abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:17:57 #51
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31454136
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
In de ban van de ring.
Wat een langdraderig saai tering verhaal, waarbij elk kutterig tering grassprietje tot in detail beschreven wordt.

En toen ze pagina's lang aan het zingen zijn geslagen (bombardil ofzo) heb ik het in een hoek gepleurd om nooit meer open te slaan.

Saai, traag en gezang tot in detail beschrijven is helemaal een dikke nono in een verhaal
Whehe de liedjes sla ik ook altijd over
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:50:00 #52
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31456720
En hoe zit het met '100 jaar eenzaamheid' van Marquez?
Ik heb hem al jaren in de kast staan en wil en moet hem echt nog lezen, maar op een of andere manier kom ik er toch nooit toe...
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:49:25 #53
72710 whispers
verbally copulating
pi_31470961
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:54 schreef Frollo het volgende:
11. De Asielzoeker - Arnon Grunberg
Van mijn schoonouders gekregen en derhalve serieus geprobeerd te lezen, maar niet doorheen te komen. Volkomen oninteressant, maar dat heb ik wel vaker met de zwaar overschatte Grunberg.
Mijn vriendin vond hem wel goed
Volkomen interessant? Zwaar overschat? Je hebt het over een van de beste schrijvers van deze generatie. Maar goed, smaken verschillen. maar de mijne is beter
quote:
16. De Da Vinci Code - Dan Brown
Van mijn vader geleend, moet er nog aan beginnen.
Ik vermoed dat deze verzameling van letters- een boek wil ik het niet noemen - je beter zal liggen.
pi_31498662
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:49 schreef whispers het volgende:

[..]

Volkomen interessant? Zwaar overschat? Je hebt het over een van de beste schrijvers van deze generatie. Maar goed, smaken verschillen. maar de mijne is beter
[..]

Ik vermoed dat deze verzameling van letters- een boek wil ik het niet noemen - je beter zal liggen.
over een misplaatst gevoel van superioriteit gesproken..
pi_31531772
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:49 schreef whispers het volgende:
En waarom is Grunberg precies een van de beste schrijvers van deze generatie? Ik vind hem weinig meer dan een pretentieus pikkie, dat vooral zelf zijn grootste fan is.

De beste Nederlandse schrijver van deze generatie is imho Jan van Aken!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:58:19 #56
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31536546
The Little Friend ben ik ben in de vakantie begonnen en ben er "officieel" nog steeds mee bezig (betekent: ik ben nog niet begonnen met een ander boek), maar het schiet niet echt op. Dat houdt overigens niet in dat ik het niet goed vind, maar het is geen pageturner.

Van de lijst vond ik Glamorama erg goed (zoals alles van Brett Easton Ellis): ik vond het lezen als een David Lynch filmscript.

De Avonden vond ik erg goed.

Het bureau heb ik alle 7 delen nog van in de kast staan (gebonden, eerste druk) maar ben er nog steeds niet aan begonnen (sommige staan zelfs nog volledig in plastic ) maar ik vond Bij Nader Inzien een geweldig boek .
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:47:22 #57
84328 Lllaura
painting pictures
pi_31607200
[/quote]

Toevallig zeg, ik ben twee keer in 'De kleine vriend' begonnen, maar heb 'm nooit helemaal uitgelezen. Toen een vriendin vertelde dat het boek ook nog 'ns een onbevredigend einde had, ben ik er maar helemaal niet meer in begonnen.

'De ontdekking van de hemel' heb ik ook halverwege weggelegd. Heb later wel de film gezien.

'In de ban van de ring' wil ik nog steeds een keer lezen. Ben ooit in 'De Hobbit' begonnen, maar kwam er niet doorheen.

Toevallig is dat dit de enige drie boeken zijn die ik nooit helemaal uit heb gelezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lllaura op 22-10-2005 00:13:51 ]
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:20:08 #58
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_31616042
Ik heb De Kleine Vriend ook nog nooit uitgelezen.
Had wel eerst De Verborgen Geschiedenis gelezen en die vond ik echt een leuk boek. Alleen de kleine vriend nee. Ik begon vol goede moed, maar na een tijdje kwam er gewoon geen schot in. Had het weggelegd en nooit meer ingekeken.
LOTR en de Hobbit heb ik wel uitgelezen. Maar meeste boeken heb ik wel uitgelezen. Ik moet nog steeds Emma helemaal uitlezen besef ik nu.
Seen it all done it all, can't remember most of it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')