abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:58:40 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31102063
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zaterdag 1 oktober 2005
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:04:17 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31102244

(Miss Tijger)

In de slaapkamer masseert Roel nog steeds Dido's schouders. In de tuin zitten Ingrid, Menno, Chantal en Tanja in een druk gesprek.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:08:14 #3
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_31102354
buiten zijn chantal, joost, ingrid, tanja!
er word geroepen van buiten af of ze hun kunnen horen!
jaaaaa roepen ze terug!
Buiten: gaat alles goed?!
Hun: ja prima

er word gevraagt of tanja al gestopt is:
jaaaa ben al gestopt roept ze terug.

weer word er joehoe geroepen de bewoners lachen en roepen joehoe terug!

natahalie komt naar buiten en hoort het aan dat er over de hekken werd geroepen
Born this way
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:36:59 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31103127
Het gaat ineens heel hard regenen. Nathalie en Joost liggen in de tuin en moeten een beetje schuilen.

(Scanman)

ik ben weg...

[ Bericht 9% gewijzigd door Sanne op 02-10-2005 01:02:17 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 03:12:06 #5
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31105871
Tanja, Ingrid, Chantal, Menno en Joost zitten in de keuken te lullen in de keuken.

Roel en Rob bespreken wat ze waarnemen (euh roddelen). Menno gaat uiteraard over de tong, hij gaat alleen voor het geld en ziet alleen het geld. De waarde van geld wordt onderschat, Linda heeft gezegd dat als ze zou winnen ze het geld weg zou geven als ze d'r rijbewijs en een autootje heeft. Dan ben je niet wijs volgens Roel. Rob zegt dat de Winnie de Pooh opdracht mislukt is omdat Menno en Ingrid niet meededen. Roel durft het niet te zeggen. De fietsopdracht wordt besproken en Chantals rare gedrag. Dat ze overal complotten en theorien in ziet. Rob vraagt zich af waar sommigen mee bezig zijn? Ze vinden het raar dat mensen denken dat ze hier carriere aan over houden. Rob: de meesten vinden het alleen dombo's in dit huis zitten. Zij doen het voor zichzelf en om de poen te innen.

Ik kan het niet meer aanhoren, geeuw
pi_31106072
Een samenvatting van het afgelopen uur:

Dido en Roel op de draaistoelen, weinig gespreksstof. Dido in de keuken met Joost, ze gaat met haar rug tegen hem aan staan. Hij maakt er een opmerking over. Daarna maakt hij een opmerking over dat zij de Nederlandse taal verknoeit en dat hem dat al weken dwarszit, net als haar koninginnegedrag. Dido lacht maar lijkt het niet leuk te vinden.

Roel en Dido zitten weer even beide op de draaistoelen, maar niet voor lang...
Dido gaat naar de damesslaapkamer. Daar praten de dames over kleren. Wat zullen ze morgen aandoen op het feestje? Dido kan enorm goed inpakken, wordt er gezegd, want ze heeft heel veel kleren mee. Nathalie heeft ondertussen alles een keer gedragen. Verder zijn ze nieuwsgierig naar wat er in de slaapkamer tussen Dido en Roel is gebeurd. Nathalie zegt: "hij heeft haar gewoon gemasseerd, maar ik zeg niet hoe". Ze hebben zin om verliefd te worden, in bed te knuffelen.
Nathalie "ik heb zin om genomen te worden, ja, ik zeg tenminste waar het op staat".
Ook wordt de homospeculatie weer besproken.

Dido gaat douchen. Even later zoekt Roel haar. Hij komt naar de damesslaapkamer, en maakt een babbeltje terwijl hij kijkt of ze er is. Daarna luistert hij aan de douchedeur, en gaat vervolgens zijn tanden poetsen. Wederom weinig conversatie tussen Roel en Dido. Hij kijkt in de spiegel naar haar.
Tenslotte geeft hij haar een welterustenkusje op de wang en zegt "ik ga naar bed".
Dido "ja doei".

Beiden gaan naar hun eigen slaapkamer. Dido fluistert daar even later tegen Nathalie "weet je wat hij zei? als je zo rondloopt heb ik steeds zin om je vast te pakken, te knuffelen, lief hè".
Nathalie: "hij is wel eerlijk".
De dames krijgen het id om Roel voor de gek te houden. Nathalie gaat naar de mannenslaapkamer en zegt "Roel, ik wil toch naast jou slapen" (doet of ze Dido is).
Roel heeft het meteen door. Hij gaat de damesslaapkamer afluisteren totdat ze het hebben over "nog een keer doen", dan rent hij terug. Ze willen de actie morgen herhalen, maar dan met kleding erbij. Dido verheugt zich er nu al op, vooral als Roel dan dronken is.
Linda "hij hoopt wel een beetje dat je nog komt hoor, Dido".
Dido: "gelukkig maar een beetje".
Na nog een "you can leave your head on"-imitatie wordt het stiller in de damesslaapkamer.

In mannenslaapkamer een gesprek tussen Roel en Rob.
Roel zegt niet verliefd te zijn, dat is hij maar twee keer in zijn leven geweest. Hij is in het begin van rustig aan doen. Hij heeft ook tegen Dido gezegd dat zij maar naar hem toe moet komen als ze genegenheid zoekt, hij wil zich niet opdringen.
Verder gaan er nog een aantal andere onderwerpen over bed:
Bijvoorbeeld Herken de homo. Rob denkt dat als er al iemand homo is, dat het een vrouw moet zijn. Joost kan het niet zijn, want die besteedt te weinig aandacht aan zijn kleren. Hij denkt dat Joost ergens het pispaaltje is geweest, en dat hij hier opleeft.
Verder hebben ze het over de fietsopdracht, Ralphs complottheorieën (waar Rob niets van meegekregen had) en over "In de huid van".
Roel besluit het gesprek met "ik heb wel zin in het feestje morgen, lekker helemaal los, even weer helemaal uit m'n ..." (hoe zegt hij dat ook alweer?)

In de keuken Menno, Chantal, Ingrid, Joost, en Tanja.
De keukenstream heb ik niet zo goed gevolgd.
Joost en Chantal bespraken Rob's spelletjes, waar ze niet over te spreken waren.
Tanja over darten: ze heeft wel eens aan wedstrijden meegedaan, maar heel goed was ze niet.
Joost vertrekt naar bed.

Ik laat het hierbij.
pi_31106206
Stream 3

2.43 Ingrid, Menno, Tanja, Chantal en Joost aan de keukentafel. Er wordt gegrapt dat Rob op Tanja valt. Reactie van Tanja : Ik hou van mannen met drie benen.

2.49 Joost zegt dat hij de nominaties van Rob (op Menno) en Roel (op Linda) niet begreep. De andere nominaties begreep hij wel. Ze bespreken hun optreden in 'In de huid van'. Tanja zegt dat als haar buiten het huis gevraagd wordt waardoor ze teleurgesteld is ze antwoordt Henny Huisman. Tanja zegt dat ze gehuild heeft n.a.v. het overlijden van Guusje Nederhorst. Voorafgaand aan het programma is de bewoners gevraagd welke internationale bekendheid ze zouden willen ontmoeten. Ingrid zei Oprah en Dr. Phil. Joost Paul de Leeuw. Tanja : Valentino Rossi en Mike Staring. Tanja over Mike Staring : Is ie nou hee of ho ? Chantal : Ho.Tanja : Jammer. Een mooie, attente, spontane jongen. Menno vindt Yvonne Jaspers een leuke meid. Ingrid : Wie vind je een mooie vrouw ? Joost : Bridget. Roel schijnt gezegd te hebben dat Bridget geen uitstraling heeft. Bij de keuze tussen Bridget en Katja Schuurman kozen Joost en Menno voor Bridget en koos Roel voor Katja. Tanja : Roel valt op heel slank. Kijk maar naar zijn ex. Joost : Ik vind Daphne Bunskoek heel knap. Ingrid : Ik vind Caroline Tensen een leuke vrouw, Anita Witzier, Linda de Mol.

3.18 Chantal : Wie ik het allermooist vind is William Baldwin. Joost gaat naar bed. Ingrid : Ik krijg ineens angstgevoelens. Als ik thuis ben moet ik alleen slapen. Dan moet mijn moeder bij mij slapen. Dan ben je bang dat je er niet echt van genoten hebt. Chantal zegt dat ze nu echt geniet van haar aanwezigheid in het huis. Chantal vertelt dat ze op een podium danst als er een podium is. Chantal : Een feestje tot een hoogtepunt brengen, dat vind ik leuk. Ik ben ook altijd iedereen aan het kussen. Overal waar ik kom ken ik in no time de halve tent.

3.46 De homokwestie komt aan de orde. Chantal vergelijkt het gedrag van een aantal bewoners met een razzia. Chantal : Ik zeg, je kan mensen er mee kwetsen. Ingrid : En dat is gebeurd. Chantal : Ik vind het niet leuk. En volgens mij is het niet zo bedoeld. Ik vind het eigenlijk zonde van mijn tijd er over na te denken. Ze kunnen ook zeggen, zoek de SM'mer.

3.49 Ze gaan naar bed. Ingrid : Ik ga niet plassen ook. Ik bewaar het wel weer. In de slaapkamer blijkt Dido nog wakker te zijn.

Dit is het voorlopig van mij.
pi_31106629
Het ziet dr erg stil uit op de streams....ze slapen allemaal...om 6.11 hoorde ik een stem iets mompelen..maar wie en wat er gezegd werd da weet ik niet

Roel pakt af en toe zijn kussen vast alsof hij droomt dat het Dido( ) is..????

Voor de rest hoor je af en toe een keer gezucht en gehoest maar verder is het stil..ze bewegen wel veel btw...

ik ga nu slapen..morgen weer een dag..
  zondag 2 oktober 2005 @ 09:58:04 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31107109
9.55 Alle bewoners slapen nog, en de streams zijn allen gericht op de slaapkamers.
  zondag 2 oktober 2005 @ 10:45:47 #10
4177 Jojogirl
pi_31107572
10.45 Dido en Rob zijn wakker. Rob rommelt wat in kastjes, Dido rookt een shaggie.
10.47 De haan klinkt "Kukelekuuuu". Dido schrikt ervan.
Binnen blijven de nog in bed liggende bewoners nog gewoon liggen, ook al zijn alle lichten nu aan. Dat zint BB kennelijk niet want even later klinkt wederom de haan. Buiten zegt Dido (tegen niemand) dat ze er gek van wordt. Binnen ontstaat nu toch wat beweging: Roel staat op en ook Nath komt moeizaam uit d'r bed.

Er wordt koffie gepakt en iedereen ziet er duf uit. Rob spreekt Dido aan op het feit dat ze geen thee heeft gezet. Dido zegt dat hij weet dat ze altijd eerst haar ochtenritueel doet.

10.55 Ingrid en Dido staan buiten geanimeerd te kletsen over Dido's praten in haar slaap. Op stream 3 trekt Joost het dufste gezicht dat ik ooit van hem gezien heb.

[ Bericht 31% gewijzigd door Jojogirl op 02-10-2005 10:56:19 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:07:19 #11
4177 Jojogirl
pi_31107886
11.00 Ingrid vertelt over een gesprke van vannacht over een housenummer dat BB dan zou gaan uitbrengen met soundbites van de bewoners "dagboekkamer, dagboekkamer, zender checken, boeien" En op het einde "Aight".
Linda komt erbij "wat hebben we vandaag Linda?" "Feestje!" Ingrid hoopte dat ze wakker gemaakt zouden worden met muziek. Ing vertelt aan Linda wat Dido allemaal heeft uitgekraamd vannacht. Ze was vrij agressief en chagrijnig. Dido vindt het gek dat ze 's nachts zo anders praat. Linda zegt dat ze meteen aan Dido's toon hoort of ze slaapt of wakker is en dat ze nog geen nacht haar niet heeft horen praten. "Wie is die Yeti" Dido moet er hard om lachen. Linda en Ingrid vinden het ook gek dat ze 's nachts zo anders is. "Houd je je overdag zo in ofzo?" "Nee helemaal niet" Ingrid stelt een hypnose voor, misschien is er iets in een vorig leven.
Dido vertelt dat haar zus haar een keer slaapwandelend in het raamkozijn vond en bang was van het gezicht dat ze toen had.
Joost komt erbij en het verhaal wordt dunnetjes overgedaan. Ingrid wil vannacht gaan testen wat Dido gaat doen als Ingrid gaat antwoorden. Dido heeft ook nog wel wat testsuggesties (licht aandoen enzo)
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:13:06 #12
4177 Jojogirl
pi_31107969
11.11 Buiten kletsen ze over telefoons. Joost vraagt of iedereen z'n nummer nog weet. Linda noemt het hare en Joost vindt het onverstandig. Linda zegt dat ie toch al een hele tijd uitstaat en dat ie ook op internet staat. Dido weet niet eens meer wat voor een telefoon ze heeft. Roel komt erbij en begint vrolijk te zingen, "This is the morning" Roel merkt sarcastisch op dat Joost vandaag vrolijk is.
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:18:15 #13
4177 Jojogirl
pi_31108033
11.15 Ze hebben het over de omwisselactie die Nath en Dido vannacht uit wilden halen en dat er niemand intrapte. Dido zegt dat ze toch hetzelfde lichaam hebben. Rob begint uit te leggen dat ze wel dezelfde bouw hebben maar heel anders bewegen.

11.20 Er wordt weer eens over de tijd geouwehoerd. Dido zegt dat ze er een hoop leuke kleren uit had kunnen slepen als ze winkels langs had kunnen gaan met de melding ik ga BB in. Binnen ligt Menno nog steeds te maffen en Ingrid (die op was) ligt nu ook weer in bed, duimend kijkt ze foto's.
Dido bestudeert buiten een insect. Joost wil het beest doodmaken, maar dat vindt Dido niet leuk "Waarom moet je nou altijd alles doodmaken?" Ze speelt nog ff met het beest en gilt als blijkt dat ie kan vliegen. Joost vraagt zich af waarom Dido denkt dat ie alles dood wil maken. "Omdat ik je in het begin een wesp heb zien vermorzelen schat."

[ Bericht 57% gewijzigd door Jojogirl op 02-10-2005 11:25:02 ]
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2005 @ 13:25:29 #14
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31111875
Geluid was 5 minuten volledig weg van het tuin-groepje
Ze ruimen plotseling de tuin op, neem aan dat de BB stem hen daartoe opdracht heeft gegeven.
(Of ze huppelen zo omdat het is gaan regenen..)
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2005 @ 13:39:26 #15
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31112359
Roel, wil Roel duidelijker articuleren? Roel is onverstaanbaar
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2005 @ 14:05:57 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31113346
De bewoners mogen vanaf nu niet meer in de tuin.
  zondag 2 oktober 2005 @ 14:11:19 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31113539
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 2 oktober 2005 @ 14:26:03 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31114040
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:09 schreef Haraldinio het volgende:
Oke, de eerste voorbereidingen voor het feest zijn in volle gang.

BB heeft iedereen opgeroepen om de tuin te verlaten en naar binnen te gaan.
En iedereen heeft daar een eigen mening over.

Roel: Pink Flowd komt vanavond optreden.
Chantal: Een beroemde band komp optreden vanavond (kane)?
Lieske: Ik zou het helemaal niet erg vinden als de RollingStones voor de deur staan.

Later meer.......
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:15 schreef Haraldinio het volgende:
Chantal zou het tof vinden als U2 komt.
Ingrid: Cher zou ook wel een leuk idee zijn
Chantal: maar Cher is al binnen
Dan is DJ Tiesto ook niet verkeerd meld lieske nog even.
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2005 @ 15:47:31 #19
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31116495
Natalie heeft een *smakelijk leuk* verhaal over het volplassen van bierflesjes en het opdrinken daarvan
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2005 @ 15:49:27 #20
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31116550
Lieskes reactie:

Ja ik heb al heel wat potjes moeten afpiesen in heel Nederland hoor......

stilte

*ja voor ballet enzo..*
pi_31117496
15:50 Lieske vertelt vanalles over drugs -wat ze zich natuurlijk allemaal heeft laten vertellen-. Verder hoor je nog wat verhalen over sport en drugs.
Menno en Ingrid lagen te slapen, Joost en Linda komen ze wakker maken en gaan op ze liggen. Inmiddels liggen ze ernaast en doen alsof ze de kinderen zijn van Menno en Ingrid, vrij kinderachtig dus. Joost doet het licht uit en BB speelt een spelletje met ze om telkens het licht aan en uit te doen. Linda vertelt dat vanochtend het idee was dat de vrouwen hun tieten lieten zien als BB het licht zou uitdoen.
Chantal, Lieske, Roel, Rob en Nathalie hebben een gesprek over roken en sigaretten.
16:04 nog steeds niet echt boeiende gesprekken
16:06 een kleine discussie over wie al koffie op heeft of niet. Roel weet te vertellen dat vrouwen vroeger de verzamelaars waren en dat mannen het daarna gingen verdelen.
Inmiddels bij de 4 mensen in bed...Ingrid ligt tegen Joost aan. Menno gaat jaloers doen en noemt haar een pokkenwijf en vindt dat ze toch wel eens wat lulligs doet. Joost gaat voordoen, samen met Ingrid, hoe hij slaapt met Brenda. Menno blijft jaloers doen, omdat hij kennelijk niet de goeie lengte heeft. Joost had deze wel volgens Ingrid. Menno gaat bij Linda liggen, ook hier ligt hij niet goed. Menno gaat nu bij Joost liggen. Ingrid gaat weg om appels te halen. Menno wantrouwt Ingrid een beetje, omdat ze weggaat toen Joost en Linda er bij gingen liggen. Menno vertelt ook nog dat hij en Ingrid gezoend hebben. Menno denkt dat Ingrid hem niet wil hebben. Ingrid komt weer terug met appels. Verder vertelt ze nog dat het zoenen niks voorsteld en dat het al een maand geleden gebeurd is. Ze praten nog wat over nomineren.
16:25 Linda, Joost en Menno hebben het nu over Rob, Linda zegt dat hij zit te stoken. Menno en Joost zijn het daarmee eens. Ingrid komt weer terug en is het ook met ze eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door CartWOman op 02-10-2005 16:31:05 (Bianca in Linda veranderd) ]
That's The Way Things Go
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:53:02 #22
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31123309
Iedereen is zich aan het klaarmaken voor 'het feest'
Ze hebben verkleedkleding gekregen, mannen gaan als vrouwen. Vrouwen als mannen.
Niet iedereen zit er op te wachten. Roel kijkt zuur.

pi_31123628
De voorbereidingen voor het feest van vanavond:

[ Bericht 9% gewijzigd door fashionably_late op 02-10-2005 20:29:09 ]
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_31123927
*helmaal aan het begin)
Chantal was niet blij met de kleding die zij kreeg:

ïk lijk wel de Dompteur van het...Circus!! "
pi_31124009
20:10
Lieske vraagt of Naat het ook niet leuk vindt..
Naat-terwijl ze haar kipfilets rechtlegt-:"Jawel hoor"

Lieske: Ik vind het gewoon fláppie leuk maar dat komt omdat dit ook altijd in Groningen gebeurt.
pi_31124108
Uit de luidsprekers:
Jullie mogen in het washok kijken.
Onder luid gejoel wordt het bier in ontvangs genomen
  Moderator zondag 2 oktober 2005 @ 21:34:09 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31126415
Linda stripdanst op tafel, Rikkert kijkt toe.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:40:32 #28
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31126603

(Pinball)

(Scanman)
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:42:58 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31126673
Roel heeft zijn make up er al weer afgehaald en loopt in zijn oude kloffie rond.

21.45 With or without you van U2 wordt gedraaid. Ze roepen dat deze harder moet.

(Scanman)

(Pinball)

[ Bericht 27% gewijzigd door Sanne op 02-10-2005 21:48:01 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:54:45 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31127026
Iemand roept: In de tuin, in de tuin! Ze vliegen allemaal naar de tuin, op Tanja na. Zij steekt nog maar eens een sigaretje op bij Rain on me van Kane.

Roel slaat een arm om haar heen en maakt een praatje.
Tanja: Ik zei toch al zand erover.
Roel: Ik wens jou ook gewoon het allerbeste.
Tanja zegt nog iets terug
Roel: Ik kom ook gewoon naar je toe omdat ik me schaam... Was mezelf niet...
Tanja: Ik blijf erbij dat je zei dat ik niet boeiend genoeg voor de groep was.
Roel probeert nog een keer uit te leggen wat hij eigenlijk heeft gezegd.
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:24:05 #31
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31127994
Er wordt nog steeds in de tuin gedanst. Op een gegeven moment wordt er een verjaardagsliedje ingezet. Linda klinkt al behoorlijk dronken.
Joost en Rob lopen nog in hun travestieten outfit rond, Menno heeft zich inmiddels ook omgekleed.
pi_31128419
Dido, Joost en Naat doen omstebeurt 'dronken mensen na"

Naat heeft hiervoor een heeeeeeeeeeeeeeeel raar stemmetje gekozen.... Dido lacht zich dood en Joost ook.

Rob verliest zijn pruik maar Dido helpt hem.
Naat grijpt Rob bij zijn " borsten' en zegt (met dat stemmetje) Sowwwwyy sowwwy..

Rob kijkt verbaast maar grijpt dan Naat bij haar borsten en zegt : sórry!
pi_31128666
Roel Tanja en Menno zitten afgezonderd in de keuken.

Roel: Kijk die Rob nou... ik vind het eng om te zien gewoon... ik ga nooit meer met het stoeien..
En die Joost.. die heb ik geen één keer horen klagen dat ie op hakken moest lopen... en houdt die jurk gewoon de héle avond aan....

Naat en 'Diet' komen er ook bij Naat vertelt hoe leuk ze dronken mensen aan het nadoen waren en dan Chantal dat helemaal niet door had (die zit er ook bij)
Diet neem iedereen mee naar buitne ïk heb er minstens 50 meer op dan jullie"
  Moderator zondag 2 oktober 2005 @ 22:59:50 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31129285
"Rob heeft iedereen aan het twijfelen gebracht, is dat niet lachen" zegt Dido. Ze doelt op de nogal geslaagde verkleedpartij van Rob, die een ontzettend verwijfde indruk maakt.

Is Rob "de homo"?

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31129293
Losse flodders:

Chantal:Ik voel me gewoon helemaal niet sexuaeel... ik denk dat het verschil is met sommmige andere hier... en dat is ook wel gevaarlijk..háhá!

Roel: Snappen jullie nou waarom ze een dj nodig hebben?

Dido tegen roel... vin je mij niet...ido???
Roel: Wat
vinjemij nie...ídoooo??
Roel of ik jou niet Dido vind?? Ik vond je eerst niet niet Dido maar nu weer wel.
Dido: Ik zei: STíloooooooo

Roel: IOk ben weer aan het twijfelen gebracht over het homo item.. door Rob en door Joost
Dido: hahahah íkke niet!
(Gaat naar Rob toe..
Dido: Je hebt iedereen aan het twijvelen gebracht!!!
Rob: Jaaa goed hè/
Dido:Jaaa

Joost zit in de plantebak zonder schoenen.
Ingrid: jooooost trek nou es ff je eigen schoenen aan man.
Joost: wat?

Dido tegen Rob: Gaan we samen een showtje opvoeren?? Komt! Rob!!
ze dansen

Dido: Als nu iemand nog twijfels...hahaha het komt omdat IK je zo goed heb opgemaakt je lijkt net een wijf... (oowgodogod)

Er wordt een rustig nr opgezegd... Gordon.. kon nog maar even bij je zijn

Dido en rob ' slijpen' en verzinnen funzige teksten op de muziek.. iets over vingeren
  Moderator zondag 2 oktober 2005 @ 23:02:38 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31129405
Linda heeft 'm al aardig hangen, en wordt klef met Roel. Het blijft voorlopig echter bij zoentjes in de nek.

pi_31129601
Linda zit inmiddels weer op schoot bij Roel... knuffeldeknuffel

You've got a friend wordt gedraaid...volges LKinda is die voor Lieske.
Linda stort zich weer in de armen van Roel.
Die zegt snel: Kom laten we gaan dansen.. en dat doen ze.

Roel laat zijn handen de vrije loop als hij danst met Linda.... " Hier blijven heh" zegt ie tegen dr
Chantal wil een grouphug en vrstoort alle romatiek...

Grouphug it is....

Nu: You are so beautifull to meeeeee

Roel zingt het voor Linda.. die barst al weer bijna in janken uit... Ze knuffleen ik hoor een smakkerd.
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:09:27 #38
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31129684
Ik kom ook niet verder dan wat los gedoe (het blijft bufferen hier...)

Er wordt wat gedanst, Linda en Roel weer samen.

Ingrid: Er prikt wel iets in m'n rug? (ze raken een plant)
Menno: Oh niks van voren dan?

You've got a friend blijkt Chantals nummer te zijn. Ze gaan samen dansen met Chantal in het midden.

Linda en Roel zijn erg close (zoenen ze? die hoed verhult te veel) Tanja: de slettenbakjes, ik kan het niet meer volgen.

Nathalie tegen Dido: ze zitten al de hele tijd te klooien, vind je het erg?
Dido: Nee ik heb juist geen zin in dat kleffe gedoe.
Nathalie: zo jammer, als er langzame muziek komt is het vaak bijna afgelopen.
pi_31129865
NOg even met Lin:

Roel danst inmiddels met Tanja..
De buik zit in de weg.. Roel vindt dat vrij erotisch zegt ie... vruchtbare vrouwe..
Tanja: Maar stel je voor dat je vriendin zou hebben met zo'n bierbuik...

Roel.. ow maar bent nuchter natuurlijk dat zou ik bijna vergeten.

Roel: gezellig hè?
Tanja: Ja.... zo met z'n drieën...
Roel: Tegen wie heb je het vaakst je kin zo opgestoken?? Tegen mij?
Taja: Ja.. ik vrees van wel en tegen de camera.

Er wordt een plaat voor Tanja opgezet....iedereen herkent 'm meteen en er moet weeeer een soort grouphug gevormd worden om Tanja heen.

(hahahaha... sorry voor de lousy kwaliteit van mijn verslagen.... ik doe écht mjn best hoor);)
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:14:19 #40
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31129868
Tanja en Roel dansen samen.
Roel: gezellig he?
Tanja: ja nou....met z'n drie-en
Roel: tegen wie heb je in het huis nou het meest je kin zo opgestoken? tegen mij?
Tanja: ja ik vrees van wel, en tegen de camera's

Roel gaat maar eens met Lieske dansen; goh je kan wel zien dat jij les hebt gehad in bewegen. Lieske: hoezo???
pi_31129958
hahahaha

Rob tegen Joost: Waar is je andere oorbel?
Joost: Ja die is dus kwíjt... en stuk...

Edit en meteen daarna: Een échte poging van Joost om Dido te zoenen!!
pi_31130050
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Ohoh, jij schaamteloze complimentenvissert!
OK dan: het zijn prima verslagen hoor.
ppfffffft... je bent offtopic!!!

ONtopic:
Didi tegen Joost: hou me vast! Pak me op!
pi_31130088
Menno tegen Lieske: Ik heb geen lul van een meter....
pi_31130195
Chantal voelt zich kennelijk al wat meer sexueel:

Tanja gilde op dít moment: CHANTAL!!!!!!

Tanja: je weet niet wat ze uitzenden hè?
Chantal zag het er zo erg uit?
Roel: Zij is nuchter dus luister nou maar naar haar!
Chantal: Ja... zij is mijn graadmeter.
pi_31130493
Ik heb je leif van de Leeuw staat oop
Roel danst met Linda heel innig
hij zingt voor haar: Ik heb je lief.....ik heb je lief.... ..............ik heb je genomineeeeeeeerd...

:D:D

En dan een uitleg... ook gezongen ik versta het niet maar Linda lacht en ze zoenen...één zoen smak!

Muziek lijkt afgelopen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:32:48 #46
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31130523
Nathalie (smurfenhousetoon) wil je ook een sigaretje Ingrid?
Ingrid (smurfenhousetoon): nee dank je
Nathalie tegen Dido: nou praat ik nou echt zo kinderachtig, iedereen zit blabla kinderen voor kinderen
Dido: ja
Nathalie: euh oh...

Ik heb je lief....m'n hele leven blablabla Menno danst met Chantal, Rob met Lieske

Linda en Roel ook weer. Roel; ik heb je genomineerd maar wat moet ik zonder jou.... het was de allerlaatste keer.

Linda: oooooo!
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:35:02 #47
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31130610
Linda tegen Ingrid: heb je ooit wel eens een leuk kut feest gehad? Ja nou vanavond he!
Ingrid: Ondankbaar.
Linda: Nou zeg, ik heb echt een fantastisch kut feest gehad. Nou nou wat een feest.

Ze is ontevreden. Menno zegt dat het door het rantsoen komt. Chantal: ik heb niet al die biografiedingen uit m'n hoofd geleerd.
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:38:51 #48
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31130766
Joost vond het wel leuk. Nathalie zeurt dat het nog geen 12 uur is. Lieske vindt dat ze dankbaar moeten zijn. Tanja is het er mee is, ze vindt het steengeil. Ingrid vindt dat je ook geen stank voor dank moet zeggen maar ze vond het leuk. Nathalie vindt het toch wel leuk. Tanja vindt het onzin dat sommige mensen zich zo snel hadden omgekleed; een week extra rantsoen. Roel: ik vond het fantastisch, ik voel me euforisch..........hij heeft meer nodig dan een krat bier voor hij zich in een jurk hijst.
pi_31131060
Linda vind het een echt hoerenfeest. Ze is helemaal niet blij met het feest dat ze gehad hebben.
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:46:46 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31131071
Linda: "Heb je ooit wel eens een kutfeest gehad... Ja, vandaag dus. Al die hoeren biografieen, wat interesseert mij dat nou! Ze doen hun best om wie? Om die homo blijte maken?? Die homo gaat maar naar bed en nu is het hetero feest. Rob, slapen... Hetero tijd! Jongens, maak er wat leuks van, Rob gaat toch naar bed nou! Als dit het was dan heb ik nog nooit zo'n kutfeest gehad. Tot eind december lees ik niks meer uit mijn hoofd voor zo'n kutfeest. Echtwaar. Ik heb wat kutfeesten meegemaakt, maar zelfs dat waren nog betere feesten dan dit. Wat een kutfeest! Ik vond de vorige feestjes leuker als deze fantastische. Doe mij maar gewone feestjes. Nog 55 dagen... Wat duren die dagen lang zeg. Mijn moeder zou zich ook kapot schamen voor dit feest. Een feest zonder muziek... nou nou... Hoerenfeeeeeest! Ik stop mijn zender in het water als dit het laatste nummer was. Gooi maar open die deur, ik wil naar huis. Vrijwillige exit. Open die deuren! Alleen hoeren zijn nog te duur voor dit feestje. We hebben nog niet eens acda en de munnick gehad. Als mannen in jurken moeten dan kun je zeker weten dat er nooit meer geneukt wordt. Wat een kutfeest zeg. Als je wilt dat er nog gebekt wordt, regel dan muziek!"

pi_31131095
Dido is " per definitie dronken"
hier met Joost in de slaapkamer:
pi_31131117
Dido en Joost rollen stomdronken over elkaar heen in de slaapkamer..

Joost fladdert door het huis heen.. "ik ben een struisvogel, ik ben een struisvogel rooeeeee, roeee"
"Dido, ik ga nu een veer in je reet steken"
pi_31131203
Linda laat BB zien wat ze van het feest vond. Ze gaat met d'r blote reet voor de camera staan. De camera schakelt snel over.
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:50:32 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31131236
pi_31131244
Tanja zit weer te zeiken in de badkamer tegen rob:
Hebben ze éindelijk wat ze willen....wijn én bier in overvloed... ze krijgen het gewoon niet op!! Triest gewoon!
Volgens mij hebben wenu al meer feesty gehad dan al die ander BB bijelkaar.

Rob: das toch fantastisch
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:51:34 #56
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31131267
Joost en Dido zijn in de slaapkamer. Dido: ik ben echt per definitie dronken. Joost: ik ook, niet aan m’n zwavelstokje zitten Dido. Dido: Joost waar zijn we nou in fucking hemelsnaam mee bezig?

Dido wil op Joost z’n rug. Hij valt om. Ze gaan verder, hij rijdt haar op z'n rug de kamer in en roept: ik ben een pauw! Dido, ik ga een veer in je reet steken.

Rob en Tanja bespreken de ontevredenheid. Tanja vindt het nergens opslaan en vervolgt; who the hell am I?
pi_31131423
In de keuken doet iedereen hun zenders af totdat er weer muziek is.
Roel, Naat, Linda, Inrid... en nog een paar gooie hun zenders op tafel
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:55:14 #58
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31131434
De zenders worden afgedaan, ze willen nummers afdwingen. Linda stopt ze in de magnetron. Roel zit d'r optefokken.
pi_31131440
De zenders hebben ze afgedaan uit ontevredenheid. Geluid wordt door BB gelijk harder gezet.
pi_31131472
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:55 schreef _Flea_ het volgende:
De zenders hebben ze afgedaan uit ontevredenheid. Geluid wordt door BB gelijk harder gezet.
ja idd , net of er geen andere microfoons zijn
pi_31131505
Alle bewoners zenders checken
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:58:07 #62
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31131583
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:55 schreef Luchtbel het volgende:
De zenders worden afgedaan, ze willen nummers afdwingen. Linda stopt ze in de magnetron een ander kastje. Roel zit d'r optefokken.
pi_31131705
Wat zit dido te doen in de douche ?
pi_31131779
Rob gaat naar dagboekkamer

Wat is dit alle streams naar de Tuin?
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:04:47 #65
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_31131836
beeld op de tuin. VOlgens mij worden ze boos toegesproken.
....in de donkere nacht.
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:04:58 #66
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_31131843
waarom staan alle camera's op de tuin?
pi_31131878
op de achtergrond nog wat gebrul van de bewoners
  Moderator maandag 3 oktober 2005 @ 00:06:28 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31131900
Het is nu één grote kakafonie van schuttingtaal, met vooral Roel en Linda die neuk de rules etc. roepen...

Linda heeft net gemoond naar een camera.

Dan gaan ineens alle streams op de tuin.
pi_31131913
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:04 schreef NeoDweezil het volgende:
waarom staan alle camera's op de tuin?
Beetje kansloos dit
pi_31131935
ineens moeten alle zenders om

Waarschijnlijk zijn ze idd streng toegesproken door BB, de stemming is ineens omgeslagen
pi_31131944
Ze moeten de zenders weer omdoen.

Die roel gaat helemaal los
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:09:47 #72
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31132044
Joost en Rob zijn in de dagboekkamer geweest, iedereen moest z'n zender om doen.
Linda: waarom roepen ze jullie? willen de homo's naar de dagboekkamer komen?

Roel: als je wil rellen moet je wel een zender om!

Rob: doe wel rustig en voorzichtig. Laat alles heel.
Roel: ja ik vind ook dat die hapjes op de tafel moeten blijven.
Linda: ouwe zemelaar naar de dagboekkamer!
pi_31132060
In de badkamer:
Dido is weer een beetje nuchter..
Zij en Lieske snappen niet waarom het groepje in de keuken zo stom doet.
Dido: Ik bedoel:we hebben een fééstje gehad terwijl we op rantsoen waren... is het wéér niet genoeg.
Ik vind het díeptriest.
Naat: Heeeej lady's laten we de pret ff niet bederven door die anderen
Dido:Je heb gelijk.. kom op Lies.. we gaan (in het bubbelbad)

Rob komt uit de DBk

Lieske: Op dit moment heeft het niet zo'n zin.
Rob: maar ze hebben hun zenders om nu
pi_31132323

Het feest is over en de lege flessen zijn verzameld..
Hoewel Linda besluit nog een flesje rosé open te trekken. Chantal zegt dat Tanja de fles maar moet openen, want die ziet alles nog scherp.
zorgen moet je doen, niet maken!
pi_31132424

Roel en Linda zijn lekker aan het rellen maken iedereen overal wakker .
pi_31132522
eeeen ze liggen in bed.... eeen ze zoenen... met veeel gesmak en gefriemel en gekreun...
Roel: Jij bent de enige die het snapt geloof ik!
  Moderator maandag 3 oktober 2005 @ 00:22:35 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31132526
Roel en Linda liggen nu te tongzoenen op bed!!!!

pi_31132651
Dido, Nathalie en Lieske vinden dat de anderen (met namen het groepje in de keuken?) dankbaar moeten zijn dat ze een feest hebben gehad. Lieske verteld dat ze tijdens de 'rookpolitie periode' al in de dagboekkamer te horen hadden gekregen dat ze zowieso een feestje zouden krijgen ongeacht de resultaten van de vragen in het spel tijdens 'in de huid van'. Lieske gaat peukjes halen voor Nathalie. Dido denkt dat ze de volgende keer genomineerd wordt.
pi_31132668
Dido en Nathalie vertellen Lieske dat ze haar niet meer gaan nomineren
pi_31132740
Tanja vindt dat Linda niet moet drinken als haar verstand blijkbaar in de fles zit
pi_31132978
Ook Tanja, Chantal, Menno en Ingrid hebben het over het feestje van vanaaf. Volgens Chantal mag je je teleurstelling uiten maar ze heeft een leuk feest gehad maar het hoeft niet zo geuit te worden als je er ontevreden over bent. Linda is er volgens haar te lang over doorgegaan. De anderen aan de tafel zijn het met haar eens. Ondertussen zoekt Lieske de gevraagde spulletjes (drinken en sigaretten) voor Dido en Nathalie bij elkaar. Er volgt een analyse over hoe iedereen reageert door Chantal. Ze sturen Lieske bijna richting Roel!!! Maar fluitenhaar net op tijd terug zonder uitleg te geven. En wederom gaat het over de wijze waarop de onvrede van het feestje is geuit.
pi_31133185
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')