Het filmpje duurt wel 6 minuten, maar het is hilarischquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:43 schreef Falco het volgende:
Dit is wel lachen trouwens:
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=47916
Tuurlijk maakt dat wat uit...quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
As if het uitmaakt op welke dag je het geeft. Al is het op dindsdagavond.
Lijkt me een strak planquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:44 schreef CartWOman het volgende:
Wij zijn ook niet echt snel tevreden, hè?![]()
Er moet minstens gebekt, gebeukt of geneukt worden.
Pffff, doe niet zo moeilijk. tIs zondagavond hoor...quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat wat uit...
Voor de streamers.....
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En dan de hele week Linda...* ennuh...hij stak um erin he??? en ik voelduh nix !
Yup, heeft geld gehad en verstopt in het huisquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:46 schreef Kimske het volgende:
Weet iemand trouwens of Roel dat geld al heeft gekregen en waar dit verstopt is??
Thanks. Ik ben er gek meequote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:43 schreef Falco het volgende:
thnx!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yup, heeft geld gehad en verstopt in het huis
OMG .. k kon het met geen mogelijkheid droog houden gewoonquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Het filmpje duurt wel 6 minuten, maar het is hilarisch!
Je avatarquote:
Het zou idd geen overbodige luxe zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:48 schreef bemeall het volgende:
De smeuuige details mogen wat mij betreft hun intrede gaan doen
quote:
Lijkt wel een beetje op dat jurkje van Chantal af en toequote:
Hoe meer mensen naar hun nest gaan hier, hoe beter die streams bij mij worden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:50 schreef Cracka-ass het volgende:
En toch lopen de streams nog kut hier.
Try deze ff:quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:50 schreef Cracka-ass het volgende:
En toch lopen de streams nog kut hier.
Ik vind het ook niks, weiger er ook naar te luisteren bahquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje vindt deze muziek eigenlijk helemaal niet leuk....
quote:
De streams lopen bij mij (nog) prima.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe meer mensen naar hun nest gaan hier, hoe beter die streams bij mij worden.![]()
Ach die Roel verdient het gewoonquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:53 schreef Day het volgende:
Dido is zo met Roel aan het fucken, genant gewoon!
jaaaaaaa., leuk!!!!! komt mijn eerdere post toch nog een beetje uit!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:52 schreef Loedertje het volgende:
O jee, volgende slachtoffer van Roel...Menno
Mattuhhhhh
En voor het gemak Menno en Ingrid er direct achteraan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:53 schreef CartWOman het volgende:
Fijne destructieve relatie Roel en Dido.![]()
nou, nee hoor, ze kapte het feitelijk gewoon afquote:
Roel : uhuhuhuhuhuhuhuhuhmompelmomepluhuhuhuhquote:
Ow .. in dat geval moet ik blijven kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:53 schreef Day het volgende:
Dido is zo met Roel aan het fucken, genant gewoon!
Roel knikte ja toen Rob zei dat hij heel erg bezitterig was/is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:53 schreef CartWOman het volgende:
Fijne destructieve relatie Roel en Dido.![]()
Dat doet ze te bestudeerd, ze wil Roel dus nog steeds.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Let maar op haar lichaamstaal.
Bij Menno en Joost en zelfs Rob geeft ze reactie, maar never bij Roel...
Kijken of het duidelijk genoeg is voor Roelquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:56 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, nee hoor, ze kapte het feitelijk gewoon af
subtiel maar toch best duidelijk
ooh wat vreselijk zeg...quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:43 schreef Falco het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:51 schreef bemeall het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op dat jurkje van Chantal af en toe![]()
![]()
Die moet naar háar toekomen, en de grond likken waarop ze loopt. En da's nog niet genoeg.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Let maar op haar lichaamstaal.
Bij Menno en Joost en zelfs Rob geeft ze reactie, maar never bij Roel...
Wel nee Dido speelt met roelquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat doet ze te bestudeerd, ze wil Roel dus nog steeds.
PMS?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:54 schreef milagro het volgende:
[..]
maar boeit niet, stomp zijn kop eraf!!!!!!!!!!!!!!!!
aH..DAARISSIE !quote:
* bemeall pakt zijn aansteker en steekt m met brandend vlammetje de lucht inquote:
DOE ES!!!!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:54 schreef milagro het volgende:
[..]
jaaaaaaa., leuk!!!!! komt mijn eerdere post toch nog een beetje uit!!!!!
sla hem op zijn bek!!!!!!!!
doetiedan??
niets, maar boeit niet, stomp zijn kop eraf!!!!!!!!!!!!!!!!
Huh?? Nu ga ik er net even goed voor zitten!! (streams lopen niet lekker!!)quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef Loedertje het volgende:
11 UUR, FEESTEJ IS AFGELOPEN
Wow, Roel en Lin, jaaaaquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
Stream 2 in de gaten houden
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:58 schreef flugeltje het volgende:
Linda en Roel zitten wel weer héél erg dicht bij elkaar....
Het is Conny Vandenbos!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:55 schreef mamapan het volgende:
[afbeelding]
Roberta ztaat in zun uppie te genieten
Correctie : Een héél hééééél klein piemeltjequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Stream 2. Daar word zometeen een klein piemeltje ergens in geschoven.![]()
ach, zoals hij zich aan het begin vd avond gedroeg, de rare felheid richting de dames, maar Dido eigenlijk gewoon, dus, zou ik hem ook negeren verder...quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die moet naar háar toekomen, en de grond likken waarop ze loopt. En da's nog niet genoeg.
yesquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:59 schreef bemeall het volgende:
[..]
Wow, Roel en Lin, jaaaa
Zoeeeneeee zoeeneeemaak me geeeeeek
Fotoooowww..........quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Correctie : Een héél hééééél klein piemeltje
Nee tochquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef arneaux het volgende:
Stonden Dido en ROb nou te zoenen!?!!
Dat noemen ze gewoon stalken...quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:00 schreef milagro het volgende:
, maar als hij gefrustreerd raakt dan toch, wordt ie vals en gaat hij lopen klieren .... dus doei dan, Roel
Roel is zo'n slechte verliezer, echt lachwekkend.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
..en bij gebrek aan Dido's aandacht gaat hij maar weer bij Linda lopen rijden...
Da's d'r specialiteitquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:02 schreef regenworm het volgende:
Chantal probeerde de boel weer te verzieken
Neen, Roel doet datquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:01 schreef Avenger84 het volgende:
Linda twijfelt
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:02 schreef arneaux het volgende:
Eej die kutpauw staat drvoor!
wat doet Connie v.d Bosch daar?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:55 schreef mamapan het volgende:
[afbeelding]
Roberta ztaat in zun uppie te genieten
Da's ook de eerste keer ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:04 schreef -Delta- het volgende:
Tanja is er ook bij, vind ik dan toch wel leuk voor d'r...
Meen je niet??quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:05 schreef KRIBBET het volgende:
KRIBBET stapt nu in de auto en heeft een heleboel waterballonnen bij zich![]()
![]()
Die slapende bewaker zal me niet tegen kunnen houden![]()
Echtquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:05 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Go Kribbet!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:05 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:03 schreef Loedertje het volgende:
Linda voelde ff of er al wat groeide..:N
Eerste keer dat ze erbij staat of dat ik iets leuk voor haar vind?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:05 schreef bemeall het volgende:
[..]
Da's ook de eerste keer ofzo
Maar wel tof voor d'r idd
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:05 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Go KRIBBET go!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:05 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Scanman maakt screeeeensquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:05 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Oke, het zijn condooms maar dat merken ze daar vanzelf wel hoop ikquote:
Je roept nu al de hele avond dat Roel een kwade dronk heeft, pissig is etc. maar ik zie er werkelijk niets van terug nog helaas.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:02 schreef milagro het volgende:
Roel wil eigenlijk niet zoenen met Linda, maar pissig als hij ws weer is doet hij het toch
En dan achteraf weer balen als een stekker natuurlijk
Bedoelde eigenlijk dat eerste, maar tweede is idd ook waarquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Eerste keer dat ze erbij staat of dat ik iets leuk voor haar vind?![]()
Ja allebei ja![]()
Anders is ze ook maar zo alleen...
Whaahaha idioot!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:05 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:05 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
wat is je rekening nummer?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:05 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
ik zie niksquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
ff zoeken en dan heb je ook wat.. onee niks![]()
[afbeelding]
Hij gaat ze niet gooien, alleen achterlaten in een tas met het 'mededelingen aan Talpa' topic geprint erbijquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Precies.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:08 schreef Kimske het volgende:
eeuwig vriendinnen blijven zegt dido aan Nat.. maar toen Nat huillie deed, was Dido nergens..
Hij zegt net zelf dat íe straalbezopen is, echt geen kwaaie dronk hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Je roept nu al de hele avond dat Roel een kwade dronk heeft, pissig is etc. maar ik zie er werkelijk niets van terug nog helaas.
Toevallig al aan de drank gezetenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:09 schreef -Delta- het volgende:
Ah Roel danst met Tanja, wat lief.
God wat heb ik toch een goeie bui vandaag met Tanja, zal wel snel weer omslaan![]()
Drankquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:09 schreef -Delta- het volgende:
God wat heb ik toch een goeie bui vandaag met Tanja, zal wel snel weer omslaan![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij gaat ze niet gooien, alleen achterlaten in een tas met het 'mededelingen aan Talpa' topic geprint erbij
Dan heeft ie echt welquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Je roept nu al de hele avond dat Roel een kwade dronk heeft, pissig is etc. maar ik zie er werkelijk niets van terug nog helaas.
Ik denk dat Linda een partij loopt te soppen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:08 schreef Pinball het volgende:
Ik weet toch niet zeker wat ik hier van moet denken. Linda lijkt héél erg tegen te stribbelen.
[afbeelding]
Nou, ik snap Roel wel hoor. Beetje moeite lopen doen om Dido helemaal te krijgen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:10 schreef socko het volgende:
Dido speelt "prinsessen" spelletjes maar ja roel komt uit de "Ghetto" en snapt daar niks van.....
NEEEEEEEEEEquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:11 schreef KRIBBET het volgende:
Kutzooi![]()
![]()
Je schijnt in Nederland niet te mogen rijden met meer dan 6 bier op volgens mijn vrouw dus ik mocht de deur niet meer uit
![]()
![]()
(en ze heeft de buurvrouw al bekogeld met de waterballonnen)
Diva Rob op de achtergrondquote:
Echt??quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij gaat ze niet gooien, alleen achterlaten in een tas met het 'mededelingen aan Talpa' topic geprint erbij
Ja Zondagavondje in je eentje, erg gezellig.quote:
Het ziet er nu lief uit, maar morgen is het weer andersquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:09 schreef -Delta- het volgende:
traag internet EN fok is niet optimaal qua snelheid (en dan heb ik 't nog niet eens over die ander 5 fok-vensters)..quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:10 schreef CartWOman het volgende:
En toch val ik nog steeds als een blok als ik menno en Ingrid zie.
KRIBBET IK ZIT AL IN DE AUTO, IK KOM DE BALONNEN HALEN HOOR EN RIJ DAN DOOR NAAR HET HUIS!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:11 schreef KRIBBET het volgende:
Kutzooi![]()
![]()
Je schijnt in Nederland niet te mogen rijden met meer dan 6 bier op volgens mijn vrouw dus ik mocht de deur niet meer uit
![]()
![]()
(en ze heeft de buurvrouw al bekogeld met de waterballonnen)
DOE ISquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
KRIBBET IK ZIT AL IN DE AUTO, IK KOM DE BALONNEN HALEN HOOR EN RIJ DAN DOOR NAAR HET HUIS!!!!!!!!!!![]()
Weet ik, daarom pik ik de goeie momenten ff eruitquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het ziet er nu lief uit, maar morgen is het weer anders
OK, ik vertrouw je.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan heeft ie echt wel
Een kwaaie dronk is niet altijd matten, Gert, maar uit zich ook op andere vlakken
Roel was voor het verkleed partijtje al opeens heel pissig om iets, zomaar ineens, en toen werd het alleen maar erger, nu is het even omgeslagen in balen, dadelijk wordt ie weer pissig, gewoon nog effe doorzuipen
Stoelendansquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:13 schreef MissTiger het volgende:
ojee roel gaat nu over op lieske
Duidelijk de homoquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Menno gaat los op Alicia Keys.
bluf....quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
KRIBBET IK ZIT AL IN DE AUTO, IK KOM DE BALONNEN HALEN HOOR EN RIJ DAN DOOR NAAR HET HUIS!!!!!!!!!!![]()
dacht het niet dido, roel vindt alles wat een kut heeft leuk, dus je bent niet speciaal voor hem honeyquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:12 schreef avonne het volgende:
Ondertussen zitten Nat en Died weer bij elkaar
Dido "Volgens mij vind Tanja Roel ook leuk. Nou, hij vind mij leuk"
Roel begint dubbel te zienquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:14 schreef arneaux het volgende:
Roel :"Je kan wel zien dat jij les hebt gehad in bewegen.."
Lieske oprecht :"Hoezo?!"
Roel :"Eh, ja,.. haha"..
Liiieeeess.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat Linda een partij loopt te soppen.
Alle radertjes in haar hoofd denken hoe pak ik Roel zonder kleurscheuren.
Daar komt ze dus niet uit.
Dus straks denkt zj wat kan mij het rotten en rukt Roel de kleren van het lijf.![]()
hoop ik![]()
Lieske zal nog wel het strakste zijn gok ik zo kwa leeftijd enzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Roel zit uit te zoeken bij welke vrouw hij het best tegen aan kan rijden.
quote:
Die is idd heel mooi .quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, ik vertrouw je.
Nog maar ff een paar uurtjes blijven zitten achter de PC dan.
Nah, wishful thinking van mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |