Dus toch geen reserveonderdelenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, dat is redelijk normaal. Verwacht echter niet dat de kast in elkaar blijft dan.
Alleen als er wordt aangegeven dat er reserveonderdelen zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:42 schreef livEliveD het volgende:
Ik had gisteren voor de grap wat IKEA kasten () gekocht. Is het normaal dat je soms onderdelen overhoudt?
Ehhhhhquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:55 schreef miss_sly het volgende:
Alleen als er wordt aangegeven dat er reserveonderdelen zijn
Normaal moet alles gebruikt worden!
Hoi qu.quote:
Ik ben expert in-m'n-eentje-Ikea-kasten-in-elkaar-zetten en ik heb nooit iets overgehouden en al mijn kasten blijven echt lang goed en stevig in elkaar staanquote:
Neequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hoi qu.
Mja, ik heb ervaring met ikeakasten, dus ik kan hem vast helpen *pakt gereedschapskoffer* *pakt trein*.
Beetje goed geslapen qu?
waar is het koopzondag?quote:
Eindhoven!quote:
Allemaal raar klein spul. Schroeven, spijkers, en meer van die zooi. En een balkje maar dat bleek de deurgreep te zijnquote:
dat is mij iets te verquote:
Spijkers kan, want die kun je ook gewoon minder gebruiken vaak dan ze aangeven. SChroeven klinkt al wat minder goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Allemaal raar klein spul. Schroeven, spijkers, en meer van die zooi. En een balkje maar dat bleek de deurgreep te zijn![]()
Mja, ik had dus ook schroefjes over. En die kast van mij staat nog steeds.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Allemaal raar klein spul. Schroeven, spijkers, en meer van die zooi. En een balkje maar dat bleek de deurgreep te zijn![]()
Ach, het is maar 45 minuten rijden voor mequote:
In Amsterdam is er vast ook koopzondagquote:
Ach ik zie het wel. Desnoods doop ik dat ding in de lijmquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:09 schreef Haushofer het volgende:
Mja, ik had dus ook schroefjes over. En die kast van mij staat nog steeds.
jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ach ik zie het wel. Desnoods doop ik dat ding in de lijm
Iemand nog uitgeweest?
Ik heb nooit een katerquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
In Amsterdam is er vast ook koopzondag
Heb je al een kater?![]()
Ik hield ook wel dingetjes over bij mijn kast, en hij staat ook nog. Met een tv en een printer erinquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
maar wel een gezelligequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:22 schreef Reya het volgende:
Hmmm, hier is het ook koopzondag, maar dit is ook een uithoek van het land![]()
volgens mijn msn ben je nog wel onlinequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:25 schreef -Trinity- het volgende:
Ligt het aan mij, of doet mijn msn het niet meer?.
Het grote "Er is iets down" topic #22quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:25 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik hield ook wel dingetjes over bij mijn kast, en hij staat ook nog. Met een tv en een printer erin.
Ligt het aan mij, of doet mijn msn het niet meer?.
Soms wil het toch nog wel een jaartje goed blijven.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben expert in-m'n-eentje-Ikea-kasten-in-elkaar-zetten en ik heb nooit iets overgehouden en al mijn kasten blijven echt lang goed en stevig in elkaar staan
Maar misschien is het goed genoeg voor eventjes
In Rotterdam elke zondag koopzondag (centrum).quote:
ik vindt het wel gezelliger dan Hilversum of Amsterdam ofzo jaquote:
Dat heb ik al meegemaakt ja, wat een hél is het dan daar met de autoquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Rotterdam elke zondag koopzondag (centrum).
best gekquote:en een kruidenthee die belooft hetzelfde effect als koffie te hebben, maar dan zonder het dip-effect, en zonder caffeine.
Niet alleen met de auto.. Het verkeer is sowieso levensgevaarlijk in het centrum.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat heb ik al meegemaakt ja, wat een hél is het dan daar met de auto
Ik ga straks eens even een kopje zetten, eens kijken wat er van waar is. De toon waarop de eerste zin geschreven is belooft iig al een hoog bs-gehalte.quote:best gek
Het centrum viel best mee hoor met de auto, zolang je je gas,- en rempedaal maar weet te gebruiken!quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet alleen met de auto.. Het verkeer is sowieso levensgevaarlijk in het centrum.Met de auto kun je denk ik het beste de auto net iets buiten het centrum neerzetten (Vasteland of Centraal Station o.i.d.)
Vooral het rempedaal denk ik. Ik verbaas me er soms over dat je er als automobilist nog door komt met al die permanent overstekende mensjes.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het centrum viel best mee hoor met de auto, zolang je je gas,- en rempedaal maar weet te gebruiken!
ach, veel gas geven en ze springen vanzelf wel wegquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vooral het rempedaal denk ik. Ik verbaas me er soms over dat je er als automobilist nog door komt met al die permanent overstekende mensjes.
Doen ze in Rotterdam niet zo snel. Het is niet de dam.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach, veel gas geven en ze springen vanzelf wel weg
bij mij welquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doen ze in Rotterdam niet zo snel. Het is niet de dam.
heel rotterdam is toch import-tuigquote:
En zie je al vliegende koeien?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
Die thee heeft in ieder geval een aparte smaak.
Dunnoquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:18 schreef qu63 het volgende:
cool liv!
is het ook onderdeel van het Stedelijk?
maar het zit er dus gewoon boven?quote:
Goed te doen. Tis wel 10 euro entree geloof ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:05 schreef qu63 het volgende:
maar het zit er dus gewoon boven?
mss ook maar eens langs gaan dan
www.elf.nl ofzo?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Goed te doen. Tis wel 10 euro entree geloof ikWat de drank er kost heb ik eigenlijk geen idee van.
www.ilove11.nl dusquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
www.elf.nl ofzo?
10 euri valt nog best mee eigenlijk..
Dr. Lawrence Gordon: What's your name?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:30 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb Saw gekeken, slechte film. Wel grappige uitspraken van een van de hoofdpersonen.
Ik vond em eigenlijk wel erg leuk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:30 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb Saw gekeken, slechte film. Wel grappige uitspraken van een van de hoofdpersonen.
Misschien komt het door mijn geslachtquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik vond em eigenlijk wel erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |