Hij gaat ze niet gooien, alleen achterlaten in een tas met het 'mededelingen aan Talpa' topic geprint erbijquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
ff zoeken en dan heb je ook wat.. onee niks![]()
[afbeelding]
Precies.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:08 schreef Kimske het volgende:
eeuwig vriendinnen blijven zegt dido aan Nat.. maar toen Nat huillie deed, was Dido nergens..
Hij zegt net zelf dat íe straalbezopen is, echt geen kwaaie dronk hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Je roept nu al de hele avond dat Roel een kwade dronk heeft, pissig is etc. maar ik zie er werkelijk niets van terug nog helaas.
Toevallig al aan de drank gezetenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:09 schreef -Delta- het volgende:
Ah Roel danst met Tanja, wat lief.
God wat heb ik toch een goeie bui vandaag met Tanja, zal wel snel weer omslaan![]()
Drankquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:09 schreef -Delta- het volgende:
Ah Roel danst met Tanja, wat lief.
God wat heb ik toch een goeie bui vandaag met Tanja, zal wel snel weer omslaan![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij gaat ze niet gooien, alleen achterlaten in een tas met het 'mededelingen aan Talpa' topic geprint erbij
Dan heeft ie echt welquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Je roept nu al de hele avond dat Roel een kwade dronk heeft, pissig is etc. maar ik zie er werkelijk niets van terug nog helaas.
Ik denk dat Linda een partij loopt te soppen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:08 schreef Pinball het volgende:
Ik weet toch niet zeker wat ik hier van moet denken. Linda lijkt héél erg tegen te stribbelen.
[afbeelding]
Nou, ik snap Roel wel hoor. Beetje moeite lopen doen om Dido helemaal te krijgen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:10 schreef socko het volgende:
Dido speelt "prinsessen" spelletjes maar ja roel komt uit de "Ghetto" en snapt daar niks van.....
NEEEEEEEEEEquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:11 schreef KRIBBET het volgende:
Kutzooi![]()
![]()
Je schijnt in Nederland niet te mogen rijden met meer dan 6 bier op volgens mijn vrouw dus ik mocht de deur niet meer uit
![]()
![]()
(en ze heeft de buurvrouw al bekogeld met de waterballonnen)
Diva Rob op de achtergrondquote:
Echt??quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij gaat ze niet gooien, alleen achterlaten in een tas met het 'mededelingen aan Talpa' topic geprint erbij
Ja Zondagavondje in je eentje, erg gezellig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |