Terecht, mits het onderwerp ook serieuze reacties rechtvaardigd. Eigenlijk zou een topic/nieuwsbericht als deze meer thuis zijn in Onzin. Naar mijn mening is op dit nieuwsbericht maar één soort reactie echt toepasselijk...........quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als ik het eens zou zijn met islamitische regeltjes, zou ik wel moslim zijn denk je niet? Op zich heb ik niets tegen kritiek op de islam, of kritiek op wat dan ook. Om discussie mogelijk te houden lijkt het me echter zinvol deze kritiek op een normale manier onder woorden te brengen. Dit lijkt wanneer het de islam en moslims betreft nogal eens moeilijk. Aangezien het onderdeel van mijn taak als moderator is hierop toe te zien, zal het dus voorkomen dat ik hier iets aan probeer te doen.
.................
Ja en nee en in het links politiek corecte denken na WOII want niet toegeven is racisme/fascismequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De oorzaak is dus te vinden in het temperament van de moslim?
Nou, begin maar. Sta op van je stoeltje, zet je pc uit en ga de straat op en spreek de eerste de beste Moslim maar aan met de woorden: 'Ik begin hiermee de stijd tegen de dreigende Moslimonderdrukking.'quote:Het is te hopen dat er iemand op staat en het voortouw neemt in de strijd tegen de dreigende Moslimonderdrukking.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt het mis waarde medeposter. Alle afbeeldingen van levende wezens zijn verboden in de Islam. Desalnietemin zal het voor zich spreken dat ik uitermate tevreden ben met deze ontwikkeling, die hoe je het ook went of keert ook (op zeer korte termijn) in Nederland voet aan wal zal zetten. Tolerantie is mooi, schijn-tolerantie niet. Maar sommige ontwikkelingen zijn niet te stoppen, en in dit geval zeg ik:"Gelukkig maar."²
Je haalt me de woorden uit mond!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:48 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik ben echt ontzettend dol op moslims aan het worden. Echt! Ik ben kapót van ze. Heerlijke tere zieltjes zijn het *knuffel, knuffel*, mmmm!![]()
Dank u wel Engels gemeentekantoor, nu worden die tere zieltjes niet meer beschadigd. En richt vooral geen aparte moslimgemeentekantoortjes voor tere zieltjes op anders komt het de integratie niet ten goede. Integratie vinden we veeeeel belangrijker dan vrijheid! Echt! Jammer dat ik het nu pas in zie.
Bravo, klasse!
Ik heb een voorstel om het leven in Nederland voor moslims te veraangenamen:
Bedek al het onreine varkensvlees in de supermarkten! Zo hoeven moslims zich niet meer beledigd te voelen in de Albert Heijn, Super de Boer, Coop en noem die poelen van varkensvlees maar op!![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef CeeJee het volgende:
Volgend doel: de Engelse vlag.
http://edition.cnn.com/20(...).redcross/index.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |