Het filmpje duurt wel 6 minuten, maar het is hilarischquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:43 schreef Falco het volgende:
Dit is wel lachen trouwens:
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=47916
Tuurlijk maakt dat wat uit...quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
As if het uitmaakt op welke dag je het geeft. Al is het op dindsdagavond.
Lijkt me een strak planquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:44 schreef CartWOman het volgende:
Wij zijn ook niet echt snel tevreden, hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er moet minstens gebekt, gebeukt of geneukt worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pffff, doe niet zo moeilijk. tIs zondagavond hoor...quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat wat uit...
Voor de streamers.....
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En dan de hele week Linda...* ennuh...hij stak um erin he??? en ik voelduh nix !
Yup, heeft geld gehad en verstopt in het huisquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:46 schreef Kimske het volgende:
Weet iemand trouwens of Roel dat geld al heeft gekregen en waar dit verstopt is??
Thanks. Ik ben er gek meequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Weer zo'n top-smileyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:43 schreef Falco het volgende:
Dit is wel lachen trouwens:
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=47916
thnx!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yup, heeft geld gehad en verstopt in het huisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:47 schreef milagro het volgende:
het is ook zo'n treurig slurfjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OMG .. k kon het met geen mogelijkheid droog houden gewoonquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Het filmpje duurt wel 6 minuten, maar het is hilarischom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop