Mijn eerste echte liefde is alweer 7 jaar geleden en ik kan haar ook niet vergetenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:52 schreef denka het volgende:
Gister kwam ik mijn ex tegen op het busstation..Ik zag haar van een afstandje mijn kant op komen want zij moet de halte achter mij hebben. We zagen elkaar, ik zwaaide en ze zwaaide terug maar ze was aan het bellen.
Ze stond een halte achter mij en ik dacht zal ik nu wel of niet een praatje maken en dat deed ik. Ik vroeg haar hoe het met haar was en als ze geen zin in een gesprek had dat ze het maar moest zeggen en dan zou ik wel weer weggaan. Het was goed, we hebben ff gekletst wat best fijn was (dat ervaarde ik) en toen kwam mijn bus...
De hele terug reis aan haar gedacht en zelfs een klein traanje weggepikt...Mooie herinneringen...mijn eerste grote liefde..Vergeten zal ik haar nooit, een speciaal plekje zal ze altijd in mijn hart hebben...
People come and peolple go...but never leave....daar hoort zij zeker bij....
Dennis..
Door..?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:55 schreef JoeyT het volgende:
Als iemand dat de hele tijd tegen je zegt dan moet je de eer aan jezelf houden.
Waarom zou je in godsnaam in iemands leven willen blijven die je als vuil behandeldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:00 schreef Viperdesign het volgende:
Niet direct. Te makkelijk. Laf.
Ja, doei. Niet dus. En ik was al weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:17 schreef purplerose het volgende:
Waarom zou je in godsnaam in iemands leven willen blijven die je als vuil behandeld(ookal is het een tijdelijke inzinking van haar kant)
Wat wil je ermee bereiken? Op het moment heb je alleen maar meer pijn
zwakte druipt van deze post...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:51 schreef maple-leaf het volgende:
Wat ik ook heb gezegd over mijn ex, we gaan elkaar binnenkort ontmoeten, we gaan eens alles op tafel gooien, waar ik heel erg naar uitkijkdus DL, tot snel ( dat rijmt hihi)
dat is geen zwakte, dat is alles uitproberen zodat je achteraf nergens spijt van krijgt en kunt zeggen ik heb het iig geprobeerdquote:
d8 ff dat t verhaal van masanga bij jou hoorde, maar wat is jouw verhaal dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:01 schreef maple-leaf het volgende:
[..]
dat is geen zwakte, dat is alles uitproberen zodat je achteraf nergens spijt van krijgt en kunt zeggen ik heb het iig geprobeerd
de muur was ingestort en nu wil ik toch proberen het steen voor steen op te bouwen, lekker cryptisch he? sorry daar zul je het mee moeten doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
d8 ff dat t verhaal van masanga bij jou hoorde, maar wat is jouw verhaal dan?
excuses
aan de ene kant heel nobel dat je de ruine toch weer wil opbouwen. Je kan het moment echter ook aangrijpen om de tekorten van het vorige huis te erkennen, en op zoek te gaan naar een nieuw stulpje.. maar tijd zal leren wat de beste optie voor jou is.. het leven is lang genoeg om op zijn tijd es een fout te maken en/of een risico te nemen.. been there, done that.. In mijn geval betekende het dat die ruine naderhand nog een paar keer de fik in is gegaan, tot duidelijk werd dat er alleen nog puin over was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:07 schreef maple-leaf het volgende:
[..]
de muur was ingestort en nu wil ik toch proberen het steen voor steen op te bouwen, lekker cryptisch he? sorry daar zul je het mee moeten doen
Het vergt veel van beide kanten, ik wil gewoon nergens spijt van krijgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:56 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
aan de ene kant heel nobel dat je de ruine toch weer wil opbouwen. Je kan het moment echter ook aangrijpen om de tekorten van het vorige huis te erkennen, en op zoek te gaan naar een nieuw stulpje.. maar tijd zal leren wat de beste optie voor jou is.. het leven is lang genoeg om op zijn tijd es een fout te maken en/of een risico te nemen.. been there, done that.. In mijn geval betekende het dat die ruine naderhand nog een paar keer de fik in is gegaan, tot duidelijk werd dat er alleen nog puin over was.
Ik doe pogingen anderen leuk te vinden. Mislukt. Ha-ha.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:18 schreef Plonky het volgende:
ik begin nu uiteindelijk andere vrouwen aantrekkelijk te vinden... maar, ik heb nog geen oogje op iemand.
Same here. Vooral de weekenden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:18 schreef Plonky het volgende:
Maar, ik heb het er nog steeds moeilijk mee...
eenmaal raden.. ze had een beetje gedronken, drempels worden lager.. en wie durft ze dan ineens wel weer te bellen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:34 schreef DaMook het volgende:
Nou belt mijn ex vannacht weer. LeukGezellig
(serieus) , maar nu kwam ze net op msn dus ik denk he, even buurten en daar kirjg ik maar geen antwoord
. Vaag
. Niet dat ik er iets om geef, maar vind het wel raar
.
Dat gevoel wordt wel minder. Wellicht lukt het je over een paar maanden wél.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:35 schreef Laila81 het volgende:
Ik ben hem gisteren tegen gekomen sindsdien moet ik alleen maar aan hem denken, erg irritant...dit zegt alweer genoeg wij kunnen echt geen vrienden zijn
Het blijft echter wel ff een omschakeling als het uit gaat, dat je ff moet beseffen dat je er niet meer voor haar hoeft te zijn, en dat je dus ook bewust gewoon je eigen dingen moet doen zonder je daarbij te laten beinvloeden. Heeft bij mij wat tijd gekost, maar het lukt mij nu alleraardigst.. Ik vraag me wel echt af hoe zij denkt dat ik er bij sta tegenwoordig. Ook zij moet nl in mijn reacties/gedrag kunnen zien dat er wat dingen veranderd zjin... Maar niet iets waar ik me druk over maak....quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:45 schreef Breetai het volgende:
Zoals een maat van me laatst zei: "He, ik ben geen steunpilaar."
Daarbij als ik alle verhalen over de chaos hoor waar ze graag in zit dan ben ik toch wel blij dat ik daar niet zo heel erg veel energie in hoef te steken.
ik weet niet hoor, het gevoel wordt minder, maar of je echt vrienden kan zijn.. Ik weet het echt niet, daarvoor moet je het de ander wel kunnen gunnen dat die verder gaat met leven, en het dus ook aankunnen om met de nieuwe liefde geconfronteerd te worden.. Ik heb geen idee of ik het kan, maar eerlijk gezegd heb ik er niet heel veel zin in om erachter te komen.. Is ook wel kwestie van jaloezie, dat je merkt dat hetgeen van jou was het niet meer is..quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:51 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat gevoel wordt wel minder. Wellicht lukt het je over een paar maanden wél..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |