Shit net te laat.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hele domme opmerking, edit.
Kloonalert, kloonalert!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:01 schreef peaceman het volgende:
Hey Roofingburner, welkom terug.. lang niet gezien.. misschien nog net toen ik begon mee te doen?
Met welke band heeft Buju Banton in de jaren 90 samengewerkt (en een plaat opgenomen)?quote:
Nee, het was meer genre overstijgend.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:17 schreef DaisyDuke het volgende:
Rancid toch?
Ik noemde iemand die al heel lang dood is...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:53 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Shit net te laat.
Nu ben ik nieuwsgierig.
Dit antwoord komt nog het dichtst in de buurt. Hij heeft geen kinderen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:52 schreef peaceman het volgende:
Naam van kind(eren) verwerkt in titel?
The Cure was oorspronkelijk een 4-mans formatie (voor ze platen gingen maken). Geen idee of deze foto uit die tijd is, trouwensquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:41 schreef ranja het volgende:
[..]
het feit dat ze met z'n vieren zijn vind ik opvallender dan dat ze geen make-up hebben
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:59 schreef ranja het volgende:
het nummer wordt z'n ouders, Lorna en Derek, gezongen?
De vraag was 'wat is er bijzonder aan dat nummer'. Jij antwoordt 'zijn ouders'. Vind je dat een punt waard?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik was toch sneller met mijn antwoord?![]()
En Irma en Marlies en Robinquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Boris, Maud, JK, Alice, Mieke (Maaike?)
je bedoelt Meike, sorryquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Boris, Maud, JK, Alice, Mieke (Maaike?)
DaisyDuke +1quote:
Dit staat precies boven mijn antwoord, ik reageer hier op. Had het misschien even moeten quoten maar het leek me al aardig duidelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:55 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dit antwoord komt nog het dichtst in de buurt. Hij heeft geen kinderen.
hoe heette die jongen met die blonde halflange haren dan ook weer?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:33 schreef ranja het volgende:
[..]
je bedoelt Meike, sorry
[..]
DaisyDuke +1
gelukkig zijn er meer fans hier
geen Frank, dolle_hond. Peaceman had er ook 5 goed
Ik denk dat Bukgeit wilde horen dat z'n ouders het nummer zongen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dit staat precies boven mijn antwoord, ik reageer hier op. Had het misschien even moeten quoten maar het leek me al aardig duidelijk.
Bukgeit reageerde hier op het antwoord: Hij heeft de namen van zijn kinderen in de titel verwerkt.
Waarop ik dus zeg: zijn ouders dan?
Ik zou het niet heel gek vinden als ik het punt had gekregen.
toe maar![]()
All Time Idols TOP 10!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:36 schreef dolle_hond het volgende:
hoe heette die jongen met die blonde halflange haren dan ook weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |