abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31203833
zoiets dus (voor Farao ):

woensdag 5 oktober 2005 @ 16:09:41 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31206990

Meer zoiets denk ik
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31208819
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:17 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Dat mocht ook wel gezien de hoeveelheid roestende jonge vito's/sprinters die ik tegenkom

edit: eerlijk is eerlijk, over roestende vito's was ik te snel. Roest bij vito's valt mee, maar die hebben dan weer voor meer dan de helft van de auto's een kapotte achteruit-versnelling.
homokineten lopen ook aan de lopende band stuk bij die dingen...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31208850
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:21 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Nieuwe motor gekocht,na 42 km al stuk

om het verhaal maar af te maken heb ik na 11 weken een nieuwe gekregen(juridisch afgedwongen), de "oude" was toen nog steeds niet gerepareerd...

Edit:

Als nog iemand een "probleemloze motor" zoekt...

http://www.motoport.nl/OccasionsXL/detailxl.cfm?MotorUniekNr=4066 (ik wed dat het kenteken MN-JG-74 is)

geen verstand van BMW 2-wielers vind ze ook niet zo enorm boeiend moet ik zeggen....
pi_31208881
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:19 schreef yup het volgende:
Flick: klopt

BMW motoren hadden ook problemen met ABS etc (en ze wilden er niet zomaar wat aan doen, heel juridisch zooi etc.)

Wat dat betreft was ik wel een beetje afgeknapt, dacht wel dat ze de betrouwbaarste zouden zijn met motoren
ik rijd zelf een europeaan... maar bij motoren is het toch gewoon een feit... japan rules qua techniek

-edit-

ontopic :
maar mijn europeaan kan wel snoeihard over drempels
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:16:43 #106
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_31223825
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:16 schreef Youp het volgende:

[..]

ik rijd zelf een europeaan... maar bij motoren is het toch gewoon een feit... japan rules qua techniek

-edit-

ontopic :
maar mijn europeaan kan wel snoeihard over drempels
AB-SO-LUUT niet waar, dé kilometervreters bij uitstek op 2 wielen zijn de beemerts, daar kan geen Goldwing tegen op.Sterker nog, als een japanner storing aan geeft dan heb je pas echt een probleem.Het uitlezen gaat via een soort knippercode en het word dat maar "gokken" wat er mis mee is,de BMW's zijn goed uitleesbaar en kunnen ook degelijke zelfdiagnoses draaien.

En kijk maar eens op MF, het gaat toch nog wel eens fout met de elektronika onder de japanners.

schijnbaar hebben de jappen niet zo'n interesse om het fatsoenlijk af te maken bij 2 wielers.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')