Welke? Het Groot Niet Te Vermijden - 21 - Weet Je Moeder Dat Je Hier Bent.mp3 ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:00 schreef creno het volgende:
@ dennismoore: kun je dat nummer van het groot niet te vermijden online zetten ? ik kan het nergens vinden
Vooroordelen houden van mij en ik houd(t) van hen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat word je niet, daar ben je mee geboren
Gothic is ook geen synoniem voor depressie, trouwens. Schijt die vooroordelen er ook meteen even uit, graag.
li·ta·nie (de ~, ~ën)quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik mis Brad, ik probeer op een ander forum een beetje goodwill te kweken en krijg nota bene van mijn maatje de wind van voren, ik kreeg gisteren een lithanie over me heen van verschillende personen...
Zo! Goed nr zeg!quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore] playing: [url=http://members.home.nl/jan.pieter/bugge wesseltoft - spectre supreme.mp3]bugge wesseltoft - spectre supreme.mp3[/url
Die tweede dus. Een niet aflatende stroom gezeik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
li·ta·nie (de ~, ~ën)
1 gebed, bestaande uit een reeks smeekbeden of lofprijzingen
2 [pej.] lange, eentonige opsomming
Enfin, sterkte.
Gelukkig maarquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik leef
IK GA NAAR ROBBIE WOENSDAG
hum, maar volgens mij hoort daar nog een context van sereniteit bij, daarom vond ik 't zo raar klinken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die tweede dus. Een niet aflatende stroom gezeik.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig maarGister nog naar Carre geweest?
heidi heeft altijd een microfoonquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
SUGABABES![]()
Heidi met microfoonKeisha die me toezong
Mutya die bleef knipoogen
Ik leer graag iets nieuws, vooral als ik het daarvoor fout doe.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
taalpuristen verenig u
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heidi heeft altijd een microfoon
keisha zong je niet toe, de autocue reflecteerde in je voorhoofd
en mutya had een vuiltje in haar ogen!
Zo zit ik niet in elkaar.. Het zou wel een stuk makkelijker zijn, ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik denk dat ik dan meer de schrijftaal ken. Maar online eindeloze stroom bullshit? Als 't internet je niet aanstaat, dan trek je de stekker er toch gewoon uit, als 't ware?
Ik vind ze wel grappig.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:50 schreef creno het volgende:DennisMoore !
dat is zoooo'n geweldig nummer !(en zeker als je het in het echt hebt gezien)
* creno zingt: en als ik dans met mijn liefje, mijn kleine hartediefje !!
Meer soorten koffie, en dichterbij?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:03 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga morgen m'n chef een ultimatum stellen..
Ook datquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Meer soorten koffie, en dichterbij?
Stoppen moet je voor jezelf doen. Roken is slecht voor je en voor je omgeving.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:45 schreef Ang3l het volgende:
Ligt het aan mij of is het erg sneu als je meent je vrijheid te moeten bewijzen door het weer beginnen met roken (ook in huis)? (nadat je dus 2 jaar geleden voor valentijnsdag gestpt bent voor je vriendje)
Ja het ligt aan jou!quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:45 schreef Ang3l het volgende:
Ligt het aan mij of is het erg sneu als je meent je vrijheid te moeten bewijzen door het weer beginnen met roken (ook in huis)? (nadat je dus 2 jaar geleden voor valentijnsdag gestpt bent voor je vriendje)
Vind je dat niet een beetje onredelijk?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gezegd dat ie voortaan maar lekker buiten moet gaa roken. Punt.
Eh... nee?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:07 schreef xman het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje onredelijk?![]()
Groot gelijk Ang3lquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eh... nee?
Het zijn mijn meubels die gaan stinken, het is ook mijn huis.
Als ie zo nodig wil bewijzen dat ie weer vrij is en daarom o zo stoer weer moet beginnen met roken dan doet ie dat maar lekker in amsterdam maar niet hier in huis.
Van mij mag je!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:18 schreef Cybart het volgende:
ik steek er nog 1 op!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Premisse : Vrouwen zijn lastige wezens.
Premisse : Mannen zijn onverstandig zich daarmee in te laten.
We kunnen echter ook kijken naar de volgende feiten:
1) Vrouwen zoeken zelf hun heil bij mannen. Heel verstandig.
2) Homoseksuele mannen doen dat ook. Heel verstandig.
Hier kan de conclusie uit worden getrokken dat vrouwen en homoseksuele mannen verstandig zijn. Een deel van die conclusie is in de TT verwerkt.
Wat bedoel je trouwens met quasi opgeleid?![]()
Het zal vast een stressvolle tijd zijn voor jullie beiden. En ook een goede reden om weer te beginnen met roken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eh... nee?
Het zijn mijn meubels die gaan stinken, het is ook mijn huis.
Als ie zo nodig wil bewijzen dat ie weer vrij is en daarom o zo stoer weer moet beginnen met roken dan doet ie dat maar lekker in amsterdam maar niet hier in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |