Net zoals bijna alle anderen, maar van Lieske valt het op.quote:
erg is dat, hè, mensen die alles onthouden en je afrekenen op 1 lullig dingetje en dat voor in de lengte der dagenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:00 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
no way die Tanja slaat alle dingetjes op
elke keer dat ze onrecht gevoeld heeft
en roel probeerd professionaal te zijn maar hij haat het kreng gewoon
het is hoogstens een wapenstilstand
Vraag me nu ook afquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moesten ze dan van BB naar buiten?
Ik vind er eigenlijk geen ruk aan als je zelf niet dronken bent.quote:
Die Chantal tiktem ook niet helemaal inderdaad. Zowieso vind ik haar echt steeds zieliger worden. Sneue vrouw en ze kan er zelf niets aan doen. Dat maakt het allemaal nog ff wat triester.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:03 schreef Loedertje het volgende:
Chantal blijft maar janken * waarom moesen we nouw naar buituh? ik wor helemal neveus*
Come on, Roel laat duidelijk zien dat hij gevoel heeft voor muziek en hij danst lekker mee..quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:04 schreef Magics het volgende:
Roel daalt in mijn achting door zijn overdreven macho-tentoonspreiding
Dat ie niet eens de lol kan inzien van het verkleed zijn zelf ala, maar dan ook gaan lopen zeiken op Joost die gewoon lekker meedoet...BAH...
Wat een sukkel.
Het is een leuk dansje die al 20x heeft uitgevoerdquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net zoals bijna alle anderen, maar van Lieske valt het op.
De opmerking "Lieske kent alleen maar 1 dansje" zal ongetwijfeld vanavond nog 20x voorbij komen
nou, ze houdt steeds op, en daarom valt het zo opquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:01 schreef pinkplatinum het volgende:
Liekse doet echt alleen maar hetzelfde dansje..
Neem een microdotje dan zeg...pas je eens aan aan de rest van de groepquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk geen ruk aan als je zelf niet dronken bent.
Ja, het is gewoon vies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |