Effe rustig aan nu met al die supertips, mijn alliteraties zijn op.quote:
Klopt.................maar als je CP layt , dan win je dus als CP niet wint (dus winst QPR of gelijkspel) ..en als je QPR backt win je alleen als QPR dus wint (bij gelijkspel verlies je je geld)quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:43 schreef Harmen1984 het volgende:
De logica ontgaat mij even volledig:
[afbeelding]
Als ik verwacht dat QPR gaat winnen, kan ik toch beter QPR backen dan Crystal Palace layen??
In welke situaties is layen dan aantrekkelijk?
Dan is een 1X op Unibet @ 1.38 toch nog voordeliger?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:55 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Klopt.................maar als je CP layt , dan win je dus als CP niet wint (dus winst QPR of gelijkspel) ..en als je QPR backt win je alleen als QPR dus wint (bij gelijkspel verlies je je geld)
1X op ploeg A is idd hetzelfde als een lay op ploeg B, das waarquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:59 schreef Harmen1984 het volgende:
Dan is een 1X op Unibet @ 1.38 toch nog voordeliger?
die 3.1 lay is overigens ook stukken gunstiger dan die 1.38 1X van Unibet. Dacht ff dat het slechts een voorbeeldje wasquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:59 schreef Harmen1984 het volgende:
Dan is een 1X op Unibet @ 1.38 toch nog voordeliger?
credit card kost alleen maar onnodig geld. Ik gebruik moneybookersquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:15 schreef raz0r1986 het volgende:
kan je je bij betfair ook registreren zonder credit card? lijkt me idd wel interesant om daar eens te gaan kijken..:)
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:14 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
die 3.1 lay is overigens ook stukken gunstiger dan die 1.38 1X van Unibet. Dacht ff dat het slechts een voorbeeldje was
Als je CP layt....dan moet je dus 21 euro betalen om er 10 te kunnen winnen. Dat is dus een odd van 10/21 = 0,47 +1 = 1.47 .............procentueel gezien krijg je dus bijna 30% meer uitbetaald als je wint bij Betfair dan bij Unibet
1150 euro in 1 dag?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:35 schreef Butra het volgende:
Meer van dit soort weekenden graag.![]()
[afbeelding]
das een hoop! wat voor stake heb je gebruikt?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:35 schreef Butra het volgende:
Meer van dit soort weekenden graag.![]()
[afbeelding]
Dat komt waarschijnlijk door mij, want ik trek pech aan. Volg ik tips van anderen gaat het mis en als ik ze niet volg dan...je weet wel...quote:
Nee, nooitquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:10 schreef MatthijsDvD het volgende:
Doet unibet niet aan gouden gids... Is namelijk vanavond en zie nog niks staan ?
nee das ook zoiets vaags dat is ineens van de 1 op de andere dag verdwenen ik speel nu voor eerste divisie bij mrbookmaker en totoquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:10 schreef MatthijsDvD het volgende:
Doet unibet niet aan gouden gids... Is namelijk vanavond en zie nog niks staan ?
Is dit woord nou nog steeds niet gecensureerd hierquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef raz0r1986 het volgende:
toto
hoezo gecensureerd kunnen mensen het woord toto niet meer luchten of zien ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:51 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Is dit woord nou nog steeds niet gecensureerd hier![]()
Nope, het woord **** wordt in dit topic NOOIT gebruiktquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:54 schreef raz0r1986 het volgende:
[..]
hoezo gecensureerd kunnen mensen het woord toto niet meer luchten of zien ofzo![]()
![]()
Zucht.... heb ook maar geld overgemaakt naar Mrbookmakerquote:
bij mrbookmaker maakte ik geld over met de rabo kon ik gelijk spelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:55 schreef MatthijsDvD het volgende:
[..]
Zucht.... heb ook maar geld overgemaakt naar MrbookmakerHopelijk zijn ze er heel snel bij en kan ik vanavond al meedoen, maar dat zal wel niet !
heb postbank girotel gebruikt met hun nieuwe snelle transfersquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef raz0r1986 het volgende:
[..]
bij mrbookmaker maakte ik geld over met de rabo kon ik gelijk spelen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:22 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Ik ga voor vanavond mee met alle 5 de picks van Afunados![]()
Benfica -1.0&-1.5 = Halve stake verlies bij 1 goal verschil, winst bij 2 goals verschilquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:05 schreef superjoden het volgende:
Benfica -1.0&-1.5 @ 2,04
Benfica -1.5 @ 2,08
Benfica -1.5&-2.0 @ 2,28
kan iemand mij dit uitleggen? benfica -1,5 moeten ze met minimaal 2 doelpunten verschil winnen maar wat houden die andere 2 in?
thnx... denk dat 2 doelpunten verschil wel mogelijk moet zijn. dan kun je hier beter gaan voor -1.0&-1,5 want mocht het bv 1-0 worden dan verlies je maar de helft van je inleg en bij -1,5 gelijk je gehele inleg. De quoteringen zijn toch nagenoeg gelijk 2,04 om 2,08 dus dan bouw je extra "zekerheidje" in voor het geval er maar met 1 doelpunt verschil gewonnen wordt. Begrijp ik het zo goed?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:12 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Benfica -1.0&-1.5 = Halve stake verlies bij 1 goal verschil, winst bij 2 goals verschil
Benfica -1.5 = Alles stakes verloren bij 1 goal winst, gelijkspel of verlies en winst bij 2 goals verschil
Benfica -1.5&-2.0 = Halve stake winst bij 2 goals verschil, winst bij 3 goals verschil
Maar zoals je ziet zijn de odds die worden aangeboden voor Benfica -1.5&-2.0 erg slecht
En Afunados, misschien neem ik die nog wel mee dan, heb het alleen nooit zo op under/over in de GGD
Jepquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:17 schreef superjoden het volgende:
[..]
thnx... denk dat 2 doelpunten verschil wel mogelijk moet zijn. dan kun je hier beter gaan voor -1.0&-1,5 want mocht het bv 1-0 worden dan verlies je maar de helft van je inleg en bij -1,5 gelijk je gehele inleg. De quoteringen zijn toch nagenoeg gelijk 2,04 om 2,08 dus dan bouw je extra "zekerheidje" in voor het geval er maar met 1 doelpunt verschil gewonnen wordt. Begrijp ik het zo goed?![]()
Ik ook niet eigenlijk, en over/under blijft zeker in GG-divisie nogal riskant.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:12 schreef _Tjabbe_ het volgende:
En Afunados, misschien neem ik die nog wel mee dan, heb het alleen nooit zo op under/over in de GGD
He superjoden, dat is lang geledenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:17 schreef superjoden het volgende:
[..]
thnx... denk dat 2 doelpunten verschil wel mogelijk moet zijn. dan kun je hier beter gaan voor -1.0&-1,5 want mocht het bv 1-0 worden dan verlies je maar de helft van je inleg en bij -1,5 gelijk je gehele inleg. De quoteringen zijn toch nagenoeg gelijk 2,04 om 2,08 dus dan bouw je extra "zekerheidje" in voor het geval er maar met 1 doelpunt verschil gewonnen wordt. Begrijp ik het zo goed?![]()
Heb jij al wel kunnen inzetten? grrrquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:31 schreef raz0r1986 het volgende:
nou toch ook maar 15 euro overgemaakt naar me account op mrbookmaker , alleen accepteren ze rabodirect niet meer , snel dus een account op moneybookers aangemaakt.
03-10-2005 20:00:00 Zwolle - Helmond Sport / 1X2 / Zwolle
03-10-2005 20:00:00 Haarlem - Emmen / 1X2 / Emmen
03-10-2005 20:00:00 De Graafschap - Fortuna Sittard / 1X2 / De Graafschap
03-10-2005 20:00:00 TOP Oss - FC Omniworld / 1X2 / TOP Oss
Nog niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:57 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Is de pleuris nog niet uitgebroken op dat user-forum?
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:26 schreef Afunados het volgende:
[..]
He superjoden, dat is lang geleden![]()
Ja, dat begrijp je goed. Alleen is het wel heel raar dat de odds maar 0,04 uit elkaar liggen. Dit is normaal nooit zo. Zijn de odds van dezelfde bookie? En zo ja welke? Ik denk dus van BF, en dat dat kleine oddsverschil komt door een lage liquidity op de -1,5 market...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:17 schreef superjoden het volgende:
[..]
thnx, zijn idd van BF , het is nu 1-5 @ 2,3 en -1,0 / -1,5 @ 2,05 dus vind het verschillen zijn nog klein. zo maar ff een kleine stake op -1,0/-1,5 plaatsen denk. Heeft iemand nog een site waar je de laatste onderlinge wedstrijden kan zien van clubs die tegen elkaar spelen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:18 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp je goed. Alleen is het wel heel raar dat de odds maar 0,04 uit elkaar liggen. Dit is normaal nooit zo. Zijn de odds van dezelfde bookie? En zo ja welke? Ik denk dus van BF, en dat dat kleine oddsverschil komt door een lage liquidity op de -1,5 market...
Edit: ik had niet gezien dat er al een pagina 2 van dit topic was, en er is dus al op deze vraag beantwoord....
November weerquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:15 schreef superjoden het volgende:
[..]
He ouwe MVV'er, zeker een tijd geleden. een jaar niet meer gespeeld ofzo, maar dacht probeer het maar weer eens een keertje. gezellig dat jij nog steeds mee doet... wanneer ga je weer naar Florence
SJ is jaloers
![]()
http://soccerway.com/quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:30 schreef superjoden het volgende:
[..]
thnx, zijn idd van BF , het is nu 1-5 @ 2,3 en -1,0 / -1,5 @ 2,05 dus vind het verschillen zijn nog klein. zo maar ff een kleine stake op -1,0/-1,5 plaatsen denk. Heeft iemand nog een site waar je de laatste onderlinge wedstrijden kan zien van clubs die tegen elkaar spelen.
gaaf zeg, wedstrijdje Fiorentina meepikkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:32 schreef Afunados het volgende:
[..]
November weer![]()
Het is hier inmiddels allemaal wat chaotischer geworden, zoals je vast al gemerkt hebt![]()
thnxquote:
NG is inmiddels al wel een stuk of 25x gestopt.....maar nog wel aanwezig dus jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:41 schreef superjoden het volgende:
[..]
gaaf zeg, wedstrijdje Fiorentina meepikkenSJ is jaloers
. kon gewoon dit hele topic niet vinden aangezien die nu in Sport staat
nostra was zo vriendelijk om me even rond te leiden
. Hele hoop nieuwe idd, maar de oude garde zit er ook nog steeds. N_G, Greetings,APK,Callela,Nostra, Sander,jij
![]()
Ik denk dat ik vanaf morgen weer even stop trouwensquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:51 schreef _Tjabbe_ het volgende:
NG is inmiddels al wel een stuk of 25x gestopt.....maar nog wel aanwezig dus ja
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:51 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
NG is inmiddels al wel een stuk of 25x gestopt.....maar nog wel aanwezig dus ja
Huh-hèh ? bling bling baas thuisquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:55 schreef superjoden het volgende:
voor al dat bling bling voor zijn baas thuis![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Huh-hèh ? bling bling baas thuis![]()
![]()
ok even om duidelijk te maken of ik t begrijp: als je denkt dat je de yankees winnen kun je yankees backen @ 1.66. maar wat ik niet begrijp is dit: als je de angels zou layen, komt dat op hetzelfde neer toch? en die odd is veel hoger!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:23 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hey Joooooooooooooooooooooooooones, het banken op The Wolrld Series Baseball kan beginnen.Morgen beginnen de kwart-finale wedstrijden. Ze spelen the best of 5 Ik zou niet weten hoe die LA Angels 3 van de 5 potjes van the Yankees moeten winnen. Yankees @ 1.66 is value
Uiteindelijk speelt de winnaar van de National League de finale tegen de winnaar van de American League
[[url=http://images5.theimagehosting.com/QF_Worldseries.PNG]afbeelding][/URL]
NG
Dat verhaal van het backen klopt maar van het layen niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:27 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
ok even om duidelijk te maken of ik t begrijp: als je denkt dat je de yankees winnen kun je yankees backen @ 1.66. maar wat ik niet begrijp is dit: als je de angels zou layen, komt dat op hetzelfde neer toch? en die odd is veel hoger!
Je kan recht in het venster je "liability" per bet zien op BF!quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:37 schreef knuppelhout het volgende:
ah ja, en als je zelf een bet backt dan ben je max stake - odd x stake kwijt...
zijn er tools of truukjes om hier de balans tussen te berekenen? bij honkbal is er niet echt iets als gelijkspel ...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:07 schreef superjoden het volgende:juwelen/sieraden
er is toch een vrouw in het spel nu bij je / die is de baas thuis
Ik ga met je meequote:Op maandag 3 oktober 2005 18:23 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hey Joooooooooooooooooooooooooones, het banken op The Wolrld Series Baseball kan beginnen.Morgen beginnen de kwart-finale wedstrijden. Ze spelen the best of 5 Ik zou niet weten hoe die LA Angels 3 van de 5 potjes van the Yankees moeten winnen. Yankees @ 1.66 is value
Uiteindelijk speelt de winnaar van de National League de finale tegen de winnaar van de American League
[[url=http://images5.theimagehosting.com/QF_Worldseries.PNG]afbeelding][/URL]
NG
www.soccerstand.comquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:49 schreef knuppelhout het volgende:
Go ahead eagles al 2-0 achter.. bah. t moet tenminste gelijk worden! ik had t kunnen weten.
excelsior wel op voorsprong, dat komt wel goed.
iemand een site gevonden met de benfica-tussenstand? die mogen van mij met 2 goals verschil winnen
1-3 inmiddelsquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef Gelderland het volgende:
MVV Maastricht 1 : 2 Cambuur Leeuwarden
quote:Bochum-1860 München
Tor für VfL Bochum 1:0 (88.)
Torschütze Marcel Maltritz
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik had m'n verlies al geaccepteerd, scoort Bochum in de 90e minuut 1-0!!![]()
Bedankt, denk ik ...............quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:10 schreef Butra het volgende:
Er is op Betfair 2.60 beschikbaar voor Groenefeld to beat Petrova!![]()
Vorige week won ze nog op dezelfde baansoort (indoor) van Petrova en Groenefeld speelt deze week zelfs voor haar thuispubliek!
'Woonplaats: Maastricht'quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:03 schreef Afunados het volgende:
[..]
Let op je woorden he, meneer Gelderland![]()
![]()
Ik denk 11-0 voor MYPAquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:05 schreef Triep het volgende:
Wat denken jullie hiervan :
MYPA Myllykoski - TP 47 06/10/2005 18:00 1.25 4.80 9.00
Mypa is al kampioen, en als TP wint kunnen ze degradatie ontlopen.
Zie http://www.soccerway.com/national/finland/first
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 04:12 schreef Notoire_Gek het volgende:
.............en opeens wist ik het, stelletje LA suckers![]()
Stakes op NYY verhoogd naar EUR 200,00 @ 1.69
[[url=http://images5.theimagehosting.com/NYYANGELS.PNG]afbeelding][/URL]
NG
Tilten op baseball is nooit een goed idee, broeder. Trouwens, voor de mensen die in de omgeving Rotterdam wonen, op de nieuwe testzender NASN komt heel veel playoff baseball live!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 04:12 schreef Notoire_Gek het volgende:
.............en opeens wist ik het, stelletje LA suckers![]()
Stakes op NYY verhoogd naar EUR 200,00 @ 1.69
[[url=http://images5.theimagehosting.com/NYYANGELS.PNG]afbeelding][/URL]
NG
Inderdaad, dat is echt een pareltje, dat NASN... Lekker live NFL zitten kijken gisterenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:50 schreef Butra het volgende:
[..]
Tilten op baseball is nooit een goed idee, broeder. Trouwens, voor de mensen die in de omgeving Rotterdam wonen, op de nieuwe testzender NASN komt heel veel playoff baseball live!![]()
Op 1 wedstrijd niet ................... dit gaat om de best of 5quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:50 schreef Butra het volgende:
Tilten op baseball is nooit een goed idee, broeder.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef Calella het volgende:
[[url=http://x1.putfile.com/10/27606183715.png]afbeelding][/url]
Ik wilde het jullie niet onthouden.![]()
Omdat Colon op de plaat staat bij de Angels vanavond. Die staat 2de of 3de in de ranking van beste pitchers. En de Angels spelen thuis. Dit is dan ook gelijk de enige partij dat de Angels ongeveer gelijke kans hebben. Van de beste slagmensen van de MLB staan er van de Yankees 5 in de top-50 , van de Angels maar 1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef knuppelhout het volgende:
waarom krijgen de NYY hogere odds dan de LAA op interwetten? ik weet dat dit voor 1 wedstrijd is, maar toch...
New York Yankees - LA Angels
05.10.2005
02:05 New York Yankees - LA Angels
S 1,95 1,75
quote:
was dat bij hold'em, tennis-clown? Als je uit gaat rekenen hoe groot die kans is, moet je ongeveer je hele leven 24 uur per dag Hold'em spelen om een Royal Flush te krijgen. En als je voor je 80ste de pijp uit gaat, red je het niet eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef Calella het volgende:
Het was zelfs een runner runner Royal Flush.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:07 schreef Butra het volgende:
Meer mensen met problemen bij Betfair vanochtend? Ik kan al de hele morgen niet inloggen met mijn username en password (hij zegt dat 1 van beiden niet klopt).
quote:Dear ...
Thank you for your e-mail.
I have looked into your account and it would appear that your account
was suspended in error.
Please allow me to apologise for this and ensure you I have
reactivated your account, you will have no further difficulties
logging in.
Please do not hesitate to contact us if you have any further
enquiries.
Kind regards
Faye Mallows
quote:Los Angeles Angels of Anaheim - New York Yankees
St. Louis Cardinals - San Diego Padres
Layen van speler 2 komt op hetzelfde neer als backen van speler 1. Als je speler 2 lay... moet je 0,3 x de inzet uitbetalen aan je (virtuele) tegenspeler als speler 2 wint, en 1/0,3=3,33. Vervolgens 3,33+1 (om de inzet erbij op te tellen) en je komt op 4,33.... dus ongeveer gelijk aan die 4,1.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:44 schreef knuppelhout het volgende:
ik begrijp inmiddels hoe t werkt met dat backen en layen, maar wanneer kies je voor een back en wanneer voor een lay?
en waarom is er soms zo'n enorm verschil tussen backen van de ene en layen van de ander? bij tennis momenteel: backen speler 1 4,1, layen speler 2 1,3
vreemd maar ok. heb dus maar een back op die 1 gedaan.
Jep, bij Hold'em.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:00 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
was dat bij hold'em, tennis-clown? Als je uit gaat rekenen hoe groot die kans is, moet je ongeveer je hele leven 24 uur per dag Hold'em spelen om een Royal Flush te krijgen. En als je voor je 80ste de pijp uit gaat, red je het niet eens![]()
handig! wat wordt er met die 50% bedoeld?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:17 schreef Greetings het volgende:
http://wettforum.info/misc/lay_back.html
Dit is trouwens wel een handig programmatje. Hier kan je de back odds invoeren, waarmee je de lay odds kan uitrekenen die daaraan gelijkstaan (en andersom). Zo kan je meteen zien of de ene speler backen voordeliger is dan de andere layen, of andersom.
wanneer komt er weer een clownser pickquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:18 schreef Calella het volgende:
[..]
Jep, bij Hold'em.
Daarom 12-table ik ook.![]()
Let maar niet op die procenten. Je vult gewoon de odd in waarvoor je op dat moment kan backen.... en als daar dan een lag-getal volgens die calculator uitkomt die hoger ligt dan je in het echt kan layen, dan moet je layen. Want als je layt is een lagere odd voordeliger.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:32 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
handig! wat wordt er met die 50% bedoeld?
als ik t goed begrijp: als ik met back 1 hoger uitkom dan met lay2 kun je beter back1 doen (of juist niet? ben een beetje gaar van t werken :p )
-wat er als je Back 1 invult bij de andere kant uitkomt moet lager zijn dan lay 2 (dan moet je back 1 dus nemen)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:32 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
handig! wat wordt er met die 50% bedoeld?
als ik t goed begrijp: als ik met back 1 hoger uitkom dan met lay2 kun je beter back1 doen (of juist niet? ben een beetje gaar van t werken :p )
Na het drama met Groningen - PSV heb ik de gehele Clownser Incorporated 2 weken op vakantie gestuurd om de hoofden weer fris te krijgen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:45 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
wanneer komt er weer een clownser pick![]()
Vanmiddag ook gehoord; vroeg het me ook al af.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:31 schreef azaroth het volgende:
ik hoorde net op SlamFm iemand geld winnen voor MrBookmaker..
mogen die wel reclame maken in nederland van de t*t*![]()
ik ga denk ik ook nederland X2 nemenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:54 schreef Calella het volgende:
[..]
Na het drama met Groningen - PSV heb ik de gehele Clownser Incorporated 2 weken op vakantie gestuurd om de hoofden weer fris te krijgen.![]()
[[url=http://x1.putfile.com/10/27612585139.png]afbeelding][/url]
jawel, maar je kunt de onderdelen die je in de combo wilt niet zelf bepalen, dat doet betfair. Een voorbeeld is de 'to qualify acca' markt bij de champions league, maar er wordt niet veel gebruik van gemaakt van die markt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:41 schreef Boomlaars het volgende:
Kun je bij Betfair niet met combo's wedden? Zie nergens hoe.
lukt niet hoor mijn balance staat gewoon nog op 0,0quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:41 schreef Boomlaars het volgende:
Kun je bij Betfair niet met combo's wedden? Zie nergens hoe.
Tip trouwens voor mensen die zich in gaan schrijven bij betfair. Type bij promotional code: FOOTBALL in dan krijg je 29 euro gratis toegevoegd.
Jij kan op dat moment voor 1,06 kiezen STL te backen (gewoon erop inzetten dus). Maar die roze kolom betekent dat er ook mensen zijn die op dat moment op STL @ 1,07 willen wedden. Jij kan dan hun vraag layen (jij speelt voor bookmaker) en de 1,07 bet van hen aannemen. Dan win je hun inzet als STL niet wint, en moet je 0,07 x inzet uitbetalen als ze wel winnen. Layen=spelen voor bookmaker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef Boomlaars het volgende:
ik snap niets van dat backen en layen. Bijv hier:
[afbeelding]
Als ik SD back krijg ik dus 12x mijn inzet.
Als ik STL back krijg ik 1.06x mijn inzet
Wat wil dat lay nu zeggen? Als ik bijv. bij het voorbeeld San Diego lay staat er
"you are betting against SD"? En waarom zijn die quotes zo verschillend bij backen en layen?
Excuus voor de stortvloed aan vragen maar ik zie door de bomen het bos niet meer
same here. of moet je eerst storten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:25 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
lukt niet hoor mijn balance staat gewoon nog op 0,0
Ja. En ik geloof dat je geen bonus krijgt als je geen creditcard bij hen registreert.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:29 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
same here. of moet je eerst storten?
Ja, als je beslist om voor 7 euro te layen wel ja. Overigens moet je 19 x inzet betalen en niet 20 als ze dan winnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:32 schreef Boomlaars het volgende:
Dus stel ik lay San Diego in het vb., moet ik dan mensen 20x hen inzet uitbetalen als SD wint? En anders krijg ik de 7 euro die daaronder aangegeven staat?
Daar heb ik nog niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:34 schreef knuppelhout het volgende:
ja das lekker want nederlandse cc's worden geweigerd!
Nee, dat is dat er op dat moment voor 7 euro te layen valt @ 20... dus voor een totaalbedrag van 7 euro zijn er tegenspelers bereid om op SD @ 20 in te zetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:35 schreef knuppelhout het volgende:
nee die 7 euro daaronder is hoeveel euros er op die odd ingezet zijn
ik heb bij mn 1e account geen promotioncode ingevuld, zou ik t dan toch krijgen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:35 schreef Boomlaars het volgende:
Ik had wel 50 euro gestort via moneybookers (die werkt met RaboDirectBetalen). 2.5 uur later ongeveer werd er opeens 29euro bijgeschreven op mijn account.
ah ik zie de voorwaarde al. "Bet £20 on one bet or in a series of bets totaling £20 any event from now until 31st August 2005."
Dus je moet eerst 29euro inzetten, dan wordt het bijgeschreven.
zie verder: http://www.free-money.co.uk/?p=betfaircom
Precies zoals het er staat..... als SD niet win, win je die 4 euro, als SD wel wint verlies je 3996 euro. En dat mogelijke verlies moet je dus wel al op je account hebben, voor het geval dat...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:59 schreef Boomlaars het volgende:
Lay Backer's Odds Backer's Stake Your Liability
San Diego (J Peavy) 1000 ¤4.00 ¤3996.00
You are betting against San Diego (J Peavy). If you win, your profit is the backer's stake of ¤4.00. The amount you stand to lose is ¤3996.00.
stel ik lay nu SD. STL gaat winnen, win ik dan 4 euro? Wat als SD op miraculeuze wijze toch wint? Sta ik dan 4000 in de min?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:40 schreef LaSalle het volgende:
Kan even niet de odds bekijken op MrBookmaker, maar daar heb ik dubbele combo's lopen van de volgende wedstrijden:
Verona - Bologna -> 1 2.40
Albinoleffe - Cremonese -> X 2.75
Estudiantes - Banfield -> 1 2.35
Inter Turku - Haka Valkeakoski -> 2 (al in de knip dus) 2.60
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:50 schreef knuppelhout het volgende:
kheb helaas slechts een tientje op NYY ingezet. maar wel gister @ 1.68
midden in de nacht Europese Tijd, morgen dusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:53 schreef Harmen1984 het volgende:
Alleen Houston-Atlanta wordt aangeboden op Unibet?![]()
Boston en NYY spelen toch ook vanavond?
Vanaf wanneer verschijnen ze dan op Unibet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:57 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
midden in de nacht Europese Tijd, morgen dus
Hadden er idd al horen te staan. Ze zijn daar een beetje de kluts kwijt sinds ze mrBookie hebben overgenomen. Druk met het afhandelen van klachten en dreigbrieven denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:59 schreef Harmen1984 het volgende:
Vanaf wanneer verschijnen ze dan op Unibet?
Allemaal van jou? Maar waarom doe je dat dan? Zo kan je alsnog in de min komen als NYY wint? Je wint momenteel toch minder dan 200 euro als NYY wint?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:48 schreef Notoire_Gek het volgende:
Als er nog mensen zijn die New York Yankees alsnog willen backen voor 1.21 dan kan dat
Yankees met 0-1 voor, de kans dat het brakke LAA 3 van de 4 keer gaat winnen is zo goed als nihil.
Sla uw slag.....er liggen 1000 eurootjes klaar voor U![]()
NG
Stakes "marginaal" verhoogd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:50 schreef Greetings het volgende:
Allemaal van jou? Maar waarom doe je dat dan? Zo kan je alsnog in de min komen als NYY wint? Je wint momenteel toch minder dan 200 euro als NYY wint?![]()
Klopt. Ik zit te wachten tot hij weer verschijntquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:08 schreef Notoire_Gek het volgende:
Je baby-eend is trouwens al een paar dagen verdwenen
Je hebt wel wat truucjes overgenomen van MrBookie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:06 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Stakes "marginaal" verhoogd.![]()
@Tennisclown, ze zijn van mij.......om 15:30 zet ik ze op 1.22, kijken of er dan mensen willen snoepen![]()
Ik heers op de NYY-LAA series markt
NG
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:47 schreef Calella het volgende:
Je hebt wel wat truucjes overgenomen van MrBookie.
Gewoon odds zonder value in de markt zetten.![]()
Ik ben je aan het pestenquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:10 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik ben je aan het pesten![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet niet je odds weg te halen als de 2e wedstrijd begint he.... want dat gaat niet automatisch![]()
http://www.oddschecker.co(...)/1489753x/sid/725578quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:28 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hey Tennis-clown................waar heb jij die 1.29 gekregen![]()
NG
Ben jij die 2000 @1.25?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:10 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik ben je aan het pesten![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet niet je odds weg te halen als de 2e wedstrijd begint he.... want dat gaat niet automatisch![]()
Dat was ik jaquote:
m'n inleg op de Yanks nu aangeboden voor 1.26 .......... hoger ga ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:57 schreef Greetings het volgende:
Maar ondertussen wel het hazenpad gekozen zie ik![]()
![]()
Vorige week won ze ook de 1e set tegen Groenefeld, en toen verloor ze nog. Ik heb de hoop dus nog lang niet opgegeven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:33 schreef LaSalle het volgende:
mmmm......m'n single Petrova-bet @ 20 EUR ziet er ook goed uitEerste set 6-3 gewonnen!
Geloofde niet in een verrassing, dus had gewoon op de favoriet ingezet.
Hehe.....ik hoop dat ik ze kán betalenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:07 schreef Butra het volgende:
Petrova d. Groenefeld 6-3 6-2.
Moet ik morgen zelf mn broodjes betalen.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:54 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik zie wat anderen niet zien, een soort Cruijff van de MLBAls de NYY dit weekend gewonnen hebben stuur in m'n Betfair-screenie naar de Yankees. Misschien willen ze hem de komende wedstrijd wel even displayen op hun scoreboard ............. NG in het Yankee Stadium
![]()
[[url=http://images5.theimagehosting.com/NYYANGELS_NEWSTAKES.PNG]afbeelding][/URL]
NG
Dat is de Big Pimpin' voorkeursbehandeling.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:05 schreef Notoire_Gek het volgende:
Moneybookers heeft de turbo ingeschakeld de laatste tijd. Al voor de tweede achtereenvolgende keer binnen 3 dagen op m'n bank erbij. MoneyB
NG
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:26 schreef Calella het volgende:
Dat is de Big Pimpin' voorkeursbehandeling.![]()
Betfair is ook op TILT! mode qua uitbetalingen, duurt tegenwoordig 1 minuut voordat je geld op Neteller staat, terwijl ze 24 uur de tijd hebben.![]()
Zo ben net terug van werk.. Dacht einde van Yankee game te halen, maar is al afgelopen zie ik..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef VinnieJones het volgende:
a new service
Vinnie's MLB PLAY OFFS
Record = 0-0
1 unit = 10 pleuri
Houston @ 1.95 2/10 stakes
LAA - NYY > 9 @ 2.04 2/10 stakes
later meer![]()
dat kan niet op mrbookmaker >2.5 bij de 1e divisiequote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:30 schreef Apie74 het volgende:
Ik zou eerder de Eagles op over >2.5 goals spelen. Dat hebben ze op 1 wedstrijd na bij alle wedstrijden gedaan dit seizoen.
Kan 'nog' niet denk ik.. Maar ik heb vorige week en maandag gewoon op overs 1e div. in kunnen zetten op mrb. Ze zijn meestal wat laat met het erbij zetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:19 schreef de_zieke_clown het volgende:
[..]
dat kan niet op mrbookmaker >2.5 bij de 1e divisie
en eindhoven heeft trouwens de laatste 5 wedstrijden verloren dus het is een redelijk goede keuze
- Betfairquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:00 schreef JamesDean het volgende:
Ejj ik heb dit topic en de vorige delen doorgespit maar ik heb nog een paar vragen voordat ik waarschijnlijk ook ga beginnen met betten:
- welke bookmaker is het "beste" , met name voor voetbalwedstrijden?
- het feit dat dit wedden in Nederland illegaal is, kan dit dan nog consequenties voor jezelf hebben
welke bookie biedt dit soort wedstrijden aanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:34 schreef Butra het volgende:
Voor morgen alvast:
Cricket, Super Series, wedstrijd 2:
Rest of the world to beat Australie @ 1.87 (100 euro).
McGrath, de beste bowler van Australie, zal niet meedoen.
Ik ga met je meequote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:34 schreef Butra het volgende:
Voor morgen alvast:
Cricket, Super Series, wedstrijd 2:
Rest of the world to beat Australie @ 1.87 (100 euro).
McGrath, de beste bowler van Australie, zal niet meedoen.
vul deze code op betfair bij refer and earn or promotion code dan krijg je 29euro gratis EQ34JLURJquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:45 schreef JamesDean het volgende:
okey thx, ga ik ff account aanmaken bij betfair, je kan daar toch ook je geld overmaken via de bank ipv moneybookers of iets dergelijks?
Zit er ook al op te wachten. Vorige iets teveel mee gewonnen denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:05 schreef BVO het volgende:
Geen > en < 2.5 goals vandaag op Mr. B.????.
omdat ze 1 partijtje verloren hebben?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:51 schreef de_zieke_clown het volgende:
Iedereen op betfair wil zijn New York Yankees kwijt lol
ja blijkbaar ik zag 3000 euro staan @ 1.48quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:33 schreef superjoden het volgende:
[..]
omdat ze 1 partijtje verloren hebben?
-en waarschijnlijk morgenavond weer op zal zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt weer gaat spelen
25E gestort. Zal er morgenavond wel opstaan.
Ik hou het wel uit tot zondag hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:20 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
-en waarschijnlijk morgenavond weer op zal zijn![]()
Nee gewoon alles op Bosox knallen, die moeten nu thuis echt wel winnen![]()
hmmzz... ok ik dacht meer iets in de trent van de bank bellen ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:56 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Een overschrijving maken lijkt mij?
Lijkt me nogal logisch dat ze voor 1.48 de Yankees aanbieden. Als die gematched wordt speel je bij een andere bookie op 1.65 ofzo en heb je een dikke surewinquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:51 schreef de_zieke_clown het volgende:
ja blijkbaar ik zag 3000 euro staan @ 1.48
Met RaboDirect zou het er in principe meteen op moeten staan. Heb ook wel eens problemen gehad met Moneybookers.....toen duurde het dus ook meer dan een dag.......heel vaag.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:14 schreef Hork het volgende:
Eagles![]()
Hoe lang duurt een overschrijving met online banking naar moneybookers ?
Heb nl eergister een bedrag overgemaakt.
gaat het nog goedkomen met de yankees? oh ik zie het al :Squote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:46 schreef Notoire_Gek het volgende:ABSOLUTE BANKER EN TEVENS MEGA GILLER VAN ZATERDAG
Betfair gebeld om te vragen of er een virus in hun software zat maar NEEN...........het is heus waar
CYPRUS- IERLAND @1.35
Ierland moet winnen om zodoende de laatste beslissingswedstrijd voor eigen publiek te spelen tegen de Zwitsers. De Cypryoot zal wel weer wat over dat veld lopen te zwalken, met een halve liter ouzo achter z'n kiezen. Als ze met minder dan 10-0 verliezen lopen ze zingend van het veld![]()
Ierland heeft met Damien Duff en Robbie Keane de beste aanval van Europa
Ik heb er alvast 100 euro op ingezet![]()
NG
En er zullen daar 15.000 Ieren zijn!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:46 schreef Notoire_Gek het volgende:ABSOLUTE BANKER EN TEVENS MEGA GILLER VAN ZATERDAG
Betfair gebeld om te vragen of er een virus in hun software zat maar NEEN...........het is heus waar
CYPRUS- IERLAND @1.35
Ierland moet winnen om zodoende de laatste beslissingswedstrijd voor eigen publiek te spelen tegen de Zwitsers. De Cypryoot zal wel weer wat over dat veld lopen te zwalken, met een halve liter ouzo achter z'n kiezen. Als ze met minder dan 10-0 verliezen lopen ze zingend van het veld![]()
NG
+ 15.000 knotsgekke Ieren in het stadion van 20.000 manquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:46 schreef Notoire_Gek het volgende:ABSOLUTE BANKER EN TEVENS MEGA GILLER VAN ZATERDAG
CYPRUS- IERLAND @1.35
NG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |