Ach ja, zet dan gelijk de lijst met mensen die al zeker komen er vast bij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef Fwnk het volgende:
Zucht.
Kunnen ze daar niet heen ofzo? Pquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:39 schreef Brechtje het volgende:
Ontopic!
Kan iemand het lijstje misschien geven van de mensen die zoiezo komen?
Er was in dat andere topic (forum van fwnk) toch een lijstje met de users die zouden komen?
Waar zit die andere dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:34 schreef its_me_ het volgende:
Er zijn 2 MacDonalds in HC, maar ik neem aan dat je de McD bij de Mediamarkt bedoeld
zaterdagquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:05 schreef Casparovvv het volgende:
wat voor dag is 22 october?
quote:
Hoog Catherijnequote:Op zondag 2 oktober 2005 16:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zitten we straks allemaal verspreid over 4 McDonalds.. wat is HC?![]()
Die naast de Mediamarkt zit niet hoor. Hebben ze tenminste fatsoenlijke stoelen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:06 schreef C2C het volgende:
die macdonalds is toch vet klein?
ik was er eergister nog
HC is dat winkelcentrum waar je doorheen loopt als je van de trein komt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:10 schreef C2C het volgende:
ow oke, hg is toch dat overdekte winkelcentrum vlak bij de bijekorf?
naja whatever ook, als ik kom laat ik het nog wel weten
Ja, de mac bij Clarenburg is zeer klein ja.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:06 schreef C2C het volgende:
die macdonalds is toch vet klein?
ik was er eergister nog
Nee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:32 schreef C2C het volgende:
ben toen ook nog in een fucking grote macdonalds geweest met allemaal filmposters enzo en 3 verdiepingen, wel vet mooie was dat, was dat hem?
Zie foto-topic.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:11 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoeveel minderjarige sletjes meiden komen er? Als je je aanmeld gaarne ook even wat foto's plaatsen.
Uw vrind,
VAC.
Adriaaantjuuuhhh!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:44 schreef aad007 het volgende:
Sorry hoor, maar dit menen jullie niet? Jullie gaan daar als gefrustreede pubers bij de mac zitten.
Overgens vind ik een meet niet zo'n slecht idee. Helaas komen er altijd minder mensen dan eerst gedacht...
Ik kan waarschijnlijk welquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:36 schreef DaMook het volgende:
Ik zal even kijken of ik dan nog vrij (ziektewet) ben en een auto heb. Dan kom ik mischien wel
. Meer als mischien durf ik pas op zijn vroegst 1 week vantevoren te zeggen
.
Ik vraag straks na.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kom wel
* moet Eix ook gaan , anders helemaal alleen treinen
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik vraag straks na.
Echt waar hoor.Maar mijn moeder is soms nog wel s een beetje overbezorgd dus ik moet dit taktisch vragen wil ik niet te horen krijgen hoeveel pedo's er wel op het internet rondhangen.
.
A.s. Zaterdag om half 3 voetballenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:56 schreef Lizz-n het volgende:
Komt niet, tenzij voetbal niet doorgaat.
saaw zou toch ook komen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:40 schreef GoLLeM het volgende:
Wie komen er nu:
Eix
The_Legend_Killer
GoLLeM
_Xbox_Master_
Kopieer dit lijstje en vul je naam in als je komt.
TLK kan helaas nietmeer en ik heb geen zin in alleen te treinen dus helaas.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:40 schreef GoLLeM het volgende:
Wie komen er nu:
GoLLeM
_Xbox_Master_
Kopieer dit lijstje en vul je naam in als je komt.
Weet ik.quote:
Tja, dat snap ik. Ik heb weekend OVquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
Ik wil ook nog altijd graag komen, als ik met iemand kan meetreinen. Om nu ¤34,50 uit te geven voor een retourtje 2e klas naar Utrecht om 2 mensen te meten, no thanks.![]()
Naja, als er iets tussenkomt geef je maar een gil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:37 schreef Imberr het volgende:
Ik was bijna gekomen maar toen zei men moeder dat we zaterdag de verjaardag van haar vriend gaan vieren..
Ik ben helemaal blut dus dan zou ik weer bij men moeder om geld moeten gaan bedelenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Naja, als er iets tussenkomt geef je maar een gil.![]()
Zo'n NS herfsttoer kost namelijk ¤35,-, dus ¤17,50 pp en dat heb ik er best voor over.![]()
Ok.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ben helemaal blut dus dan zou ik weer bij men moeder om geld moeten gaan bedelenMaar als t verjaardagsgedoe niet doorgaat meld ik t wel
![]()
Zoveel meiden zijn er niet hierquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:43 schreef BossFight het volgende:
Ik zou ook wel willen komen maar ik post hier nooit en ben geen puber![]()
(maar AL die meisjes)
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:25 schreef Eix het volgende:
[..]
TLK kan helaas nietmeer en ik heb geen zin in alleen te treinen dus helaas.![]()
![]()
Ach ja, we kunnen nog een keer een 3e poging doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:56 schreef GoLLeM het volgende:
Zeg maar er komt dus niemand meer? Dan neem ik ook niet de moeite om morgen te gaan
Ja maar ben bang dat ook dat weer op niks uitlooptquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach ja, we kunnen nog een keer een 3e poging doen![]()
![]()
laten we een paar maanden wachten ofzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar ben bang dat ook dat weer op niks uitloopt
Ik denk dat je dan met hetzelfde tafereel zit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:26 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
laten we een paar maanden wachten ofzo.
dit schiet niet op zo.
Tuurlek wel, dit is het weekend tussen de twee herfstvakanties in. Mijn vakantie is namelijk alweer bijna voorbij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:41 schreef Dead-Doll het volgende:
Het is ook niet zo tactisch geplanned hè, zo vlak voor de vakantie. Als er een nieuwe meet komt op een dag die mij wél uitkomt, en mits het niet verder weg dan Utrecht is, ben ik er bij, en vast ook veel anderen.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zijn ok serieus mensen gekomen die daar helemaal alleen stonden?
We blijven pubers he?quote:
Het was prima georganiseerd maar als er geen mensen komen vanwege andere bezigheden, dan kan de "organisatie" er weinig aan doen dunkt me.quote:
Brilletje nodig?quote:
Sneeuwballen gooien, de jongens tegen de meisjes.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:22 schreef Boeman het volgende:
Welke dag schikt? Begin kerstvakantie? Lekker ver voouit, kun je nog mooi vrijplannen dan
En sneeuwt het dan natuurlijk, dat helpt mee er een onvergetelijke ervaring van te maken
Kijk, dan gaat het wel lukken.quote:Dan zal ik ook komen
ja sneeuwbalflirtenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sneeuwballen gooien, de jongens tegen de meisjes.![]()
Dan kan ik iig niet.quote:
Ik ben dan op vakantie, dus ik kan niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:09 schreef stame het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je gewoon niet wil
Ik kom ook niet, want ik wil niet
Andere? Dus je bent zelf ook een puber-nerd?quote:Ik ga niet helemaal naar utrecht om een stel andere puber-nerds te ontmoeten..
whaha, nerdquote:Op woensdag 2 november 2005 15:02 schreef Modwire het volgende:
Ik ga niet helemaal naar utrecht om een stel andere puber-nerds te ontmoeten..![]()
Way to go, slimbo...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Andere? Dus je bent zelf ook een puber-nerd?
Doe maar niet alsof je je niet versproken hebt.quote:Way to go, slimbo...
Eigenlijk heb je gelijkquote:Op donderdag 3 november 2005 13:21 schreef vinge het volgende:
en doe het dan gewoon in rotterdam, alle belangrijke mensen zitten in rotterdam :w
Of Eindhoven, best wat mensen uit het verre zuiden van ons landquote:Op donderdag 3 november 2005 13:21 schreef vinge het volgende:
en doe het dan gewoon in rotterdam, alle belangrijke mensen zitten in rotterdam :w
maar ook best wel veel nietquote:Op donderdag 3 november 2005 14:44 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Of Eindhoven, best wat mensen uit het verre zuiden van ons land
Nee, tuurlijk gaat zoiets niet lukkenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:32 schreef woutabest het volgende:
Hebben jullie nu echt de illusie dat het nu wél gaat lukken?
blaaaat, ga je oma pestenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:32 schreef woutabest het volgende:
Hebben jullie nu echt de illusie dat het nu wél gaat lukken?
yep denk het ook een gangbang in de MC donalds.quote:Is er geneukt?
Dan gooi ik een ijsbal naar je hoofdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sneeuwballen gooien, de jongens tegen de meisjes.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
Pesten? Als jij dit als pesten ziet ben je zeker kluizenaar ofzo
Maar dan is t de meisjes tegen de jongens als jij gaat gooien naar Jag.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan gooi ik een ijsbal naar je hoofd![]()
gekkiequote:Op woensdag 9 november 2005 14:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
Maar dan is t de meisjes tegen de jongens als jij gaat gooien naar Jag.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:22 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar ook best wel veel niet
volgende suggestie:
Utrecht of Amsterdam
Amsterdam is nog beter jaquote:Op woensdag 9 november 2005 18:05 schreef Eix het volgende:
Amsterdam.
Voor die 2 of 3 euro meer met de trein (ik hik toch al tegen het maximum tarief aan) ga ik liever net dat stukje verder naar A'dam.![]()
ben ik een dag onderwegquote:
* Dark_Angelus werpt zich erbij..quote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
ben ik een dag onderweg
maar a'dam is ok, ik wil mezelf wel opwerpen als organisatiecomité, eventueel met behulp van een behulpzaam iemand, wie?![]()
ah gutquote:
Datum: 3 december (?)quote:Op donderdag 10 november 2005 10:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
ah gut
Plaats: amsterdam [CS lijkt me handigst]
Datum: NOU??
Activiteit: B & ...
ZOlang er apfelkorn is vind ik het bestquote:Op donderdag 10 november 2005 10:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
ah gut
Plaats: amsterdam [CS lijkt me handigst]
Datum: NOU??
Activiteit: B & ...
nu lijkt het me handig om gewoon een datum op te geven en dan niet meer gaan schipperen tenzij er natuurlijk niemand kan dan. Anders kom je nooit klaar
Er zijn altijd wel mensen die niet kunnen!
Den Helder ben je zoquote:Op donderdag 10 november 2005 10:42 schreef snopprinses het volgende:
nja ik wil wel komen als het amsterdam is..maar hoger naar het noorden kom ik niet.
Nou,quote:Op donderdag 10 november 2005 10:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kan het niet beter doordeweeks?
openbaar vervoer is duur
Liever nietquote:Op donderdag 10 november 2005 15:25 schreef snopprinses het volgende:
betaal jij een kaartje limburg - amsterdam retour?
Je hebt 40% korting met je OV kaart in het weekendquote:Op donderdag 10 november 2005 15:25 schreef snopprinses het volgende:
betaal jij een kaartje limburg - amsterdam retour?
Spijbel een dagje..quote:Op donderdag 10 november 2005 15:09 schreef Talena het volgende:
[..]
Nou,
Nee? School enzo..
Vrijdag middag avond zou wel ok zijn
Maar dan zouden sommige pas tegen 6en in A'dam zijn..
Btw, als het serieus in Amsterdam wordt gepland, en op een normale datum, ben ik er sowiesowieso!
Het moet natuurlijk ook niet te laat beginnen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Spijbel een dagje..
Doordeweeks is voor velen een veel beter idee, zeker als je van ver moet komen.
Daarbij dus meer kans op meer fokkers op de meeting..
idd, en dan op een vrije dag dunkt mequote:Op donderdag 10 november 2005 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laatste trein van mij.. eehmz half 1
Maar ja we moeten idd niet te laat doorgaan, gewoon een dagje ff gezellig.
Biertje doen, goed vreten, rondje langs de wallen ofzo, nog een terrasje, lekker babbelen en initiatieven worden daar misschien nog wel getoont..
Tsja of niet
Ja, dan ben ik om 5 over 6 in Amsterdam en mag ik om 22:28 alweer de laatste trein terug pakken.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:09 schreef Talena het volgende:
[..]
Nou,
Nee? School enzo..
Vrijdag middag avond zou wel ok zijn
Maar dan zouden sommige pas tegen 6en in A'dam zijn..
Btw, als het serieus in Amsterdam wordt gepland, en op een normale datum, ben ik er sowiesowieso!
eensch, daarom ben ik ervoor het op een vrije dag te doen, kan doordeweeks wat de meesten prefereren, dan wordt het dus een vakantiequote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik om 5 over 6 in Amsterdam en mag ik om 22:28 alweer de laatste trein terug pakken.Dan ben ik langer aan het reizen dan dat ik daadwerkelijk in A'dam ben.
Het zelfde voor Utrecht enzo, op vrijdag's kan ik met moeite de trein van 15:48 halen en als ik pech heb mis ik die en wordt het een halfuur later.
![]()
Amsterdam.![]()
Vrijdags... mwahmwah, beetje prijzig treinreisje als ik er zo kort maar ben.![]()
Waarom woon jij niet wat dichterbij A'dam..quote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef snopprinses het volgende:
waarom ligt amsterdam niet wat dichterbij limburg![]()
en frieslandquote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef snopprinses het volgende:
waarom ligt amsterdam niet wat dichterbij limburg![]()
Donderdag 29 december!!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kerstvakantie: 24 december 2005 t/m 8 januari 2006
Daar even een datum uitkiezen![]()
ohh...kan het tussen kerst en nieuwjaar?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kerstvakantie: 24 december 2005 t/m 8 januari 2006
Daar even een datum uitkiezen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ohh...kan het tussen kerst en nieuwjaar?
please?![]()
quote:
Op de studentenavond met bier voor een euroquote:
zijn er mensen tegen nu? Zonee dan plannen we die dag, Donderdag 29 Decemberquote:Op donderdag 10 november 2005 17:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Op de studentenavond met bier voor een euro![]()
Goed idee![]()
streep ov ff door..kerstvakantie = geen ovquote:Op donderdag 10 november 2005 17:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
zijn er mensen tegen nu? Zonee dan plannen we die dag, Donderdag 29 December
OK: voordelen op een rijtje:
-Doordeweek, dus OV
-Studentenavond idd![]()
![]()
-Vakantie
-Kerst/Eindejaarssferen
-Kans op sneeuw/ijs (KNUSCH!!)
-En het is Amsterdam
![]()
oh, wist ik niet...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
streep ov ff door..kerstvakantie = geen ov
Damn, na 3 jaar ov moet ik dat toch inmiddels wel wetenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
streep ov ff door..kerstvakantie = geen ov
Och wel ja, met korting ben k nog niet teveel kwijt!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
oh, wist ik niet...
WIE IS VOOR!!??
ik ga es ff de tijden en kosten checkenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och wel ja, met korting ben k nog niet teveel kwijt!
ah gutquote:Op donderdag 10 november 2005 17:36 schreef snopprinses het volgende:
* snopprinses checked agenda
ik ben voor!
je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 17:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
In de kerstvakantie is de OV wel geldig toch?
Alleen niet van 16 juli t/m 16 augustus en op feestdagen.
29 december is geen feestdag
hou jij bij wie allemaal komt?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:41 schreef Boeman het volgende:
Wanneer: Donderdag 29 December, 14.00 u.
Waar: Amsterdam CS
Wat: Beetje lopen, ergens zitten, Appelsap drinken etc
is goedquote:Op donderdag 10 november 2005 17:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hou jij bij wie allemaal komt?
treinquote:Op donderdag 10 november 2005 17:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Twijfelmeet is dit bij mijHeb ik de auto, ja of nee
wij gaan wel samen he!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
ik schrijf het even in de agenda
Ik wil daarbij ook wel het nodige bijhouden of is dat niet noodzakelijk?
gewoon rijtje compleet maken als er iemand is die wel wil komequote:Op donderdag 10 november 2005 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
ik schrijf het even in de agenda
Ik wil daarbij ook wel het nodige bijhouden of is dat niet noodzakelijk?
Is goeee! Zorg ik ervoor dat k vroeg bij jou ben en dan samen richting A'dam?!quote:
neej joh je bent gek!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Is goeee! Zorg ik ervoor dat k vroeg bij jou ben en dan samen richting A'dam?!
Is ook leuker in de trein..
Boeiend, ik heb geen hekel aan reizenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:55 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neej joh je bent gek!
dan moet je hendig veel reizen!
en als je geen zin meer hebt stap je onderweg uit, pik ik jou later opquote:Op donderdag 10 november 2005 17:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Boeiend, ik heb geen hekel aan reizen
Dat wilde ik net voorstellenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en als je geen zin meer hebt stap je onderweg uit, pik ik jou later op
met mij kun je meerijden jaquote:Op donderdag 10 november 2005 18:01 schreef Eix het volgende:
Schrijf me maar alvast in. Zal wel fijn zijn als ik met reductie kan reizen samen met iemand anders (TLK of Snopp).
neem je dr ook 1 voor mij meequote:Op donderdag 10 november 2005 18:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat wilde ik net voorstellen
Ik ga dan wel ff kebab eten in eindhoven
Wat: Beetje lopen, ergens zitten, Appelsap drinken, ben&jerry's eten etc.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wanneer: Donderdag 29 December, 14.00 u.
Waar: Amsterdam CS
Wat: Beetje lopen, ergens zitten, Appelsap drinken etc
Tot nu toe:
- Snopprinses
- Boeman
- Dark_angelus
- _Xbox_Master_
- Eix
Donequote:Op donderdag 10 november 2005 19:03 schreef spenky het volgende:
Hoooi
ik wil ook wel mee... maar onder voorbehoud... volgende week weet ik meer
Als iemand me op komt halen, en weer thuus brengt, ga ik mee.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:09 schreef Boeman het volgende:
ah dit doet me deugd
wie uit het noord'n gaan nog meer?
Mo, Jag, Renesite, Speedy???
ALS ik ga misschien een gezamelijke treinquote:Op donderdag 10 november 2005 19:09 schreef Boeman het volgende:
ah dit doet me deugd
Imberr !!quote:Op donderdag 10 november 2005 19:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als iemand me op komt halen, en weer thuus brengt, ga ik mee.
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
ALS ik ga misschien een gezamelijke trein![]()
![]()
opzich zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:09 schreef Boeman het volgende:
ah dit doet me deugd
Ik kan dan ook nietquote:Op donderdag 10 november 2005 19:56 schreef saaw het volgende:
29e zit ik nog in italie op wintersport dus ik ben er niet
jammer![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:56 schreef saaw het volgende:
29e zit ik nog in italie op wintersport dus ik ben er niet
jammer![]()
Coolquote:Op donderdag 10 november 2005 20:13 schreef wackey_scream het volgende:
[[url=http://x11.putfile.com/11/31309291633.jpg]afbeelding][/url]
Franzquote:Op donderdag 10 november 2005 20:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
We kunnen het toch altijd proberen
Anders 11 december meet in A'dam tijdens Franzje ferdinand?
En als ik dat zeg pest ik?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij blijven er uiteindelijk 2 mensen over
Geef het op, die meet gaat nooit werken![]()
Jij wel..quote:Op donderdag 10 november 2005 21:01 schreef Modwire het volgende:
Wat nou als ik me aanmeld maar er niet heen ga? Krijg ik dan een ban uit het PUB-forum ofzo?
nie zo mekkeren manquote:Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
En als ik dat zeg pest ik?
Laatmaar, je bent een compleet ander entiteit.
Jooaaahh!! Puik planquote:Op donderdag 10 november 2005 22:42 schreef Talena het volgende:
En oliebollen eten natuurlijk!!!!
Bijna oud en nieuw enzo![]()
En Champagne!! (ik neem ook genoegen met bier hoor)
Puick planquote:Op donderdag 10 november 2005 20:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
We kunnen het toch altijd proberen
Anders 11 december meet in A'dam tijdens Franzje ferdinand?
haal die avater wegquote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef MaRySe het volgende:
3e poging? of 4e?
Flikkerd ff een end op met de hele tijd die kutplaatjes van jequote:Op donderdag 10 november 2005 22:54 schreef wackey_scream het volgende:
[[url=http://x11.putfile.com/11/31308055866.gif]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Flikkerd ff een end op met de hele tijd die kutplaatjes van je
Stomme stomme hoeren stervende kanker newbie
Ten eerste ben ik geen newbie hier.......en wie denk jij wel dat je bent om me zo te noemen....je kunt het ook vriendelijk vragen..of ben je 15?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Flikkerd ff een end op met de hele tijd die kutplaatjes van je
Stomme stomme hoeren stervende kanker newbie
ja was ik wel van plan...nu niet meer.....quote:
Vertel eens, wat moet er van je hart?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:09 schreef wackey_scream het volgende:
[..]
ja was ik wel van plan...nu niet meer.....
lolquote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vertel eens, wat moet er van je hart?
*ohja, dat kan wel in het SC topic*
Maar je bent vast wel liefquote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef wackey_scream het volgende:
ik durf nu echt niets meer te zeggen....
scherpquote:Op donderdag 10 november 2005 23:17 schreef wackey_scream het volgende:
O jullie gaan allemaal naar Franz......leuk...ja ik ook...maar mag nu zeker niet meer met jullie mee
Tuurlijk, je mag biertjes voor me halen..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:17 schreef wackey_scream het volgende:
O jullie gaan allemaal naar Franz......leuk...ja ik ook...maar mag nu zeker niet meer met jullie mee
hoi allemaal!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk, je mag biertjes voor me halen..![]()
Nou alles vergeten en vergeven! Hoooooooy dinges
quote:
gaat niet zo makkelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
Kom dagje eerder terug van wintersport
PUBSC 428 | Und weiter..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:28 schreef wackey_scream het volgende:
he maar wel cool he die bushplaatjes....:)
Doe is niet zo onaardig tegen snopprinsesquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:45 schreef tonks het volgende:
Oja ik kom niet. want snopprinses komt
.
Puberquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef woutabest het volgende:
Streep mij ook maar door.
o wacht, ik sta er toch niet op
Snopprinsesquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:45 schreef tonks het volgende:
Oja ik kom niet. want snopprinses komt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |