Het is gewoon de hele verzamelnaam voor mensen die er geen magisch-realistisch wereldbeeld op na houden. En dan een positievere bewoording dan atheist.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik doe 's gek, ik doe met je mee.Geloof dat het redelijk in de buurt van mijn wereldbeeld komt als ik dat zo lees.
ik ben geen Brightquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:15 schreef speknek het volgende:
Weet eigenlijk iedereen wat Brights zijn? Ik lees het pas net voor het eerst.
Uitleg: http://books.guardian.co.uk/review/story/0,12084,981412,00.html
website: http://www.the-brights.net/
Ik kom uit de kast, ik ben een Bright.
Op zich is er wmb niets mis met het woord 'atheïst', alleen mensen hechten er vaak een totaal verkeerde (bij)betekenis aan. Het wordt met name door theïsten bijkans als een scheldwoord gebruikt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:19 schreef speknek het volgende:
Het is gewoon de hele verzamelnaam voor mensen die er geen magisch-realistisch wereldbeeld op na houden. En dan een positievere bewoording dan atheist.
Nouja het is een negatief van iets waar ik in de eerste plaats het bestaan al absurd van vind. Da's nogal een omslachtige manier om mezelf te omschrijven.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Op zich is er wmb niets mis met het woord 'atheïst', alleen mensen hechten er vaak een totaal verkeerde (bij)betekenis aan. Het wordt met name door theïsten bijkans als een scheldwoord gebruikt.
Daar heb je eik wel gelijk in...quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:32 schreef speknek het volgende:
Nouja het is een negatief van iets waar ik in de eerste plaats het bestaan al absurd van vind. Da's nogal een omslachtige manier om mezelf te omschrijven.
In literatuurquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In literatuur / fantasie of als a way of life?
Whehehehquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:47 schreef -Trinity- het volgende:
Toch goed dat je tegen je verlies kan dan. Zou je niet verwachten na het met gemak winnen van mij
.
De Komst van Joachim Stillerquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan kan ik het alleszins met je eens zijn.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
WhehehehIk hoor het je nog zeggen.
Trin: "Ruben, kun je even kijken of ik zo een bal raak want ik ben net te klein om de tafel te kunnen zien en ik wil dat kleed niet mollen"
Zei meneer die drie keer op een avond z'n hoofd stootte tegen mijn windgong.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Trin: "Ruben, kun je even kijken of ik zo een bal raak want ik ben net te klein om de tafel te kunnen zien en ik wil dat kleed niet mollen"
Dat is precies de titel waaraan ik meteen moest denken. Nog niet gelezen, maar ken het verhaal wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:38 schreef Reya het volgende:
[..]
De Komst van Joachim Stiller
Meesterwerk![]()
quote:<Reya> livEliveD
<livEliveD> Reya!!!!!!
<livEliveD>************
<livEliveD>
<Reya> Oei, je randt me aan
<livEliveD> Tuuwk
<livEliveD> *slurp*
<Reya> Nu heb je mijn speeksel opgeslurpt, livEliveD
<livEliveD> Heerlijk!!!!!
<livEliveD>
<Reya> Ja maar ik heb nu een droge tong
<livEliveD> Sorry
<livEliveD> Misschien wil alicey wel even erop/erin spugen?
<livEliveD> (ok wij zijn erg)
Hmmm, ik heb De Aanslag gelezen en die was best leuk. Maar Mulisch is niets vergeleken bij Lampoquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is precies de titel waaraan ik meteen moest denken. Nog niet gelezen, maar ken het verhaal wel.
Maar dat je dan niet van Mulisch houdt... Dat gaat toch ook behoorlijk die kant op.
wil ik ook!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eerste fotootje van mijniMac
Sorry voor de brakke kwaliteit.
Daar zou hij het zelf niet mee eens zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb De Aanslag gelezen en die was best leuk. Maar Mulisch is niets vergeleken bij Lampo
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zei meneer die drie keer op een avond z'n hoofd stootte tegen mijn windgong.
Valt me nog mee dat je me niet kwijtraakte doordat je over me heen keek, hè?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
was je niet slapen trouwensquote:
Je mag er op mijn verjaardagsmeet wel even mee spelen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:44 schreef qu63 het volgende:
wil ik ook!
De ontdekking van de Hemel vond ik echt een schitterend boek!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vond De Aanslag trouwens niks. De ontdekking van de hemel daarentegen... En nu ben ik De procedure aan het lezen, ook erg mooi.
Ik ook. Ben het aan het herlezen. De film vond ik ook mooi.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:49 schreef miss_sly het volgende:
De ontdekking van de Hemel vond ik echt een schitterend boek!
Die bank waar wij op lagen is er tegenover toch? Of mocht die info niet op fok?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eerste fotootje van mijniMac
Sorry voor de brakke kwaliteit.
[ IMG=500]http://i5.photobucket.com/albums/y178/Lupa_Solitaria/compjes.jpg[/IMG]
Ben nog niet echt toe aan herlezen van boeken, heb nog te veel ongelzen boeken liggenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ook. Ben het aan het herlezen. De film vond ik ook mooi.
Ja dat heb je met lilliputter huizenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:41 schreef -Trinity- het volgende:
Zei meneer die drie keer op een avond z'n hoofd stootte tegen mijn windgong.
Ik ben met je eens dat ik je af en toe op de tast probeerde te vinden met me voetenquote:Valt me nog mee dat je me niet kwijtraakte doordat je over me heen keek, hè?
Kweetet. Het staat op mijn lijstje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:51 schreef Reya het volgende:
Stiller moet je echt eens lezen, Lupa. Het is een enorm bijzonder en boeiend boek![]()
Nee hoor, gezien jouw reputatie en die van Lupa ligt het in de lijn der verwachtingquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die bank waar wij op lagen is er tegenover toch? Of mocht die info niet op fok?
Jahoor. 90% van mijn seksleven staat toch al op Fok!, dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:52 schreef livEliveD het volgende:
Die bank waar wij op lagen is er tegenover toch? Of mocht die info niet op fok?
Slaap zequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupje gaat ook maar eens koesen. Dat heeft ze dit weekend nog maar weinig gedaan.
Truste!![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jahoor. 90% van mijn seksleven staat toch al op Fok!, dus dit kan er ook nog wel bij.
Trustequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:51 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik ging toch slapen...
dat is dan zeker die missende 10%quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupje gaat ook maar eens koesen. Dat heeft ze dit weekend nog maar weinig gedaan.
Truste!![]()
Kon je die paar tips van me nog wel 'uitproberen'?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
schaapje!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:01 schreef het_fokschaap het volgende:
miss ? ik wilde vandaag een boek kopen, maar wist niet welke...wilde eigenlijk weer eens wat van Stephen King lezen...welke titel raad je aan ?
neequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaapje!
Ik weet niet welke je al gelezen hebt van King; heb je er al heel veel gelezen?
OK, dan zijn er nog wel een paar die ik erg gaaf vond die ik je kan aanradenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee
Dolores Claiborne gedeeltelijk en de Spelbreker helemaal
bedanktquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OK, dan zijn er nog wel een paar die ik erg gaaf vond die ik je kan aanraden
Rosie, The Stand, Insomnia, De Noodzaak en Het meisje dat hield van Tom Gordon vond ik echt gaaf. Het laatste is wel heel iets anders dan de meeste boeken van King, maar ik vond het zo goed geschreven! Verder zijn Vel over been, De Vervloeking en De Duistere Kant ook zeker de moeite waard!
Ik hoop dat je ze net zo mooi vindt als ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bedankt![]()
ik ga even deze post bookmarken
gebookmarked onder "Miss Sly's boekentip"quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bedankt![]()
ik ga even deze post bookmarken
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gebookmarked onder "Miss Sly's boekentip"
ik hoop het ook.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze net zo mooi vindt als ik
Ik heb zo veel boeken gelezen, dat ik je ook nog wel andere dingen kan aanraden, maar het nadeel van zulke dingen is natuurlijk dat het heel erg persoonlijk is wat je mooi vindt. Maar als King je ooit goed bevallen is, ga je zeker een paar van deze boeken erg leuk vinden!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hoop het ook.
wil eens een keer weer wat anders lezen en dit is me ooit goed bevallen.
nog films gekeken vandaag ?
ik geloof jequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb zo veel boeken gelezen, dat ik je ook nog wel andere dingen kan aanraden, maar het nadeel van zulke dingen is natuurlijk dat het heel erg persoonlijk is wat je mooi vindt. Maar als King je ooit goed bevallen is, ga je zeker een paar van deze boeken erg leuk vinden!
Ik heb nog een t-shirt gekocht voor techno-feest volgende week. blauw t-shirt met opschrift "parttime junkie"quote:Geen films gekeken, ik heb geshopt! Niet dat dat zo'n succes was, want ik heb alleen volgens plan een spijkerbroek gekocht en dan nog een broek omda tik die zo leuk vond
Maar nog geen rokje en geen laarzen
da's toevalligquote:En omdat ik toch in de buurt was, maar even bij Jens gaan kijken, en die moest net in bad!
nee, alleen nog wat Stargate, ben er bijna doorheenquote:Jij nog films gekeken vandaag?
quote:
Die is wel leukquote:Ik heb nog een t-shirt gekocht voor techno-feest volgende week. blauw t-shirt met opschrift "parttime junkie"
Was echt toevalligquote:da's toevallig
Hoeveel afleveringen is 1 seizoen?quote:nee, alleen nog wat Stargate, ben er bijna doorheen
kan hij wel wat fout doen bij je?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:44 schreef miss_sly het volgende:
Was echt toevallig![]()
En hij was weer zo blij me te zien; hij kroop naar me toe, trok zich aan mijn broek omhoog en stak zijn armpjes op zodat ik hem op kon pakken en toen ging hij me kusjes geven
Nou doet ie dat nog steeds met open mond terwijl hij gelijk aan m'n haren trekt, maar ik vind hem toch nog steeds lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |