quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
[..]
Uhm... Martineke... kan je ook even besluiten dat ik de 10e jou volg?
Tja wat moet ik zeggen... ik blijf een beetje aanklungelen. Heb een beetje hele lichtbruine afscheiding, geen echte ongesteldheid. Verder blijf ik zere borsten, steken in mn buik, rugpijn en een sterke geur houden. Soms wat misselijk, maar ik wil niets op mn lichaam uit doen... ben aan het twijfelen om evt. volgende week een test te doen en anders maar gewoon te wachten op mn volgende ongesteldheid over 4 weken. Herkent iemand dit trouwens?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:24 schreef Lois het volgende:
Faja en Marie wat ontzettend jammer! Verdorie![]()
Hoe is het inmiddels bij Diaan en Lunastar?
Tja dat is waar, maar vorige week ook test gedaan, die was negatief. Ga daar eigenlijk ook vanuit. Ik wacht zoiezo nu nog een week....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:34 schreef Belana het volgende:
waarom zou je geen testje doen diaan? geeft zekerheid toch?
Ik kan me wel voorstellen dat je even geen zin hebt om te reageren. Soms heb ik dat ook. Ik zal proberen je niet te volgen... maar ik doe volgende week maar weer een testje als het zo blijft. Ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid krijgt, want dit is helemaal niets. En ook niet goed voor je, je blijft er zo maar mee bezig.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:58 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames
Ik weet helemaal niet meer hoe het hier zit... Zit vandaag op dag 40 nog maar is testje gedaan, maar weeral negatief... Mijn lichaam is me verdomd aan het kloten![]()
Diaan ik hoop dat jij zwanger bent, want nu moet je mij niet meer volgen hoor, want hier zal ik wel ongi worden...
ik haat het zohet is precies of we hier geen 2e mogen krijgen...
sorry dames dat ik niet verder reageer....
maar denk aan jullie allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook een licht ongesteldheidsgevoel, maar dat bleek toch wat andersquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef Meimeltje het volgende:
Hier nog geen duiveltjes te zienMaar dit is pas mn 2e cyclus na het stoppen met de pil, dus misschien issie dit x iets langer.
Heb wel al de hele dag een lichte ongesteldheidsgevoel in mn buik.
Nou laten we het hopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:40 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook een licht ongesteldheidsgevoel, maar dat bleek toch wat anders
Spannend hoor Meimeltje
Nee ik vond het helemaal niet leuk, ik had ook liever de vrouwelijke huisarts gehad maar die had een vrije dag geloof ik. Deze man snapt gewoon niks van vrouwen kwaaltjes heb ik het idee en hij denkt dat hij leuk is. Ik was vergeten er een smiley achter te zetten maar ik geloof niet dat er een sarcastische smiley is overigensquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:52 schreef Sugar het volgende:
Vond je dat echt leuk, Faja-Lobi, dat ie dat zei?![]()
Succes ermee!
nee die testen kosten bijna niets hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:02 schreef _evenstar_ het volgende:
ticootje. 4 dagen voor nod testen vind je dat geen geld verspilling![]()
PM-girl, het zegt helemaal niets hoor. Sommige vrouwen hebben licht bloedverlies op het moment van de eisprong, anderen voelen het en weer anderen merken er helemaal niets van. Het kan dus zomaar wel gewoon je eisprong zijn geweest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:49 schreef PM-girl het volgende:
Hier volgens mij geen eisprong deze week, de dag dat ik hem zou moeten voelen, heb ik heel licht bloedverlies gehad. Is nu weer over....
Om de dag moest het he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:09 schreef minoes_ het volgende:
Belana,jammer joh.Idd,meer klussen,hahaha.
Succes met de volgende ronde,
groetjes,Minoes![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:59 schreef Belana het volgende:
hier geen babyMoet toch beter mijn best doen denk ik
Zal ik vast een potje uierzalf opsturen? Schijnt verzachtend te zijn bij een schrale huid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:29 schreef Belana het volgende:
[..]
Om de dag moest het he?pfff... dan kunnen jullie me opvegen eind volgende maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |