no way die Tanja slaat alle dingetjes opquote:
Hij blijft dan ook liegenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, Tanja wil Roel niet vergeven
Lieske kent maar een paar bewegingen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:01 schreef pinkplatinum het volgende:
Liekse doet echt alleen maar hetzelfde dansje..
Het wordt vanavond Linda en het wordt een hele lekkere neukparty.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:56 schreef scanman01 het volgende:
Roel wordt dus emotioneler als hij gedronken heeft. In ieder geval vandaag.
Dat kan nog wat worden
Straks een hele echte liefdesverklaring tegen DIdo.
Moesten ze dan van BB naar buiten?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:03 schreef Loedertje het volgende:
Chantal blijft maar janken * waarom moesen we nouw naar buituh? ik wor helemal neveus*
Net zoals bijna alle anderen, maar van Lieske valt het op.quote:
erg is dat, hè, mensen die alles onthouden en je afrekenen op 1 lullig dingetje en dat voor in de lengte der dagenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:00 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
no way die Tanja slaat alle dingetjes op
elke keer dat ze onrecht gevoeld heeft
en roel probeerd professionaal te zijn maar hij haat het kreng gewoon
het is hoogstens een wapenstilstand
Vraag me nu ook afquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moesten ze dan van BB naar buiten?
Ik vind er eigenlijk geen ruk aan als je zelf niet dronken bent.quote:
Die Chantal tiktem ook niet helemaal inderdaad. Zowieso vind ik haar echt steeds zieliger worden. Sneue vrouw en ze kan er zelf niets aan doen. Dat maakt het allemaal nog ff wat triester.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:03 schreef Loedertje het volgende:
Chantal blijft maar janken * waarom moesen we nouw naar buituh? ik wor helemal neveus*
Come on, Roel laat duidelijk zien dat hij gevoel heeft voor muziek en hij danst lekker mee..quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:04 schreef Magics het volgende:
Roel daalt in mijn achting door zijn overdreven macho-tentoonspreiding
Dat ie niet eens de lol kan inzien van het verkleed zijn zelf ala, maar dan ook gaan lopen zeiken op Joost die gewoon lekker meedoet...BAH...
Wat een sukkel.
Het is een leuk dansje die al 20x heeft uitgevoerdquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net zoals bijna alle anderen, maar van Lieske valt het op.
De opmerking "Lieske kent alleen maar 1 dansje" zal ongetwijfeld vanavond nog 20x voorbij komen
nou, ze houdt steeds op, en daarom valt het zo opquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:01 schreef pinkplatinum het volgende:
Liekse doet echt alleen maar hetzelfde dansje..
Neem een microdotje dan zeg...pas je eens aan aan de rest van de groepquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk geen ruk aan als je zelf niet dronken bent.
Ja, het is gewoon vies.quote:
Ik zou zeggen: Neem een Biertjequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe m'n best al. Wil nog niet zo lukken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:06 schreef APK het volgende:
[..]
jij hebt andere streams?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Come on, Roel laat duidelijk zien dat hij gevoel heeft voor muziek en hij danst lekker mee..
Wat leuk! die dans heb ik vroeger ook geleerdquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:08 schreef creno het volgende:
polonaise !!
Dat was dan ook sarcastisch bedoeltquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zei hij idd, daarna viel het geluid helaas weg (bewust neem ik aan..)quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:07 schreef Ashy het volgende:
Roel verlult zich!
Zegt dat ie ook "eventjes" heeft ervaren hoe het is om te stoppen met roken waarop Tanja zegt "ik wist het wel!"
of hoor ik dit nu verkeerd...
Nomineer mij maar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:07 schreef Loedertje het volgende:
Neem een microdotje dan zeg...pas je eens aan aan de rest van de groep
Ik dacht het zostraks al te horen, maar viel er te laat in. Dat 'ie het ook lullig vond, zoiets.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:07 schreef Ashy het volgende:
Roel verlult zich!
Zegt dat ie ook "eventjes" heeft ervaren hoe het is om te stoppen met roken waarop Tanja zegt "ik wist het wel!"
of hoor ik dit nu verkeerd...
Volgens mij zingen ze dat allemaalquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:08 schreef Falco het volgende:
Iemand zingt Kedeng kedeng kedeng kedeng stoephoer.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:09 schreef mr2004 het volgende:
Getverdemme wat ziet die goser met dat verenpak er goor uit.
Wat een verschrikkelijke homo zeg.
Je loopt toch voor lul zo.
Eruit met die gast.
Het is nog maar 10 uur, maar van mij mag hetquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Okee, genoeg gezeik gezien nu... Nu is het tijd voor het betere werk.
Slaan, sex, kotsen, huilen... kom op
Hennie heeft ze beledigt door te zeggen dat het niveau in het huis laag wasquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:07 schreef Inca het volgende:
wat hebben ze nu steeds met hennie huisman dan???
Roel slaat straks Menno voor zijn bek, dat is een mannen ding en stoerquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Okee, genoeg gezeik gezien nu... Nu is het tijd voor het betere werk.
Slaan, sex, kotsen, huilen... kom op
Hij mocht het daar toch niet over hebben?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik dacht het zostraks al te horen, maar viel er te laat in. Dat 'ie het ook lullig vond, zoiets.
Maar geef toe, het is altijd handig er zoeen achter de hand te hebben!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:01 schreef arneaux het volgende:
Heeft Menno eigenlijk wel andere shirts dan polos?
Overigens is Roel nu al Linda aanet versieren. Linda word voor Roel echt zn 'zaterdagavond-vriendinnetje-als-ik-om-4-uur-nog-niemand-heb'.
ooow, ik hoor het ja ! daar hoort inderdaad geen madonna tussenquote:
En voor straf staat Hennie nu achter de draaitafelquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hennie heeft ze beledigt door te zeggen dat het niveau in het huis laag was
quote:
Zeker jongen, zekerquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:09 schreef mr2004 het volgende:
Getverdemme wat ziet die goser met dat verenpak er goor uit.
Wat een verschrikkelijke homo zeg.
Je loopt toch voor lul zo.
Eruit met die gast.
Lijkt me dat Hennie snel zijn woorden terug neemt als hij Joost ziet nu!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Roel slaat straks Menno voor zijn bek, dat is een mannen ding en stoer![]()
Zou zeggen houdt linda en Roel maar goed in de gatenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het is nog maar 10 uur, maar van mij mag het![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |