaam in iemands leven willen blijven die je als vuil behandeld (ookal is het een tijdelijke inzinking van haar kant)
Wat wil je ermee bereiken? Op het moment heb je alleen maar meer pijn
Ja, doei. Niet dus. En ik was al weg.
Ik geef alleen maar aan dat het té makkelijk is in zo'n situatie direct op te stappen.

Je kunt het ook té lang proberen, maar das een ander verhaal. .
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:51:12 #132
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_31440126
Wat ik ook heb gezegd over mijn ex, we gaan elkaar binnenkort ontmoeten, we gaan eens alles op tafel gooien, waar ik heel erg naar uitkijk dus DL, tot snel ( dat rijmt hihi)
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:58:20 #133
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_31442931
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:51 schreef maple-leaf het volgende:
Wat ik ook heb gezegd over mijn ex, we gaan elkaar binnenkort ontmoeten, we gaan eens alles op tafel gooien, waar ik heel erg naar uitkijk dus DL, tot snel ( dat rijmt hihi)
zwakte druipt van deze post...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:01:34 #134
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_31443006
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

zwakte druipt van deze post...
dat is geen zwakte, dat is alles uitproberen zodat je achteraf nergens spijt van krijgt en kunt zeggen ik heb het iig geprobeerd
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:05:41 #135
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_31443111
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:01 schreef maple-leaf het volgende:

[..]

dat is geen zwakte, dat is alles uitproberen zodat je achteraf nergens spijt van krijgt en kunt zeggen ik heb het iig geprobeerd
d8 ff dat t verhaal van masanga bij jou hoorde, maar wat is jouw verhaal dan?

excuses
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:07:41 #136
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_31443161
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:05 schreef JoeyT het volgende:

[..]

d8 ff dat t verhaal van masanga bij jou hoorde, maar wat is jouw verhaal dan?

excuses
de muur was ingestort en nu wil ik toch proberen het steen voor steen op te bouwen, lekker cryptisch he? sorry daar zul je het mee moeten doen
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:56:25 #137
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31459657
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:07 schreef maple-leaf het volgende:

[..]

de muur was ingestort en nu wil ik toch proberen het steen voor steen op te bouwen, lekker cryptisch he? sorry daar zul je het mee moeten doen
aan de ene kant heel nobel dat je de ruine toch weer wil opbouwen. Je kan het moment echter ook aangrijpen om de tekorten van het vorige huis te erkennen, en op zoek te gaan naar een nieuw stulpje.. maar tijd zal leren wat de beste optie voor jou is.. het leven is lang genoeg om op zijn tijd es een fout te maken en/of een risico te nemen.. been there, done that.. In mijn geval betekende het dat die ruine naderhand nog een paar keer de fik in is gegaan, tot duidelijk werd dat er alleen nog puin over was.
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:26:32 #138
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_31466796
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 12:56 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

aan de ene kant heel nobel dat je de ruine toch weer wil opbouwen. Je kan het moment echter ook aangrijpen om de tekorten van het vorige huis te erkennen, en op zoek te gaan naar een nieuw stulpje.. maar tijd zal leren wat de beste optie voor jou is.. het leven is lang genoeg om op zijn tijd es een fout te maken en/of een risico te nemen.. been there, done that.. In mijn geval betekende het dat die ruine naderhand nog een paar keer de fik in is gegaan, tot duidelijk werd dat er alleen nog puin over was.
Het vergt veel van beide kanten, ik wil gewoon nergens spijt van krijgen
  zondag 16 oktober 2005 @ 02:18:04 #139
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31480721
Na al dit negatieve van mij, een plus punt...

ik begin nu uiteindelijk andere vrouwen aantrekkelijk te vinden ... maar, ik heb nog geen oogje op iemand. But, there are plenty of fish in the sea!

Maar, ik heb het er nog steeds moeilijk mee... depressie + uit elkaar = geen goed idee.
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_31480769
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 02:18 schreef Plonky het volgende:
ik begin nu uiteindelijk andere vrouwen aantrekkelijk te vinden ... maar, ik heb nog geen oogje op iemand.
Ik doe pogingen anderen leuk te vinden. Mislukt. Ha-ha. .
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 02:18 schreef Plonky het volgende:
Maar, ik heb het er nog steeds moeilijk mee...
Same here. Vooral de weekenden. .
  zondag 16 oktober 2005 @ 10:34:46 #141
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_31483669
Nou belt mijn ex vannacht weer. Leuk Gezellig (serieus) , maar nu kwam ze net op msn dus ik denk he, even buurten en daar kirjg ik maar geen antwoord . Vaag . Niet dat ik er iets om geef, maar vind het wel raar .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_31483752
Ik heb mijn laatste ex al zo'n anderhalf jaar niet meer gezien. Toch wel vreemd. Eerst zie je elkaar dagelijks en nu nooit meer. Niet dat ik d'r mis, maar het is toch wel frappant als je 3 jaar lang vrijwel dagelijks met elkaar om bent gegaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31485809
Ik ben hem gisteren tegen gekomen sindsdien moet ik alleen maar aan hem denken, erg irritant...dit zegt alweer genoeg wij kunnen echt geen vrienden zijn
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:36:46 #144
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31485839
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 10:34 schreef DaMook het volgende:
Nou belt mijn ex vannacht weer. Leuk Gezellig (serieus) , maar nu kwam ze net op msn dus ik denk he, even buurten en daar kirjg ik maar geen antwoord . Vaag . Niet dat ik er iets om geef, maar vind het wel raar .
eenmaal raden.. ze had een beetje gedronken, drempels worden lager.. en wie durft ze dan ineens wel weer te bellen...

Had exact hetzelfde afgelopen dinsdag, pak me telefoon, frons mijn wenkbrauwen, wat moet ik daar nou weer mee.. Toch opgenomen, nietszeggend gesprekje gehad. Normaal was het altijd de grap dat zij mij uitdaagde om op te hangen, ik het niet deed, en zij dan ophing.. Deze keer heb ik tot 3 keer opgehangen in t gesprek, kan me echt niet meer verrotten.

Ik leg de schuld dat het niet werkte nog steeds voor t grootste deel bij haar. Ik ben ondertussen verder gegaan met me leven en ander iemand leren kennen. Dat zij zelf dan blijft hangen in een status van: ik vind je wel leuk, ik wil je wel zien, als ik je zie gebeuren er sowieso dingen die niet horen, maar ik vind het niet genoeg om serieus wat met je te hebben.. Met andere woorden, je bent leuk zo lang en wanneer ik je kan gebruiken, zo werk ik helaas niet. Ze heeft haar kans gehad, en kan altijd nog op haar knieen terug komen kruipen, of ik daar dan iets mee doe betwijfel ik echter ten zeerste...
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:45:54 #145
22944 Breetai
....Relax....
pi_31486004
Zoals een maat van me laatst zei: "He, ik ben geen steunpilaar."
Daarbij als ik alle verhalen over de chaos hoor waar ze graag in zit dan ben ik toch wel blij dat ik daar niet zo heel erg veel energie in hoef te steken.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_31486105
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:35 schreef Laila81 het volgende:
Ik ben hem gisteren tegen gekomen sindsdien moet ik alleen maar aan hem denken, erg irritant...dit zegt alweer genoeg wij kunnen echt geen vrienden zijn
Dat gevoel wordt wel minder. Wellicht lukt het je over een paar maanden wél. .
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:14:32 #147
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31486474
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:45 schreef Breetai het volgende:
Zoals een maat van me laatst zei: "He, ik ben geen steunpilaar."
Daarbij als ik alle verhalen over de chaos hoor waar ze graag in zit dan ben ik toch wel blij dat ik daar niet zo heel erg veel energie in hoef te steken.
Het blijft echter wel ff een omschakeling als het uit gaat, dat je ff moet beseffen dat je er niet meer voor haar hoeft te zijn, en dat je dus ook bewust gewoon je eigen dingen moet doen zonder je daarbij te laten beinvloeden. Heeft bij mij wat tijd gekost, maar het lukt mij nu alleraardigst.. Ik vraag me wel echt af hoe zij denkt dat ik er bij sta tegenwoordig. Ook zij moet nl in mijn reacties/gedrag kunnen zien dat er wat dingen veranderd zjin... Maar niet iets waar ik me druk over maak....
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:23:05 #148
22944 Breetai
....Relax....
pi_31486603
Ik kon er logisch wel bij dat het uit ging. We hadden het gewoon gezien. Nadat de frustraties afnamen bleef er een gigantische leegte over. Die eerste week dat het echt uit was heb ik het echt zwaar gehad. Je voelt je klote, Je ziet continu d'r gezicht voor je en je weet dat dat niet zo snel terug komt. Eigenlijk wilde ikook niks meer met haar maar gewoon het gevoel van samen wakker worden, leuke dingen doen, een meid die van je houd in je armen mis je dan heel erg. En je vind dat de korste link naar die ervaringen toe bij haar liggen volgens je emoties. Terwijl je logica zegt dat er met een paar weken keihard tegenaan gaan best wel vervanging gevonden kan worden. Alleen wilt je gevoel geen vervanging. Je wilt haar terug.
Alle NLP truken die ik ken heb ik moeten toepassen om er sneller wat aan te doen. Pas nu lukt het zonder truken.

Om in je kop die barriere te maken tussen de gedachte aan haar en die gevoelens vereist gewoon dat je ff voor je zelf kiest en je ook fysiek afsluit voor haar. Ze heeft er zelf voor gekozen om het uit te maken en ik hoor het wel als ze me wilt zien.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:24:37 #149
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31486636
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:51 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dat gevoel wordt wel minder. Wellicht lukt het je over een paar maanden wél. .
ik weet niet hoor, het gevoel wordt minder, maar of je echt vrienden kan zijn.. Ik weet het echt niet, daarvoor moet je het de ander wel kunnen gunnen dat die verder gaat met leven, en het dus ook aankunnen om met de nieuwe liefde geconfronteerd te worden.. Ik heb geen idee of ik het kan, maar eerlijk gezegd heb ik er niet heel veel zin in om erachter te komen.. Is ook wel kwestie van jaloezie, dat je merkt dat hetgeen van jou was het niet meer is..
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:28:52 #150
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31486694
Ik weet een ding 100% zeker... ik wil niemand anders... totdat ik zeker weet dat ik blij met mezelf kan zijn en weer goed op mijn benen sta. Ik heb geen idee hoe lang dit nog kan duren... maar ik geloof zeker een half jaartje of zo .

Oh, en VD... ik blijf toch iedereen vergelijken met mijn ex (kwa uiterlijk), en eigenlijk was mijn ex helemaal niet zo heel mooi, lol. Maar, ik heb het gevoel dat de 'mooiere' meisjes 'out of my league' zijn. Van die gedachte moet ik nu af

Oh, en ja, ik kan nog steeds geen hekel aan haar hebben, ookal heeft ze me nog 10x verder de grond in geduwd (inclusief hoe slecht ik mij al voelde - mijn 'depressie' heeft wel wat met haar te maken, maar er zijn ook veel andere factoren) - ze heeft de politie blijkbaar gebeld, en ik mag haar niet meer proberen te bereiken. Als ik dat wel doe, dan krijg ik een officiele waarschuwing, blijkbaar.

Ik ben dus als 'gevaarlijk' bestempelt. Terwijl ik van binnen weet dat ik dat echt niet ben. Maar, in plaats van om het daarbij te laten, zij en haar vriendinnen zijn nu actief bezig om iedereen op universiteit te vertellen over hoe 'slecht' ik ben.

Meuh, ik moet me er nu gewoon overheen zetten, en zelf mijn problemen zien op te lossen. Ook al is dat niet iets dat ik wilde.

Oh, en.... zij heeft het dus echt wel met mij uitgemaakt (ik heb gewoon altijd de schuld op mij genomen omdat ik mij zo ellendig de hele tijd voelde, en haar dus op die manier heb weggeduwd)

[ Bericht 44% gewijzigd door Plonky op 16-10-2005 13:39:20 ]
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')