Het centrum viel best mee hoor met de auto, zolang je je gas,- en rempedaal maar weet te gebruiken!quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet alleen met de auto.. Het verkeer is sowieso levensgevaarlijk in het centrum.Met de auto kun je denk ik het beste de auto net iets buiten het centrum neerzetten (Vasteland of Centraal Station o.i.d.)
Vooral het rempedaal denk ik. Ik verbaas me er soms over dat je er als automobilist nog door komt met al die permanent overstekende mensjes.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het centrum viel best mee hoor met de auto, zolang je je gas,- en rempedaal maar weet te gebruiken!
ach, veel gas geven en ze springen vanzelf wel wegquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vooral het rempedaal denk ik. Ik verbaas me er soms over dat je er als automobilist nog door komt met al die permanent overstekende mensjes.
Doen ze in Rotterdam niet zo snel. Het is niet de dam.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach, veel gas geven en ze springen vanzelf wel weg
bij mij welquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doen ze in Rotterdam niet zo snel. Het is niet de dam.
heel rotterdam is toch import-tuigquote:
En zie je al vliegende koeien?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
Die thee heeft in ieder geval een aparte smaak.
Dunnoquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:18 schreef qu63 het volgende:
cool liv!
is het ook onderdeel van het Stedelijk?
maar het zit er dus gewoon boven?quote:
Goed te doen. Tis wel 10 euro entree geloof ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:05 schreef qu63 het volgende:
maar het zit er dus gewoon boven?
mss ook maar eens langs gaan dan
www.elf.nl ofzo?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Goed te doen. Tis wel 10 euro entree geloof ikWat de drank er kost heb ik eigenlijk geen idee van.
www.ilove11.nl dusquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
www.elf.nl ofzo?
10 euri valt nog best mee eigenlijk..
Dr. Lawrence Gordon: What's your name?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:30 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb Saw gekeken, slechte film. Wel grappige uitspraken van een van de hoofdpersonen.
Ik vond em eigenlijk wel erg leuk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:30 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb Saw gekeken, slechte film. Wel grappige uitspraken van een van de hoofdpersonen.
Misschien komt het door mijn geslachtquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik vond em eigenlijk wel erg leuk.
ben je alweer thuis dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben vanmiddag met heiden6 naar een erg boeiende film geweest. Accused, een Deense film over een vader die door zijn 14-jarige dochter wordt beschuldigd van seksueel misbruik.
. Vermoeid en voldaan pak ik uiteindelijk mijn spullen en ga ik op weg naar Amsterdam. Het was een leuk weekend en, nogmaals, eigenlijk mag ik het noorden best wel. Sowieso wonen er leuke mensen
Ja, ik heb een blad en een kalender van ze ontvangen (en natuurlijk het verzoek om een donatie). Op zich leuk en aardig, maar ik vraag me af op welke manier ze aan mijn gegevens zijn gekomen. Ik vermoed de dierenarts, kan zo snel niets anders bedenken.. Maar misschien dat iemand ze kent, en weet hoe ze aan gegevens komen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nooit van gehoord.Het heeft vast iets met dieren te maken.
![]()
Teveelquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
Hoeveel tijd ben je nou totaal kwijt geweest aan zoeken en "kaart lezen)?
Vrouwen kunnen geen biertjes openenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:07 schreef livEliveD het volgende:
De derde persoon is een prima gastvrouw (op een enkel incidentje na, later op de avond, waarbij ik zelf me bier moet openen en dat verwacht je toch niet als moderne man). Het huis waarin ze woont is toppie ingericht vind ik en hangt zelfs een leuke kandelaar met echte kaarsjes waar ik natuurlijk de hens in moet gooien. Ik ben de Bob en in de late uurtjes vertrekken we naar Groningen om te gaan poolen. Mijn rijstijl vindt ze zuigen en ik neem het haar niet kwalijk gezien het feit dat ze net het huifkarren decennium achter zich hebben gelaten.
Alhoewel ik een Amsterdams poolcafe verwacht (met bierbuikmensen die onder de tatoeages zitten en tig Harley’s voor de deur) blijkt dit niet het geval. Toegegeven, ze kon verdomd goed poolen en het ging gelijk op (eigenlijk was ze net iets beter). We duiken het nachtleven in, een coole disco echter net te druk. Dansen is moeilijk maar we maken er het beste van. Gezellig is het toch wel. Rond een uurtje of 5 - 6 proberen we eten te bemachtigen bij de vreetmuur maar het favo eten is er niet meer en dus keren we huiswaarts op te gaan frituren.
Onderweg hebben we bijna een ongeluk als een of andere lul vergeet een bocht te nemen waardoor zijn auto een paar meter voor me op mijn weghelft wordt geparkeerd. Gelukkig heelhuids thuisgekomen flikker ik wat vet in me maag. Erg ok. En dan, slapen, ik ben kapot.
s’ochtend blijkt dat me prikkelende vorm van communicatie ervoor zorgt dat ik slaag krijg en ik probeer me te verdedigen. Het mocht niet baten en ik ben genoodzaakt om tig klappen te incasseren (Ouch). Volgende bestemming is Assen en het blijkt al snel dat haar rijstijl er eentje is van veel snelheid. We komen bij een enorm gastvrij gezin waar ik me dankbaar vol laat stoppen met koekjes en ook voor mijn terugreis krijg ik de nodige versnaperingen mee. Erg [afbeelding]. Vermoeid en voldaan pak ik uiteindelijk mijn spullen en ga ik op weg naar Amsterdam. Het was een leuk weekend en, nogmaals, eigenlijk mag ik het noorden best wel. Sowieso wonen er leuke mensen
.
die uitspraak is ook niet van jezelf?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:24 schreef het_fokschaap het volgende:
ik net een leuk boek met uitspraken en aforismen aangeschaft. dus voorlopig spreek ik geen woord meer van mezelf
Lupa ? Love is in the air ?
Nikkyquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen geen biertjes openen
Het was gezellig.
Ik vind 'm juist wel komischquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:07 schreef livEliveD het volgende:
Mijn rijstijl vindt ze zuigen en ik neem het haar niet kwalijk gezien het feit dat ze net het huifkarren decennium achter zich hebben gelaten.
Toch goed dat je tegen je verlies kan danquote:Toegegeven, ze kon verdomd goed poolen en het ging gelijk op (eigenlijk was ze net iets beter).
Of met heel erg kreupele mensen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nooit van gehoord.Het heeft vast iets met dieren te maken.
![]()
Hoi Nikkyquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen geen biertjes openen
Het was gezellig.
Ik moet zeggen dat ik echt een fijn weekend heb gehadquote:
Hai Aliceyquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:13 schreef Alicey het volgende:
syl!
Mooi zoquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik echt een fijn weekend heb gehad
Vrijdagavond bij een vriend film eten en film kijken, zaterdag lekker de hele dag, avond en nacht voor mezelf, wat gerommeld en films gekeken en genoten van het alleen-zijn, en vandaag geshopt en even bij Jens langs geweest
Kortom: heerlijk!
Mwah, ook heel erg alleen, ik weet alleen niet of dat positief isquote:Jouw weekend ook goed geweest?
Klinkt goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vrijdagavond bij een vriend film eten en film kijken, zaterdag lekker de hele dag, avond en nacht voor mezelf, wat gerommeld en films gekeken en genoten van het alleen-zijn, en vandaag geshopt en even bij Jens langs geweest
Jouw weekend ook goed geweest?
Een echte zondagsdelicatesse, nietwaar?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jouw weekend ook goed geweest?
Zeker een apart hapjequote:Op zondag 2 oktober 2005 21:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een echte zondagsdelicatesse, nietwaar?![]()
Slaap ze Trinityquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:56 schreef -Trinity- het volgende:
Heb het een beetje later dan verwacht gemaakt bij m'n ex.
Trusten allemaal
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:56 schreef -Trinity- het volgende:
Heb het een beetje later dan verwacht gemaakt bij m'n ex.
Trusten allemaal
Ik doe 's gek, ik doe met je mee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:15 schreef speknek het volgende:
Weet eigenlijk iedereen wat Brights zijn? Ik lees het pas net voor het eerst.
Uitleg: http://books.guardian.co.uk/review/story/0,12084,981412,00.html
website: http://www.the-brights.net/
Ik kom uit de kast, ik ben een Bright.
Het is gewoon de hele verzamelnaam voor mensen die er geen magisch-realistisch wereldbeeld op na houden. En dan een positievere bewoording dan atheist.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik doe 's gek, ik doe met je mee.Geloof dat het redelijk in de buurt van mijn wereldbeeld komt als ik dat zo lees.
ik ben geen Brightquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:15 schreef speknek het volgende:
Weet eigenlijk iedereen wat Brights zijn? Ik lees het pas net voor het eerst.
Uitleg: http://books.guardian.co.uk/review/story/0,12084,981412,00.html
website: http://www.the-brights.net/
Ik kom uit de kast, ik ben een Bright.
Op zich is er wmb niets mis met het woord 'atheïst', alleen mensen hechten er vaak een totaal verkeerde (bij)betekenis aan. Het wordt met name door theïsten bijkans als een scheldwoord gebruikt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:19 schreef speknek het volgende:
Het is gewoon de hele verzamelnaam voor mensen die er geen magisch-realistisch wereldbeeld op na houden. En dan een positievere bewoording dan atheist.
Nouja het is een negatief van iets waar ik in de eerste plaats het bestaan al absurd van vind. Da's nogal een omslachtige manier om mezelf te omschrijven.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Op zich is er wmb niets mis met het woord 'atheïst', alleen mensen hechten er vaak een totaal verkeerde (bij)betekenis aan. Het wordt met name door theïsten bijkans als een scheldwoord gebruikt.
Daar heb je eik wel gelijk in...quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:32 schreef speknek het volgende:
Nouja het is een negatief van iets waar ik in de eerste plaats het bestaan al absurd van vind. Da's nogal een omslachtige manier om mezelf te omschrijven.
In literatuurquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In literatuur / fantasie of als a way of life?
Whehehehquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:47 schreef -Trinity- het volgende:
Toch goed dat je tegen je verlies kan dan. Zou je niet verwachten na het met gemak winnen van mij
.
De Komst van Joachim Stillerquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan kan ik het alleszins met je eens zijn.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
WhehehehIk hoor het je nog zeggen.
Trin: "Ruben, kun je even kijken of ik zo een bal raak want ik ben net te klein om de tafel te kunnen zien en ik wil dat kleed niet mollen"
Zei meneer die drie keer op een avond z'n hoofd stootte tegen mijn windgong.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
WhehehehIk hoor het je nog zeggen.
Trin: "Ruben, kun je even kijken of ik zo een bal raak want ik ben net te klein om de tafel te kunnen zien en ik wil dat kleed niet mollen"
Dat is precies de titel waaraan ik meteen moest denken. Nog niet gelezen, maar ken het verhaal wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:38 schreef Reya het volgende:
[..]
De Komst van Joachim Stiller
Meesterwerk![]()
quote:<Reya> livEliveD
<livEliveD> Reya!!!!!!
<livEliveD>************
<livEliveD>
<Reya> Oei, je randt me aan
<livEliveD> Tuuwk
<livEliveD> *slurp*
<Reya> Nu heb je mijn speeksel opgeslurpt, livEliveD
<livEliveD> Heerlijk!!!!!
<livEliveD>
<Reya> Ja maar ik heb nu een droge tong
<livEliveD> Sorry
<livEliveD> Misschien wil alicey wel even erop/erin spugen?
<livEliveD> (ok wij zijn erg)
Hmmm, ik heb De Aanslag gelezen en die was best leuk. Maar Mulisch is niets vergeleken bij Lampoquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is precies de titel waaraan ik meteen moest denken. Nog niet gelezen, maar ken het verhaal wel.
Maar dat je dan niet van Mulisch houdt... Dat gaat toch ook behoorlijk die kant op.
wil ik ook!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eerste fotootje van mijniMac
Sorry voor de brakke kwaliteit.
Daar zou hij het zelf niet mee eens zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb De Aanslag gelezen en die was best leuk. Maar Mulisch is niets vergeleken bij Lampo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |