Whehe de liedjes sla ik ook altijd overquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
In de ban van de ring.
Wat een langdraderig saai tering verhaal, waarbij elk kutterig tering grassprietje tot in detail beschreven wordt.
En toen ze pagina's lang aan het zingen zijn geslagen (bombardil ofzo) heb ik het in een hoek gepleurd om nooit meer open te slaan.
Saai, traag en gezang tot in detail beschrijven is helemaal een dikke nono in een verhaal
Volkomen interessant? Zwaar overschat? Je hebt het over een van de beste schrijvers van deze generatie. Maar goed, smaken verschillen. maar de mijne is beterquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:54 schreef Frollo het volgende:
11. De Asielzoeker - Arnon Grunberg
Van mijn schoonouders gekregen en derhalve serieus geprobeerd te lezen, maar niet doorheen te komen. Volkomen oninteressant, maar dat heb ik wel vaker met de zwaar overschatte Grunberg.
Mijn vriendin vond hem wel goed
Ik vermoed dat deze verzameling van letters- een boek wil ik het niet noemen - je beter zal liggen.quote:16. De Da Vinci Code - Dan Brown
Van mijn vader geleend, moet er nog aan beginnen.
over een misplaatst gevoel van superioriteit gesproken..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:49 schreef whispers het volgende:
[..]
Volkomen interessant? Zwaar overschat? Je hebt het over een van de beste schrijvers van deze generatie. Maar goed, smaken verschillen. maar de mijne is beter
[..]
Ik vermoed dat deze verzameling van letters- een boek wil ik het niet noemen - je beter zal liggen.
En waarom is Grunberg precies een van de beste schrijvers van deze generatie? Ik vind hem weinig meer dan een pretentieus pikkie, dat vooral zelf zijn grootste fan is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:49 schreef whispers het volgende:
Volkomen interessant? Zwaar overschat? Je hebt het over een van de beste schrijvers van deze generatie. Maar goed, smaken verschillen. maar de mijne is beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |