quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zei meneer die drie keer op een avond z'n hoofd stootte tegen mijn windgong.
Valt me nog mee dat je me niet kwijtraakte doordat je over me heen keek, hè?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
WhehehehIk hoor het je nog zeggen.
Trin: "Ruben, kun je even kijken of ik zo een bal raak want ik ben net te klein om de tafel te kunnen zien en ik wil dat kleed niet mollen"
was je niet slapen trouwensquote:
Je mag er op mijn verjaardagsmeet wel even mee spelen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:44 schreef qu63 het volgende:
wil ik ook!
De ontdekking van de Hemel vond ik echt een schitterend boek!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vond De Aanslag trouwens niks. De ontdekking van de hemel daarentegen... En nu ben ik De procedure aan het lezen, ook erg mooi.
Ik ook. Ben het aan het herlezen. De film vond ik ook mooi.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:49 schreef miss_sly het volgende:
De ontdekking van de Hemel vond ik echt een schitterend boek!
Die bank waar wij op lagen is er tegenover toch? Of mocht die info niet op fok?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eerste fotootje van mijniMac
Sorry voor de brakke kwaliteit.
[ IMG=500]http://i5.photobucket.com/albums/y178/Lupa_Solitaria/compjes.jpg[/IMG]
Ben nog niet echt toe aan herlezen van boeken, heb nog te veel ongelzen boeken liggenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ook. Ben het aan het herlezen. De film vond ik ook mooi.
Ja dat heb je met lilliputter huizenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:41 schreef -Trinity- het volgende:
Zei meneer die drie keer op een avond z'n hoofd stootte tegen mijn windgong.
Ik ben met je eens dat ik je af en toe op de tast probeerde te vinden met me voetenquote:Valt me nog mee dat je me niet kwijtraakte doordat je over me heen keek, hè?
Kweetet. Het staat op mijn lijstje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:51 schreef Reya het volgende:
Stiller moet je echt eens lezen, Lupa. Het is een enorm bijzonder en boeiend boek![]()
Nee hoor, gezien jouw reputatie en die van Lupa ligt het in de lijn der verwachtingquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die bank waar wij op lagen is er tegenover toch? Of mocht die info niet op fok?
Jahoor. 90% van mijn seksleven staat toch al op Fok!, dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:52 schreef livEliveD het volgende:
Die bank waar wij op lagen is er tegenover toch? Of mocht die info niet op fok?
Slaap zequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupje gaat ook maar eens koesen. Dat heeft ze dit weekend nog maar weinig gedaan.
Truste!![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jahoor. 90% van mijn seksleven staat toch al op Fok!, dus dit kan er ook nog wel bij.
Trustequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:51 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik ging toch slapen...
dat is dan zeker die missende 10%quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupje gaat ook maar eens koesen. Dat heeft ze dit weekend nog maar weinig gedaan.
Truste!![]()
Kon je die paar tips van me nog wel 'uitproberen'?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
schaapje!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:01 schreef het_fokschaap het volgende:
miss ? ik wilde vandaag een boek kopen, maar wist niet welke...wilde eigenlijk weer eens wat van Stephen King lezen...welke titel raad je aan ?
neequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaapje!
Ik weet niet welke je al gelezen hebt van King; heb je er al heel veel gelezen?
OK, dan zijn er nog wel een paar die ik erg gaaf vond die ik je kan aanradenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee
Dolores Claiborne gedeeltelijk en de Spelbreker helemaal
bedanktquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OK, dan zijn er nog wel een paar die ik erg gaaf vond die ik je kan aanraden
Rosie, The Stand, Insomnia, De Noodzaak en Het meisje dat hield van Tom Gordon vond ik echt gaaf. Het laatste is wel heel iets anders dan de meeste boeken van King, maar ik vond het zo goed geschreven! Verder zijn Vel over been, De Vervloeking en De Duistere Kant ook zeker de moeite waard!
Ik hoop dat je ze net zo mooi vindt als ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bedankt![]()
ik ga even deze post bookmarken
gebookmarked onder "Miss Sly's boekentip"quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bedankt![]()
ik ga even deze post bookmarken
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gebookmarked onder "Miss Sly's boekentip"
ik hoop het ook.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze net zo mooi vindt als ik
Ik heb zo veel boeken gelezen, dat ik je ook nog wel andere dingen kan aanraden, maar het nadeel van zulke dingen is natuurlijk dat het heel erg persoonlijk is wat je mooi vindt. Maar als King je ooit goed bevallen is, ga je zeker een paar van deze boeken erg leuk vinden!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hoop het ook.
wil eens een keer weer wat anders lezen en dit is me ooit goed bevallen.
nog films gekeken vandaag ?
ik geloof jequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb zo veel boeken gelezen, dat ik je ook nog wel andere dingen kan aanraden, maar het nadeel van zulke dingen is natuurlijk dat het heel erg persoonlijk is wat je mooi vindt. Maar als King je ooit goed bevallen is, ga je zeker een paar van deze boeken erg leuk vinden!
Ik heb nog een t-shirt gekocht voor techno-feest volgende week. blauw t-shirt met opschrift "parttime junkie"quote:Geen films gekeken, ik heb geshopt! Niet dat dat zo'n succes was, want ik heb alleen volgens plan een spijkerbroek gekocht en dan nog een broek omda tik die zo leuk vond
Maar nog geen rokje en geen laarzen
da's toevalligquote:En omdat ik toch in de buurt was, maar even bij Jens gaan kijken, en die moest net in bad!
nee, alleen nog wat Stargate, ben er bijna doorheenquote:Jij nog films gekeken vandaag?
quote:
Die is wel leukquote:Ik heb nog een t-shirt gekocht voor techno-feest volgende week. blauw t-shirt met opschrift "parttime junkie"
Was echt toevalligquote:da's toevallig
Hoeveel afleveringen is 1 seizoen?quote:nee, alleen nog wat Stargate, ben er bijna doorheen
kan hij wel wat fout doen bij je?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:44 schreef miss_sly het volgende:
Was echt toevallig![]()
En hij was weer zo blij me te zien; hij kroop naar me toe, trok zich aan mijn broek omhoog en stak zijn armpjes op zodat ik hem op kon pakken en toen ging hij me kusjes geven
Nou doet ie dat nog steeds met open mond terwijl hij gelijk aan m'n haren trekt, maar ik vind hem toch nog steeds lief
het was wel een restand van de doldwaze dagen bij de chill-out in de Bijenkorf. Nu maar hopen dat niet iedereen ermee loopt, of iemand met "fulltime junkie"quote:
hmmm, volgens mij zijn die "zoentjes"gewoon een afleiding om aan je haren te kunnen trekkenquote:Nou doet ie dat nog steeds met open mond terwijl hij gelijk aan m'n haren trekt, maar ik vind hem toch nog steeds lief
ik denk een afleveringetje of 13quote:Hoeveel afleveringen is 1 seizoen?
je bent er nogal wat uurtjes mee bezig geweest, toch?
Nog nietquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het was wel een restandt van de doldwaze dagen bij de chill-out in de Bijenkorf. Nu maar hopen dat niet iedereen ermee loopt, of iemand met "fulltime junkie"
quote:hmmm, volgens mij zijn die "zoentjes"gewoon een afleiding om aan je haren te kunnen trekken
Dat zijn er nogal watquote:ik denk een afleveringetje of 13
waarvan ik er nog 4 moet zien
de doldwaze dagen waren voorbij, dus het was niet meer zo heel drukquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben in Eindhoven even bij de Bijenkorf binnengewandeld, maar da's echt te druk naar mijn zin![]()
[..]
dat zal het ook wel zijnquote:![]()
Hij kan me toch ook gewoon lief vinden?
[..]
ja, ben er nu ook één aan het kijken...quote:Dat zijn er nogal wat
Maar aangezien je al driekwart gehad hebt, kom je door die laatste 4 vast ook wel heen
quote:
like I saidquote:
In Eindhoven was het nog steeds vreselijk druk, maar dat was dan misschien ook omda thet koopzondag was, dat is zo;n leuk dagje uit...quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de doldwaze dagen waren voorbij, dus het was niet meer zo heel druk
en die taalfout![]()
quote:dat zal het ook wel zijn
quote:ja, ben er nu ook één aan het kijken...
we babbelen wel verderquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:06 schreef miss_sly het volgende:
![]()
Laat ons je niet van het kijken afhouden, hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |