Ik noemde iemand die al heel lang dood is...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:53 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Shit net te laat.
Nu ben ik nieuwsgierig.
Dit antwoord komt nog het dichtst in de buurt. Hij heeft geen kinderen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:52 schreef peaceman het volgende:
Naam van kind(eren) verwerkt in titel?
The Cure was oorspronkelijk een 4-mans formatie (voor ze platen gingen maken). Geen idee of deze foto uit die tijd is, trouwensquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:41 schreef ranja het volgende:
[..]
het feit dat ze met z'n vieren zijn vind ik opvallender dan dat ze geen make-up hebben
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:59 schreef ranja het volgende:
het nummer wordt z'n ouders, Lorna en Derek, gezongen?
De vraag was 'wat is er bijzonder aan dat nummer'. Jij antwoordt 'zijn ouders'. Vind je dat een punt waard?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik was toch sneller met mijn antwoord?![]()
En Irma en Marlies en Robinquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Boris, Maud, JK, Alice, Mieke (Maaike?)
je bedoelt Meike, sorryquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Boris, Maud, JK, Alice, Mieke (Maaike?)
DaisyDuke +1quote:
Dit staat precies boven mijn antwoord, ik reageer hier op. Had het misschien even moeten quoten maar het leek me al aardig duidelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:55 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dit antwoord komt nog het dichtst in de buurt. Hij heeft geen kinderen.
hoe heette die jongen met die blonde halflange haren dan ook weer?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:33 schreef ranja het volgende:
[..]
je bedoelt Meike, sorry
[..]
DaisyDuke +1
gelukkig zijn er meer fans hier
geen Frank, dolle_hond. Peaceman had er ook 5 goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |